Ga naar inhoud

Bboob : 10 september 2012 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Nou hier is ie dan...

Om 5 uur vertrokken richting de boobieparty, waren er al om 6 uur 15, drie kwartier te vroeg...

Niet goed voor de zenuwen dus....

Maar konden gelijk binnen, even wachten en daar zat een super sexy receptioniste, mister P himself :)

Even wat papieren invullen voor de anesthesie en dan naar de kamer....

Daar kreeg ik het goede nieuws dat ie 'toevallig' de nieuwe 1050 ook liggen had vandaag, en daar we over grotere maten gesproken hadden hij dit toch even wou melden, de keuze was aan mij :106:

Wat een timing om zo iets te melden.... maar t was snel beslist, mijn grootste doel was ze gelijk te hebben met een spleetje en niet extreem mega groot... dus 900 it was :54:

Dan even tekenen, alles overlopen wat ik graag wou en gelijk de OK in, het ging opeens super snel....

Ik hoor hem nog zeggen, hier gaan we, voor de LAATSTE keer :45: en dan werd ik wakker op mijn kamer.

Niet misselijk en enkel pijn aan de lidtekens dan. Na wat uitleg over medicatie, draadjes en controle mocht ik naar huis gaan wanneer ik er klaar voor was zei hij. Dus ik volle moed rond 12 uur 30 de auto in...

Maar dan begon de shit.... op geen enkele manier lag/zat ik comfortabel, wat een geluk dat we zonder file thuis raakten. Eenmaal thuis verging in van de mijn: de olifant, het vrachtwagengevoel,... you name it, I've got it :93:

Ik lig al sinds 2 uur gisteren in me bedje, half uur slapen, half uur wakker.... niets is comfortabel, maar ja...

Met het pillenschema van ons aller BB gaat het al iets beter dus ik ga me heeeeel rustig houden.

Ik dacht echt appeltje eitje hoor ladies, na 3 keer zou ik het toch al gewoon zijn? Maar in mijn geval is dual plane toch super pijnlijk hoor!

Mister P wist me ook te vertellen dat ie super veel kapsel uitgehaald had, daarmee dat volgens hem mijn borsten ook zo hard bleven en de vorm zo onnatuurlijk/ongelijk was... that explains a lot :44:

Dus rusten is nu de boodschap, en geloof me ik kan niet anders tot nu toe hoor :45:

Overal waar ik druk trouwens, boobs, nek, knispert het zo, vocht, echt bizar :102:

Maar.... ik heb ze..... ze zijn gelijk..... en ik heb een spleetje waar net me vinger tussen kan.... en ik zit er heel de tijd met me vinger tussen om te voelen of het nog zo is....

Ik houd lekker me bh de volle 48 uur aan, ga netjes de regels volgen en dan komen de fotoooooos....

Maar van wat ik nu al zie: pfieuwwww :106:

Laterzzzzz

Volgens me ticker is t trouwens vandaag: NOT, ik doe dit echt niet nog eens hoor :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 638
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaaa..daar is ze!!

Jeetje.....zo balen dat je zo veel pijn hebt! Zeker als je van te voren denkt dat het redelijk mee zal vallen zo'n 3e keer. Je bent dan al bijna een pro! Haha

Och, wat zouden we toch moeten zonder onze BB! (ik zet jou tegen de tijd dat ik aan de beurt ben onder speeddail hoor! Haha)

Maar goed, doe inderdaad rustig aan (wat anders?! ;-)) en hopelijk knap je ieder uur meer en meer op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bboob....wat fijn dat het weer gebeurt is....Wel vervelend van alle pijntjes ed....en dat ervaring dus helemaal niets zegt...elke keer is toch weer anders.....Geduld geduld geduld...moeilijk he ;-)

En inderdaad het kan elke dag alleen maar beterder worden.....en voordat je het weet geniet je op en top van je nieuwe boops met die big smile die de komende tijd er gewoon niet af te vegen is....

Ik zie dat helemaal voor je hoe jij met die vinger van je dat spleetje controleert...ik geloof dat dit op papier heel raar overkomt.....ppfff duhhh

Maar ik heb ook zelfs na 5,5 week nog regelmatig neigingen om mijn boops vast te pakken en er even zachtjes in te knijpen...en gewoon om er even aan te zitten.....

tja...ik gebruik maar als excuus dat ik gewoon aan mijn Nieuwe Lichaam moet wennen....;-)

Heel veel sterkte in ieder geval....

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even de clinic aan de lijn, alle boeboes en dat knisperende gevoel bljken er bij te horen, niets om me zorgen in te maken blijkbaar :)

Wel fijn dat ze even bellen, geeft toch een vertrouwd gevoel...

En nu ga ik maar weer verder rusten, pillen slikken en geduld zitten hebben :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat netjes zeg dat ze bellen! En om gerustgesteld te worden dat dat geknisper er allemaal bij hoort (lijkt me erg raar zeg, kan me er niks bij voorstellen, knisperende boobies!)

anders zit je er toch maar over te piekeren lijkt mij.

Enne.....jouw ticker...die klopt wel hoor! Want voor jou is het nu IEDERE DAG big boobie day!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee, meid, van harte gefeliciteerd met je nieuwe borsten en je lang verwachte spleet. (haal nu die vinger maar weg)

En wat vreselijk vervelend dat je zo een pijn hebt.

Ik hoop voor je, dat de pijn snel een beetje wegtrekt.

Maarja ondanks de pijn, ben je natuurlijk dol gelukkig, neem ik aan.

Net even gekeken bij je foto, en het ziet er veel belovend uit.

Dat knisperen had ik ook deze keer, na 4 of 5 dagen was het weg.

Heel veel sterkte met de pijn (zit je nou nog met die vinger?) en ik hoop dat je herstel een beetje vlot verloopt.

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello boobiefriends,

De pijn is ondertussen houdbaar, danzij onze allerliefste BB!

Mijj mannetje was er eerst niet voor te vinden, voor haar pillenschema, 'want zij is toch geen arts?' maar als hij me nu ziet in vergelijking met gisteren is hij haar voor eeuwig dankbaar denk ik :)

Verder blijf ik mijn vinger er tussen steken, kwestie van te checken of t spleetje er nog steeds is! En jawel hoor, t is er nog :)

Ben benieuwd om ze helemaal te zien, maar heb echt schrik dat ik die rotbh niet meer dichtkrijg :(

Dus wachten op t douchemoment morgen dan maar :)

Laterzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn is ondertussen houdbaar, danzij onze allerliefste BB!

Mijj mannetje was er eerst niet voor te vinden, voor haar pillenschema, 'want zij is toch geen arts?' maar als hij me nu ziet in vergelijking met gisteren is hij haar voor eeuwig dankbaar denk ik :)

:45: Ik kan het me zo goed voorstellen, dat je man er niet zo een voorstander van is! Maar gelukkig heb ik veel ervaring met pijnmedicatie, dus fijn dat het ook geholpen heeft voor je. Blijkt toch iets meer voeten in de aarde te hebben, dat dual plane he :( En dat kapsel wat ie allemaal weggehaald heeft, dat zal ook niet pijnloos zijn... pffff

Maar hey, you've got your boobies :D:101:

Verder blijf ik mijn vinger er tussen steken, kwestie van te checken of t spleetje er nog steeds is! En jawel hoor, t is er nog :)

Ben benieuwd om ze helemaal te zien, maar heb echt schrik dat ik die rotbh niet meer dichtkrijg :(

Dus wachten op t douchemoment morgen dan maar :)

Ik zie je zitten hoor! Vinger ertussen. Wat wordt de volgende operatie? Vingerverlenging omdat je vingers nu te kort zijn?? :97:

Doe maar lekker rustig aan hihi. En houdt ze maar vast. En als jij het fijner vindt om pas na 92 uur te douchen, dan doe je dat maar he hihi. So what, ze hebben washandjes uitgevonden om je mee te wassen. Douchen deden ze vroeger ook maar 1 keer per week :D

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net even gespiekt: ze zijn perfect!!!!

Word er zowaar emotioneel van :)

Kon nie meer wachten, miraculeus is de pijn even snel weg als ze gekomen was, heb de bh maar 10 seconden open gehad hoor!

De dokter denkt ook dat de pijn ook aan de vermoeidheid te wijten was, heb t nogal druk gehad de dagen ervoor!

Fingers crossed dat t zo blijft :)

En net even de certificaten bekeken: t zijn dus de cereform aptima, 2 keer 900 cc!

Heb de oude weer mee, t wordt een hele verzameling :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meid,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten en sterke met je herstel.

Even een vraagje aan je, ik ga ook in november bij Plovier onder het mes en ben benieuwd

wat voor medicijnen je krijgt tegen de pijn enzo!

Ik ben namelijk alergisch voor bepaalde medicijnen en tegen de pijn gebruik ik alleen paracetamol.

Ik ben bang dat alleen paracetamol in nemen niet help!

xx Lady_1973

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ibuprofen, dafalgan en tramadol meegekregen.

En in alle eerlijkheid: ik heb ze wel nodig hoor :(

Alsook is een goed schema om de pillen in te nemen zeker aan te raden :)

Ik weet niet wat t beste werkt of als t de combinatie is die t hem doet?

Maar ik ben er zeker van dat als je dit nu al even mailt naar dr Plovier hij wel een geschikte oplossing voor jou vind :)

Misschien valt de pijn wel reuze mee he :)

Veel succes met aftellen, ik ben alvast een zeer tevreden patiente :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat helemaal voor je hoe jij met die vinger van je dat spleetje controleert...ik geloof dat dit op papier heel raar overkomt.....ppfff duhhh

Ik dacht idd héél eventjes dat ik op een ander forum was beland :45:;)

Heb net even gespiekt: ze zijn perfect!!!!

Word er zowaar emotioneel van :)

oooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :147: me to :139:

Ik zal eens gaan spieken in de gallerij :43:

Enne heeeeeeel fijn dat de pijn nu in ieder geval zeer goed te doen is :35:

Toppppiieeeee!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Day 2:

De pijn is te doen, heb zelfs al een paar pijnvrije momenten gekend!

Pilletjes blijken hun werk te doen!

Vandaag D(ouche) dag!!!! Ben benieuwd.... Al heb ik ze al heel even bewonderd, toch blijft het een gek moment :)

De nacht was klote, ik slaap steeds in stukjes.... Ga proberen vandaag overdag wakker te blijven en iets actiever te zijn, om dan vroeg mijn bedje in te duiken...

En die stijfheid is er natuurlijk!

Wat wel een verschil is met vorige keren is dat mijn armen veel mobieler zijn, kan eigenlijk alles zolang ik geen kracht moet zetten.

Dat was ie weer...

En ja BB, ik doe het rustig aan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.