Ga naar inhoud

tiszovergeweest : 13 juli 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 302
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :) en jemig wat ben jij snel met ons op de hoogte brengen na de operatie :) hihiii.. Ik vond dat ik al snel was, maar jij helemaal.. Hihii..:)

Rust lekker uit, en laat je goed verwennen :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd,gelukkig voel je je nu goed hopen dat ht zo blijft ..hoe laat mag je na huis toe ? Kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikke proficiat! Rust maar goed eerst uit en trek het je niet aan als het wat langer duurt als bij de rest, bij mij duurde het 6 uur alvorens ik wakker genoeg was om naar huis te gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om half 1 ben ik naar huis vertrokken. Pijn doet het wel, ze staan precies op springen :D

Vooral de misselijkheid stoort me. Volop braken maar er zit niks in mn maag :s en hongerr.

Het verslag zal niet voor vandaag zijn. Ben nog doodmoe.

Dankjewel dames voor de steun :)

@BB, daarin mag je men naam veranderen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nacht viel mee. 6 keer wakker geweest ofzo, mn kleine 3 keer beginnen wenen en 3 keer voor medicatie. Ik voelde me een wrak maar na die zetpil ging het stukken beter!! Ik kan nu alleen mn bed uit enzo, dat is leuk :-) gisteren kon ik nog niets.

Heb net ontbeten. Hopelijk blijft het binnen. Voel me niet misselijk maar dat kan nog komen natuurlijk.

Continu op de rug slapen is niet fijn. Maar na een week mag ik al terug op mn zij. Woehoew. :D

Maaaar..als ik naar men borsten kijk weet ik waarvoor het allemaal is!! Kben er verliefd op! Haha!

Kben niet uit men opperbeste stemming te krijgen hoor :-) ben zó blij ermee.

Nog een klein vraagje: ik draag alleen maar de kliniekbeha, dus zonder band ofzo. Kunnen mn prothesen dan wel indalen?

Nu lekker in bedje liggen met het geluid van kletterende regen tegen het raam. Zalig :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heerlijk dat je de operatie achter de rug hebt! Ik kan me voorstellen dat je de hele tijd met een big smile op je gezicht rondloopt :126: . Over die band zou ik niet weten eigenlijk; ik krijg 13 augustus een wissel van voor de spier naar dual plane en ik krijg ook geen band, ik ben vergeten te vragen waarom ik er geen krijg. Maar ik denk dat er genoeg meiden op het forum zijn die het wel weten.

Succes met je herstel, doe rustig aan en laat je lekker verwennen!!

Ga je nog foto's maken? Ik ben namelijk wel heel nieuwsgierig :lol:

groetjes, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Hey sjoe, heb aan jou gedacht gisteren! Dacht bij mezelf 'allez toch nog een lotgenote vandaag' ... en hoe ik het hier lees, maken we hetzelfde zowat door. Gisteren was een hel ... en misselijk ... daar zeg je wat. Maar vandaag is 't al veel beter hoor ... als 't zo doorgaat (hoop ik) zal ons herstel snel gaan :-)

Kan je nu al wat eten? Ik ga wat yoghurt nemen ... iets licht.

Ik heb wel megagoeie pijnstillers seg ... Tradonalodis ... I love it!

En ik blijf maar in slaap vallen ...

Heb gisteren wel mijn ma weggejaagd uit die kamer, kon niemand in mijn buurt hebben. Enkel de verpleegster met Tradonal, die mocht binnen hihi ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te gek he, we kunnen echt wel perfect ervaringen en pijntjes uitwisselen op deze manier :-) leuk om iemand te hebben met dezelfde datum :D

Gisteren at ik met smaak een yoghurtje maar na 5 minuten was het alweer eruit. Dus ff geen yoghurt meer hier :D

Heb net wel suikerbrood gegeten en dat blijft heel goed binnen! Denk dat ik van de misselijkheid af ben :-)

Aan alle nieuwsgierigen: ik probeer vandaag achter mn pc te kruipen, het verslag te schrijven en foto's erop te zetten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Ik ga aan de pc de voor en na foto's vragen en dan hier posten want ik heb de pech dat mijn digitaal toestelletje onlangs gesneuveld is. Is binnen bij Vandenborre maar daar hebben ze duidelijk geen haast. Maar ik post ze zeker als ik ze van hem doorkrijg. Ben benieuwd naar de jouwe.

Heb je goeie pijnstillers?

Doe het wat rustig aan en op je eigen tempo ... niks forceren.

Ik val ook nog voortdurend in hazeslaapjes tussendoor. Eigenlijk zalig want als je slaapt, gaat het snel voorbij.

Fijn hé dat we er eindelijk vanaf zijn :42: The boobgraduates made it!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.