Ga naar inhoud

Bboob : 10 september 2012 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 638
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat een verhaal..... Pfffft! Heel snel herstel gewenst, dat je maar snel mag gaan genieten van giga boobs! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist kapselcrap ladies :)

Heb er een ellendige nacht en ochtend opzitten: pijn, stijf en overgeven :(

Ik dommel steeds een half uurtje in, en dan is die verrekt pijn er weer!

Heb alle mogelijke posities al getest: stoel, bank, bed, liggen, zitten, hangen,.... You name it!

Maar heb net boterhammetjes en een pijnstiller geslikt en het blijft er in, for now :)

Vanaf ik me even goed voel, loop ik even rond en dan begin ik te zweten als een gek en keert mijn maag....

Dus verplichte rust hier!

Ik vraag me echt af wat dat circusteam daar in mijn aders gespoten heeft zeg :)

Things can only get better he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist kapselcrap ladies :)

Heb er een ellendige nacht en ochtend opzitten: pijn, stijf en overgeven :(

Ik dommel steeds een half uurtje in, en dan is die verrekt pijn er weer!

Heb alle mogelijke posities al getest: stoel, bank, bed, liggen, zitten, hangen,.... You name it!

Maar heb net boterhammetjes en een pijnstiller geslikt en het blijft er in, for now :)

Vanaf ik me even goed voel, loop ik even rond en dan begin ik te zweten als een gek en keert mijn maag....

Dus verplichte rust hier!

ooohhh ok.. kapsel crap dus.... ik wist het echt niet meer , mede omdat hij die andere implantaten voorstelde enzo.

don't you hate that... geen positie is fijn om in te liggen/zitten.....grrrrrr

yep verplichte rust !!!!!!!!!!!

Ik vraag me echt af wat dat circusteam daar in mijn aders gespoten heeft zeg :)

geef je ook licht in het donker ? :45::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik pies wel fluo hahahaha :)

Pies je fluo? Dat is een teken van uitdroging van je lichaam

waarschijnlijk gekomen door het overgeven.

Goed blijven drinken hoor meis!

Water, thee en water en thee en nog meer water :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pies je fluo? Dat is een teken van uitdroging van je lichaam

waarschijnlijk gekomen door het overgeven.

Goed blijven drinken hoor meis!

Water, thee en water en thee en nog meer water :)

X

Ik dacht ook al: drinken, drinken, drinken (en géén koffie!!)

Hm.. wel beetje rot dat ze je zo ziek laten zijn, alleen om je eens rustig te houden... wat een sadisten daar in Belgie :wacko:

Dadelijk lekker op vakantieeeeeeeeeeeeeeeeee :D :D

Hoop trouwens dat die pillen nu binnen blijven, maarrrrrr doe wel rustig aan he, ook als de pillen werken!!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjonge jonge,zie t allemaal gewoon voor me zeg,wat een nare ervaring,hoop dat je er geen nachtmerries ervan krijgt,pff.

Wat was dat voor tover drankje :viannen_76: dan,iets zodat je je niets meer kan herinneren na de operatie?

Ja thee drinken en wat lichte beschuitjes is een goede start denk ik.

Sterkte maar weer ...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor de duidelijkheid: ik pies geen fluo hoor, was een grapje door jullie opmerking of ik licht gaf in t donker :)

Dag 2.... Zucht....

Pijn is ietsje beter, maar echt maar ietsje....

Voel me gewoon zoooooo mottig, en mijn maag raakt ook niet in orde....

Mannetje gaat straks nog iets voor mijn maag halen bij de apotheek.

Dus rusten is echt de boodschap.... De afstand bank/bed is al genoeg om me volledig weer slecht te voelen....

Misschien een teken van mijn lijf he, dat t echt de laatste keer moet zijn....

Aan de ene kant misschien goed in mijn geval, anders zat ik al weer op de fiets :)

Morgen het vliegtuig op, we will see :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm... nog steeds niet lekker???

Misschien komt het door de tramadol..... of neem je die niet?

Anders de ibuprofen weglaten en gewoon vaker tramadol nemen.. Probeer het even uit...

Er zijn zetpillen tegen misselijkheid he, en ook paracetamol bestaat in zetpillen (ja kom ik nu mee, sorry) Is dat een optie voor je?

Van de andere kant.. idd... misschien trekt jouw lijf nu gewoon wel aan je rem ;)

Een fijne vakantie meid! Waar ga je eigenlijk naartoe in Tenerife? welke plaats?

Dan ga ik eens kijken welk weer je hebt als je daar bent :)

En hoe lang ging je? 10 dagen?

Have fun!! En hoop heel erg dat je je snel wat beter voelt!!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen het vliegtuig op, we will see :)

Hopelijk wordt je niet aangehouden op de luchthaven

omdat ze denken dat je drugs in je boobs heb omdat je wat krom loopt van de pijn.

Er was laatst een vrouw aangehouden die een bv had laten doen en ipv silicone twee grote zakken cocaïne in d'r boobs had laten stoppen

en omdat ze krom liep van de pijn werd ze aangehouden en onderzocht

Was laatst op het nieuws, haha :P

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm... nog steeds niet lekker???

Misschien komt het door de tramadol..... of neem je die niet?

Anders de ibuprofen weglaten en gewoon vaker tramadol nemen.. Probeer het even uit...

Er zijn zetpillen tegen misselijkheid he, en ook paracetamol bestaat in zetpillen (ja kom ik nu mee, sorry) Is dat een optie voor je?

Van de andere kant.. idd... misschien trekt jouw lijf nu gewoon wel aan je rem ;)

Een fijne vakantie meid! Waar ga je eigenlijk naartoe in Tenerife? welke plaats?

Dan ga ik eens kijken welk weer je hebt als je daar bent :)

En hoe lang ging je? 10 dagen?

Have fun!! En hoop heel erg dat je je snel wat beter voelt!!

liefs, BB

Hey BB,

Heb net eens alle bijsluiters uigelezen, wordt een mens niet vrolijk van :)

Maar als ik het goed heb is paracetamol en tramadol enkel tegen de pijn.

Dus dan zou ik beter mijn antibiotica en de ibuprofen nemen en bovenste 2 weglaten?

De pijn verbijt ik wel, heb liever iets meer pijn dan zo suf, misselijk en mottig te zijn....

Of ben ik fout, liefste nurse van me?

Het is inderdaad Tenerife, costa Adeje.

Een lekkere 23 graden is het daar vandaag, en de komende dagen schommelt t tss 22 en 24 dus das net genoeg :)

Echt zonnekloppen kan ik toch niet doen, maar gewoon wat zitten in de warmte zal me wel opvrolijken niet?

Adios, ola, of hoe dat daar ook gaat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk wordt je niet aangehouden op de luchthaven

omdat ze denken dat je drugs in je boobs heb omdat je wat krom loopt van de pijn.

Er was laatst een vrouw aangehouden die een bv had laten doen en ipv silicone twee grote zakken cocaïne in d'r boobs had laten stoppen

en omdat ze krom liep van de pijn werd ze aangehouden en onderzocht

Was laatst op het nieuws, haha :P

X

Pf ja, zie het die lekkere Plovier nog doen, met zijn sneakers en open hemdje kan ie zo doorgaan voor een dealer :)

Maar ik hoop dat t siliconen zijn, al weet je t nooit he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bboobje

Laat de tramadol weg sowieso.

Neem dan WEL iedere 6 uur 1000mg paracetamol (die zou ik sowieso blijven nemen, want die haalt vooral de scherpe kantjes van de pijn af) \

Laat ook even de ibuprofen weg, want ik weet niet goed waar je maag tegen in opstand komt....

Stel dat de pijn niet te houden is, dan neem je of ibuprofen, of een tramadol voor je gaat slapen (want dan lig je en kun je er niet misselijk van worden, normaal gesproken)

Hoop dat je het dan redt!! Maar ik denk dat je vanaf morgen toch al wel minder pijn zult hebben, hoop ik :)

Lekker weertje dan daar zeg, beter dan hier, want hier waaien we weer eens (voor de zoveelste keer de afgelopen weken) weg...

Een hele fijne en rustige vakantie, en neem die paracetamol mee en de andere voor als het echt nodig is....

Welke antibioticum heb je eigenlijk gekregen? en hoe lang moet je die nog nemen??

Soms wordt je ook misselijk van antibioticum, maar die kun je niet stoppen... :unsure:

(oh ja, neem een zakje mee in het vliegtuig... voor het geval dat......)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx, zal t even testen :)

7 uur was weer para tijd, dus zal t afwachten of ik dan in slaap raak zonder extra pijnstilling :)

Zo winderig daar? Anders eens tripje over en weer naar Tenerife? Controle of ik wel rust haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

DIe misselijkheid zou daar wel eens van kunnen zijn.... Staat ook in de bijsluiter als bijwerking.... Om het te voorkomen, wordt gezegd dat je de pil steeds vóór het eten zou innemen en dus niet tijdens het eten....

Dus altijd na het innemen van een pil iets eten.

Heel veel drinken als dat gaat he :)

De vorige keer heb je geen last gehad van de tramadol, dus ik neem aan dat je dit echt van de antibioticum hebt... Daar had ik niet aan gedacht, maar wist ook niet dat je een AB kuur had (had ik natuurlijk wel kunnen weten..maar oke...)

En heb je iets tegen de misselijkheid kunnen krijgen in de apotheek?



Thnx, zal t even testen :)
7 uur was weer para tijd, dus zal t afwachten of ik dan in slaap raak zonder extra pijnstilling :)

Zo winderig daar? Anders eens tripje over en weer naar Tenerife? Controle of ik wel rust haha

:45: Dat zou grappig zijn he. Je zou erg schrikken als ik het nog deed ook :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.