Ga naar inhoud

Meiske: 1 oktober 2012: Dr De Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste Reactie

Demeyere moet het druk hebben met de borstenforum-dames tegenwoordig :45:

Arme kerel ;)

Dit forum legt geen windeieren voor hem idd. Maar ja, als iemand goed werk aflevert is daar ook niets mis mee. :35: Er is geen betere reclame dan een tevreden klant. :1bouncingboobs:

Nu kan het aftellen en ook het zenuwen gaan beginnen. Ik zal nog wel oplopend gaan twijfelen maar ik heb naar mijn idee best goed alles uitgeplozen. :18: maar toch.... hahahaha

Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte van resultaten Deborah89! Laat het maar snel 1 oktober worden. :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor. De tijd vliegt meid.voor je t weet is t okt. Ik heb zeer binnenkort ook met Bruno een afsp. Haha alsof ik ga daten. Denk niet dat ik dat wil. Afin, zeer benieuwd ben ik naar jou ervaring. Beide behandelingen heb ik ook ondergaan. En wat Ingrid zegt....die zure lipo appel is echt zuur ja. Goed je pijnstillers nemen, dat scheelt een hoop zurigheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey miss sport, ik las dat je je her ook bij Bruno gaat doen? Ik hoop voor je dat het nu dan helemaal goed komt en dat je echt je droom boobs krijgt :1big_boobs:

Ik kijk wel heeeeeel erg tegen de lipo op. maar om het in delen te doen vind ik ook geen optie aangezien ik dan nog langer met pijn loop. Heb het liever maar in 1x gehad.

Heb jij ook lipo gehad dan? waar en hoe vind je het resultaat? En is de pijn echt zo verschrikkelijk?

pffff

wie mooi wil zijn moet pijn lijden, oke, maar niet creperen toch? :133::79:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, ik kan nogal een zenuwpees zijn. Het ene moment denk ik: ik laat het lekker op mij af komen en ik zie wel.

en het andere moment denk ik: :70::18: AAAAAAARGHH

Hoe gaat het met die van jou? net zo zenuwachtig als je eerste keer of is deze anders?

jij moet toch om 11.30 uur?

Wel gek aangezien ik daar om 9 uur moet zijn. zeg dat ik om 9.30 op de tafel lig na alles nog even doorgenomen te hebben.

En ze zei dat ik rekening moet houden met 3 operatie uren en een uurtje recovery. Dat zou betekenen dat ik nog op de operatie tafel lig als jij er ook op komt?

Zou het stiekem wel leuk vinden om iemand van het forum juist precies daar te zien. :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi herken het hoor meid! Eerst heel relax maar als je gaat nadenken oej dan word het wel heel benauwd hihi!!

Voor jou is het dubbel zo spannend omdat je gelijk een lipo laat doen!

Met mij gaat het nog wel, droom de laatste tijd de meest gekke en enge dingen ben er stiekem toch veel mee bezig!

Ik ben meer bang voor het herstel dat ik niet teveel ga doen of word het niet erger als nu? Maar zelfs Bruno stelde me gerust dat het een kleine ingreep zou zijn en hij nog maar 1x had gehad dat iemand weer terug moest komen :D

Haha weet je dat ik daar ook aan zat te denken :P

Ja klopt ik moet er om 11:30 zijn! De assistente zei dat ik om 12:00 geholpen zou worden en om 1 uur wel weer in mn bedje zou liggen en snel naar huis zou kunnen

Maar als jij om 9:30 daar ligt plus 3 uur opereren ben ik toch echt pas om 12:30 aan de beurt haha

Maf... ik krijg Bruno om 11:30 ook nog te spreken dus waar gaat hij de tijd vandaan halen?

Lijkt me wel heel leuk meisje hihi allebei mischien duf in mn bed haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou hij een tweelingbroer hebben :46:

en misschien hield ze het ruim aan ofzo. Ze bellen nog de vrijdag van te voren. Dan zal ik het nog wel vragen.

En anders kan jij om 11.30 aan hem vragen: "Is Annemarie al af?" :45: hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ja kom jij gewoon even kijken of het staat. Mijn vriend wil niet omdat hij dan bang is dat, als ik het te klein of te groot vind, het zijn schuld is. :P

Hij gaat wel mee hoor. Hij wil alleen geen beslissingen nemen daarin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb lipo gehad binnenkant van m'n benen en knie. Donker paars was ik ervan. 4,3liter weggehaald. 4jr geleden. Resultaat is gebleven. Superslank ben ik nooit geweest,mar er zit nu wel een contour in. M'n broeken gingen nie lang mee. Jaaaa het deed heel veel pijn, maar ik moet wel eerlijk tegen je zijn....ik deed t zo goed als zonder pijnstillers want ik wist toen niet hoe en het was me ook niet verteld. Ik kreeg alleen voor de eerste 2/3 Dgn. De rest mocht ik maar bekijken. Dat was m'n eerste ok en heb dat echt slecht ervaren. Daarom kan ik t niet vaak genoeg zeggen, neem je med goed in. Ik zal je de details besparen tenzij je ze echt wilt weten. Dan hoor ik t wel. Ik wens jou in ieder geval ontzettend veel sterkte en hoop dat jij een betere ervaring zal beleven dan ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@ miss sport

ik ben stiekem wel benieuwd. ondanks alle pijn, slechte voorlichting over pijn medicatie enzo geen spijt van de lipo zelf? Geen last van harde bobbels en hobbels gehad?

Ik wil wel lymfedrainage laten doen bij de fysio erna.

Weet iemand hoe lang ik niet op mijn buik mag liggen?

Ik doe namelijk aan schietsport en met wedstrijden moet ik dus plat op mijn buik achter mijn geweer liggen. Helemaal niet bij stil gestaan. dom dom dom

Maar nu het wedstrijd seizoen weer is begonnen wil ik wel graag weten wanneer ik ongeveer mogelijk weer kan inspringen.

Het gaat dus niet om een hele nacht buikslapen maar ongeveer een uur op de grond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiske

Volgens mij is het buikliggen vooral de eerste 6 weken niet zo lekker.... En ik zou het nu ook nog niet zo lekker vinden eigenlijk... Ik heb geen flauw idee hoe anderen dit doen.... Is net zoiets als naar de fysiotherapeut gaan... geen idee wanneer ik dat weer zou aandurven haha....

Hoop dat er mensen zijn met ervaring hierin... Er is laatst wel een topic geopend met de vraag wanneer je weer naar de fysio kunt, weet nite meer wat hier de antwoorden waren... Misschien kun je dat topic even zoeken?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga eens even zoeken. Misschien kom ik wat tegen. De fysio is vooral voor de lymfedrainage na de lipo. dat is een hele zachte massage om die hobbels en bobbels te voorkomen. Anders moet ik aan bindweefsel massage en dat lijkt mij helemaal niet fijn. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben je ook al zo zenuwachtig??

ik heb ook 1 oktober de operatie :)

wel slim dat je gelijk een lipo laat doen..

ik wil dat ook nog graag alleen doe ik het een andere keer (had het misschien ook beter in een keer kunnen laten doen)

bij een lipo mag je ook 4 weken niet werken toch?

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Liekjuh,

Ja heel erg zenuwachtig ben ik. Jij dus ook?!

Waar ga jij het laten doen?

Ik wil graag in een keer ervan af zijn. Daarom alles in 1 x.

Bij de lipo hangt het er ook erg vanaf welke zone en hoeveel zones je laat doen.

Ik ga buitenkant dijen, taille, buik en maag doen. Best pittig. De ene schijnt het te ervaren als een heftige spierpijn en de ander heeft veel meer pijn. Net als met borstvergrotingen eigenlijk.

Bij een lipo mag je op zich vrij vlot al dingen doen maar als je pijn hebt laat je dat wel. Je krijgt wel een drukpak of corset aan die je 4 a 6 weken dag en nacht moet dragen.

Maar vaak lees ik dat ze na een week alweer kunnen werken. Maar dat zijn vaak wel mensen met kantoorbanen.

Nog 5 nachtjes slapen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat kan wel stoer zijn, maar ik voel me op het moment niet zo stoer hoor.

Met vlagen ben ik heeeeel zeker van mn zaak en de volgende vlaag (van verstandsverbijstering)ben ik zooooo bang voor de pijn. :unsure:

Gister heb ik alvast een lymfedrainage massage laten doen bij de masseur waar ik vaker kom. Dan weet ik iig wat ik bij de fysio kan verwachten achteraf. Het is heel zachtjes. Dat stelde mij wel al gerust.

Ook nog even Artemedis aan de telefoon gehad. Die belde om de afspraak nog te bevestigen.

Het wordt ineens allemaal zo echt.

Nu zit alleen het weekend er nog maar tussen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Komt goed meissie!! Gewoon vol vertrouwen in je pc de operatie in gaan, en maar zien wat de pijn geeft nadien. Wie weet heb jij er helemaal wel niet zoveel last van joh. En zowel overleef je dat ook wel weer, gewoon op z'n tijd een pijnstiller pakken, en doorbijten met het ideale plaatje in je hoofd van jijzelf in bikini met mooie boobs en mooi gestroomlijnd lichaam op t strand, dat verzacht echt wel :) Kom op hoor!

Dikke X en hoop voor je dat t weekend snel voorbij mag zijn, wacht met smart op je verslag!

Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, snap ik. Je gedachten schieten alle kant uit door de zenuwen.

Maar wat Ingrid zegt, en die spreekt uit ervaring natuurlijk, ga je naderhand zoooo ontzettend blij zijn en daar doe je het uiteindelijk voor!

Komt helemaal goed! Je kunt het!! En wij zijn er allemaal om je te steunen hier!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.