Ga naar inhoud

Meiske: 1 oktober 2012: Dr De Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey girls!

Hier mijn verslagje. En ik kan het gewoon zelf typen ;)

Uiteraard kon ik niet slapen en viel rond 4 uur in slaap om rond 5.00 uur weer wakker te worden gemaakt door de wekker.

6 uur rijden naar de kliniek om daar om 8.40 aan te komen.

In de auto helemaal zenuwachtig en in de wachtkamer zei ik nog tegen mijn vriend: ik kan nu nog vluchten... :19:

toch maar niet gedaan :108:

Nog even gesprekje met de anastasist (hele aardige vrouw) en dr. De Meyere. Nog even wat fotos laten zien wat ik mooi vond het toen begon het tekenen.

eerst bij mijn borsten en toen waar ik de lipo zou krijgen. Ik maakte de opmerking dat ik zo het gestreepte vrouwtje werd ging mijn vriend er nog even overheen: "hij is meteen zijn boodschappenlijstje aan het opschrijven." :14: Konden we met zn allen wel even om lachen.

En toen was het zover, ik moest de operatie kamer in. van top tot teen ontsmet en op de tafel. armen wijd en het infuus ging erin. Tjees dat deed nog best pijn. Ook de narcose die ze erin spoot vond ik helemaal niet prettig. Brandend gevoel die zo richting mijn bovenarm ging en toen....... Werd ik wakker op de recovery.

Vriendje zat naast mij en oh wat een pijn. Maar alleen aan mijn benen. Dit houd ik niet vol dacht ik nog. :74: Ook zo aan het trillen met mijn hele lijf. pffff

Meteen kreeg ik nog een pijnstiller en een uurtje later was het goed te doen.

Het wakker worden was nog wel een dingetje begreep ik. Ze kregen mij niet echt wakker en lag mega heftig te shaken. En ik had wartaal en schijn best angstig geweest te zijn. Heb wat tegen het trillen gehad en pijnstilling. Hier weet ik verder zelf niets van.

Om ongeveer 13.45 uur zijn we naar huis gegaan. Bijna pijnvrij, maar ja, wat wil je. ik had het maximale aan pijnstilling gehad en was er zelfs een beetje high van :36:

Even langs de mac vlak bij huis en dat thuis opgepeuzelt. ik had ook wel cola, dextro en een broodje in de auto maar ik had nog zo'n honger.

Daarna in bed. Vandaag moet ik vooral rusten en morgen stukjes lopen zover dat lukt.

Toen ik net wilde opstaan om even naar de wc te gaan was dat wel even pittig. heel veel druk die wel best pijn doet en stijf. Kon echt niet alleen opstaan.

Gelukkig is mijn vriendje super lief en helpt bij alles waar dat nodig is.

voor de lipo heb ik een soort oma-wielrenners broek aan die tot onder mn borsten zit en mijn borsten zitten in de kliniek bh en zwachtel. (die hebben ze pas omgedaan toen ik bij en helder was omdat het niet kon omdat ik zo lag te shaken)

Maar WOW wat een meloenen!!!! :1bouncingboobs::1big_boobs: Ze zijn MEGA. Ben heel erg benieuwd als morgen de zwachtel eraf mag.

nu voelt het wel als een baby olifantje die op me is komen zitten maar vooral als ik beweeg. Dat stel ik nog maar even uit tot morgen dus. Dan zal mama olifant er ook wel zijn.

WOOOHOOOOOO IK HEB ZE!!!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Meiske,

Jeyyyy het is achter de rug, je hoeft je niet meer bang te maken :) Goed gedaan hoor, en nu goed herstellen. Die lipo is heftig, maar je zult er straks wel mega blij mee zijn over een paar maandjes joh! 2 liter vet is wel heel veel zeg!!! (bij mijn arm en beenlift is er geloof ik iets van 400 cc weggehaald). Het zal wel een heel goed verschil zijn, en daar heb je het ook voor gedaan he. En dan die mooie volle boobies erboven, t plaatje zal zekers mooi worden!!

Lekker rustig aan de volgende dagen, goed je pijnmedicatie in blijven nemen, en een beetje oplopen zoveel als kan, das inderdaad het beste.

Ben later heel benieuwd naar voor en nafoto's :)

owja, dat shaken in de recovery herken ik van mijn arm-beenlift amai, da was echt niet normaal, had daarvan ook vreselijke pijn aan mijn littekens in de oksels, maar je kunt dan ook echt niet stil liggen hoe je het ook probeert, gelukkig herrinner je je er niet teveel van.

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa!! Je hebt ze! Gefeliciteerd!! Dat worden mooie flinke boobies, yessss!

En 2 liter, goed zeg. Ooohh..wat zal jij straks trots zijn in bikini :-)

Ps. Reageer nu pas want ik kon 2 dagen niet op t forum?! Nu op mn telefoon eindelijk wrl maar de ipad niet! Maar volgens mij heeft verder niemand er last van gehad,raar. Ik baal want op de telefoon is erg lastig. Masr goed, beter dan niks.

Ga snel de rest even bijlezen!

Doe rustig aan vandaag! Ben zooo blij voor je!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

wat fijn dat alles zo goed is gegaan!

En wauw 450 cc! Super ben wel benieuwd hoor :D

Hihi ik zag je ventje nog zitten denk ik en heb jullie horen praten in de recovery alleen het lukte me niet om mn ogen open te doen lag zo lekker :P

Ik hoop voor je dat de pijn snel weg trekt en dat je alles kan bewonderen

Deed die band bij jou ook zon pijn? Heb m vanacht 4:00 eraf gehaald deed echt heel erg zeer...

Rust lekker uit!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps. Reageer nu pas want ik kon 2 dagen niet op t forum?! Nu op mn telefoon eindelijk wrl maar de ipad niet! Maar volgens mij heeft verder niemand er last van gehad,raar. Ik baal want op de telefoon is erg lastig.

Hoi meis,

Ik had er ook last van, de site deed het ook bij mij niet op mijn IPad en IPhone,

maar kon zelfs niet vertellen hier dat het niet meer werkte zo erg was het :P

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jullie wel!

Die band heb ik tot 7 uur vanochtend omgehouden marisjuh. Jij lag idd nog lekker te slapen toen wij weg gingen.

Mijn vriend werd even weggestuurd toen jij naar binnen gedragen werd door Bruno en mocht weer terug komen toen jij lekker toegedekt was in het verwarmde bedje.

Vies gezicht he? dat roze spul. Ik zie wel wanneer het weggaat.

Gister had ik weinig pijn doordat ik zoveel medicatie had gehad.

Vandaag is een wat ander verhaal.

Bij het litteken van mijn rechter borst heb ik echt hele heftige steken zodra ik ga zitten of andere acties onderneem.

zelf rechtop gaan zitten is geen optie aangezien mijn buik door de lipo ook pijn doet dus moet mijn vriend me eigenlijk omhoog takelen.

Bij mijn benen zie ik al wel resultaat van de lipo, mijn buik niet. die staat helemaal bol van het vocht.

En dan nog die lipo broek. pffff auw auw auw!

Die bovenrand die net onder mijn borsten zit is helemaal niet fijn. die trek ik regelmatig even wat open voor wat lucht. Die band was peanuts vergeleken met die rand van die broek.

mijn linkerborst heb ik eigenlijk helemaal geen pijn aan. En de lipo valt ook nog wel mee. tenzij ik dus moet gaan zitten dan doet het pijn aan mijn buik. maar dat is eigenlijk best logisch.

niet dat ik het niet voel. maar het is meer een soort irritante pijn die goed onder controle te houden is.

Ik heb de eerste fotos van mijn borsten in mijn gallerij gezet! van de lipo voor en na doe ik pas over een week of 2. Ik durf die broek nog niet uit te doen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiske,,beetje laat maar van harte met je nieuwe boobs.

Had ik ook dat het raar rook was na 2 of 3 dagen weer weg,

gewoon lekker veel drinken..is van de narcose.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx pety. Oh gelukkig. dan hoef ik me geen zorgen te maken. Ik drink 3 a 4 liter water dus dat komt wel goed. Ik wil zo snel mogelijk van die bolle buik af. Dus ben ook al komkommer aan het eten en zo veel mogelijk vochtafdrijvend voedsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiske,

ook een beetje laat, maar nog gefeliciteerd met je boobs en lipo...(twee dagen niets kunnen doen...helemaal van slag nu hahaha)

De boobs zien er super uit!!!!

Hoe gaat het verder met de pijn? Je hebt nu zo'n sexy broekje aan zekers?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb aanbevolen gekregen om te bewegen en lopen en dat heb ik gister ook braaf gedaan. Elk uur even 10x heen en weer lopen in huis. Maar hoe later het werd hoe meer pijn ik in mijn rechter borst kreeg. Hele nare pijn rond mijn litteken. Niet uit te houden. Ook niet met nog extra pijn medicatie. Verder heb ik weinig last. links voelt prima en alle plekken van de lipo zijn ook goed te doen.

Vannacht wel lekker geslapen. Wekkertje gezet om de paracetamol te nemen en uurtje later de celebrex. Vervolgens weer in slaap gevallen en schrok ik een uurtje geleden wakker. 11:30 uur. :101: Dat is lekker. Ben alleen even uit bed geweest om naar de wc te gaan. wel meteen bij het zitten weer pijn aan mijn rechterborst. Vriendje heeft nog even gekeken hoe het eruit ziet maar het is niet rood en ook geen blauwe plekken te zien. Dus dat is mooi.

Als ik loop ben ik net een krom oud vrouwtje. hoe meer ik loop hoe rechter op ik kan komen maar dat stel ik vandaag even uit.

Mijn vriendje is nu even mijn vader en broer van schiphol halen dus ben nu even home alone.

Klinkt het jullie verder bekent dan 1 borst zoveel pijnlijker is dan de ander bij het komen zitten/ staan?

Bedankt voor de leuke reacties op mijn foto's

@pety thnx. ik laat het vriendje meenemen als hij zo terug komt

@ lucky de pijn gaat zolang ik maar rustig blijf liggen. (wat dus eigenlijk niet de bedoeling is met de lipo) En ja een heel mooie oma / wielrenners broek tot onder mijn borsten. pfff wat zit dat onding strak. die ga ik dus echt niet missen. die bh is vervelend maar die broek slaat alles.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, dat is ook vervelend...je moet lopen voor de lipo maar dat lukt dus niet. Lijkt me best frustrerend. Maar ja, wat niet gaat dat gaat niet natuurlijk.

En morgen is er weer een dag en zal het waarschijnlijk weer een stukje beter gaan!

Dat de ene borst meer pijn doet dan de andere heb ik al regelmatig voorbij zien komen op het forum dus is heel normaal. No worries! ;-)

Maar wat fijn dat je vannacht al zo goed (en lang!) hebt kunnen slapen zeg! Dan kun je de dag en pijn toch wat beter verdragen allemaal denk ik.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

O wat leuk om te horen dat het zo goed gaat!!

Ik kan helaas geen foto's zien :(

Dat je meer last hebt van de ene borst dan de andere herkende ik bij mn bv ;)

Zijn toch 2 aparte wonden!

Ben benieuwd naar je foto's :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.