Ga naar inhoud

Meiske: 1 oktober 2012: Dr De Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben 29 lentes jong.

Ik heb volgende week een afspraak bij dr. De Meyere in Gent voor een consult voor liposculpture van mijn lovehandles, binnen en buitenkant van mijn benen en buik.

Daarnaast zou ik ook heel graag een borstvergroting willen maar via oa dit forum wil ik mij er eerst goed in verdiepen voor ik de grote stap zet.

Nu zie ik over dr De Meyere een heleboel positieve berichten dus ik denk dat ik meteen bij de goede pc zit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat lijkt me toch een hele stap om te nemen maar volgens mij ben je wel in goede handen!

Succes met het oriënteren!

dat is het ook. Hoewel ik het er al een paar jaar over heb maar nog steeds het lef niet heb gehad om er echt iets aan te doen. Dus ik heb al wel veel onderzocht maar af en toe zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik hoop hier wat meer echte ervaringen van anderen te lezen enzo. Dat is toch een fijner en eerlijker gevoel dan rond bellen, 'folders' bekijken en de horror verhalen zien van documentaires.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben dus inmiddels op consult geweest bij Artemedis, bij dr Demeijere. Een prettige man waar ik mij snel op mijn gemak voelde. Hij adviseerde ronde protheses voor de spier. Gaf duidelijk en rustig uitleg. Kreeg er wel een goed gevoel bij.

Ook ben ik bij Janssen kliniek, bij dr Martin Janssen. Hij adviseerde anatomisch en achter de spier. Had ook een duidelijke uitleg maar kwam wel wat arrogant over. Niet in wat hij zei maar zijn uitstraling. Het is iets waar ik de vinger niet op kan leggen.

Morgen ga ik bij ACCZ kliniek op consult (jaja ik ben echt aan het shoppen want ik wil het meteen goed doen) :38: maar dat willen we natuurlijk allemaal.

Ik ben ook aan het googlen gegaan op de namen van de chirurgen. Bij dr demeijere kreeg ik niet hits waar ik warm of koud van werd maar bij zowel dr Janssen als dr. van Onselen kreeg ik berichten waar ik niet blij van werd. :84::79:

Nu wordt ik daar wel alleen maar nerveuzer van terwijl ik het toch echt wel wil doen.

Ik wil ook nog een consult bij dr Plovier en eigenlijk nog een. maar welke weet ik nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er nog 1 wilt hebben, zou ik naar dr. van der weij in de Boerhaave kliniek in Amsterdam gaan. Dan heb je zeker alle mogelijkheden benut! Hij staat goed aangeschreven!

Rond de 3000 euro voor een bv (toen ik een tijdje geleden op de site keek)

Ik heb zelf een consult gehad bij hem, in zijn eigen kliniek. Goede uitleg en zo, maar de prijs lag daar een stuk hoger dan in Boerhaave, en voelde me uiteindelijk zelf beter bij Demeyere.

Maar als consult zeker de moeite waard bij hem.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Als je tot in Gent gaat, kan je ook es bij de mijne langskomen:

Lucien Lefèvre - doet consult in Asse, Aalst en Ninove.

Staat hier hoog aangeschreven en heb er nog niet echt iets negatiefs over gevonden bij mijn pré opzoekwerk.

Zegt meteen waar het op staat, kort en bondig maar begeleidt je wel correct en is lief de dag zelf en komt na je ingreep nog even langs. Waarschijnlijk doen ze dat allemaal maar goed ... 't is maar een vrijblijvende tip hé ... Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua borstvergroting is Dr. Demeyere absoluut jouw man! Hij is echt DE borstenman...alom geroemd...en echt niet alleen omdat ik er zelf ben geweest en weer heen ga op 20 september, maar er zijn zoveel goeie verhalen over hem, alleen al op dit forum....Ik ben voor mijn 1e bv ook bij iemand langs geweest die haar borsten net had laten doen door hem en ze waren werkelijk prachtig! Ik heb geen seconde meer getwijfeld......

Ik heb verder geen ervaring met liposuctie, dus daar kan ik je helaas niks over vertellen...Maar Dr. Demeyere is een vakkundig man, dus ik denk dat je daarvoor ook bij hem aan het goede adres bent.

Maar je moet uiteraard doen waar je je goed bij voelt, dat is het belangrijkste.....

Succes meis! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Nachtuiltje is ook bij Dr. De Meyere geweest voor lipo geloof ik he, ik weet alleen niet of ze nog weleens op dit forum komt? Destijds was ze ook moderator. Ff zoeken op haar naam misschien?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dr Janssen wordt het zeker niet. die staat zelfs op de zwarte lijst http://www.sin-nl.org/index/de_zwarte_lijst

Dus geen Janssen kliniek!!!! bij deze zijn jullie ook gewaarschuwd.

Bij dr De meijere vind ik het wel jammer dat hij alleen voor de borstspier doet. Ik ben dan juist zo bang dat het gewicht ze extra gaat laten hangen aangezien die prothese ook in het weefsel hangt en niet enigszins vast gehouden wordt door de spier. Ik wil graag een E cup, ik heb nu C (meestal)

mijn borsten staan van nature niet ver uit elkaar. Dus dual plane of achter de borstspier zal ze dan toch niet verder uit elkaar duwen lijkt mij? Ik zal zo even met de laptop een foto maken.

Ook twijfel ik nog heel erg tussen rond of anatomisch. Ik vind na een heleboel foto's te hebben bekeken anatomisch toch mooier bij mij.

nachtuiltje was voor het laatst actief in januari zag ik op haar profiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik heb hetzelfde als jou hoor...ook veel aan het rondshoppen en kijken wat goed voelt en waar de beste recensies over zijn. Maar ook gevaarlijk...iedere kliniek zegt wat anders, iedere arts bekijkt het op z'n eigen manier.

Dat maakt je wel in de war.

Volg je eigen gevoel hierin.

Ik ben nu bij de Contourkliniek geweest in Bussum. Dat voelde goed...maar toch kijk ik verder. Waarom? Omdat ik niet op 1 af wil gaan. Ik heb ondanks het negatieve artikel over dr. van Onselen van de ACCZ kliniek wel een afspraak daar gemaakt, mede door de goede berichten op dit forum, maar ik heb de afspraak met dr. Kruppa. Daar kon ik niets verkeerds over vinden.

PCC Spaarne ziekenhuis is ook goed...daar wil ik eigenlijk ook nog heen...

Toch raden heel veel mensen opereren in Belgie af, hier lees ik dat veel mensen het daar toch hebben gedaan...hoe is dat bevallen dan??

Ook voor mij dus een ware zoektocht..maar dat ik het ga doen...staat vast! :)

Groetjes Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, Janssen kliniek staat op de zwarte lijst!! Goed van je, dat je zoveel onderzoek doet hoor, tis niet niks wat je laat doen.....

Heb je inmiddels al een keuze gemaakt? Moeilijk he....er is ook zoveel aanbod....

Ik wil ook voor een E of een F gaan, als dat mogelijk is en ik krijg ze idd voor de spier bij Demeyere, maar mijn huidige prothesen zitten ook voor de spier, ook door hem geplaatst, maar ze zijn altijd keurig 'rechtop' blijven staan, nu 2 kids verder en borstvoeding doet geen enkele prothese goed denk ik, maar heb sinds kort pas het idee dat het iets slapper wordt....Vriendinnen en mijn man vinden dat helemaal niet, dus misschien zit het zelfs wel tussen m'n oren! Hihihi...

Hangt ook wel beetje van je huid af denk ik, ik had een heel strakke huid en weinig eigen weefsel, misschien dat ze er daarom al die jaren goed hebben uitgezien.....

Tja moeilijk......Hoop dat je eruit komt voor jezelf......

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Triekie,

om even op jouw verhaal te reageren...Als ik iemand zou spreken die het in Turkije of ergens in de Balkan zou willen laten doen, dan zou ik zoiets ook echt afraden hoor, daar zijn de controles ook niet zo aangescherpt,ik snap heel goed dat je je vraagtekens hebt bij 'het buitenland'....ik was er ook sceptisch over en dacht echt dat het mensen alleen maar om het geld ging, dat het daar goedkoper is.....Dr. Demeyere was mijn pc en toen (14 jaar geleden) nog werkzaam in Haarlem in een kliniek (Mediconsult), inmiddels heeft hij een eigen praktijk in Gent en is alleen nog daar werkzaam.....maar zijn manier van werken en het resultaat is mij zo goed bevallen, dat ik nu na zoveel jaar voor een wissel ga op 20 sept en dat ik het er dus zeker voor over heb om 2,5 uur in de auto te zitten....Dus het wordt in principe ook mijn 1e keer in Belgie, maar dat houdt me absoluut niet tegen.... (voorheen zou ik dat nooit bedacht kunnen hebben, dat ik voor een operatie naar het buitenland zou gaan)

Ben benieuwd wat je gaat doen Patries....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai tietenmiep...

Thnx voor je reactie...idd...als die arts dan weer in Nederland heeft gewerkt, tja, waarom zou het niet goed zijn in zijn praktijk in Gent. De kosten liggen idd een heel stuk lager, maar wordt het daar goed gedaan??

Dat zijn vragen die door mijn hoofd gaan. In februari heb ik al besloten dat ik het wilde, een borstvergroting, maar tot zo'n 3 weken geleden ben ik pas begonnen met rondbellen en afspraken maken. Toen was ik eraan toe en wilde ik het in mijn zomervakantie doen. Helaas gaat dat niet lukken, te kort termijn, te kort herstel, dus nu is de planning kerstvakantie.

Er komt ineens heel veel info op je af merkte ik wel...maar uiteindelijk weet ik dat ik de goede keus ga maken. Zal toch eens googlen op jouw arts...wie weet maak ik toch een afspraak daar!

Groetjes Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Tja toch denk ik dat er weinig verschil is hoor tussen Nederlandse en Belgische klinieken/pc's, sterker nog, de meerderheid is meer tevreden over Belgie dan over Nederland geloof ik! Haha...dat verschil wordt daarbuiten alweer wat groter denk ik, i.v.m strenge controles....

Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit lastig vind....

Maar ik heb bijna alle topics op dit forum wel gelezen en als ik dan lees hoeveel meiden er dan toch heel erg tevreden zijn over Belgie, zou je denken, waarom niet...fijne bijkomstigheid is de prijs, voor velen een doorslaggevende factor, maar we hebben het hier wel over je lichaam en over prothesen die (als het goed is) voor jaren in je lijf zitten, persoonlijk is dat voor mij geen issue geweest, maar uiteraard moet je het ook allemaal maar kunnen bekostigen.....

Ik voelde me bij Dr.Demeyere direct op m'n gemak, hij is erg vriendelijk en rustig, voelde me beslist geen nummer, het personeel was ook zoooo lief....Na de operatie werd je heel goed en liefdevol verzorgd.....dat is me zelfs na 14 jaar nog bijgebleven! Gek genoeg heb ik ook nog geen negatieve verhalen over hem kunnen vinden( nou en ik heb wat gestruind op dat internet hoor! Ik dacht, er moet toch wel 1 negatief punt te vinden zijn?) Ik wil je natuurlijk niks opleggen, hahaha, maar denk echt dat je er goed aan doet om eens bij hem langs te gaan.....Je zult er zeker geen spijt van krijgen! Hij heeft zoveel ervaring....en dat was voor mij het belangrijkste....

Ik hoor wel wat je gaat doen meis......

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Demeijere gaf idd een fijn gevoel. mijn grote nadeel is dat ik daar onvoorbereid op een bv ben binnengestapt.

Maar tot nu toe nog wel degene waar ik mij het meest vertrouwd voelde.

Ik denk dat je idd goed moet kijken wat goed voelt.

Heb je toevallig foto's hoe je borsten er nu uitzien tietenmiep? ik ben wel benieuwd hoe zijn werk er na zoveel jaren uitziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik heb nog geen foto's gemaakt, ga ik wel doen hoor, maar ik dacht laat ik ze nou tegelijk met de bv foto's erop zetten, wel zo overzichtelijk.....want ik ben zo'n leek en plaats die bv foto's dan weer op de verkeerde plek enz....en dan moet je weer zo zoeken naar de voor -en na foto's....dus dat leek me praktischer als ik het zo deed....

Heb jij al foto's geplaatst? Of ga je dat niet doen....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3 foto's geplaatst. Wel alleen voor vrienden dus ik zal je wel even een verzoekje sturen.

Ik ben benieuwd hoor naar je foto's. Ook van wat het gaat worden.

Maar dus alleen maar van voor. Aankomende woensdag heb ik consult bij dr van der Weij en 23 augustus (pff dan pas) bij dr. Plovier.

Dan heb ik 5 consulten gehad en vind ik wel dat ik moet gaan kiezen. Wil rond 1 oktober onder het mes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey meiden!

Na lang wikken en wegen, 4 consulten en nog meer wikken en wegen heb ik de afspraak staan voor mijn borstvergroting en liposculptuur.

1 oktober om 9.00 uur ben ik aan de beurt bij dr. Demeijere. :35:

Mijn eerste consult was bij dr Demeijere. Het voelde goed aan en hij was duidelijk in het uitleggen maar zoals ik dan ben moet ik eerst zeker weten dat ik goed zit.

Daarna ben ik (op aanraden van een vriendin) naar Janssen Kliniek geweest. Daar had ik helemaal geen goed gevoel bij. Dr. Janssen kwam erg arrogant over maar ik als noob had toch zoiets van: 'hij is de arts en zal het wel weten' Na wat meer uitzoeken kwam ik erachter dat hij op een zwarte lijst staat en mijn gevoel dus toch gelijk had. :help:

Nog een consult, bij ACCZ. Op zich werd ik daar prima te woord gestaan door een consulente die meer een voor ingestudeerd verhaaltje aan het opdreunen was. Er was geen chirurg in de buurt en als ik dat wilde moest ik terug komen. Op zich vond ik het borstenwerk van dr van Onselen wat ik hier heb gezien wel mooi. Maar toch had ik een beter gevoel bij dr Demeijere. Deze gaat het niet worden dus.

nog een consult dan... Ditmaal ging de reis naar Amsterdam. Boerhave bij dr van der Weij. Deze meneer kwam bij mij zeer kundig over. Ook de littekens die hij achter laat zijn super mooi. Hij liet vrij snel doorschemeren dat hij vooral van natuurlijk houd en stelde ook kritische vragen aan mij. Van deze meneer had ik een goed gevoel en ik heb dan ook vrij lang getwijfeld tussen dr. van der Weij en dr. Demeijere.

Het prijsverschil heeft mij over de streep getrokken.

Ik ga mijn borsten laten vergroten met ronde prothesen van Mentor. Hoeveel cc weet ik nog niet precies maar ik vermoed dat het tussen de 375 en 400 zal gaan zijn.

Verder ga ik tegelijk liposculptuur aan mijn heupen, buitenkant bovenbenen, buik en maag laten uitvoeren.

In het kader van: "nu ik er toch lig" hahaha

Eigenlijk was het zelfs andersom. Ik begon met kijken naar liposculptuur en ondertussen kwam mijn stiekem lang gekoesterde wens ook boven drijven.

En nu ga ik het gewoon allebei doen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Joepie!!! Proficiat met je besluit, en het gaat zeker weten heel mooi worden, ik vind de borsten van Dr. Demeijere eigenlijk altijd mooi, en hoor hier enkel positieve dingen over hem! Je krijgt wel op veel plaatsen lipo, dat wordt wel afzien pffttt... ah, ff door de zure appel heenbijten en dan heb je er de rest van je leven plezier van. Moet je ook een drukpak dragen zeker? Gelukkig wordt je tegen de herfst pas geholpen ;-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je! ik kijk er nu echt naar uit.

het is wel veel ja maar ach, liever alles in een keer.

Ik moet idd een drukpak dragen daar kijk ik dan weer niet naar uit. haha. het is voor een goed doel :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiske

Gefeliciteerd met je datum!!! :D

Ik kan me goed voorstellen dat je getwijfeld hebt tussen van der Weij en Demeyere! Ze zijn allebei kundig, je ziet mooi werk van beide heren en zijn allebei voorstander van plaatsing vóór de spier.... Leggen allebei goed uit, en kijken goed!

Dat je voor Demeyere gekozen hebt: Prima keuze! Hij zal het vast heel mooi maken!

Demeyere moet het druk hebben met de borstenforum-dames tegenwoordig :45:

Arme kerel ;)

Nu aftellen :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.