Ga naar inhoud

tiszovergeweest : 13 juli 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ja, dat kan ik doen, dankje voor de tip :) maar ik kan momenteel niet autorijden en ik ben alleen thuis. M'n vriend staat in voor het brengen en halen van ons kleintje naar de onthaalmoeder en hij is nu werken. ik kan dus eigenlijk geen kant op :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 302
  • Created
  • Laatste Reactie

hij is 9 maanden..(bijna) hij komt inderdaad steeds naar mij toe gekropen, en op schoot kruipen mag hij, dan komt hij me knuffelen :) maar alleen opnemen kan ik hem niet. is heel erg jammer natuurlijk :( maar na 2 weekjes mag ik hem terug af en toe opnemen zei de dokter :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Oh wat schattig 'Tiszovergeweest ... wat jammer éh dat je hem nog niet mag tillen ... gelukkig kan je al dikke knuffels geven en hem eens aan 't lachen maken ... die 2 weken zullen heel snel voorbij zijn hoor. Nog ff volhouden girl! Dan kan je je schat zo weer de lucht insteken! ;-)xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Mary :)

Pff wat zei ik ook weer van 'geen pijn' ??

Word ik deze nacht en morgend wakker met een branderig gevoel :s en rechtkomen in bed deed erg pijn! Nu branden ze nog :s nochtans goed op tijd de pijnstillers genomen.

Vandaag toch maar kalm houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Yep I know heb al op één van je vorige posts van vanmorgen gereageerd ... idem hier. Niet echt branderig maar trekkerig gevoel, vooral de linkse ... ik denk wel dat ik weet hoe het komt. In mijn geval voelde ik me zo goed, dat ik dag 2 al stofzuigde en alles meedeed (boodschapjes etc) ... resultaat: boobies say no no no ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah ja mannen ehaar wassen ..je zal wel helemaal nat zijn geweest he ,

ik kan strax op mijn werk gaan als ik mijn boobies heb handig als je kapster bent :126: hoe gaat het verder nu met je al wat minder last weer ?

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Gewoon bij de kapper langsgaan misschien ... ofwel rechtop in je douche met het hoofd naar voren gebogen het zelf wassen. Zou dat niet mogen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb plastic op de pleisters maar mag toch niet douchen..

Vraagje..mn partner heeft gek gedroomd ofzo en heeft me deze nacht hard geduwd/gepord/... in mn linkerborst. Het deed erge stekende pijn en nu nog!! Moet ik me zorgen maken??

Mary, hoe ist intussen met thelma??

Pff onvoorzichtige mannen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tiszovergeweest

Goed van je, dat je meteen gebeld hebt, dan zijn ze daar tenminste op de hoogte. In principe kan er niks gebeuren als je een keer een por in je borst krijgt, behalve dat het pijnlijk is natuurlijk. Alleen als het blauw gaat worden en zwellen, weer even aan de bel trekken! :)

Hm en jij mag dus niet douchen... Tis zó verschillend he, die adviezen haha.... Ach, je overleeft het wel zonder douchen! Ik heb na mijn eerste bv ook 16 dagen niet mogen douchen! En ik leef nog steeds :D

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al 3 nachten op rij dat m'n vent me heeft gepord in mn linkerborst. Pijjjjnnn niet normaal. En onze zetel ligt niet goed genoeg, anders kon hij of ik daar in...

Het ging zó goed en sinds dat voorval blijf ik erge pijn hebben. Pff :( ik kan nauwelijks alleen rechtkomen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even mn beha uitgedaan..en de pijn is bijna helemaal weg. Als ik 'm terug aandoe komt de pijn gelijk terug. Ligt het dan aan de beha ? Is het normaal dat het zo'n pijn blijft doen? De pijn is vooral op mn borst. En in mn oksels. Ik krijg ze nu nog nauwelijks omhoog.

Desondanks blijf ik erg blij met mn boobs hoor :) niet om alleen maar te klagen ofzo, maar na een week vind ik het toch nog erg veel pijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laatste dagen ook vooral zo'n pijn in mijn oksel, daardoor beweeg ik m'n armen ook heel houterig.. En heb ook zelf het idee dat de pijn die ik voel vooral door de druk van die strakke beha komt, maarja die moet goed strak zitten toch...?

Kan je trouwens niet wat kussens tussen jullie inleggen zodat je vriend niet zo snel tegen jou aan stoot??

Sterkte weer !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die spier waar die prothese uit komt, die komt zo ongeveer vanuit je oksel, vandaar dat daar dat pijnlijke gevoel zit. Omdat de prothese zakt, vraagt die spier zich af wat er aan de hand is :19:

Dat porren tegen je borst aan, ik zou een houten plank tussen jullie inzetten. Als mijn man dat deed, ging ie maar lekker alleen in bed liggen en bleef ik in de stoel slapen. haha. Allebei gsm naast je oor, zodat als er iets is, je elkaar kunt bellen :lol:

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.