Ga naar inhoud

Sexymama81 : 6 december 2012 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahaha ja das waar, waarschijnlijk had ik dan wel gezegd dat ik het dan wel zou verkopen haha, maar had wel even op mn neus gekeken ja. Ik ben helemaal niet van de korte lontjes hoor of aggressief, maar ik werd daar zo kwaad, zo stijlloos. Niks gezegd toen ik betaalde, kom ik het terughalen, ohnee maar dat kan niet haha.Nou ik had serieus het hele rek meegenomen, ook al was het mijn maatje niet hihi :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha! Geweldig!

Vandaag nog weer even de stad in geweest en moest langs die zaak om wat nieuwe strings te halen, ook gelijk gekeken voor een zwarte bh die WEL goed zit en ja ja... GESLAAGD!!! Zo blij! Het KAN dus wel, maar niet bij de gewone zaken. Nou, ik weet iig waar ik de volgende keer heen ga, daar of naar de bijenkorf, want even later zag ik daar dat ze ook een gigantische collectie hebben daar. Heb alleen niet gekeken naar de maten, maar ze zullen vast wel iets moois in mijn maat hebben. Tsjee, heb echt veel geld uitgegeven deze dagen. Maar ben erg blij met mijn aankopen. Heb net alles opgeruimd, maar nog niet op mijn rekening gekeken hoeveel (beter gezegd: hoe weinig) ik nog heb. Maar het was alles waard, stuk of 5 super mooie nieuwe strings en ook een 'playboybunny' pakje omdat mijn man binnenkort jarig is. Zal hij vast waarderen. ;)

Even verder met oude kleding uitzoeken die weg kan en dan maar de keuken in. Heb nog niet ontbeten en is nu al half 5 geweest. Knor knor zegt mijn maag :47:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi SM


Wat fijn dat je geslaagd bent! Ja cool he, Bijenkorf heeft een geweldig grote collectie, echt een leuke afdeling!

Je bent zeker bij Palazina op de Dam geweest of niet? is ook een supermooi winkeltje, met mooie lingerie.

Ik rij tegenwoordig helemaal naar Hapert, naar Carmen lingerie, dat is 150 km heen en 150 km terug haha, maar dat is de enige winkel

in Nederland waar ze Luna Lingerie verkopen, dus ga ik in maart ofzo die kant weer op, als de nieuwe Luna collectie binnen is...die vrouw

houdt me op de hoogte gelukkig, en ze legt mn maat steeds apart, dus dat is het waard om te rijden :)

Zal je man vast leuk vinden zo een pakje;)

x Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg; Foto van dat bunny pakje :38:

bh-foto's zien we al zo veel, dus laat maar komen die foto :45:

Maar fijn dat je zo goed geslaagd bent!!! Ik weet er alles van, shopte me ook helemaal suf na mijn bv.

Inmiddels is mijn lingerie collectie alweer bijna net zo groot als voor mijn bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, pallazina is een geweldig klein winkeltje met super mooie lingerie! Heb er ook 5 of 6 strings gekocht vandaag. Dat moet wel echt super zijn als je zo ver rijdt om lingerie te kopen. Zal eens googelen...

Heerlijk he Lucky, shoppen en dan vooral goed slagen! Rondzoeken en niks vinden is niet leuk, had ik gisteren dus. Nou, heb wel wat gevonden gisteren maar dat was echt een noodoplossing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelfs schoenen met een hak gekocht! Ik ben langer dan 1.80 dus vind het een hele prestatie van mezelf dat ik dat gekocht heb. Ben toch al lang, die paar centimeters maken echt niet meer uit, maar staat wel super sexy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is het 75F bb. Maar is onder de spier dus kan nog veranderen toch? Foto van mij in mijn jurkje ga ik niet plaatsen omdat mijn gezicht erop te zien is en die van mijn kindje, weg shoppen heeft geen zin. Komt nog wel een keer. Foto van het bunnypakje is niet gemaakt, sorry! Maar hij vond het wel heel leuk. Stond ook erg goed al zeg ik het zelf ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, maar stond echt goed hoor! Dan een keer een meeting ofzo, dan trek ik het wel aan! Ik ben iemand die mijn woord ook wel na komt, foto van mij in het jurkje gaat komen, maak vandaag even een en dan haal ik mn hoofd weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto van mij in mijn jurkje staat erbij! Heb wel het idee dat mijn borsten nog wat groeien nu. Bh lijkt al wat kleiner om mijn borsten te zitten dan toen ik m kocht een paar dagen terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Inmiddels alweer 9 weken po en super tevreden!

Het is wel grappig want ik zei het vanmiddag nog tegen mijn man: vroeger dacht ik altijd dat je op een dag wakker zou worden en dan borsten zou hebben, nu is dat in mijn geval ook zo geweest (met velen met mij). Mijn man vroeg wel: maar had je gedacht dat dat pas op je 31ste zou zijn? Uhhh, nee! Maar ik ben blij dat ik ze heb en ze zien er prachtig uit! Van de week mijn nieuwe bikini aan gehad en is echt een wereld van verschil, nu trots ipv schaamte. Dat zullen jullie wel herkennen of degenen die nog geopereerd moeten worden: nog gaan herkennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is de litteken serum die ik gebruik bijna op, dus heb vandaag een littekencreme gehaald om de komende maanden mee door te gaan. Of het nou wel of niet helpt, de littekens zien er heel mooi uit en het geeft mij het gevoel dat ik er alles aan gedaan heb om ze zo mooi mogelijk te laten zijn.

Ben echt zo blij met mijn boobs! Gisteren een zomershirtje aan gehad en dan ziet het er echt geweldig uit, al zeg ik zelf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit iets wat jullie bekend voor komt?

--> Voor mijn operatie leken een hoop van mijn collega's best grote borsten te hebben, 1 van ze weet ik dat die zelf ook erg graag een bv zou laten doen maar ik vond het altijd wel mee vallen bij haar, wel klein, maar groter dan die van mij. Nu na de operatie is het net alsof hun borsten kleiner zijn geworden, van die ene die zelf ook graag een bv wil, zie ik nu ook echt wel dat ze niet veel heeft.

Toch raar, dat je blik op de wereld ineens zo veranderd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.