Ga naar inhoud

tiszovergeweest : 13 juli 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames!

Na al enkele dagen intensief lezen over borsten :14: registreer ik mij dan toch! Ik heb zonet een afspraak gemaakt bij Dr. Linda Visser in de Wellnesskliniek. (ik denk er natuurlijk al langer over na dan enkele dagen)

Ik ben vorig jaar bevallen maar sinds 7 maanden na de bevalling blijft er echt niets meer over van m'n borsten :103: 2 schotelvodjes.

Ik ben 23 jaar en heb altijd gezegd dat als m'n zwangerschap m'n borsten naar de haaien helpt, ik er nieuwe wil :93:

en ik heb dit weekend m'n partner kunnen overtuigen :126:

Ik hoop dat het herstel een beetje meevalt, aangezien m'n kindje toch 10 kilo weegt en ik niet langer dan 2 weken hulp krijg...

En ik hoop dat ik niet te snel ben na de bevalling met de ingreep..

Nu ga ik nog wat lezen hier :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 302
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik had voor de zwangerschap een C-cup (kleine) maar eigenlijk klinkt dat groot maar je zag het er niet aan. Mensen schatten ze op B-cup.

Vanaf de bevalling en borstvoeding werd het een grote D (maar het leek meer op een grote C) en na de borstvoeding (2 weken gegeven) zijn ze alsmaar slapper en kleiner geworden.

Toen ik sinds een week ineens merkte dat m'n BH's van vóór de zwangerschap te groot werden en je dit duidelijk zag in m'n kledij, stond m'n besluit vast om naar de wellnesskliniek te stappen.

Nu heb ik dus een kleine B en ik wil nu toch echt een behoorlijke C/kleine D. Ik wil in m'n omgeving dit ook niet vertellen (onbegrip) dus het mag ook niet gigantisch opvallen. Ik ben nog niet echt veel buiten geweest sinds de bevalling vorig jaar, dus ik kan nog gewoon zeggen dat ze zo groot zijn gebleven van de borstvoeding/zwangerschap :14:

'k Heb nog een vraagje, wanneer zijn de nacontroles ongeveer? Want ik hoop m'n operatie te plannen enkele dagen voor mijn reis. (die een week duurt) Die reis zal niet intensief zijn hoor, ik kan normaal gezien wel veel rusten en dan ben ik ook van mijn huishouden af voor een week :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid welkom!

Wat leuk dat je voor een bv gaat en dat je je vriend heb kunnen overtuigen

Welness maakt mooie boobies hihi komt goed hoor!

Nacontroles zijn over het algemeen een paar weken daarna (dan worden de hechtingen verwijderd)

Dus als het 1 weekje duurt is om te doen hoor maar hou er ook rekening mee dat je mischien niks kunt (ik kon 3 dagen alleen rondstrompelen werd moe van naar boven lopen en zat heel veel) dus mocht er mt koffers geschouwd worden moet je dit niet doen!)

ja de buiten wereld, ik ben van een 70a naar een 70e gegaan en niemand heeft er iets van durven zeggen :P En dat is toch wel opgevallen (al lijkt het een Volle C hoor!)

Heel veel succes meid wanneer heb je je consult?

Van een kleine b naar c/d is een mooie maat gaat goed komen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tisbijnazover,

Leuk! morgen al je consult:) ben benieuwd voor je, hoe het allemaal is:)

Ja complicaties zijn nooit leuk om te lezen of te kijken.. je begint dan altijd weer te twijfelen.. :( maar ik heb voor mezelf besloten dat ik die niet meer ga lezen en kijken..Er kan overal altijd wat misgaan.. kan morgen ook wel onder een bus liggen:( Liever met mn nieuwe boobs, dan zonder;') hihihi..

Maar snap het wel:) Wacht eerst het consult even af:)

Succes morgen:)

Laat je weten hoe het is gegaan:)?

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat je morgen je consult al hebt!

Gefeliciteerd.

Kan me voorstellen dat je een verliefd gevoel hebt... hahahaha

wat betreft die complicaties... dat kan altijd...

je kunt niet meer dan je best doen om de regels te volgen die men opgeeft. Verder kan je er weinig aan doen lijkt me! Buiten duimen dat heb jou niet gebeurd.

succes met je consult!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!!

Ik laat zeker weten hoe het was! ik moet namiddag gaan dus 's avonds zal ik sowieso verslag komen uitbrengen!

'k Heb intussen al veel gelezen en ik ben ervan geschrokken dat de resultaten zo verschillend kunnen zijn! Natuurlijk is iedereen anders dus heb je ook een ander effect, maar ik begin me al een beetje zorgen te maken of ik wel het gewenste effect ga krijgen en/of de arts voldoende kan voorzien in je wensen..Daarmee bedoel ik dan: niet te ver van elkaar maar ook niet te dicht, mooie vorm.. Maar anderzijds, hoe het nu is wil ik het ook niet houden, dus normaal gezien kan ik er alleen maar op vooruitgaan he :5:

Ook lees ik veel verschillende zaken ivm dat verband. sommigen moeten het 2 weken errond maar hebben dan kans dat de implantaten niet goed zakken blijkbaar? en anderen hebben geen verband meer na 2 dagen.. is dat afhankelijk van kliniek of dokter / of van jezelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

"ben in 2008 geopereerd door dr visser

ik wordt binnenkort opnieuw geopereerd en dan gewoon hier in nederland.

mijn borsten zijn 1 en al bobbel je ziet niks maar voelt het wel en dit is rimpeling van de siliconen, en heb ze net 1,5 jaar en het was al meteen vanaf het begin.. dat komt door de silliconen die ze gebruiken die monocloc soft one / arion soft one, heb inmiddels zelf minstens 20 vrouwen gesproken die dit ook hebben met deze siliconen, en daar ben je dan mooi klaar mee, op het borstenforum staat hier ook meeer dan genoeg over. Laat Iniedergeval niet dit Merk siliconen in je borsten plaatsen.. ik heb er zooo'n verschrikkelijk spijt van.. had ik nog liever mijn eigen kleine borsten gehad dan wat ik nu heb. en dat is niet het enigste heb ook 2 hele grote littekens op mijn tepels waavan het hele pigment weg is.

bij mijn vriendin zijn deze siliconen verwijderd en ze heeft ze bewaard, er zitten echt hele rimpels in en dat trekt niet weg ofzo wat je ook doet met de silicoon . de artsen die ze hebben verwijderd zeiden ook tegen haar dat alleen maar drama's met deze siliconen hun werken er absoluut niet mee! regelrechte troep!!!!

nu heeft ze nieuwe borsten, in nl in het ziekenhuis laten doen en niks geen problemen meer.

dus dat is mijn ervaring met deze siliconen. nu kan ik nog maals onder het mes binnen 1,5 jaar"

Dit vond ik over de monobloc silicone softone implantaten. Dat is toch het merk dat wellnesskliniek ook gebruikt? 't is wel het enige negatieve dat ik vond..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je niet vragen of ze ook andere merken hebben?

Ik heb nog nooit iets slechts gehoord over Monobloc.. een heleboel meiden hier op het forum hebben volgens mij deze implantaten.. :) Ik zelf krijg Cereform, ook een goed aangeschreven merk:)

Waarom ga je anders niet ook bij andere klinieken op consult? Je hebt Be-Clinic prijs € 2700,00 dacht ik.. Beaucare (daar ga ik volgende week) prijs € 2450,00 en volgens mij heb je nog wel meer wat 'goedkopere' goede klinieken die met andere merken werken:)

Ja, ik weet het ook niet zo goed, maar snap dat je onzeker wordt als je dit lees :( .. Moeilijk..moeilijk.. :(

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Ik las net het stukje en het kan zijn dat monobloc wat sneller ''rimpelt'' maar het zijn soft one dus die zijn niet helemaal gevult! Het ligt ook echt aan je eigen lichaam, heb je helemaal geen borst ja dan voel je sneller rimpels want er valt niks over heen!

Ik heb mchan soft one en ik voel alleen rimpels als ik naar voren buig!

Ik had zelf geen verband! Alleen een soort grote kous erom heen de eerste 2 weken en toen 4 weken dag en nacht n goede bh

Succes en die verhalen? Ja je word er wel bang van maar over het algemeen komen complicaties weinig voor hoor meid ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Heb een goeie B-cup op dit moment, maar slapjes natuurlijk. Dus er is genoeg basis laat me zeggen :D ik neem al m'n bezorgdheden mee morgen en ik ben benieuwd naar haar uitleg :-)

gelukkig kan ik al morgen, en toch ben ik nog zenuwachtig en ongeduldig :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!

Het consult duurde hoop en al tien minuten :blink: het ging allemaal heel snel!! Eerst vroeg ze wat medische dingen (medicatie die ik neem, gewicht, lengte,..) en daarna vroeg ze m'n huidige cup.

Ik zei dat ik het niet zeker wist, gezien ze sinds een maand nog feller zijn verkleind, en ze zei dat ze dat nog nooit had gehoord :4: dat iemand het niet wist.

Toen vroeg ze wat ik wilde. Ik zei grote C, kleine D. Ik mocht me toen uitkleden en ze begon wat te meten. Omtrek was 75 blijkbaar. (heb me nooit durven meten na m'n zwangerschap) :blush:

Ze vond het model van borsten wel mooi dus daar mocht ik niet over klagen, maar ze zag natuurlijk dat ze inderdaad waren verslapt. Toen gaf ze mij implantaten om in m'n beha te steken en moest ik m'n kleedje terug aandoen. Wat een verschil :2: ik moest ff wennen, zo groot ineens :4: bleek dat het 300cc was. Dat had ik al verwacht, dus ikke blij :2: groter zou niet meer natuurlijk zijn, zei ze.

Toen heeft ze wat uitleg gegeven over het implantaat zelf (monobloc silicone softone), ze zei dat ze er langer ervaring mee had dan de kliniek zelf, en dat ze heel goed waren *oef* je weet maar nooit :unsure:

Plots stond ik al buiten, ik heb zelfs vergeten te vragen of ze voor of achter de spier geplaatst werden, maar ik ga ervanuit dat het niet ervoor is, aangezien ze streeft naar een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Toen ik haar vroeg of ze zeker was dat 300cc niet teveel was, zei ze dat ze meer dan voldoende ervaring heeft om zeker niets fout in te schatten.

Ik zou niet meer mogen afvallen (weeg nu 59,5) want dan kunnen de implantaten rimpelen, maar dat zou niet zichtbaar zijn, je zou het wel kunnen voelen (maar zeker niet zien!)

maar ze vond m'n lijn goed dus ik hoefde niet meer af te vallen zei ze :D haha, ik wilde nog 2 kilo eraf, maar kzal het dan maar laten :38:

Ik heb vrijdag de 13de m'n afspraak :rolleyes: weer een typische dag voor mij om te kiezen :P maar kheb nog nooit ongeluk gehad op zo'n dag, dus vanaf nu is vrijdag de dertiende m'n geluksdag :37: als de operatie vlekkeloos verloopt tenminste :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi tisbijnazover,

Dr. Visser spreekt niet veel, is een beetje nors en is snel in dr consulten, maar ze weet heel goed wat ze doet en wat ze doet dat doet ze heel goed. Je bent in goede handen meid.

Zelf ben ik door dr. Verdonk geholpen van de WK. Nu bijna 9wk po. Ga je meteen de ok in 13-7?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak me een beetje zorgen over m'n omgeving. Ik wil dit niet vertellen omdat ik dan gegarandeerd veroordeeld wordt door enkele conservatievelingen :121:

Zeggen jullie het gewoon of hoe pakken jullie dat aan?

Ik wil het steken op m'n zwangerschap, maar ik hoop dat het geloofwaardig zal zijn :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel cc je ook krijgt, de meesten zal het in het begin helemaal niet opvallen haha. Dat is tenminste mijn ervaring!

Ik heb 450 cc hp en als ik het niet verteld had, zou het de meesten niet opgevallen zijn (droeg voorheen altijd push up)

Die sexy kliniekbh flatteert je boobs in het begin ook niet echt haha. Pas als je bh's mag gaan dragen, dan gaat het eruitzien alsof je opeen meer hebt... Ach, de meesten zullen denken dat je slanker geworden bent :lol: En als het mensen gaat opvallen, sja, dan toch maar gewoon zeggen. Het is jouw lichaam he ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet een sportbh hebben die voldoende stevigheid biedt. Niet alle sportbh's zijn even geschikt. Je zou het beste kunnen kiezen voor de bh die jouw pc aanbiedt. Dan hoef je je naderhand niets te verwijten als je een eigen, misschien te slappe, bh koopt en je complicaties krijgt daardoor.

Ik zeg niet dat er sportbh's zijn van de hema die niet goed zijn, maar ik ben zelf er zo een, die graag voor het zekere gaat ;)

Misschien even naar de kliniek bellen en die vraag voorleggen?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm best maar daar kopen. Ik speel ook liever op safe :1: hoelang moet je die aanhouden? best nog 1 kopen voor te kunnen wisselen misschien..is wel moeilijk om op voorhand iets te kopen, aangezien je de juiste maat nog niet weet :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff begin me over sommige dingen toch zorgen te maken..

De pc zei dat ik niet meer mag afvallen, want dat je anders rimpeltjes zou kunnen voelen in de protheses (maar niet zien) maar ik zou die 2 kilo toch zeker graag afvallen zónder dat ik het merk aan m'n borsten.. misschien toch kleiner dan 300cc nemen dan? :wacko:

dat stilzitten de eerste week gaat me zwaar vallen denk ik. tijdens m'n zwangerschap heb ik ook 7 maanden bijna niets kunnen doen en ik was echt bijna depressief ervan.

Ik neem ook medicatie maar m'n pc kende het niet. het mag niet bloedverdunnend zijn, dan kan het geen kwaad, en ik ga ervanuit dat dit niet het geval is, maar ik weet het niet zeker natuurlijk. maar eens googlen en hopen dat ik het vind, want ik heb geen zin om m'n dokter te bellen hiervoor :2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.