Ga naar inhoud

Bboob : 10 september 2012 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Grappig hoor, jullie 2 :)

Even mijn medische kennis testen hoor ;) ik had ieder geval hetzelfde advies gegeven als BB en amoxiclav is toch amoxiciline/ clavulaanzuur ook bekend onder de naam Augmentin ?

Ik studeer verpleegkunde en ben nu met medicatie bezig, vandaar even deze inbreuk. Ondanks herstellende op de bank, toch een klein beetje studie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 638
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijne vakantie en ik heb niet je hele blog terug gelezen maar ik begrijp dat je de vorige keer al snel op de been was? Nu dus heerlijk relaxen op je vakantie....en niets doe.

Geniet ervan het is hier maar koud zeg :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even snel even een update van het heerlijk warme Tenerife :)

Alles gaat stukken beter: zouden die boobs van mij gewoon wat warmte en zon nodig hebben? :)

Ik heb sinds woensdag geen pijnstilling meer geslikt, durfde niet omdat ik steeds zo misselijk en mottig was en ik echt zo beroerd het vliegtuig niet op wou.... En rara, heb er ook gene meer nodig gehad!

Ik voel soms wel het gebruikelijke steekje en pijntje, maar t gaat :) enkel die rand van die bh die drukt op dat litteken pfffffffff :( maar had ik al elke keer dus tja!

Verder doe ik hier heerlijk niets, behalve eten, zonnen, wandelen, shoppen, ....

Ben al heerlijk verbrand op mijn schouders en in mijn decolleté, de afdruk van mijn sportbeha staat er netjes in! Charmant hoor, zomerjurkjes met kliniekbh onder hahahahaha :)

Maar alles voor het goede doel he!

Adios x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al heerlijk verbrand op mijn schouders en in mijn decolleté, de afdruk van mijn sportbeha staat er netjes in! Charmant hoor, zomerjurkjes met kliniekbh onder hahahahaha :) Maar alles voor het goede doel he!

Dat moet er idd heerlijk charmant uitzien :45:

Wel eens gehoord van zonnebrandcreme?? ;)

Geniet van je welverdiende vakantie Bboobke :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx BB, wat een weertje zeg hier :)

Nu snap ik je volledig..... Ik zou hier best kunnen overwinteren hahaha

Dit is toch wat anders dan een pillenschema he, die tieten hebben gewoon zon en warmte nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

enkel die rand van die bh die drukt op dat litteken pfffffffff :( maar had ik al elke keer dus tja! .... Ben al heerlijk verbrand op mijn schouders en in mijn decolleté, de afdruk van mijn sportbeha staat er netjes in!

Zou je je schouderbandjes wat langer kunnen zetten dat de band nèt wat meer onder de boobs valt?? :17:

Ooooh... jij hebt straks een suntattoo :43:

Bratattoo :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is mooier dan al die gekke tattoos van die zatte Engelse vrouwen hier hoor!

En zonnecreme? Euh... Na 5 keer tietenoperaties is me geld op :)

Kei hip.. van die old school tattoo's.. Schip en een anker enzo :P

Ps: ik zou gewoon boter uit de eetzaal meenemen om te smeren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geniet ervan!! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

VOlgens mij is ze alweer bijna in dat koude kikker landje :(
Bboob kwam donderdagavond terug, als ik me niet vergis.. :(

Welkom thuis Bboob! Met je boobtattoo! :D

:viannen_01: (ik kon niet naar het vliegveld komen om je te begroeten met een spandoek, vandaar maar even hier :4: )

Misschien dat het het leed van de kou een beetje kan verzachten :)

Hoe was de vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Fijn gehad???? :D

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Back to reality hier :(

Ben nu 2 weken po, en alles gaat goed.

De eerste dagen heb ik echt helse pijn gehad en was ik echt suf en misselijk, maar na een dag of 4 kwam ik weer wat tot leven ( al zal de zon daar misschien voor iets tussen gezeten hebben ).

Ik heb nu weer een dagje of 2 gewerkt en inderdaad, dat voel je toch wel weer natuurlijk :) Been there done that... al neem ik deze keer echt mijn rust, dus hopen dat het iets uithaalt.

Met de boobies gaat alles goed, gek genoeg is de linkse die kleiner was nu opeens de grote zus geworden, haha.... Daar heeft de dokter meer kapsel weggehaald dus misschien is het wat zwelling nog? Deze is ook de pijnlijkste, klinkt ook logisch als ze daar meer aan 'gewerkt' hebben....

In elk geval, ik heb toch het gevoel dat ze al iets zachter geworden zijn dus ben er super blij mee!

Fotootjes te vinden in de gallerij voor de gluurders :)

Groetjes,

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.