Ga naar inhoud

Meiske: 1 oktober 2012: Dr De Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste Reactie

Oe hulp bij het huishouden hihi lekker hoor meid!

Lekker van genieten :D

Ja zo deed ik het ook een beetje op je zij liggen en een kussen eronder! Mm voor je het weet kan je al lekker helemaal op je zij slapen! Ja Dr Meyere heeft bij mij ook voor foto's gemaakt maar geen idee of hij nog na foto's wil? Heb jij al een vervolg afspraak?

En wat fijn om te horen dat je al zo blij bent :D Vind jij je boobs ook groter naakt? heb ik ook! Maar ik weet zeker dat je strakjes heeeel veel gaat shoppen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey skattie, dat is heel normaal dat je zenuwachtig bent. Hebben we hier allemaal.

Misschien is het leuk om een eigen topic te maken voor jezelf. kan je al je vragen, zenuwen en natuurlijk je verslagje kwijt.

Het is superleuk om dat hier te delen. (vind ik)

over 25 uur ben jij al aan de beurt. :43:

@ maris ja naakt zijn ze ineens veel groter. hahaha raar maar waar. maar vind ik niet erg hoor :44:

gisteren even naar ADE geweest. Bij een expositie over dance kwam ik veel bekenden tegen die dus allemaal niets door hadden. Van een van hun kreeg ik een plet-knuffel. pfff dat was niet zo fijn.

Dus ik: AUW!!! Zegt hij: wat is er zo erg vind je mij toch niet? Maar ik wilde hem verder niets vertellen erover dus ik zei maar dat ik last van mijn schouder had.

Echt serieus!!! kan ik niets beters verzinnen??? :124: Maar gelukkig trapte hij erin. Verder een heel gezellige avond gehad.

Mijn rechter, geplette boob is nu wel wat pijnlijker en zit wat hoger dan mijn linker. Maar ik weet niet of hij al hoger zat of dat het mij nu opvalt omdat ik bang was dat ik iets stuk had gemaakt. Ik hoop dat het geen kwaad kan want ik heb echt geen zin in compicaties :102:

Vandaag rustig aan en vannacht naar awakenings en morgen nacht dirty dutch. Niet om te feesten hoor. Dat kunnen mijn boobs nog niet aan dat gestuiter. :1bouncingboobs: hahahaha

Lekker met de eigen auto dat mocht ik het niet volhouden dat ik lekker naar huis kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oe meid je hebt een leuk weekend voor de boeg :D Ga je daar naar toe om te filmen??

Nee je boobs kunnen nog niet zo goed stuiteren haha denk dat ze dan ineens in nek liggen :P

Oef die plet-knuffel heb je goed opgelost met een pijntje in je schouder haha gek dat niemand iets opvalt he?

Ik weet zeker dat alles goed zit hoor meid! ttoen ik van de trap was gevallen leek mn linker ineens boller en hoger maar nu zie ik er niks meer van :D Komt goed lekker armpjes laag en gaan met die banaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meis, ik heb ook zo een pletterboob ervaring gisteravond gehad. Oef, dat was idd niet prettig. Ik heb voor het eerst weer na ok een knuffelsessie achter de rug. Heel erg klungelig pfff.

Bij m'n 1x had ik als smoes ook een schouder "iets" bij sporten opgelopen. Ongemakkelijk hè bij mensen die t niet weten en toch zo wil houden. Het is iets normaals, maar ik heb niet t gevoel om nou iedereen m'n minderwaardigheidscomplexje te delen.

Jij hebt t leuk gehad. Daar gaat t om.

Er gaat altijd 1 boob harder dan de ander jammer genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ja he die plet knuffels nu? ik doe nu mijn bovenarmen tegen mij aan en iets naar voren om de boobs te beschermen.

Yeps Maris, we waren weer aan het filmen. nou ja, we... meer ze :P

Gisteren en eergisteren veel bekenden tegen gekomen weer op de events waar ik was. Super gezellig!

Heb mijn eerste alcoholische versnapering ook gehad. Ik mocht van mezelf wel 1 heel biertje drinken. :36:

Stil staan is op een event wel lastig hoor. Merkte dat ik dan toch regelmatig mee sta te hobbelen op de beat. Maar gister heb ik het ook niet heel lang vol gehouden. om 5 uur was ik thuis.

Nu vanavond het laatste event van deze week dan is ADE weer afgelopen. Aan de ene kant wel heel blij om want ik voel me zo nutteloos als de rest bezig is met opbouwen en afbreken en ik kan daar niet bij helpen.

Mijn zwager was gisteren mee om te helpen en toen moest ik toch vertellen waarom ik het een en ander niet kon dus heb ik het maar vertelt. En wat blijkt: zijn vriendinnetje heeft ook neppers. hoe hilarisch is dat. :45: Die had ik dus ff gewoon niet zien aankomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiske!

Zo ff je topic weer bijgelezen hoor! Oef..pletterknuffel,hihi leuk woord. Mijn man is gisteren naar het buitenland vertrokken voor een paar dagen maar bij het afscheid nemen miste ik die lekkere stevige knuffel toch wel! Hij noemde het een "afstands boobie knuffel"

Wat gaaf al die dance feesten zeg! Och, die heb ik in mijn leven ook heeeel wat afgestruind, heerlijk! Dat mis ik soms nog wel sinds de kindjes er zijn. Ga nu eigenlijk nooit meer.

Maar wat film of doe jij dan eigenlijk als ik vragen mag??

En GE-WEL-DIG dag die vriendin dus ook gewoon nep boobies heeft, whahahaa!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk inderdaad dat er meer meiden zijn met nep boobies dan dat wij denken/verwachten,

je leest wel over dat per kliniek meer dan 3000 borstvergrotingen per jaar worden uitgevoerd..

tja al die bv's moeten toch ergens zijn :P

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3000 per jaar, per kliniek. dat is echt wel veel zeg... Dat moet inderdaad ergens blijven.

Ik ben er in ieder geval heeeeeeel blij mee :33:

Stones: Wij doen van alles qua video. Van trailers tot aftervideo's. En van DVD's tot livestreams wereldwijd. Heel leuke omgeving om in te werken aangezien altijd iedereen blij is.

Heb je dan niet zoiets van: een keer de kids naar opa en oma (of iets dergelijks) en weer lekker een weekend stappen?

Ik weet niet of ik het zo zou kunnen loslaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat gaaf meiske! Idd een super leuke omgeving.

Heeeel af en toe "pakken" we nog wel eens een feestje hoor maar we hebben altijd al best veel dingen waar we dus oppas voor nodig hebben dus dan schieten dit soort dingen er wat sneller bij in helaas. Maar HELEMAAL geen feestje meer..neuh...dah kennie ;-)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En vandaag heb ik mijn eigen (voor mezelf ingestelde) regel gebroken.

Ik heb 5(!) nieuwe setjes gekocht. Ik kon me niet meer inhouden.

En ik was nog zo van plan om verstandig te doen.... :21:

Maar ze zijn gaaaaaaaaf! :123: Maat 80F

zo blij zo blij ZO BLIJ!!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kon het echt niet laten. hahaha.

Nou de foto's staan in mijn gallerij hoor.

Ik hoor graag jullie mening!!!

Verder gaat het hier goed. Vandaag 4 weken PO dus ik mag eindelijk mijn armen weer omhoog doen van de tietendokter. :43:

En ik mag de bh's nu officieel aan. Maar we gaan zo uit eten dus ik houd voor de zekerheid gewoon veilig mijn kliniekbh aan.

Vanaf morgen de gewone proberen.

Nu beginnen ze ook af en toe al iets mee te deinen. Kan niet wachten tot ze lekker zacht worden. Wat zal dat een verademing zijn!

Van de lipo zie ik nu bijna geen verschil met vorige week. Ben heel erg blij met mijn buik en benen maar mijn taille wat minder. Maar ik moet nog gewoon geduld hebben. misschien trekt het nog bij.

Maar al met al nog steeds een heel blij meiske :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bh's zijn super meid staan je zo mooi!! :D

Vandaag alweer 4 weken po! Lekker ''alles'' weer doen hihi

Kan jij al een beetje in je boobs knijpen? Die van mij is nog wat hard hoor!! Gaat even niet zo snel de laatste week hihi

Geniet er van meid nu worden ze alleen zachter en beter :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa had een dag gesmokkeld met de foto's en 4 weken po. maar ach... om het nou 3 weken en 6 dagen po te noemen. :46:

Ik zag dat ik ze niet prive had gezet. dat heb ik wel even recht gezet. Dus nu moet iedereen weer vriendinnetje zijn om ze te zien. :44:

Dank jullie wel lucky, stessje en BB :53: Ben er ook zoooo blij mee! Vind het haast moeilijk om het niet te vertellen. hahahaha eerst wilde ik dat niemand het weet en nu vind ik het stiekem haast jammer dat niemand het ziet. (of durft te zeggen) Ben er gemakkelijker over gaan denken. Maar nee, het gaat mij nog wel een stap te ver om het zomaar te vertellen.

Mijn boobs zijn wel wat indrukbaar maar kan er nog niet in knijpen hoor maris. Ben bang dat dat nog wel even gaat duren. Over 3 tot 5 weken ga ik terug voor nacontrole. Eerder was niet nuttig voor die lipo. En een keer heen en weer rijden is wel even genoeg. :) Jij doet ook nog voorzichtig las ik. ;)

Officieel mag ik de nieuwe bh's aan. maar heb toch nog voor de zekerheid mijn sport bh aangetrokken. Ook de lipo 'martel' broek mocht eigenlijk uit maar ook die houd ik nog maar even aan. het voelt nog zo flubberig zonder. Beetje griezelig en als hij aan is voelt het toch veiliger. misschien mutsig maar toch het zekere voor het onzekere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Na lang wikken en wegen, 4 consulten en nog meer wikken en wegen heb ik de afspraak staan voor mijn borstvergroting en liposculptuur.

1 oktober om 9.00 uur ben ik aan de beurt bij dr. Demeijere. :35:

Mijn eerste consult was bij dr Demeijere. Het voelde goed aan en hij was duidelijk in het uitleggen maar zoals ik dan ben moet ik eerst zeker weten dat ik goed zit.

Daarna ben ik (op aanraden van een vriendin) naar Janssen Kliniek geweest. Daar had ik helemaal geen goed gevoel bij. Dr. Janssen kwam erg arrogant over maar ik als noob had toch zoiets van: 'hij is de arts en zal het wel weten' Na wat meer uitzoeken kwam ik erachter dat hij op een zwarte lijst staat en mijn gevoel dus toch gelijk had. :help:

Nog een consult, bij ACCZ. Op zich werd ik daar prima te woord gestaan door een consulente die meer een voor ingestudeerd verhaaltje aan het opdreunen was. Er was geen chirurg in de buurt en als ik dat wilde moest ik terug komen. Op zich vond ik het borstenwerk van dr van Onselen wat ik hier heb gezien wel mooi. Maar toch had ik een beter gevoel bij dr Demeijere. Deze gaat het niet worden dus.

nog een consult dan... Ditmaal ging de reis naar Amsterdam. Boerhave bij dr van der Weij. Deze meneer kwam bij mij zeer kundig over. Ook de littekens die hij achter laat zijn super mooi. Hij liet vrij snel doorschemeren dat hij vooral van natuurlijk houd en stelde ook kritische vragen aan mij. Van deze meneer had ik een goed gevoel en ik heb dan ook vrij lang getwijfeld tussen dr. van der Weij en dr. Demeijere.

Het prijsverschil heeft mij over de streep getrokken.

Ik ga mijn borsten laten vergroten met ronde prothesen van Mentor. Hoeveel cc weet ik nog niet precies maar ik vermoed dat het tussen de 375 en 400 zal gaan zijn.

Verder ga ik tegelijk liposculptuur aan mijn heupen, buitenkant bovenbenen, buik en maag laten uitvoeren.

In het kader van: "nu ik er toch lig" hahaha

Eigenlijk was het zelfs andersom. Ik begon met kijken naar liposculptuur en ondertussen kwam mijn stiekem lang gekoesterde wens ook boven drijven.

En nu ga ik het gewoon allebei doen :43:

Wauw! Super hé :) Ik heb 14 nov mijn 1e consult bij Dr. Demeyere, écht fijn om lezen dat jij er zo'n goed gevoel bij had! :) geef mij ook ineens een goed gevoel over mijn beslissing bij hem een afspraak te plannen!

Laat me weten hoe het verlopen is! Ik duim voor je!

Ben je snel kunnen ingepland worden voor je BV operatie?

Succes!

Katje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.