Ga naar inhoud

Meiske: 1 oktober 2012: Dr De Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

oh oh oh, ik ben er nog niet aan toe gekomen om 6 weken po foto's te maken.

Maar ik beloof plechtig dat ik ze voor de 7 weken po zal maken :36:

Ik heb nog steeds in mijn arm 2 stukjes kei harde ader. Morgen toch maar even bellen of dat niet inmiddels weg had moeten zijn. Het voelt namelijk niet zo prettig.

En er was enkele weken gezegd en nu zijn we dus al een heel stuk verder.

Verder ben ik wel heel blij! Mijn boobs worden nu al lekker zacht. Wat fijn!!!!

Van de lipo heb ik ook nog maar weinig last. Geen harde plekken, hobbels of bobbels. Dat is mij echt zooooo meegevallen!

De littekens onder mijn boobs zijn eigenlijk niet meer dan 2 pennen strepen en die van de lipo zijn ook ieniminie.

Misschien dat ik nog een heel klein beetje wil afvallen maar niet meer dan een paar kilootjes.

Inmiddels ook een sport bh gekocht bij kiesdejuistesportbh.nl. Ben naar de winkel gereden om zeker te zijn van de maat en stevigheid.

Het is de Freya Active geworden in 75F

Die zit echt als een huis!!! Ik kan er gewoon mee springen! Niet dat ik er de hele tijd mee sta te springen hoor. Maar ben wel weer begonnen met sporten.

Verder was ik afgelopen weekend bij een feest waar topless danseressen waren. (pussy lounge) Daar was 1 meisje die had overduidelijk ook een boobjob gehad. En niet zozeer om de boobs maar om het litteken dat halverwege de onderkant zat.... Wat erg!

Heel stom misschien maar ik moest er de hele tijd naar kijken. Zelfs vriendje had het gezien.

Des te blijer ben ik met die van mij. Maar ze leek er zelf geen last van te hebben. Tja, gelukkig maar. Anders ga je ook niet topless dansen lijkt mij?

Hebben jullie tips om hier in nederland een leuke bikini te kopen nu? mogelijk zit ik met oud en nieuw in de zon. :beach:

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste Reactie

Hebben jullie tips om hier in nederland een leuke bikini te kopen nu? mogelijk zit ik met oud en nieuw in de zon.

Ja hoor! ook jij lekker naar de zon?????

en dan nog vragen of ze mooie bikni's hebben??? hahahahahhahah

ik heb bij lace lingerie een aantal mooie bikini's gezien. via een site te bestellen.

en ikzelf heb ooit eens besteld bij http://www.venus.com/swimwear.aspx

daar hebben ze hele mooie bikni's het "nadeel" is dat je via fax zou moeten bestellen

verder is het een goede site.

misschien een kijkje waard?

Die zit echt als een huis!!! Ik kan er gewoon mee springen! Niet dat ik er de hele tijd mee sta te springen hoor.

:63::63::63:

hahahah was jij dat die zo stond te springen?! :45: hahahahahah

maar ik begrijp wat je bedoelt! heerlijk als een bh zo goed zit!!!

en zo super om te lezen dat je heppie de peppie bent!!!!

:54:

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk naar de zon. Wel ook om te werken hoor. Maar als er ff tijd is kan ik natuurlijk wel ff het zwembad in duiken. mits ik dus een bikini heb. ;)

Ik ging eigenlijk nooit naar het zwembad of strand. En daar heb ik waarschijnlijk geen tijd om het te kopen of het zal stervens duur zijn vermoed ik. Las Vegas.

hahaha :63: :63: :63: bounce bounce bounce :63: :63: :63:

Heb nog niet gebeld vandaag. Had het te druk. Morgen weer een dag. En anders vraag ik er wel naar als ik op controle ga.

maar dan moet ik alsnog bellen om een afspraak te maken. :9:

thnx voor de tip. ik ga eens even een kijkje nemen. Nu nog weten welke maat ik moet hebben.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden! I

Ik heb het afgelopen 2 weken belachelijk druk gehad.

Krijg haast forum afkick verschijnselen. Phoe!

Heb ook maar een aaipet gekocht. Is wel erg makkelijk.

Had trouwens ook Ff foto's in m'n galerij geknald van 7weken po. Ik geloof dat die ook al gevonden waren. :D

Laat de bikini's maar zitten. Hoorde dat het "maar" 21 graden is dan in Vegas. Das wat te koud voor een bikini.

Met de boobs gaat het geweldig. Alsof ik ze altijd al had. Zo bijzonder. Fijne bh's aan, buik of zij slapen geen probleem.

Nergens meer last van.

Van de lipo, alleen op mijn buik zijn sommige plekken nog wat gevoelig naar nergens harde schijven enzo.

Ook niet echt gehad een plekje bij m'n navel maar die was ook snel weer weg. Geen vocht ook meer dus geen lymfedrainages meer nodig. Gister de laatste gehad.

Alleen in m'n arm die verharde aders van het infuus zijn nooit weggegaan. En die zijn nog wel gevoelig. Dat is het enige wat negatief is. De rest ben ik erg blij mee!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goh BB, wie bedoel je dan? :44:

:36:

:45: :45: :45: :45: :45:

tja, het is hier gewoon erg leuk. Lees wel meer dan ik reacties geef. :106:

hihihihi Stones, ja dolgelukkig zeker wel.

Ik had dus eerder gewoon geen passpiegel in huis. Nu nog steeds niet maar ik heb een spiegel die boven ons oude dressoir zat, op zijn zij gezet en die gebruik ik nu als pas spiegel.

Ik heb in mijn hele leven nog nooit zo vaak naakt naar mezelf gekeken in de spiegel in totaal als de afgelopen 7 weken. Ongelofelijk dat ik dat ben daar. :57:

In Vegas zal ik niet opvallen, dat was alleen gebeurd als ik nog geen nepboobs zou hebben. :46:

Vegas baby!

:64: whoooohooooo :43::tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.