Ga naar inhoud

Sexymama81 : 6 december 2012 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Net als" gefaxt... ik werk nooit overdag dus hoef nooit te rapporteren dat iemand is gedouchT. Dank je bb, soms heb je bijscholing nodig in eigen taal. Sommige dingen zijn ook moeilijk, ze zien er onlogisch uit hoe je het ook schrijfd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owh de rapportages zijn soms dramatisch haha.. Ik zelf doe daar ook aan mee,m'n Nederlands is niet altijd even goed ;)

Maar wat fijn dat je nu toch 6week vrij hebt,heerlijk geniet ervan en dat is geen ramp met deze dagen..

Je wonden genezen mooi zag ik. En je hebt echt mooie borsten gekregen nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels bijna 4 weken po. Het gaat goed, maar ik doe nogsteeds erg weinig, laat het maar lekker genezen en mijn man doet veel dingen (ik sta er dan bij en zeg hoe ik het hebben wil, zo wil hij dat zodat hij zeker weet dat hij het goed doet). Voor de kleine zorgen gaat gelukkig goed, is ook een lief en rustig kind die (nog) goed luistert.

Mijn borsten veranderen langzaam, zat net nog foto's te vergelijken. Ze worden van onder wat ronder ipv dat zo zo vooruit stonden en de bovenkant zakt langzaam wat. Het zijn echt kleine verschillen maar het ziet er echt heel mooi en natuurlijk uit. De littekens genezen erg goed, vooral de rechter, daar zie je straks echt helemaal niets meer van! Ondertussen blijf ik ze goed verzorgen.

Met kleding aan lijkt het niet echt een verschil, maar dat komt ook door de soort kleding die ik nog heb, de sportbh en doordat ik voorheen echt een superbh had die het deed lijken alsof ik veel grotere borsten had dan ik echt had natuurlijk (herkenbaar zeker meiden!). Maar in mijn blootje is het echt een prachtig verschil, ze zijn zo natuurlijk. ZO had het gewoon altijd al moeten zijn. Mijn dank aan drs. Nio is enorm!

Volgende week of over 2 weken ga ik winkelen, ik weet nog niet wanneer ik weer aan het werk moet, wil het wel voor die tijd doen. Eindelijk nieuwe kleren kopen, bh's dit keer maar bij livera ofzo halen omdat ik niet weet wat mijn birsten de komende maanden gaan doen. De implantaten zijn onder de spier geplaatst dus het kan zijn dat die nog wat meer uitrekken (toch???) en mijn borsten dus iets groter worden. Na een half jaar of iets langer dan zal ik een paar mooie bh's bij mijn favoriete lingeriewinkel gaan halen. Durf dat nu nog niet aan, is best duur en vind het zonde als ik ze maar een paar maandjes kan dragen.

Slapen doe ik inmiddels op mijn zij, is heerlijk! Ik heb wel een voorkeurskant, probeer het wel af te wisselen zodat de prothesen niet teveel naar 1 kant gaan staan (als dat nog kan...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

FIjn he, die veranderingen :) En idd op foto's is het verschil altijd het beste te zien!

Absoluut herkenbaar dat het in het begin helemaal niet leek of ik grotere borsten had. Zeker met die supercharmante kliniekbh aan ;) Wacht maar als ze zachter worden en in een mooie bh zitten, dan zul je zien dat het een verschil maakt! Daarbij kom je erachter dat kleding te klein is, terwijl hij in eerste instantie niet te klein lijkt.... De naad die onder je oksel naar beneden loopt in kleding, die moet recht naar beneden lopen vanaf je oksel.... Ik merkte opeens in bloesjes, dat als ik mijn armen gewoon langs mijn lichaam had, de naad te ver naar voren zat.. Oeps, te dikke tieten :45:

Dus toch nieuwe kleren :D

Over uitrekken van de spier, hoe lang dit doorgaat, zou ik niet weten.. Vaak zit er ook nog wat vocht na 6 weken. Ik dacht dat ik met 6 weken alle vocht kwijt was, maar toch moet er nog wat gezeten hebben. Niet dat ze echt kleiner geworden zijn daarna, maar in het begin zag je de afdrukken van de bh steeds in mijn borsten en nu niet meer. Dus het zal toch het vocht geweest zijn :)

Veel plezier met kleren kopen! :35:

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels bijna 5 weken po, wat gaat de tijd snel zeg! Ik mag nog lekker thuis genezen en heb al wel een datum staan om langs de bedrijfsarts te gaan. Ik ben benieuwd wanneer en hoe ik dan weer aan het werk zal moeten. Dat is dus nog even afwachten. Tot die tijd mijn rust nemen die ik moet nemen en nu nog KAN nemen... Hopelijk is het een vriendelijke bedrijfsarts die zich ook realiseert dat het een best wel ingrijpende operatie/genezingsproces is.

Het gaat goed met mij en mijn borsten en ik slaap ook al wat beter. Al ben ik wel benieuwd hoe het straks gaat als ik 6 weken po en weer mijn normale leven mag oppakken. Toch 6 weken in elk geval mijn borstspieren bijna niet gebruikt en veel minder gebruikt dan normaal. Maar dat zal ik vanzelf wel merken. Wat niet gaat, dat gaat niet!

Ik mis het wel heel erg om mijn zoontje lekker op te pakken en te knuffelen, ook al ben ik er inmiddels wel aan gewent om op de grond te gaan zitten en hem mij te laten knuffelen. Volgende week maar eens proberen.


Overmorgen ga ik de stad in en dan ga ik mijn eerste bh's kopen in de nieuwe maat. Dit keer maar gewoon naar de hunkemoller, daar ben ik echt al jaaaaaren niet meer geweest, maar heb geen zin om veel geld uit te geven aan een bh die mij misschien over een paar maanden niet meer past. Dan maar een keer bij die winkel langs. Ook dan gelijk maar wat nieuwe kleren kopen, Ik voel me nu zoveel vrouwelijker dat daar ook vrouwelijke kleren bij horen.


Mijn nieuwe boobs zijn alweer 1 maand en 2 dagen oud!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, de HELE collectie dropje? Knap! Moet je mee gaan doen aan zo een wedden dat programma op tv! Ik ben ook benieuwd wat het gaat worden, maar ga er niet veel kopen hoor, gewoon het hoognodige en de rest komt later wel bij die andere winkel... Nog 1 nachtje slapen!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de stad in geweest en wat nieuwe kleren gekocht en 2 bh's. Ik weet nu weer precies waarom ik nooit bij de H. kom, vriendelijk personeel hoor maar ik heb echt met moeite 2 bh's gevonden. 1 simpele witte en 1 zwarte. Voorlopig heb ik dus wel genoeg. De maat die ik nu gekocht heb was 75F! Ben benieuwd hoe dat over een half jaar is. Dan kan ik toch wel veilig naar mijn eigen lingeriezaak toe toch? Dan zijn mijn borsten vast in hun uiteindelijke maat denk ik.

Kleren kopen ging gelukkig wat makkelijker. Helaas had ik wat weinig tijd dus morgen maar weer de stad in en me dan concentreren op nieuwe strings, sokken en kousen. Daarvoor zal ik vast en zeker slagen. Misschien nog wat accessoires als kettingen enz. Was een geslaagde dag! Op naar morgen, hoop dat het niet te koud is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sexymama,

Fijn dat je toch alsnog geslaagd bent:) misschien kom je morgen nog wel iets moois tegen.

Bij H. slaag ik ook nooit, het zit me helaas ook niet lekker.

Livera kom ik ook nooit meer, ik kwam daar van de zomer even snel dacht ik een bikini halen, we gingen last minute zwemmen en ik rende er even naar binnen. Allemaal maten, maar geen E. Dus ik vraag gewoon heel netjes aan die mevr die er werkt, heeft u misschien

ook badmode in een E cup, want die zie ik helaas niet zo snel.(denk misschien in het magazijn ofzo) Loopt ze naar een rek, zwaar zuchtend, zegt ze letterlijk: Nou er hangt een kaartje aan elk kledingstuk, en daar staat dan een letter op, en als er geen E opstaat, dan heb ik hem dus niet. Nou mn mond viel open van verbazing in eerste instantie, dus ik zei meteen: oooh vandaar, en moet een letter opstaan? nou jeetje dat ik daar zelf niet aan heb gedacht zeg, wat slim van u heeft u daar soms een speciale opleiding voor gevolgd bij Livera? Toen pissig weggelopen hahaha, zulke slechte service vind ik het.

Veel plezier morgen!

x Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ik vraag gewoon heel netjes aan die mevr die er werkt, heeft u misschien

ook badmode in een E cup, want die zie ik helaas niet zo snel.(denk misschien in het magazijn ofzo) Loopt ze naar een rek, zwaar zuchtend, zegt ze letterlijk: Nou er hangt een kaartje aan elk kledingstuk, en daar staat dan een letter op, en als er geen E opstaat, dan heb ik hem dus niet. Nou mn mond viel open van verbazing in eerste instantie, dus ik zei meteen: oooh vandaar, en moet een letter opstaan? nou jeetje dat ik daar zelf niet aan heb gedacht zeg, wat slim van u heeft u daar soms een speciale opleiding voor gevolgd bij Livera? Toen pissig weggelopen hahaha, zulke slechte service vind ik het.

:45: oh geweldig!!

Wat een heks van een mens...... Goed dat je haar een koekje van eigen deeg gegeven hebt :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB, als je in de buurt bent gaan we gewoon eten! Idd, rotbh's van de H. Gelukkig kan ik over een paar maandjes weer lekker zittende en mooi uitziende bh's kopen. Nou ja, het is even niet anders.


Tsjee Veer! Wat is dat nou weer? Slaat echt nergens op... die was zeker toe aan vakantie ofzo. Ik snap ook echt niet dat het zulke populaire winkels zijn hoor, ik vind het ook niet lekker ziiten. E was te klein, maar de F zit niet lekker. De medewerksters daar waren wel vriendelijk en behulpzaam, maar zouden ook niet even komen kijken of het wel goed zit en verder advies geven.

Heb zin in morgen want mijn strings ga ik wel bij mijn 'eigen' winkel halen en als ze een bh hebben die ik pas en in de aanbieding is, dan neem ik die wel mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

t is zelfs zo erg dat ik niet eens een foto van mij en mijn nieuwe bh's ga plaatsen hier. Ach, komt wel na een paar maanden en misschien morgen. Wil toch echt wel een bh die supermooi zit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt een heks, ik was ook even zo van mn stuk gebracht. Hier op de hoek zit ook een lingeriewinkeltje, had ik een Primadonna besteld, zou korter dan een week duren. Winkel wilde niet bestellen zonder aanbetaling (vond ik al raar, maar oke) 20 euro aanbetaald met pin. Vraag nog aan dat mens, als het niet goed zit of ik besluit hem niet te kopen, krijg ik dan wel mn aanbetaling terug? Ja hoor geen probleem. Dus oke, wachten wachten wachten, 2 weken later, nog geen BH. dus ik had hem ergens anders gezien, ik denk nou haal ik gewoon ff dat geld op en haal ik hem bij die andere winkel. Dus ik terug, zelfde vrouwtje, zeg netjes dat het me te lang duurt als ie nu nog niet binnen is en dat ik graag mijn aanbetaling terug wilde. Oh ja zegt ze, sorry maar ik zie dat u de aanbetaling heeft gepind, dat kunnen we niet meer teruggeven. Dus ik werd al 'kortlonterig' haha. dus ik zeg weer netjes nou dat heeft u niet gezegd toen ik pinde en vroeg of ik geld terug zou krijgen in geval dat. Ja nee het kan echt niet bla bla, ik geef u een cadeaubon, dus ik weer nee helemaal niet, ik moet geen cadeaubon, ik wil gewoon mn poen terug. Hele discussie daar, dus ik liep naar een rek met lingerie, ik zei meteen: nou kiezen of delen of NU mn geld terug, anders neem ik het hele rek mee! Zegt ze: nou dan bel ik de politie. Dus ik pissig: nou dat doe je dan maar dan kan ik meteen aangifte doen van oplichting en diefstal van mn 20 euro! Nou toen kreeg ik het wel terug, haha, kom ik ook nooit meer. Ik op weg naar huis, belde ze op mn mobiel, dat ze zo van der stuk was gebracht door mij omdat nooit iemand geld terug komt halen, en dat ze net keek naar de bestellingen van de afgelopen week en nouja daar zat mijn BH tussen, of ik even terug kon komen om hem alsnog te kopen, nou toen heb ik alleen maar gelachen en gezegd sorry hoor maar ik hoef hem nu echt niet meer, hou hem maar. En ik was echt heel vriendelijk, maar de service in sommige winkels haha.

pff wat een verhaal :)


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.