Ga naar inhoud

Bboob : 10 september 2012 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Heel veel succes en sterkte!!!!!

Ik weet wel waarom je nu zenuwachtiger bent ;)

Als we nieuwe boobs krijgen, dan overmand ons "jeujjj ik krijg nieuwe boobs enthousiasme" de zenuwen voor een groot deel :P

Nu is het anders :(

Maar hoe dan ook, de operatie is nodig, zeker zinvol en belangrijk. Hopenlijk daarna pijnvrij :43:

You go Boobkeeeee :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 638
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb je helemaal gelijk in Piep, is net als ik een operatie aan mijn been of zo moet haha, niets leuks aan :(

Maar.... Ik krijg hem weer te zien morgen, dat maakt het toch enigzins draaglijk :)

@Vlindertje en Tijgertje: thnx, jullie zijn liefffffff X

@BB: heb die duimen een laatste keer nodig, daarna mogen ze bakken in de zon :)

Tenerife was deze middag 27 graden by the way :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bboob

Super dat je het weer achter de rug hebt!!! Kan ik eindelijk mijn duimen in mijn zakken steken (zon schijnt nu niet ;) )

Pijnschema is in de maak als je me nog even doorgeeft wat je hoe laat gehad hebt ;)

Rustig aan he ;)

Niet gaan fietsen overmorgen :45:

En Tenerife.. lekker weertje zeg, pfiew. Wordt ik nog jaloers van :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Niet gaan fietsen overmorgen :45: "

:45:

Eventjes op de fiets naar het vliegveld met je koffers op de pakkendrager ;)

Nou.. Boobke, rust maar goed uit, maar stiekum ben ik heel benieuwd naar het bizarre team :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is ie dan :)

Vanmorgen netjes op tijd bij BEclinic aangekomen, ontvangen door de leuke receptioniste Plovier...:)

Zijn haren weer lekker in de war, sneakers,.... Das zowat het enige leuke aan de dag so far :)

Met mister P naar de kamer ( maar mijn man was mee hahaha ), vragenlijstje, even alles overlopen, voelen, tekenen, .....

Terloops even gevraagd wat ik kon doen aan een bobbeltje aan mijn been, heb daar zo een bolletje wild vlees, ging ie wel verwijderen tijdens de operatie de schat :)

Maar dan begon de show: ik weet niet waar ze die anesthesiste vandaan gehaald hebben, man man....

Best dat die lieve Valerie aan de andere kant mijn hand vasthield of ik was weggerend!

Tot 3 keer toe proberen infuus te steken, ging niet.... Ze was Franstalig en zat daar maar wat te vloeken in t Frans! En t enige wat ik zag achter t kapje waren haar ogen, fel geschminkt met groen en gele oogschaduw, pffffff.... Freaky hoor!

Na de operatie verging ik van de pijn, dan kwam een zuster die zo uit t circus was weggelopen! Spaans, sprak enkel gebroken Engels.... We snapten mekaar niet goed, ze bleef maar onnozel lachen het kind! Super vriendelijk, dat wel hoor, maar t hielp allemaal zo niet!

Opnieuw Valerie to the rescue, kreeg een pilletje om onder mijn tong t leggen wat t wat houdbaar maakte.

Onderweg naar huis nog even zielig op de pechstrook van de autostrade staan overgeven, man man!

In elk geval, ben thuis geraakt!

Ben wel niet zo groggy als vorige keer, dan was ik er echt niet bij en suf.... Nu ben ik wakkerder, herriner me zelfs dat ik van de operatietafel kwam :)

Maar again, geen enkel positie is comfortabel nu....

Heb vooral pijn/druk aan het litteken en aan de zijkant voelt alles blauw aan :(

Heb best wel veel pijn, maar met t schema van onze BB komt t helemaal goed!

Ga een poging doen om te slapen, allemaal bedankt voor jullie steun en tot morgen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oh wat een verhaal. Gelukkig had ik een andere anesthesist afgelopen donderdag, een man, ook een aparte, dat wel ;). En Lorena de Spaanse verpleegsters is idd een lieverd, maar soms moeilijk te verstaan in het Engels! Gelukkig ben je nu lekker thuis, ik hoop dat je lekker wat kan slapen vannacht! Sterkte meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is ie dan :)

Vanmorgen netjes op tijd bij BEclinic aangekomen, ontvangen door de leuke receptioniste Plovier... :)

Zijn haren weer lekker in de war, sneakers,.... Das zowat het enige leuke aan de dag so far :)

Oooh hellll :55:

Met mister P naar de kamer ( maar mijn man was mee hahaha ),

Darn :118:

vragenlijstje, even alles overlopen, voelen, tekenen, .....

Terloops even gevraagd wat ik kon doen aan een bobbeltje aan mijn been, heb daar zo een bolletje wild vlees, ging ie wel verwijderen tijdens de operatie de schat :)

Wow.. pluspunten.. :101:

Maar dan begon de show: ik weet niet waar ze die anesthesiste vandaan gehaald hebben, man man....

Best dat die lieve Valerie aan de andere kant mijn hand vasthield of ik was weggerend!

Tot 3 keer toe proberen infuus te steken, ging niet.... Ze was Franstalig en zat daar maar wat te vloeken in t Frans! En t enige wat ik zag achter t kapje waren haar ogen, fel geschminkt met groen en gele oogschaduw, pffffff.... Freaky hoor!

Here she is :blink::unsure::(A19V_1_20120828_31961235.jpg

Na de operatie verging ik van de pijn, dan kwam een zuster die zo uit t circus was weggelopen!

Spaans, sprak enkel gebroken Engels.... We snapten mekaar niet goed, ze bleef maar onnozel lachen het kind! Super vriendelijk, dat wel hoor, maar t hielp allemaal zo niet!

Oww wat een ramp. Heb daar zo een hekel aan he, als ze dit doen. Personeel inzetten waarvan je weet dat geen mens ze verstaat :mad:

Opnieuw Valerie to the rescue, kreeg een pilletje om onder mijn tong t leggen wat t wat houdbaar maakte.

Onderweg naar huis nog even zielig op de pechstrook van de autostrade staan overgeven, man man!

Pfftt.. weljaaa dat kon er ook nog wel bij :(

In elk geval, ben thuis geraakt!

Ben wel niet zo groggy als vorige keer, dan was ik er echt niet bij en suf.... Nu ben ik wakkerder, herriner me zelfs dat ik van de operatietafel kwam :)

Maar again, geen enkel positie is comfortabel nu....

Heb vooral pijn/druk aan het litteken en aan de zijkant voelt alles blauw aan :(

Heb best wel veel pijn, maar met t schema van onze BB komt t helemaal goed!

Ga een poging doen om te slapen, allemaal bedankt voor jullie steun en tot morgen!

X

Balen zeg, die 'zinloze ik heb geen nieuwe boobs pijn' :( Hopelijk is het het allemaal waard en denk je er over 6 weken anders over ;)

Voor nu, een heeeeel goed herstel :43:

Slaap lekker!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dat plaatje van Piepke weer hey ,OMG,kan me voorstellen dat je er niet lekker bij lag,pffffffffffffff.

Als eerste maar gefeliciteerd dat t tot zover gelukt is allemaal,en hopenlijk je wild vlees been ook...

pfff ,ik zou me er niet lekker bij gevoeld hebben,Frans is niet mn sterkste kant haha.

Nou meid,lekkr herstellen en hou je taai,tis gelukkig voorbij........

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jemmig wat een belevenis weer !

maar goed dat mister P er in ieder geval weer lekker uitzag...... anders was je allang weggerend.

waar halen ze die anesthesisten toch vandaan ???? lokale dartclub ofzo ???

maar goed in ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe Boobs , en een heel goed herstel toegewenst !!!

dit moet toch echt eens de laatste keer zijn hoor !!! je moet nu toch eens wat anders proberen om mister P te zien...:45:

welke prothese heb je nu gekregen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jemmig wat een belevenis weer !

maar goed dat mister P er in ieder geval weer lekker uitzag...... anders was je allang weggerend.

waar halen ze die anesthesisten toch vandaan ???? lokale dartclub ofzo ???

maar goed in ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe Boobs , en een heel goed herstel toegewenst !!!

dit moet toch echt eens de laatste keer zijn hoor !!! je moet nu toch eens wat anders proberen om mister P te zien... :45:

welke prothese heb je nu gekregen ??

Dat vraag ik me dus ook al de hele tijd af he...stagiere ofzo,goedkoop hulpje weggeplukt uit Frankrijk.....pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.