Ga naar inhoud

tiszovergeweest : 13 juli 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Dankjewel dames!! Super dat jullie zo meeleven! :-)

Maar als je het water in bad niet tot aan de hechtingen laat komen maar gewoon weiniger water neemt, kan het toch geen kwaad hoop ik ? Ik heb namelijk geen douche.. alleen een onpraktische douchekop in bad :D

Ja dat buikslapen ga ik enorm missen!!

Spannendddd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 302
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast (not so proud yet) Mary

Succes hé morgen 'tisbijnazoverretje ... ik steek 2 duimen op ... één voor jou en één voor mij ;o)

Link naar reactie
Delen op andere sites

succesmorgen he tisbijnazover ,dan moet je wel je naam verandere in tiszover ;-)hahah..

kijk uit naar je verslagje ,hoe laat moest je daar zijn?

kuss kim30..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat in bad zitten met weinig water werd mij sterk afgeraden... Het ligt er ook een beetje aan wat voor soort pleisters je krijgt. Als je van die pleisters erop hebt straks, met dat soort plastic, dan mag het nat worden en mag je dus ook jezelf wassen in bad. Echter niet te lang erin zitten, want de stoom weekt ook je pleisters los. Als je andere pleisters hebt, waarmee je niet mag douchen, dan zeker niet in een stomend bad gaan zitten, want dan verweekt de hele boel toch nog.... :)

Even twee weekjes wassen aan de wasbak dan :) You will survive :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes hé morgen 'tisbijnazoverretje ... ik steek 2 duimen op ... één voor jou en één voor mij ;o)

Ik duim ook voor jou :5:

succesmorgen he tisbijnazover ,dan moet je wel je naam verandere in tiszover ;-)hahah..

kijk uit naar je verslagje ,hoe laat moest je daar zijn?

kuss kim30..

Ik moet er zijn om 8.10u en word om 9u geopereerd. :63:

Dat in bad zitten met weinig water werd mij sterk afgeraden... Het ligt er ook een beetje aan wat voor soort pleisters je krijgt. Als je van die pleisters erop hebt straks, met dat soort plastic, dan mag het nat worden en mag je dus ook jezelf wassen in bad. Echter niet te lang erin zitten, want de stoom weekt ook je pleisters los. Als je andere pleisters hebt, waarmee je niet mag douchen, dan zeker niet in een stomend bad gaan zitten, want dan verweekt de hele boel toch nog.... :)

Even twee weekjes wassen aan de wasbak dan :) You will survive :D

xxx

Aiai, dan wordt het geimproviseerd douchen :4:

Heel veel succes morgen!! Voor je het weet zit je thuis met je nieuwe boobies!!!!

Jaaaaaaa geweldig!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaah lekker vroeg hoop dat ik ookmzo vroeg mag dan heb je het al gehsd he anders zit je nog zolang te wachten daar ,is ook niks he en nu ben je dan al lekker vroeg weer thuis he ..probeer mar te slapen dan en heeeeeeel veeeeeel succes morgen ...

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik kon ook bijna niks weg krijgen. Maar denk dat t wel heeft geholpen om de misselijkheid van de narcose tegen te gaan. Morgen als je wakker bent incl. Boobs dan feliciteer ik je pas. Groetjes en het beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen met alle zenuwen!! Over 4 uurtjes zijn ze gewoon al bijna klaar met je!!

(mijn pijnstiller wekker ging net af, vandaar dat ik wakker ben, tot nu toe best lekker zittend geslapen ;) )

Heeeeeel veel succes en "plezier"!!!!!

Liefs Melis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.