Ga naar inhoud

tiszovergeweest : 13 juli 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Over de maat blijf ik me toch zorgen maken :107: ik lees hier teveel denk ik :4: ik lees overal 'meer dan 300cc' en dan klinkt het bij mij zo weinig :4: de pc zei dat méér niet meer natuurlijk zou ogen, dus dan zal het wel in orde komen zeker?? 'k Zal toch moeten afwachten uiteindelijk :ph34r:

Nu zit ik weer met iets anders in m'n gedachten, m'n pa zei vandaag 'aah slaapverdoving, zie maar da je geen rare dingen vertelt in je slaap' :blush: en inderdaad, toen de wellnesskliniek nog werd uitgezonden op tv, zag je heel vaak dat de mensen tijdens de operatie echt vanalles aant vertellen waren, wat nergens op sloeg :152: het was indertijd wel grappig natuurlijk, maar ik ben zó bang voor wat ik zou kunnen vertellen!! uiteindelijk is het je onderbewustzijn dat spreekt he :1bouncingboobs: en ik heb toch erge schrik over de inhoud daarvan!

Als ik zat ben zeg ik bijvoorbeeld ook veel te veel, waar mensen geen zaken mee hebben :70: en achteraf zit je ermee !! (niet dat ik vaak zat ben ofzo :17: ) maar toch..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 302
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi tisbijnazover,

Hahaha.. Ah het ergste kan zijn je pincode, maar geld heb je net uitgegeven aan grote borsten, dus daar hebben ze ook niks aan :) hahaha.. Ja ik zou zelf nooit voor slaapverdoving gaan, ik wil gewoon helemaal weg zijn :) het idee dat je halverwege de operatie wakker wordt.. Brrrrr... Maar komt vast allemaal wel goed :) en anders hebben de artsen en verpleegkundigen daar ook nog wat te lachen tijdens de operatie.. Hihiii.. :)

Liefs deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja, die pincode is inderdaad nutteloos op dat moment, want alles moet betaald voor de operatie :45:

de slaapverdoving zelf stoort me niet, ik ben ooit 1 keer onder narcose geweest en daar was ik toch echt niet goed van. dus liever zo. Enja, wat kan ik allemaal fout zeggen op 50 minuten hé.. :44:

nog 2 keer slapen!!! :63:

Die informatie wat ik daar ongewild vrijgeef, valt toch onder beroepsgeheim he ?! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:5: daar stond niets over vermeld :5:

spannend spannend...niemand weet wat ik van plan ben, alleen m'n vriend natuurlijk en m'n ouders. Ik durf het gewoon niet vertellen aan iemand, stel dat het onverwachts niet door gaat vrijdag, dan heb ik voor niets m'n geheim prijs gegeven :118: en stel dat het verschil niet bijzonder groot is, dan hoef ik het ook niet te vertellen :10:

Brr laten we hopen dat het verschil wél groot is :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dat zal toch zeker wel :) maar laat die mensen ook wat leuks meemaken :) hihii..

Oohja, dan is zo'n sedatie beter voor je dan narcose :) ja ik heb nog nooit last gehad van de narcose :) het duurde alleen 2 uur voordat ik wakker was, maar verder nergens last van :)

En..? Kan je m'n foto's nu wel zien??

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb net je foto's bekeken! Echt prachtig resultaat! En dat al zo snel na de operatie! Dat kan alleen nóg mooier gaan worden! :) ze lijken op de mijne vóór de zwangerschap (maar zó mooi waren mijne niet :D ). Ik ga nog foto's maken vóór de operatie, en dan erna natuurlijk. Het is wel echt cool om die voor en na foto's te zien. wat een verschil!!

Dan weet je weer waar je naar uitkijkt. :wub: en voor afziet :lol:

Thx! Zo gauw ik in staat ben kom ik verslag uitbrengen :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend nog twee nachtjes en dan ben je ook aan de beurt,

ik moet nog 33 dagen wachten hahaha..

ben erg benieuwd hoe het is gegaan maar nog ff geduld hebben he ..

kuss kim30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb net je foto's bekeken! Echt prachtig resultaat! En dat al zo snel na de operatie! Dat kan alleen nóg mooier gaan worden! :) ze lijken op de mijne vóór de zwangerschap (maar zó mooi waren mijne niet :D ).

Goh, erg bedankt voor het compliment! Ik ben errrrrrg benieuwd naar je voor en na foto's, zoooo spannend!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mag ik zeker niet vergeten om naar de kliniek te gaan??

Ik heb gezocht naar een bloesje ofzo dat langs voor open kan, knoopjes ofzo, maar heb niets gevonden..

Voor de rest weet ik het niet goed. de verwarring slaat toe, en dat vóór de slaapverdoving al :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

- een onderbroek die alles bedekt (geen sexy lingerie met doorkijkraampje :45: )

- goeie zin

- een vest als je dat hebt, wordt toch vast weer pokkeweer (anders misschien iets te krijgen bij de hema of zeeman? is toch maar voor een tijdje)

- geen make-up op

- geen nagellak op

- geen lenzen in

- een chauffeur meenemen

- een kussentje voor onderweg (maar geen idee wat ze ermee doen, heb het wel eens gelezen in topics.... )

- een kotszakje (stel dat.... :106: )

- een makkelijke trainingbroek

- geen zware tas

- instapschoenen

- als je wat verder moet rijden, 2 paracetamols om alvast de pijn voor te zijn

:44:

- je lichaam!

- en goed om, op de tafel gaan liggen. Armen spreiden, niet je benen en dat was het volgens mij :97:

xxx BB :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha bb, wat een perfecte lijst. Kussen voor de hobbels op de terugweg. Ik heb er wel baad bij gehad.

Tisbijnazover nog even doorbijten en t is werkelijk zover. We denken aan je. Het is heeeeel snel voorbij. Voor je t door hebt, dan wordt je wakker met tieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh spannennnnnnd tisbijnazover!!!! Ik word gelijk weer zenuwachtig met je hihi!

Ik duim voor een vlot verloop!

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tisbijna zover!

het is nu echt bijna zover! hoe laat moet je aanwezig zijn en hoe laat wordt je geholpen?

ben je ook zo zenuwachtig?

was het maar vast gedaan he. even doorbijten nog...... pfffh.

heel veel succes morgen! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.