Ga naar inhoud

tiszovergeweest : 13 juli 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Jaaa vandaag merkte ik dat m'n borsten al een heel stuk malser voelen. Malser, haha, alsof ik over biefstuk praat. Soepel is een beter woord eigenlijk :1big_boobs:

ik ben super tevreden over m'n herstel :126: alleen als ik 's nachts van mijn zij naar m'n rug draai heb ik pijn. Maar ach, zal ook wel weer beteren. :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 302
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha oké :-) tzal voor eind deze week zijn ongeveer dat ik begin, ik word donderdag geopereerd :'( maar niet aan mijn borsten hoor! :-)

ik heb schrik voor de narcose :( omdat in de wellnesskliniek slaapverdoving gebruikt word en daar voel ik me toch beter bij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik was ook wel angstig voor de narcose totdat de anasthesist zei dat de straat oversteken gevaarlijker was :32: . Dus de tweede keer dat ik onder narcose ging was ik er ook helemaal niet bang voor en ik heb beide keren heerlijk geslapen!

En wat betreft de misselijkheid; ik heb van tevoren van gevraagd of hij me iets kon geven tegen de misselijkheid, dat heeft hij gedaan en ik heb dan ook nergens last van gehad en dat terwijl ik bij vorige operaties echt ziek was :98: .

succes donderdag!

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje! ja, 2 per dag van diclofenac.

De pijn is draaglijk, maar m'n keel is enorm opgezwollen achteraan en dat maakt het slikken enzo moeilijk. ik krijg m'n mond ook niet zo ver open dus praten is onduidelijk :70: en ze hebben m'n mondhoek helemaal gescheurd en dat pikt!! Heb er dan maar oogzalf opgedaan :41: maar ik ben ontzettende blij dat ik van die ontstekingen ga af zijn, dus dit is het helemaal waard :43::tatice_04:

en nu heb ik weer even tijd om nog wat rond te lezen hier :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx, ik probeer m'n lippen inderdaad vettig te houden, 't gaat er al wat beter mee. ze zijn wel nog opgezwollen. een mens vraagt zich af wat ze ermee doen allemaal :D

ik ben gisterennamiddag wel ziek geworden en deze nacht ook erg, vandaag de hele dag grieperig plat gelegen.. :( en m'n keel doet véél meer pijn dan vlak na de operatie..dat is toch niet logisch??

Ik was zo blij dat ik me fit en goed voelde na de narcose en dan begint alsnog het zieke gevoel en de misselijkheid achteraf. pff.

Ik ga nog maar ff m'n diclofenac nemen. hopelijk wordt de volgende nacht wat beter!

Met m'n borsten gaat trouwens alles heel goed :D :D nu ik me zo slecht voel stop ik ze weer lekker in de sportbeha, lekker comfortabel en veilig :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.