Ga naar inhoud

Sexymama81 : 6 december 2012 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben eigenlijk nooit tevreden geweest over mijn borsten, veel te klein! Om een lang verhaal kort te maken: vandaag ben ik bij Dr. Nio geweest en ga er voor! Ik hoop dat ik het geld snel bij elkaar heb om mijn borsten te laten vergroten. Spannend vind ik het wel hoor...

Is 1 van jullie ook door dr. Nio geopereerd en ben je tevreden over het resultaat?

Leuk om mij te mogen aansluiten in jullie forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Lucky71

Hey,

welkom hier.

Ben zelf niet door Nio geopereerd, maar heb die naam al veel voorbij zien komen hier.

Hoeveel cc wil je?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Inmiddels weet ik dat ik op 6 december geopereerd ga worden. Heb er echt veel zin in, hoop dat de komende maanden snel voorbij zullen zijn. Op mijn werk zijn ze wisselend met reacties, maar over het algemeen toch meer positief dan ik had verwacht. Maar moet ik mij daar druk om gaan maken? Nee, dit is mijn keuze!

Ik ben echt blij dat ik zo nu en dan hier kan komen om bij te lezen en gezellig met jullie te kletsen.

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, zag niet eerder dat er reacties gekomen waren. Sorry!!!!

6 december word ik dus geopereerd en krijg 500cc, dual-plane. (als het goed is)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Ik ben geopereerd door dokter Nio en er zeer tevreden over!

Het is bij mij nu bijna 1 jaar geleden, ik ben geopereerd in het slaz, ga jij daar ook?

Ik heb ook een consult gehad in de privekliniek waar hij werkt, daar heb je meer luxe bij opname, maar de siliconen etc zijn hetzelfde maar je betaalt wel bijna 900 euro meer.

Als je op een van mijn topics klikt kom je namen tegen van andere meiden die ook door hem zijn geholpen.

Succes ermee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Het is bijna zo ver! Na lang wachten kan ik de dagen nu echt aftellen. En deze dag is ook alweer bijna voorbij. Het lijkt me zo heerlijk om straks wakker te worden en dan onder het laken te kunnen gluren naar de nieuwe ik. Zo raar eigenlijk... Ik hoop echt dat het goed zal gaan en dat verwacht ik ook wel. Maar het blijft wel wat eng.

Gelukkig heb ik met mijn leidinggevende een paar dagen geleden goede afspraken kunnen maken over hoe het de tijd zal gaan dat ik niet kan werken. De eerste tijd meld ze me ziek en dan krijg ik vrij spoedig een oproep van de bedrijfsarts. Die gaat dan bekijken wanneer ik weer wat mag doen. Door mijn vaste rooster met onregelmatige diensten mag ik mijn werktijden wel zelf enigzins indelen. De nachtdiensten zullen wel vervallen, maar dat is niet erg. Mijn collega's zijn er wat minder blij mee, op enkele uitgezonderd. Ik krijg dan vervangend werk, zoals achterstallig administratief werk. Prima toch!

Nou, laat de komende 12 dagen maar snel voorbij gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed he BB! Denk dat ze nu zelf ook onderzocht heeft of ik in mijn recht sta en bang was voor verdere stappen. Dit was echt een heel normaal gesprek. Ik denk dat ze eerst ook zo moeilijk deed omdat er andere collega's zijn die ook een cosmetische operatie hebben gehad (ooglid) en die hebben er vakantie voor opgenomen. Ze zal ook bang zijn geweest dat als ze nu toe zou geven, een volgende keer ze weer ziekte moet accepteren en die collega's die het hebben gehad moeilijk gaan doen.

Als je je rechten kent sta je sterk. Ik kom mijn plichten toch ook na!

Nu is het dus echt genieten van de voorpret. Laat het maar lekker snel 6 dec. zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meiden!

Dank jullie wel... Ik werd als eerste geholpen dus lag om half 10 nog op de operatiekamer. Werd ron kwart over tien wakker. keek als eerst onder het laken en liet natuurlijk wat traantjes van geluk. Het ziet er echt heel mooi uit! Uitgebreider verslag volgt nog, merk dat het tikken van dit bericht best inspannend is voor mijn borstspieren. Gezien daar onder elke borst 500cc, onder de spier geplaatst is, voel ik dat wel.

Bedankt voor alle succeswensen, ik moet nu even rust nemen. Kuzzie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.