Ga naar inhoud

Cajo : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ben zelf tot nu toe heel blij met mijn hp.

Had zelf helemaal niets.

Op de foto's vind ik niet echt dat het ballen zijn.

Ondanks dat ze nog in moeten gaan dalen aangezien ik nog maar 2 dagen po ben.

Laat het allemaal over je heen komen.

Je pc weet zeker wat het beste bij je past ;)

Nog maar 1 week!!!

Heel spannend hoor!

Voordat je het weet is het zover!

Liefs.

Thanks voor je reaktie.....ik kan bijna niet wachten.....

Hoe voel jij je nu na twee dagen....is het je meegevallen.....??

Ik vertrouw ook maar op mijn pc......het is alleen een beetje zoiets van je weet wat je wilt...maar je weet alleen nog niet hoe het eruit gaat zien.....en dat maakt het extra spannend allemaal...

Hopelijk gaat de komende week heel snel voorbij.....volgende week rond deze tijd....hoop ik ook te kunnen mededelen dat ik er heeeel erg blij mee ben ;-)

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 408
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Cajo,

Ik heb verleden jaar 415CC high profile gekregen (ik ben 48 en wilde het ook zo natuurlijk mogelijk houden) maar nu na 1 jaar is de vulling/bolling die ik had bijna verdwenen. Waarschijnlijk komt het door de kwaliteit van mn huid.

(slecht dus).

Dus ik ga 21 augustus voor Extra high met 545 CC.

Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat het "te"wordt.

Groet Diesel.

Hoi Diesel,

Thanks voor je reaktie....vind het ook zo spannend allemaal. Ik ben 45 en ik wil het ook zo natuurlijk mogelijk houden....en omdat we er de laatste tijd zoveel over lezen wordt je onzeker of je wel het juiste "model" krijgt.....ik ga gewoon vertrouwen op mijn pc en het nog een keer goed aangeven wat ik wel en niet wil...en dan gaat het vast en zeker goedkomen.....

Jij heel veel succes de 21 ste.......dan heb ik er al 3 weken erop zitten....dus ik hoop dat het snel de 21ste is dat is een teken dat ik al een heel stuk verder ben ;-)

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cajo,

ikzelf ben ook 40+ en heb in oktober een bv laten doen en heb 350cc dual plane gekregen. Ik vond het ook weer eens tijd om voor mezelf te kiezen.

Ik heb ook high profile en het ziet er echt mooi uit. Tuurlijk, die fiere borstjes zoals wij zien bij meiden van begin 20, dat gaat niet meer lukken, maar ik loop in bepaalde jurkjes wel zonder bh-tje...dat kan gewoon hahaha....vind mijn liefie trouwens ook niet erg.. :125:

En met BH of in bikini,...helemaal mooi. Mijn chirurg heeft het bij mij nooit gehad over een lift, weet dus ook niet precies wanneer dat echt noodzakelijk is. Mijn huid word er natuurlijk ook niet jonger op, ik zou eigenlijk een paar drukkers bij mijn decollete moeten hebben zodat ik het net ietsjes hoger kan hangen... :45:

Nou, nog een weekje te gaan,

Spannend.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cajo,

ikzelf ben ook 40+ en heb in oktober een bv laten doen en heb 350cc dual plane gekregen. Ik vond het ook weer eens tijd om voor mezelf te kiezen.

Ik heb ook high profile en het ziet er echt mooi uit. Tuurlijk, die fiere borstjes zoals wij zien bij meiden van begin 20, dat gaat niet meer lukken, maar ik loop in bepaalde jurkjes wel zonder bh-tje...dat kan gewoon hahaha....vind mijn liefie trouwens ook niet erg.. :125:

En met BH of in bikini,...helemaal mooi. Mijn chirurg heeft het bij mij nooit gehad over een lift, weet dus ook niet precies wanneer dat echt noodzakelijk is. Mijn huid word er natuurlijk ook niet jonger op, ik zou eigenlijk een paar drukkers bij mijn decollete moeten hebben zodat ik het net ietsjes hoger kan hangen... :45:

Nou, nog een weekje te gaan,

Spannend.

Liefs

Vrouw je maakt me gelukkig.... :D

dit was het antwoordt wat ik wilde horen maar nog meer de foto's die ik wilde zien. Die fiere borstjes zoals je dat zo omschrijft dat hoeft voor mij ook niet...voor mij is het ook heel belangrijk dat het er natuurlijk uit blijft zien.....

Ik ga alleen 7 weken na mijn operatie op vakantie....ik hoop dat ze dan voldoende "ingedaald" zijn...

dus ik hoop dat je me ook nog een beetje gerust kan stellen dat het er dan ook al fatsoenlijk uitziet in bikini. Want ik zie alleen foto's van na 5 maanden.....of is het beter als ik dan in een boerkini ga :106:

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan moet je ook je boerjama meenemen :45:

Na 7 weken pas jij prachtig in een bikini!! Dan zijn ze al een stuk zachter en past het allemaal! :35:

Ik ben aanstaande maandag 7 weken po, en ik moet nog wat foto's plaatsen van 6 weken :blush: maar ze komen eraan

en heb twee bh's gekocht, die zal ik ook nog even fotograferen ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan moet je ook je boerjama meenemen :45:

Na 7 weken pas jij prachtig in een bikini!! Dan zijn ze al een stuk zachter en past het allemaal! :35:

Ik ben aanstaande maandag 7 weken po, en ik moet nog wat foto's plaatsen van 6 weken :blush: maar ze komen eraan

en heb twee bh's gekocht, die zal ik ook nog even fotograferen ;)

xx

Thanks BB, dit geeft een vrouw weer moed...........ik ben zeer benieuwd naar je andere foto's maar ze zien er nu al super uit....Helaas zit ik niet zo strak in mijn vel dus het resultaat zal bij mij wel wat anders worden...... :45:

Kan er nu ook al naar uitkijken om leuke bh's te kopen...was veroordeeld tot één soort....eindelijk eens wat anders dan een maximiser... :126:

Maar voorlopig zijn het nu nog maar 6 nachtjes..............

XCajo

ps. ik geef nu gelijk antwoordt onder aan je berichtje....maar ik zie ook nog een grote kolom eronder staan....wat is nu de beste manier om te reageren.....??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah cajo...

hoop dat je koffer groot genoeg is...

stapels met mooie bikini's...

allemaal nieuwe schirtjes die je eerst niet aan wilde doen.

dan nog die leuke mooie jurkjes, nu met decolleté....

je smeerseltjes om je boobies lekker in de smeren.

en wat denk je van je nieuwe bh's die je nog ff kan gaan scoren voordat je op vakantie gaat?! hahahahahaaa..

en natuurlijk voor het geval dat.... een boerkini die je vervolgens kan gebruiken als parasol... :154 want die heb je dan echt niet nodig joh!

jij gaat super genieten op je vakantie... (over 8 weken al!)

ik was zojuist klaar met het schoonmaken van de camper... ruimen... wassen.. (allerlei normale acties na je vakantie).

nu eerst ff aan mijn verslaving werken... HET FORUM... moet echt heel wat bijlessen... maar komt goed!

we zijn aan het aftellen.

en hoop dat ik dan donderdag niet ga vergeten om de worstenbroodjes te halen! hahahaha....

ben benieuwd of we uberhaupt trek hebben in worstenbroodje na een operatie? maar ... dan neem je m maar mee naar huis!

hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cajo,

na 7 weken pas jij prima in bikini...let maar eens op. Je kunt dan aan wat jij wilt...en niet wat die borsten van jou tot nu toe gewild hebben haahah :152:

heb geen bang, showen die handel op vakantie...

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah cajo...

hoop dat je koffer groot genoeg is...

stapels met mooie bikini's...

allemaal nieuwe schirtjes die je eerst niet aan wilde doen.

dan nog die leuke mooie jurkjes, nu met decolleté....

je smeerseltjes om je boobies lekker in de smeren.

en wat denk je van je nieuwe bh's die je nog ff kan gaan scoren voordat je op vakantie gaat?! hahahahahaaa..

en natuurlijk voor het geval dat.... een boerkini die je vervolgens kan gebruiken als parasol... :154 want die heb je dan echt niet nodig joh!

jij gaat super genieten op je vakantie... (over 8 weken al!)

ik was zojuist klaar met het schoonmaken van de camper... ruimen... wassen.. (allerlei normale acties na je vakantie).

nu eerst ff aan mijn verslaving werken... HET FORUM... moet echt heel wat bijlessen... maar komt goed!

we zijn aan het aftellen.

en hoop dat ik dan donderdag niet ga vergeten om de worstenbroodjes te halen! hahahaha....

ben benieuwd of we uberhaupt trek hebben in worstenbroodje na een operatie? maar ... dan neem je m maar mee naar huis!

hahahah

SHIT>>>>>>>>>niet bij nagedacht...allemaal bijkomende kosten waar we nog niet op gerekend hadden...... :20:

Nieuwe koffer, nieuwe bikini's, nieuwe topjes, nieuwe bh's...laat mij mannetje dit maar niet lezen, anders of ik krijg geen nieuwe boops....of de vakantie wordt geannuleerd....... :124: de uitverkoop is nu en vast niet meer over 7 weken .....hihihihihi

Of wat zal ik daar wel niet voor moeten doen......

...ze moeten nu echt heel erg mooi gaan worden..... :67:

Dus jouw vakantie zit erop.....geestelijk en lichamelijk helemaal uitgerust????

Ik geef het ook toe....zit ook dagelijks op dit forum...alles lezen, zeker van degene die van de week hun bv hebben gehad....hoewel je daar ook weer verschillende reakties over lees.

Wij zijn ook echt aan het aftellen.......ik merk doordat je dingen hier deelt dat ik er eigenlijk alleen maar zekerder van wordt....ik gooi zo nu en dan wat in de groep en door de antwoorden en reakties die je dan krijgt krijg ik alleen maar meer vertrouwen dat het goed gaat komen. :35:

Ik moet wel zeggen dat ik het wel leuk vind dat jij ook moet volgende week bij Koopman.....en dat we elkaar misschien wel tegen komen.....enne ik ga voor dat worstebroodje nu hihihihih

Wordt vervolgd en het is bijna zondag.....dan zijn het er nog maar 5 :43:

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah cajo,,....

wat zijn we toch erg he!

maar wel gezellig!

ben inderdaad helemaal uitgerust van de vakantie....

vandaag de camper met manlief helemaal schoongemaakt. zelfs alle was is weggewerkt. En mijn ramen aan de buitenzijde weer een grote beurt gegeven...

morgen nog ff op familiebezoek... altijd gezellig.. dan nog een paar dagen hard werken... donderdag 2 verjaardagen af...

en dan...

onze dag!!! worstenbroodjes dag!! :152:

en inderdaad. je wordt met de dag zekerder dag je de juiste beslissing hebt genomen. heb er ook helemaal zin in!

moet dus ook helemaal goed gaan komen......

wellicht tot morgen op dit forum!

en anders van de week nog wel!

dikke kxs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat zeker ONZE dag worden....Nu nog hopen dat Koopman ook zijn dag heeft.... :44:

Snel nog wat boops bekijken voor ik naar bed ga......hoop wel dat dit slijt na mijn bv....want anders raken mijn mannetje en ik toch wel heel errug overboopst......

Vandaag zaten we op een terras alleen maar naar vrouwenborsten te staren.....welke er goed uitzagen en welke echt niet.......... :125:

Wij proberen ook nog een beetje afleiding te zoeken van het weekend.....Dan moet ik tot woensdag werken en dan............. :106: een hele lange donderdag ben ik bang...........

Maar we houden elkaar op de hoogte.....gezellie.....en ik weet wel zeker dat je me hier elke dag wel ff tegen komt........

Trust en tot latersssss

:lazy2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid komt echt allemaal goed!

Niet zo druk maken!

Over je heen laten komen.

Vond de operatie echt meevallen!

dezelfde dag ging ook nog, alleen last van spierpijn, moeilIjk bewegen.

Dag erna kreeg ik koorts maar was van mijn blaasontsteking. Had niet Veel last van mijn boobies was meer van slag door de koorts en warme weer.

Gelukkig voel ik me nu echt veeeel beter.

En ga ik vandaag ook voor het eerst naar buiten!

Ben nu 4 dagen po.

Voel me al wel fit.

Alleen je kan nog niet alles.

Geniet nu maar van het zonnetje.

Probeer leuke dingen te plannen deze week.

Dan is de week zo voorbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt ook helemaal gelijk......maar zo bizar...ik ga naar bed met boops in mijn hoofd en het is het eerste waar ik weer mee wakker wordt....en deze site is helemaal verslavend...... :107:

Maar vind het wel fijn om te lezen hoe jij het ervaart na je bv. Ik heb een week voor mezelf ingepland waarin ik niets moet alles mag hoef te doen....en dan hoop ik toch weer redelijk goed mobiel te zijn....

Veel plezier met het naar buiten gaan......ook wel weer een stap....heb je niet zoiets dat je het gevoel gaat krijgen dat iedereen naar je boobs gaat kijken....voor mijn gevoel is het dan aan mijn gezicht af te lezen dat ik wat heb laten doen.... :44:

Ik ga er nu in ieder geval voor in de zin van Help Cajo deze week door....... :131: tenslotte BIJNA VRIJDAG.....................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha Cajo!

op vakantie ben ik een echt MANwijf geweest. ook samen boobies gekeken. hahahahah :152: wat hebben we om elkaar gelachen!

daarna zijn we overgestapt op de mannen! puur voor de verandering... Dat was toch wel ff andere koek voor mijn manlief... maar we hebben er enorme lol om gehad.

ik heb 't van de week nog best druk. Maar hier kom ik weer wel doorheen. Ben van nature best wel kalm als ik rustig ben :152:

nee hoor komt helemaal goed.

m.b.t. de operatie maak ik me eigenlijk niet zo druk! Alles heb ik voor het thuisfront geregeld wat mij een extra rust geeft. Ik kan daarna "opnieuw op vakantie" hahahahaha.

moet dus allemaal goed komen.

Heb jij ook nog "extra" hulp geregeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

:126: Ha die Pietje :126:

Leuk he die voorpret......spannend en lachen tegelijk..........

Ik ga dat van die mannen er gelijk ingooien......lijkt mij ook wel een keertje wat voor de verandering....maarja....wáár keken jullie dan precies naar........... :68:

Als ik op mijn werk ben tot woensdag dan denk ik dat de dagen wel voorbij vliegen.....denk dat de donderdag het "moeilijkst" gaat worden......

Wat het thuisfront betreft........ik heb een week "vakantie"....mannetje is het weekend thuis...en eigenlijk hoop ik het vanaf maandag wel heel rustig aan de te doen maar dat ik mezelf redelijk goed kan redden....Of ben ik nou te optimistisch...... :19:

Verder weten alleen mijn 3 naaste vrouwelijke collega;s het omdat ik de week daarop alweer denk te gaan werken en dat zij er een beetje rekening mee kunnen houden dat ik een paar standjes lager werk.....en verder weet niemand het...... :70:

Ik hoop het eigenlijk een beetje geheim te kunnen houden. Ik draag nu al maanden een push up bh en de laatste tijd de maximiser....dus ik hoop dat het verschil niet zo erg opvalt...... :106:

wordt vervolgd............ :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man zegt dat het niet heel erg opvalt.

Heb altijd maxinizer aan gehad.

Vind ze zelf ook echt meevallen kwa grote in kleding.

Alleen bloot vind ik ze echt groot.

Voel me ook echt helemaal vrouw nu.

Ben er zo blij mee!

Oehh nog even.

Ik weet nog precies hoe mijn spanning voelde!

Al die kriebels!

Geniet vandaag maar lekker van de zon;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:

Ik kan zo lachen met jullie! :D Leuk, die voorpret he.

Ook wij hebben heel wat vrouwen zitten bekijken voor de operatie, zo van: dat is mooi en oh nee, die heeft lelijke borsten. En dan nog kijken of we konden zien of ze nep of echt waren..... Erg leuk idd. Ook nu (ik ben 7 weken po) kijken we er nog naar, want het blijft interessant :125:

Ik wil trouwens ook wel eens weten waar pietje met haar man naar heeft gekeken toen ze mannen gingen 'keuren'...... Of ze verlengingen hebben gehad?????? :97:

Nog even aftellen, spannend he! haha

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahahaaaa

idd die voorpret is zooo leuk!

wat betreft het "keuren" van de mannen. Ik kwam erop. omdat we idd aan het kijken waren naar al die boobies.. manlief lol omdat een vrouw dus schijnbaar erg kritisch kan kijken. wel "nep" niet "nep".... niet mooi, wel mooi.....

Daarna kwamen de bikini's aan de beurt... wel mooi... niet mooi....

toen heb ik de rollen omgedraaid.... zwembroeken van de mannen. kort lang, slip, mega broek (lees bijna boerkini!)..... borsthaar. rughaar... ipv okselhaar.. complete dreadloks onder de armen....

gossie wat hebben we TOEN lol gehad...

een buikje,... geen buikje....

en uiteraard... de vulling van de broek.....

als er een mooie vrouw voorbij kwam, attendeerde mijn man erop dat een bepaald persoon zich dan toch even op zijn buik omdraaide....

tja ikke blonT (idd met T) joh waarom.....

ehhhhhh duhu.... zegt ie....

tja...

denk dat het wel makkelijk is op het strand om zo mannen te keuren.... in de stad gaat het misschien wat moeilijker... zie je niet alles?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is mss maar goed ook dat je niet meteen alles ziet :75:

Leuk hè, dat kijken?!....mijn man dacht al dat ik Bi geworden was...hahhaha...Maar ik let er zelf nu gewoon extra op...

Wij hadden ook zo'n flap op vakantie....die ging midden op de dag op het balkon pieleke-naakt foto's van het zwembad maken en van de plekken waar wij lagen te zonnen. Mijn mannetje attendeerde mij daarop....(hoezo..die ziet alles hiihi)...ik zei tegen manlief...volgens mij heeft die de rest thuis laten liggen :45: ...had ik weer effe punten gescoord bij manlief..... :136:

Heerlijk, het kijken naar mensen, is al leuk. Waarom zitten wij zo graag op de terrasjes??!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Wat ben ik blij...alweer een dag voorbij.........weet je...Ik ben zo blij dat het bij mij toch wel redelijk snel is gegaan.

:126:

2 juli consult geweest, 3 augustus bv.....duurt me eigenlijk al 3,5 week te lang.....ik zie, ik denk, ik droom en ik praat alleen nog maar over :1boobs: ................

@BB - Mijn man schrikt toch wel van je reaktie...dat je nu NA 7 weken nog steeds blijft kijken. Hij hoopte zo dat het minder zou gaan worden na mijn bv.....hij kan er nu al bijna niet meer van slapen...zijn wallen worden straks nog groter dan mijn boops.. :45:

@Pietje Tja ik moet het wat mannen keuren betreft het nog wel van de terrasjes hebben.....maar over 7 weken moet dat op vakantie wel goed gaan komen....... :beach:

En zeg nou zelf dames, wel heel erg leuk dat we allemaal toch wel hetzelfde hebben.....met kijken en keuren en al die dingen.......en dezelfde vragen en onzekerheden.....ben dan ook zo blij met dit forum.... :43:

Ik ga nu maar gauw naar mijn bedje...des te eerder is het maandag en dan zijn het er nog maar 4 :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebeld door de Bergmankliniek...............TIJDSTIP is bekend...........

Ik moet er vrijdag om 11.30 uur pas zijn...beetje jammer...had gehoopt dat ik de vroege sessie had.......

Dus als het bij Pietje ff meezit...dan mag zij er vroeg wezen..........ben heel erg benieuwd..... :106:

En zo komt dag en datum en tijdstip steeds een stukje dichterbij........... :125:

Nog twee dagen werken....... :kuzya_02: en dan kan ik me donderdag geestelijk helemaal gaan voorbereiden.....

Nog even grote schoonmaak, genoeg boodschappen in huis halen....en zorgen dat ik de rest van de dag bezig blijf...... :49:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah cajo....

de hele vroege heb ik niet! enerzijds wel blij mee. hoop dat we nu buiten (eventuele files) om kunnen rijden. Hoorde dat in de fille rijden een ramp is als je net een bv gehad hebt!

ben net even snel naar binnen geglipt om je berichtje te antwoorden.

ga nu gauw nog ff verder met werk...

(denk dat ik tijd tekort ga komen!? ) hahahah beter toch?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje voor de kenners......... :75:

Hoe doen jullie dat met je sportbh......oke je krijg er eentje mee......maar je moet er een paar weken dag en nacht mee lopen/slapen en de rest.........vind ik 1 bh een beetje weinig.... :106:

Is het mogelijk in de kliniek nog een reserve te kopen of kopen jullie er ergens anders nog wat bij....

zoja...waar dan.....of hebben jullie andere tips.....

Maar voorlopig is het dinsdag......en de vrijdag komt steeds dichterbij......merk toch wel dat ik onrustiger ga slapen, pijn in mijn buik krijg oftewel gewoon de nervs....... :20:

Gelukkig mag ik zo gaan werken......dan is het hopelijk snel weer avond, slapen, morgen, slapen, overmorgen, slapen yeahhhh vrijdag.......Er zit zeker geen kansje in dat ze me vandaag gaan opbellen om aan te geven dat ik morgen al mag......... :125: ...........

Meiden ben zo blij met dit forum.....Jullie helpen me echt deze week door...... :54:

Al zullen jullie me de komende dagen nog wel eens horen zuchten, steunen en wensen dat de dagen sneller gingen.............

Voor degene die "het" al gehad hebben HEEL VEEL STERKTE weer om de dag door te komen....

Pietje net zoveel succes en sterkte als mezelf om de spanningen onder controle te houden...

En voor degene die met een smile alles nog lezen en al heerlijk aan het genieten zijn van hun geweldige nieuwe boobs.......gewoon een leuke gezellige dinsdag....... :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.