Ga naar inhoud

Bboob : 10 september 2012 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Wat is het toch een gedoe he, met die plastisch chirurgen die het verhaal zo weten te draaien, dat zij niet te pakken zijn.....

Ik HAAT dat soort situaties, en ik vind het heel vervelend dat jij nu in zo een situatie zit.... Laag bij de grond, is het! De k...th..mel!! :93:

Jammer eigenlijk dat je geen voor-fotos hebt he... dat zou nu wel handig geweest zijn, maarja...... it's done.... Ik denk dat je een goede beslissing genomen hebt om nu verder te kijken en het nu eens goed te laten doen! Die prutser kan de pot op... de tettenpot..... :44:

Nog effe aftellen meid, en dan ga jij gewoon eindelijk (want het wordt tijd he... :44: ) je gedroomde boobs krijgen!!

liefs, BB1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 638
  • Created
  • Laatste Reactie

Ben echt kwaad vandaag, t is echt een prutser!

Als je als arts een beetje eergevoel hebt, kun je toch niet geloven dat je met een dergelijk resultaat tevreden bent...

Nu ja, een hoop geld en een hoop illusies armer tel ik af richting overijse :)

Binnen 10 dagen ben ik al terug thuis nu :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bboob....

ooohhhhh je bent echt boos! en terecht hoor!

ik zag het stoom ook bij doc bb uit d'r reactie komen... stoom komt hier van het scherm af!!!!

maar......

je bent er bijna.....

morgen is het alweer 1 september.... en dan is het zo de 10e!!! en dan mag je!!!!

ohh ik ga echt voor je duimen dat je helemaal happy de peppy hier een berichtje plaatst dat het helemaal super de luxe is!!!!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie hebben gelijk: borst vooruit!!!!

Ben echt aan t aftellen, zwaar aan t twijfelen maar ga er van uit dat mijn eerste idee gewoon t beste was en ga t gewoon aan de dokter overlaten de dag zelf ( al ben ik dan zeker dat t het maximum wordt :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff BB, je geeft me weer ideetjes voor de volgende wat-kan-er-deze-keer-fout-gaan-met-me-boobs nachtmerrie :(

Nee, geintje, ben helemaal kalm ondertussen, ik ga nog eens goed onderhandelen met mister P binnen dit en 6 dagen en 9 uur... Kan nu toch niets meer doen dan mezelf gek maken en dat helpt me geen meter vooruit!

Boobies, here I come :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja eens je in dagen kan beginnen tellen gaat t opeens hard he :)

Zal deze week nog eens foto's nemen die ik dan po kan herhalen, eindelijk een nieuw mapje :)

Ik ben er om 7, hoelaat komt de trein aan on Overijse BB?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou... uhm ik red het pas tegen de tijd dat je bijgekomen bent, maar dan ben ik nog op tijd voor de broodjes he?

Moet eerste met de trein van hier naar Visé

Dan heb ik daar om 6.10 uur de trein naar Brussel Centraal, waar ik om 7.32 uur aan kom...

Dan heb ik met een beetje mazzel, om 7.35 uur de metro 5 HERRMANN-DEBROUX

Om 7.53 heb ik dan bus: 348 Etterbeek - La Hulpe

En dan eindelijk, om 8.15 uur ben ik er :D En dan kom ik je halen voor je koffietafel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een ander topic las ik iets van hersenbeschadiging door silicone... Deze topics kunnen gerust samengevoegd worden...

En voor diegene die ons ooit labiel noemde: eat this :)

tralalala :45:

Dames dames... :45:

Labiel?! Ik vond jou eerder een onzeker typje :17:

:45: :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een ander topic las ik iets van hersenbeschadiging door silicone... Deze topics kunnen gerust samengevoegd worden...

En voor diegene die ons ooit labiel noemde: eat this :)

:152: bboob....

dat komt vast omdat men dan iets vraagt juist na een narcose of als je medicatie hebt voor andere dingen.....

kan me voorstellen dat mensen mij nu iets vragen en zeggen... gossie... zit echt een steekje los bij dat mens!!! :152:

denk niet dat het door de siliconen komt hoor! :152:

en anders... lekker laten denken!

hahahahahahh

nog maar even bboobke... dan ben je aan de beurt!!!! SPANNEND!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een ander topic las ik iets van hersenbeschadiging door silicone... Deze topics kunnen gerust samengevoegd worden...

En voor diegene die ons ooit labiel noemde: eat this :)

Nou, zullen we dan ook nog wat andere rare topics toevoegen. Maken we er een eigen 'mona-topic' van hier hahahaha.

En nou, die piepke durft he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, zullen we dan ook nog wat andere rare topics toevoegen. Maken we er een eigen 'mona-topic' van hier hahahaha.

En nou, die piepke durft he ;)

Nee nee.... enkel zelfkennis. Ik heb hetzelfde probleem hè :97:

Zonder tieten voel ik me een grijs onstabiel muisje :(:mellow:

Maar niet heus hè Boobke :45: :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlinder,

Inderdaad nog eventjes :)

Het mag er nu echt wel aankomen hoor, wil het echt achter de rug, het stressen, panikeren, twijfelen :(

Ik hoop zooooo dat t goed zal zijn, maar die tieten van ons blijken geen exacte wetenschap te zijn he :)

Alles goed met jouwes, bekeerd tot de hunkie-sekte zie ik?

Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.