Ga naar inhoud

tiszovergeweest : 13 juli 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi.

Intussen gaat het al wat beter , rechts blijft erg branden. Maar eerder op de oppervlak dan binnenin.

Links is alweer meer ingedaald precies , rechts nog niet zo. Ben nog altijd erg tevreden :-)

Ik ga nog foto's maken van de littekens. Er zitten nog korstjes op en bloed enzo. Ik vind het er niet zo mooi uitzien. Ik heb olie gekregen om ze 2 maal per dag in te masseren. Verder trekken de littekens ook. Vind het een beetje eng dat de beha er op zit. Zonder een plakker tussen. Ben bang dat het pijnlijk is omdat het schuurt ofzo.

Verder ben ik ongerust dat mijn borsten er te klein gaan uitzien. Ik vind ze prima, maar Ik lees hier overal dat ze 2 maten kleiner ogen bij andere meiden. Dat zou ik heel erg vinden..

Gaat voor de rest alles goed ? :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 302
  • Created
  • Laatste Reactie

Even een kleine update..ben net terug van m'n reis.. heb daar teveel gedaan en nu is m'n links litteken precies aan't opzwellen. heeft dat te maken met me te forceren of staat dat er los van?

Verder gaat alles goed, rechts is nog altijd verdoofd/overgevoelig op plekken, en 's nachts draai ik me altijd op m'n zij en als ik me dan terug op m'n rug draai doet m'n boobie pijn..maar op m'n rug liggen doet ook niet echt goed eigenlijk. voor de rest geen last :D

'k Zal proberen dit weekend nieuwe foto's te maken! Ze zijn toch al behoorlijk veranderd vind ik.

En nu aftellen..nog 2 weken en ik mag bh's gaan kopen! :D

oja, ik zal me zo snel ik tijd heb ook even bezig houden met bijlezen hier :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Tiszovergeweest!!

Leuk je update!!

Dat litteken kan ook uit zichzelf roder en dikker worden. Is een normale reactie van het lichaam. Kan een tijd duren eer het minder zichtbaar en huidkleurig wordt :)

Lekker je litteken masseren met bio-oil of iets anders, zodat de doorbloeding ervan goed gestimuleerd wordt!

Wel oppassen nog met masseren, ivm je inkapselingsproces, dus alleen het litteken masseren ;)

Over het draaien en dan boobiepijn: heb ik nog steeds..... 's ochtends bij het opstaan, recht gaan zitten in bed, komt er even nog een olifant langs, die met zijn dikke poot even op mijn borsten drukt. Heb al geprobeerd hem weg te jagen, ,maar hij blijft maar terug komen.... :unsure:

Afschieten wil ik hem niet, want dat vind ik zielig en geeft zo een rotzooi in de slaapkamer ;)

Merk wel, dat het gevoel minder is, als ik de avond van te voren mijn boobies helemaal ingesmeerd heb met bio-oil... Misschien dat het dus toch nog iets te maken heeft met de strakheid van de huid?

Voor de rest alles goed met je??

En ja, nog twee weekjes, fijn he!!! :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig alletwee onze rechter kant, heb precies hetzelfde als jij!! Ik lig ook steeds 's nachts op m'n zij en is een drama om terug te draaien, maar idd ook op m'n rug bijna net zo pijnlijk!! Laatste 3 nachten heb ik zelfs weer paracetamol geslikt :S En links voelt super!!

En heerlijk dat we nu kunnen aftellen, nog minder dan 2 weekjes!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB, ik heb die skin nooit veranderd ofzo dus daar ligt het niet aan. Had je bericht gezien maar nog niet aan toe gekomen om te antwoorden..sorry :D de smileys zijn ook plots verdwenen want heb ze met Chrome altijd gehad.

Ik moet dit weekend naar een feestje en zou graag een paar uurtjes een beha aandoen, zou dat kwaad kunnen? Eigenlijk ben ik volgende week vrijdag pas 6 weken PO..

Iemand tip in welke winkel ik een mooie beha kan vinden in maastricht? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou eens bij de New yorker kijkenn daar hbbn ze mooie bh's en ook bij h&m vind ik tenminste ..kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEEEEELP!!!!! :104:

Ben net terug uit maastricht, heb daar de new yorker, h&m, en nog wat winkeltjes afgegaan voor een BH, maar ze hebben bijna nergens groter dan cupmaat C!! En áls ik dan eens een D vond, was het minimum 80D..en ik zocht natuurlijk 75D.

Die paar bh's die ik dan toch vond waren te klein..

Uiteindelijk in de bijenkorf kwam ik bij de duurdere merken terecht en hadden ze wel mijn maat. Veel beha's die echt mooi waren, maar :103: het middenstukje kwam nóóit tegen m'n lichaam op, en dat is toch vereist voor een goedzittende bh?? :103:

Dan heb ik 2 'gewone' beha's gepast , niet voorgevormd bedoel ik, en die zaten erg mooi maar dan weer niet in m'n kledij :wacko: Uiteindelijk heb ik eentje gevonden die paste, maar 't is een simpele witte, en ik zocht echt iets sexy :( en heeft nog 69€ gekost, is ook niet niks voor een gewoon simpel bh'tje..

Ligt het aan mij of wat??

Ben teleurgesteld..ik had me hier zo op verheugd en nu past bijna niets..

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik vind t bij H&M ook niks hoor, kan ik ook nooit mijn maat vinden. Ik heb meestal een 75F of 80E. Mijn favoriete merken zijn Simone Perele en DKNY. Donna Karen kan je ook bij livera soms vinden, ik bestel ze bij Wehkamp, staan soms leuke aanbiedingen bij, goeie kwaliteit, goeie pasvorm. Simone Perele kan je alleen in boutieks kopen, zijn ook duur, maar ik koop ze altijd in de promo voor de helft van t geld, dan is t nog te doen. Die zijn ook super qua pasvorm en zijn heel mooi en sexie. Daarnaast heb ik een stel bh's van forumleden overgenomen, ook van La Senza, ook lekkere bh's zijn dat.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid,

Ik heb van al deze merken beha's gepast, deze die je opsomt. De cups zaten idd erg comfortabel en mooi, maar dat middenstukje was iedere keer het probleem..heel erg jammer.

Degene die ik gekocht heb is van simone pérèle, de enige die echt perfect zat. Jammer genoeg wel redelijk simpel. Maar 't is een begin..

Wat als je online koopt en achteraf blijkt het niet te passen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey, volgens mij heb je dan steeds een te wijde omvang als het tussenstukje niet mooi aansluit bij je borstbeen. Tja, als iets niet past online moet je het weer terug sturen ey, da's wel het nadeel (je betaald dan de verzendkosten wel, ik geloof bij Wehkamp iets van 5 euro). Het beste is altijd gewoon in de winkel te passen natuurlijk, dan weet je zeker dat het goed zit. Push-up draag ik eigenlijk bijna nooit, de ene pc raad t af, en van de andere mag t weer wel, ik zou wel wachten met zulke bh's tot je een paar maanden verder bent zodat ze zeker ingekapseld zijn. En voor 1 avondje ofzo kan het volgens mij niet zoveel kwaad.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor de uitleg!

Mijn omvang onderaan is 78 en ik draag altijd 75, dat zit meestal heel goed. Misschien toch eens 70 proberen dan? Desnoods met tussenstukje in de sluiting om de omtrek toch ietsje groter te maken..maar dan zijn de cups misschien niet goed. Achja, 't is afwachten tot ze hun 'defitnitieve' vorm hebben en dan nog eens shoppen :D ik heb alweer teveel verwacht geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tiszovergeweest

Bij mij sluiten de bh's in het midden ook niet aan hoor, dat komt door de projectie die jij hebt. Jij hebt toch extra high profile, dacht ik he... Nou, dan hoef je er niet op te rekenen dat ie op je borstbeen gaat aansluiten.

Waar je op moet letten: De beugels moeten helemaal om je borsten heen zitten, dus niet erin prikken (dat kan, ook als ie in het midden niet op je borstbeen zit) en aan de bovenkant van de cup, moet je bh niet openstaan, of op je borsten drukken!

http://www.borstenforum.com/gallery/image/10501-75f/

Dit is mijn bh. Je ziet dat de beugels evenredig met mijn borsten lopen en dat het middenstukje niet aansluit. Voor de rest zit de bh prima en zat hij volgens de verkoopster ook perfect!

Ga eens bij de V&D kijken. Daar hebben ze leuke sapphjes! En niet zo heel duur!

Vraag de verkoopster of ze je wilt helpen, dan heb je iemand erbij die er kijk op heeft!

De hunkemoller, daar vind ik geen bh's, passen allemaal niet goed (mijn tieten zijn te groot :P ) En voor de rest, sja, triumph is niet echt sexy..... Bij bijenkorf hangen idd veel dure bh's... Maar misschien toch een optie om even bij de V& D te kijken!!

Morgen dus weer even terug naar Maastricht! :D

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw!! Dan heb ik er veel weggehangen die echt wel erg mooi waren en dus toch goed zaten! Noooooooooo :help:

Ik heb idd extra high profile.

Jammer genoeg kan ik morgen niet naar maastricht :( ik heb geen oppas en ben maar alleen, en ik kan m'n kleintje moeilijk mee in't pashokje nemen, met buggy en alles :14:

Het grappige is dat ik een verkoopster had geroepen en die had me geholpen. Maar zij zei 'het kan ni helemaal perfect zitten hé' en dat vond ik zo erg :P ik ging er toch vanuit dat een beha wél perfect hoorde te zitten??!! :D

Ik zal m'n zoektocht dan maar verder zetten in het belgenlandje..

jouw beha's zijn echt mooi BB, en ze zitten zo goed!! Misschien moet ik nog meer geduld hebben tot m'n prothesen zakken? Ik zou niet willen dat ik m'n geld nu verspil.

Ik heb daarnet nog m'n nieuwe beha gepast en die drukt toch een beetje op m'n borsten...dit mag dus helemaal níét? ik voel het niet maar je ziet het wel een beetje..aiai..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je van de zijkant kijkt, moet je borst gewoon rond naar boven toe lopen, dus je moet niet, waar je cup eindigt zo een streep zien, waaar je borst even wat platgedrukt wordt, dan is ie te klein :)

Je moet je borsten ook altijd even mooi naar het midden halen als je je bh aantrekt, niet als een gek aan de borsten gaan trekken natuurlijk hahaha, maar gewoon dat ze mooi in de cup zittten.

ja, goede vraag en hoe ga ik dat uitleggen.

Als je medium profile hebt, heb je meestal bredere prothesen. Dus heb je ook een bredere cup nodig. De cup wordt breder naar gelang de omtrek of de cup groter wordt....

Als je cup niet breder hoeft te zijn voor de breedte van je prothese (zoals bij extra high) omdat die prothesen smaller zijn, dan krijg je een smallere cup, die misschien net te klein is voor je projectie... poeh uhm.. snap je een beetje wat ik bedoel/??

Je zou eens moeten proberen, van hetzelfde merk als je een goede gevonden hebt: Stel (ik weet even niet meer wat je voor maat had net... sorry) je hebt een 75D aan en die past goed, dan pak je van diezelfde bh's eens een 80C en een 70E. Die zijn normaal gesproken vergelijkbaar. maar je zult zien dat ze heel anders zitten.

Ook dit is geen goede vergelijking, maar er schiet me niks beters te binnen.....

In ieder geval, als je een mooi decollete wilt, dan is het vaak zelfs beter dat die bh in het midden niet op je borstbeen komt ;) Kun je namelijk je borsten wat beter bij elkaar krijgen :D

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel BB, ik begrijp het!! :D :D

Damn, zou ik die beha nog kunnen wisselen in de bijenkorf? Ik heb het kasticketje nog en ook alle ticketjes die aan de beha zelf vast zaten, ik heb ze er wel afgeknipt maar ik heb ze nog. Dan gaat het normaal hé?

Dan zal ik volgende week eens terug moeten gaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet meid, misschien dat er anderen zijn die daar iets over kunnen zeggen...

Zelf heb ik met 7 weken bh's gekocht en die passen nu, 9 weken po nog steeds :45:

Lucky71 heeft na 10 maanden nog dezelfde maat als 6 weken po, weet ik toevallig. Mijn nichtje ook, na een jaar... Maar er zijn er ook waar ze niet gelijk zijn gebleven...... :44:

Lastig he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.