Ga naar inhoud

Bboob : 10 september 2012 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Hey bboob,

wat een gans verhaal...Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen..hoop dat je toch een bedrag vergoed krijgt...kun je gelijk een drie-dubbele garderobe aanschaffen!

En de teller staat nog maar op 26....we tellen met je mee! :35:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 638
  • Created
  • Laatste Reactie

Helloooo,

Allemaal bedankt voor de lieve berichtjes, we zullen zien he :)

Komt er iets uit de bus, dan is geen lingeriewinkel meer veilig in den Belgique...

Melro: bedankt voor je positieve berichtje, ik hoop er ook zooooo op binnen een maandje t zelfde te kunnen neerpennen!!! :)

Brientje: geen tijd voor stress met t werk momenteel zeg, pffff.... Maar das maar goed!

Alles goed met jouwes?

Diesel: laat t maar snel jouw beurt zijn, dan komt de mijne weer dichter :)

En last but not least: waar waren die Hollanders vanavond hahahaaaaaa :)

Vooral het spandoek van de Belgen: wij waren er ook niet op t ek.... Hilarischhhhhhhh :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben je stil, ben je de tel kwijt?

hahahahahaahahahhahaah :35:

Is bezig met haar eigen spandoek denk ik ;)

Zou wel een bak zijn he, als we op 10 sept met een paar man bij Plovier gaan staan met een spandoek :101:

Zie ik hem meteen weer even :55: hahahahahahaha ;) ;) :45::106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Back :)

BB was right: was druk aan t rennen, letterlijk dan, pfff wat een drukte met dat weer zeg :)

Ik ben waarschijnlijk de enige die smacht naar wat regen hier ... Let it rain lalala....

Maar inderdaad, de tettenpot.... Daar gaat et em allemaal om!

Diesel: you've got them!!! Fijn, fijn, en zo te lezen gaat t super so far, ben blij voor je....

En de tel ben ik niet kwijt hoor, nog 19 dagen en 7,5 h :)

BB: not mad at ya, gewoon geen tijd, ik pb je strakkies terug

En Piep: jij zorgt voor t spandoek, ik zorg voor de catering de 10de, ok? En mister P krijg je er gratis bij

Nee, alle gekheid op een stokje: ik heb stressssssssss.... Te groot? Te klein? The ussual crap...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bb2 Ik kan me wel voorstellen dat jij nu echt stress hebt. Maar het zal en het moet gewoon goed gaan deze keer!!

Je hebt goed je best gedaan om te zoeken naar een nieuwe pc en naar het aantal cc dat je wilt krijgen, dus het wordt vast echt helemaal super deze keer. Misschien wordt je alsnog wakker met die 1100?? Je weet het maar nooit :45:

Nee, flauw grapje. 900 IT IS :D

Nog twee weken, gaat toch wel snel nu!! Over twee weken heb je gewoon eindelijk je langverwachte mooie borsten!! Wat een enorm doorzettingsvermogen heb je! Bewonderenswaardig, echt!!

Nog 15 nachtjes slapen ;)

Succes he :)

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, moet je horen. De supportersbus was in kannen en kruiken geregeld! 12 persoons busje... helemaal top... koelkastje erin, glaasje bubbles..je kent het wel ;)

TOT ik het bedrag persoonlijk bij hun aan de balie ging betalen.

Die meneer ziet mij, en kijkt nogal ...euhhh... angstig.

Maar mevrouw, zegt hij, wat bent u van plan met deze bus?

Ik zeg : mwa, niets geks. :44: Gewoon een rit met 12 dames richting Belgie, eventueel een gangbang erachteraan met een chrirug, maar verder nothing new :17:

Enne, zijn dat allemaal dames zoals u? :23: Vroeg de beste man.

Uhh.. jup... allemaal dames 'zoals ik' :36:

Nou, dat was dus niet de bedoeling. Die arme bus zou bezwijken aan het tietengewicht, en daar kon hij zich niet tegen verzekeren.

Om een lang verhaal nog langer te maken : Dat warme welkomstfeest, gaat niet door. Althans... Plovier zal het warme welkom wel overnemen, maar de dames zijn nu vervoerloos :81:

Daarnaast, lijkt het me ook beter zo. Dan is Plovier in ieder geval goed uitgerust en niet compleet ontdaan als je op het warme tafeltje ligt :D

Des te beter het resultaat :35:

420201090629AM_pick_pocket.jpg

:101: :101: :4: :4: :3: :3: :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En weer een paar dagjes voorbij :)

Nog even een update ivm mijn vorige arts: na over en weer gebel en gemail komt het er in t kort op neer dat hij mij verwittigd had dat dit zou gebeuren als ik zoveel cc nam? Ik was daar dan toch niet bij in elk geval....

En het verschil in cc legt ie simpel uit, ik had volgens hem ongelijke borsten om mee te starten ( vreemd dat ik wel 2 keer 265 en 2 keer 500 kreeg dan? )

In elk geval, ik krijg geen enkel zinnig antwoord, verklaring, voorstel wat dan ook!

En hij weet heel goed dat ik hem niets kan maken dus tja....

In elk geval kan ik iedereen maar aanraden om je heeel goed te informeren op voorhand en niet zomaar blindelings in een boobjob-adventure te stappen, look at me now!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.