Ga naar inhoud

Meiske: 1 oktober 2012: Dr De Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

als het goed is kan je ze nu zien Maris.

gelukkig dat je het herkent. ik had ook al even naar de kliniek gebeld. die hadden mij ook al gerust gesteld.

Vriendje is echt de liefste die er is :55: Hij helpt bij alles.

nu is hij een soepje aan het maken met allerlei vochtafdrijvende groenten. Had hij op internet gevonden. En daarnaast mijn favo herfst eten aan het maken.

zo'n zorgzaam schatje.

Ik begin langzaam maar zeker een beetje aan het formaat van mijn nieuwe tweeling te wennen. Nu vooral hopen dat die pijn rechts snel weg gaat.

Die lipo waar ik trouwens heel bang voor was, vind ik een minder zure appel dan de bv.

dat voelt eigenlijk alleen maar als spierpijn of wat blauwe plekken.

Alleen in mijn linker zij ben ik wat blauw / geel maar mijn buik is helemaal gaaf. Ik zie er vaak meer gehavend uit als ik in een moshpit heb gestaan op een metal concert. :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijn dat je het als goed ervaart. Ik vond het een ramp! Bij mij is 4,5 liter uitgesucked hahah. E heb toen alleen de medicatie ingenomen die ik van de kliniek kreeg. Dat was bijna niks. 2/3dgn antibiotica. Ze zeiden wel, dat ik paracetamol mocht gebruiken, maar wist niet hoeveel. Je begrijpt wel dat ik dus geheel door alle pijn heen ging. T leek niet op te houden.

Mijn oude boobs vind ik erg op de jouwe lijken en krijg van Bruno ook rond de 450/500cc.

Jij bent een goed voorbeeld. Eg prettig dat ik je kan volgen, dan heb ik nog een weekje een idee hoe ze van mij ook worden.

Een pijnloos herstel en keep US posted! D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd met je boobs en je afgezogen uhm..... hoe noem je dat netjes... 'weefsel' :D

Even een kort berichtje vanuit Néfiach, want kan het toch niet laten om je even te feliciteren ;)

Een goed herstel gewenst!! En die pijn aan dat litteken kan komen doordat die borst wat meer vocht produceert misschien..... Het moet geen constante pijn worden aan je litteken. Als het alleen is als je opstaat of van houding verandert of loopt, dan is het normaal... helaas haha... Houd je tiet maar vast als je gaat lopen, dan went hij aan jou en jij aan hem :38:

Liefs BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ miss sport 4,5 liter is ook nog even andere koek dan 2 liter. vind het wel goed zo. zonder pijnmedicatie is het denk ik echt niet de doen. wanneer ga jij naar bruno? wat geinig, ben ik ineens een voorbeeld :14:

Hey BB!!! Wat leuk dat je weer even online bent en mij feliciteert met mn tieten en minder vet. :125:

ja ja, want ik ben heel blij dat ik van dat vet af ben.

Het zal inderdaad meer vocht produceren want ie is ook meer gezwollen dan de ander. En bij gaan zitten voel je zo dat gewicht ineens hangen in die littekens. Maar die steken rechts. :70: phoe dat is wel afzien. ben allang blij dat het normaal is.

vasthouden is geen optie omdat als ik het aanraak zodra het steekt het alleen maar erger wordt. Nu houd ik het bandje van de bh wat meer omhoog rechts zodat ie wat meer steun heeft.

Hoe is het daar? al helemaal in zuid frankrijk. Het weer beter dan hier? :beach:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overdag 24-25 graden :D Zonnig

Vandaag een dagje naar Andorra geweest! Een hele mooie, maar erg lange bergrit! Gelukkig waren we al om 9 uur vanochtend vertrokken :)

Zaterdag door naar Madrid in twee etappes, omdat het erg ver is met de caravan in 1 ruk. Dus hopelijk hebben ze bij Madrid ook weer wifi haha, hopelijk wat sneller als dat het wifi hier is....... :unsure:

Sterkte he, over een paar dagen heb je echt het ergste gehad!! ;)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een paar momenten van paniek gehad dat ze te groot zijn. Inmiddels ook weer gerust gesteld.

geduld geduld geduld... :37:

Ze veranderen super snel van vorm zeg. Heb er weer foto's opgezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de rest van mijn lichaam staat op ontploffen. Ben net een plofkip... pfff

mijn buik houd vocht vast als een malle en een stuk van mijn linker been is gevoelloos. dat was eerst niet.

Het is geen pijn maar wel erg oncomfortabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

brandnetelthee, check

komkommers, check

bleekselderij, check

spruitjes, check

veel water drinken, check

enz, check

ik weet het maar ik kan me niet voorstellen hoe ontploft ik zou moeten zijn als ik dat allemaal niet zou eten / drinken.

wat is de overtreffende trap van plofkip? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag gaat het al wat beter met de boobs. het voelt wel gek hoor. die protheses erin. ik voel ze echt zitten. Vooral bij mijn oksels vind ik het nog wel vervelend aanvoelen.

rechtop lopen is nog geen optie. bolle vochtbuik en het trekt bij het litteken in mijn navel.

pijn bij de boobs valt nu best mee. ja, af en toe flinke steken maar verder goed te doen.

Qua pijnstillers alleen nog de paracetamol. het gaat dus zeker de goede kant op maar nog een lange weg te gaan.

Je moet er wel wat voor over hebben he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet er inderdaad wat voor over hebben!

MAARRRR het is het dubbel en dwars waard! Na drie maanden (in mijn geval) voelen ze echt wel grotendeels als van jezelf! Het wordt steeds meer een stukje van je eigen lijf :)

You will see :D

En goed dat je al zo ver afgebouwd hebt!! Gaat lekker zo te lezen!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat goed zeg meiske! Alleen nog paracetamol, top! En het is nog maar een paar dagen geleden en zeker ook nog met die lipo erbij...is niet niks...echt fijn voor je dat het goed te doen is.

Lijkt me zo gek dat je die protheses voelt zitten. Kan me er echt (nog!) helemaal niks bij voorstellen? Net wat BB zegt, het zal vanzelf wel helemaal eigen moeten gaan worden.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Stones en BB. Vind ook dat het best oké gaat.

Ik wil alleen gewoon veel te snel. Haha zwakte van mij.

Met lopen houd ik ze nog goed vast. Alsof ze er anders afvallen. :P

Krijg inmiddels wel wat last van mijn rug maar dat is ook te verklaren door zowel het rug slapen als dat Bruno de lipo ook een streepje rug heeft meegepakt.

Ben wel lekker veel films aan het kijken. Ga ik nu weer doen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja liekjuh de ene voelt ook anders dan de ander. wat ook logisch is ergens aangezien het 2 verschillende wonden zijn die beide op hun eigen tempo (lees veel te langzaam;)) genezen.

En er is zeker al verschil met de eerste dag. ze komen al wat zakken. Tussen dag 1 en 3 kan je zelf even kijken bij mijn foto's. nieuwe zal ik morgen proberen te maken. Maar ze uit de bh halen vind ik nogal pijnlijk en ongemakkelijk. Herken jij dat ook?

:45: beebster ik blijf lachen om het woord Hoebakaloobaa's. Ja ik heb idd meer cc's maar weet nog steeds niet of ik het niet te groot vind. Wat een zeurpiet he? ik kan er niets aan doen maar ik had ze gewoon niet ZO gigantisch verwacht. :106: Gewoon geduld hebben om te kijken hoe ze eruit komen.

Nu zijn we vriendjes Tjikkie! je kan gaan spieken;). De kliniek bh zit bij de prijs in dus als je wakker wordt heb je die om en houd je ook om naar huis.

Nu nog 2 vraagjes voor iedereen:

Aan de hand waar ik mijn infuus had heb ik dat er pijnlijke stukjes ader die wat opgezwollen zijn zitten. Het was al vanaf het begin maar ik dacht eerst dat ik me gewoon ergens lomp tegenaan gestoten had. Herkent iemand dit? Het zijn oppervlakkige aders en het doet alleen pijn als ik er tegenaan kom.

en dat plekje onder mijn linker borst bij mijn litteken. Vriendje zegt dat het echt in mijn huid zit. en niet erop dus dat het ook geen opgedroogd bloed is. Moet ik mij daarom zorgen maken? het is niet groter geworden ofzo maar ook niet minder.

Ik heb wisselende dagen. gister voor het slapen toch nog een tramadol genomen omdat mijn rug zo'n pijn doet. Vandaag voor het eerst die lipo broek uit gehad. Het stukje onderrug is echt blauw de rest valt mee. Beetje gelig op plekken maar verder niet heftig ofzo.

Maar slapen met die druk van je lichaam op de blauwe plekken op mijn rug echt echt niet te doen. drijft me tot waanzin af en toe. :25:

Mijn boobs zijn nu een weekje oud. Nog piepjong. Heb vooral bij de littekens steken zodra ik ga zitten of opstaan. En ik kan er nog niet aan wennen dat ze zo breed zijn. Ik hoop dat dat nog wel wat wegtrekt want het doet pijn in mijn oksels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Meiske, die aders van het infuus die zo geirriteerd zijn dat herken ik wel. Heb al heel veel infusen gehad, en soms heb ik er lang last van en soms niet. Is het zo of het harde strengen zijn, of gewoon pijn al een blauwe plek als je erop drukt?

Voor de rest klinkt het allemaal als een normaal herstel hoor meis, wel balen dat er juist zulke blauwe plekken op je rug zitten waar je voor je borsen weer op moet liggen pfftt. Gelukkig heb je dan een zware pijnstiller om goed te kunnen slapen. Ff doorbijten nog, je zult nu toch wel iedere dag verbetering gaan voelen denk ik!

X van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, balen zeg dat je zo klote slaapt....

Ja, je wilt/moet natuurlijk het ene ontlasten en dan overbelast je weer het andere! Zo blijf je natuurlijk aan de gang voor je gevoel.

Ik vind op zo'n moment dan ook alsof het lijkt dat het niet meer weg zal gaan de pijn. (even terugdenkend aan mijn 2 keizersneden en niet kon slapen, lopen) dat je denkt; ik kan me niet voorstellen dat ik ooit nog fatsoenlijk rechtop zal kunnen lopen!

Maar goed, dat is onzin natuurlijk. Het gaat allemaal over maar heeft echt z'n tijd nodig. En bij jou dus ook.

Nog even doorzetten (lekker makkelijk gezegd, maar over 10 dagen zal jij waarschijnlijk hetzelfde tegen mij zeggen wanneer ik er even "doorheen" zit) maar daarna ben je super trots op je mooie lijf en boobies!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.