Ga naar inhoud

tiszovergeweest : 13 juli 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik vind die paracetamols niet veel voorstellen eigenlijk (zit trouwens eindelijk achter m'n pc, zoveel makkelijker dan gsm!!) maar ik ga niets anders nemen dan ze mij hebben voorgeschreven..heb ook geen andere voorschriften.

Ik ga nu m'n verslag schrijven :kuzya_02: ja ik ben blij dat ik ervanaf ben!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 302
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast (not so proud yet) Mary

Ik heb Tradonalodis ... zaaaalige instant smeltpijnstiller ... je wordt er wel een beetje high van maar dat vind ik nu niet zo erg in ruil voor pijnvrij zetelen :-)

Hihi ... benieuwd naar je verslag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n verslagje:

Doordat m'n kleintje van donderdag op vrijdag vaak wakker was geworden, heb ik slecht geslapen. Ik heb me zelfs overslapen :100: waardoor ik m'n haar niet meer goed heb kunnen föhnen :9: met alle gevolgen vandien :9: om 8.10u kwam ik aan in de Wellnesskliniek en ik mocht even wachten in de wachtzaal. Dan heb ik het resterende bedrag afgerekend, nog even in de wachtzaal en toen kwamen ze ons halen.

Wat een mooie kamer en vooral badkamer!! Woow :63: jammer dat ik daar niet heb kunnen van profiteren :4:

M'n sportbeha lag al klaar, en het tenueke, badjas brachten ze iets later, slofjes,... en de zetpil :4: minder gezellig, maar what's need to be done...

Dan werden er foto's genomen en even later kwam dr. Visser nog even aftekenen en dergelijke. Toen mocht ik meteen mee naar de operatiezaal :2: .

TOEN kreeg ik pas ECHT zenuwen!! Maar de assistente stelde me goed gerust. Toen de deur openging van de operatiezaal kreeg ik het benauwd. Ik durfde nauwelijks binnenstappen! Zo eng zag het eruit :ph34r: Ik kon wel janken van schrik.

Dan het infuus..eerst in m'n pols *pijnlijk* en m'n ader was te dun dus het moest opnieuw..dan in m'n arm en dat ging wel en was ook minder pijnlijk. Ik werd echt niet goed van de schrik, ik voelde me al die tijd als verlamd :wacko: Toen spoten ze een vloeistof in die me zou kalmeren.

Nou, ik begon dubbel te zien, te draaien, en toen kreeg ik de slappe lach :115::4: ik vroeg of dat normaal was, en het eerstvolgende dat ik me herinner werd ik wakker in m'n kamer. Slaapverdoving is zoveel leuker dan narcose! :4: :4: Ik moet wel zeggen, ik heb alles meegekregen van de operatie. Als een soort 'droom' en ik heb helemaal niets gevoeld, maar ik heb wel de lampen gezien boven me, de chirurg, enzoverder. Fascinerend :3: Het was een 'echte' droom :4:

Het wakker worden ging moeilijk, ik bleef duizelig..toen at ik 2 beschuitjes en dronk een beetje cola, maar dat kwam er snel terug uit :4:

Toen ik eindelijk goed wakker was mocht ik naar huis. Rond half 1. Dat had de verpleging goed ingeschat op voorhand :2: Maar onderweg terug continu misselijk, overgeven... thuis ook nog de hele namiddag misselijk. Zelfs een slok water hield ik niet binnen! :blink:

En dan de pijn, alsof er een camion over je heeft gereden :rolleyes: maar ik mocht m'n borsten bekijken en ik was zeer tevreden!! De pijn was alweer relatief :D

Ik ben overgelukkig, en de ongemakken neem ik er met plezier bij!! Ik ga zo dadelijk proberen foto's erop te plaatsen. Zou dat via een website met ww willen doen, iemand een suggestie welke? Heb hier nl geen ervaring mee..

Deze nacht ging niet super, maar na de zetpil voelde ik al veel minder pijn!! Ook nu gaat het betrekkelijk goed! Spierpijn is al flink geminderd!

Ik ben echt supercontent :wub: :wub: :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Tof verslag ... ik kan er me volledig bij aansluiten.

Ben hier wel een beetje pissed off nu ... had één van mijn allerbeste vriendinnen ingelicht (er weten het er een stuk of 5 vriendinnen en de familie) en ze wist dat ze moest zwijgen. Ik open nu mijn facebook en wat schrijft ze op m'n prikbord in koeien van letters: Proficiat met je b.... toettoeeeeet ... Nu ben ik dus P.O. en voel ik zeker geen pijn meer. Ik vraag het haar nog expliciet om te zwijgen, verdomme toch.

Soit, ik ga niet zeuren ... seg, hoe komt het dat jij je borsten al kan zien? Is daar dan geen verband rond? Meteen de BH in dus? Ik zit hier ingepakt, tot en met ... net een mummie ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om die reden heb ik het niemand verteld ... ik denk niet dat m'n vriendinnen het een geheim kunnen houden.. is wel jammer nu, dat er zoveel volk het weet van jou.

Ik heb onmiddellijk een sportbeha omgekregen en die mag max 30 minuten per dag uit. Dus ik heb ze gisteren al 2 keer gezien en vandaag nog niet. Maar ik ga iedere dag foto's maken hoor :-)

Ze staan erop trouwens!!

Je bent niet verplicht een beha te kopen, maar dan krijg je ook verband errond. Dat wou ik dus niet :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Ja ik vind het echt stom wat ze deed. Heeft mijn vertrouwen geschonden. Afin.

seg, ik kan je foto's niet zien ... staan die onder 'galerij'?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIII! En dat na 1 dag ... jouw boobs gaan er gewoonweg fantastisch uitzien :51:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey tiszover,

wat fijn dat alles goed is gegaan.

wil je mijn vriendje ook worden?

dan kan ik de foto's zien.

ik zal foto's maken en posten als ik weer thuis ben :)

edit: ik kan ze al gezien, en heb ook al gereageerd op je foto :)

ze zijn heel mooi geworden! xx

gr, no pip meer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tiszovergeweest, leuk verslagje!

Jammer van die misselijkheid, maar gelukkig gaat het alweer beter met je!

De paracetamol zal zeker niet alle pijn wegnemen, maar hij neemt wel de scherpe randjes weg, ook al merk je dat zelf niet zo. Als je hem stopt, zul je het waarschijnlijk wel merken ;)

Doe lekker rustig aan he!!

En mooi resultaat heb je al!!!!! Super!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had je al een berichtje gestuurd maar zie 'm er niet tussen staan!! Maar idd grappig dat we een beetje hetzelfde verslagje hebben hè!! Heel appart ook ja dat "meemaken" van de operatie, maar ook niet erg omdat het geen pijn doet...

En wat leuk dat jij je sportbh al 30 min uit mag!! Ben jaloers hihi.. Want ik wil de mijne ook zien!!

Maar wat zien ze er al super mooi uit zeg bij jou, nu al heel natuurlijk!! Ken je nagaan hoe mooi ze gaan worden!!

Het zijn trouwens wel hele aardige mensen allemaal hè in de Wellnesskliniek, dr Visser zelf vond ik niet echt anders als op het consult, al probeerde ze nu op haar manier wel grapjes te maken hahah...

Hoe voel jij je nu?? Ook nog veel moe??

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lig weeral in bed, ben echt nog moe Ja :-)

Meer rusten dan slapen. want dat lukt niet zo goed. Maar is niet erg, dan slaap ik straks beter, hihi :-)

Iedereen was supervriendelijk! Ben heel tevreden :-) Kzou het zo opnieuw doen :D

Zo dadelijk nieuwe foto's maken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tiszovergeweest :)

Ik lag de eerste 2 dagen ook alleen maar in bed.. heel even beneden zitten en toen weer naar bed :) en had ook niet echt honger :(

Nu eet ik alles wat los en vast zit.. hihihi.. ben namelijk ook gestopt met roken :) Pff.. moest en zou vanmiddag kwarktaart maken, dus mn vriend

alles in huis gehaald.. ik vanmiddag taart gemaakt.. :) helemaal super.. alleen de halve taart heb ik al naar binnen geschoven bijna.. *oeps..hihihii*

Die eetlust komt vanzelf wel :) rust lekker uit :) Kijk lekker tv/dvd'tje of iets :) en laat je lekker verwennen :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

is ook wel leuk, zo even niks doen :4:

hmm kwarktaart :3: dus er is nog een helft over voor mij? haha :154:

heb net foto's gemaakt en erop gezet. is wel een hele klus, om die beha terug aan te krijgen! :1big_boobs::14: sinds een paar minuten begint men linkerhechting een beetje te trekken. en jeuken. jaaaa dat is teken dat het geneest :01:

Geniet nog van je taart, deborah! *jaloers* :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word hier ineens wakker zonder pijnstillers..door mn wekker geslapen..aaauuuw! Snel men paracetamols genomen!!

Dat rugslapen is een hel! Die pijn is draaglijk maar dat rugslapen..onmogelijk :s

Voila, mijn portie klagen gehad voor deze ochtend :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Hihi.. Dat rugslapen went! Echt waar.... En de eerste week is de rotste week! Maar het komt allemaal goed, geloof mij! ;) sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiemorgen tiszovergeweest ,haha tog je naam veranderd

ik heb net je fotow'sbekekenen wat zijn ze mooi geworden he ...

hoop dat de mijne ook zo mooi gaan worden hoor ..

ik las net al dat je tog al wat pijn had gekregen maar goed je medicijnen pakken dan he ..

kuss kim30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat het snel went, dat rugslapen! Ik weet niet meer wat het beste is, platliggen of met kussens onder me. De ergste pijn is als je net opstaat of rechtkomt. Omdat je spieren dan heel stram zijn. Dat is het pijnlijkste. Eens je in beweging bent gaat het allemaal goed :)

ik heb tot nu toe altijd netjes m'n pijnstillers genomen, tot deze morgend :rolleyes: nou, dat is geen aanrader!

BB, nu weet ik wat je bedoelt met die 'scherpe kantjes' (of hoe zei je het ook alweer) :D zonder de paracetamol. :D had het liever niet ontdekt. :37:

dankje kim :) ik ben benieuwd hoe ze gaan 'evolueren' met dat indalen enzo. bij iedereen is dat zo anders! maar ik ga ze vast iedere dag bestuderen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tiszovergeweest

wat klink je al positief op je 2de dag! voel je je redelijk? vermaak je je een beetje?

dat rug slapen lijkt mij ook een ramp. vannacht ben ik op mijn buik gaan liggen en dacht nog " over een dikke week kan ik dit niet meer" haha hoe kan je er ook 's nachts mee bezig zijn :6:

groetjes van Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben constant moe, maar dat is zo erg niet :) maar als je stilzit krijg je meer pijn vind ik..dan word ik al snel stijf.

De verveling begint toch wel stilaan.. :D op tv is niks te beleven. Ben trouwens niet gek van tv kijken :)

Heb net alweer mn pijnstillers genomen. Men heiligdom opt moment :D Haha.

Ik blijf ondanks de pijntjes superblij met mn nieuwe boobies :D tis toch maar tijdelijk , de last.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.