Ga naar inhoud

Sexymama81 : 6 december 2012 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi sexymama,

Geweldig om jou verhalen te lezen. Ik kan ook niet wachten tot ik eindelijk sexy lingerie kan gaan kopen. Zo lief, mijn man zei met valentijnsdag: normaal krijg je altijd een kado. Nu moet je nog even drie weken wachten. Ik wilde niet het risico lopen dat het straks niet past, maar je krijg een prachtig setje! *smelt* Wat zullen we van de zomer gaan genieten!!

XXX Co

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Daar wacht ik heel graag op!!! Maar nog eens even over die litteken crème: wat is nu eigenlijk goede litteken crème? Van sommige hoor ik zelfs dat nivea ook goed is, zolang je het maar hydrateerd. Ik wil wel gaan smeren, hoe mooier het litteken wordt des te minder ze straks te zien zijn, dus doe het liever goed. En wanneer begin je met smeren? Ik neem aan dat de korst eerst weg moet zijn, anders blijft deze vochtig. Toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Corine..

ik hoop dat je het hier nog terug leest, maar aangezien je vraag hier staat :)

Ik heb zelf met bio-oil gesmeerd (doe ik trouwens nog, maar minder frequent)

Zolang er vitamine E in de creme of olie zit, is het goed voor de littekens. Normaal geneest een litteken ook wel, vandaar dat met nivea smeren ook mag, maar er wordt beweerd dat met vitamine E de littekens mooier worden... Sja... dus ...

En idd, beginnen met smeren als alle korsten weg zijn :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Corine..

ik hoop dat je het hier nog terug leest, maar aangezien je vraag hier staat :)

Ik heb zelf met bio-oil gesmeerd (doe ik trouwens nog, maar minder frequent)

Zolang er vitamine E in de creme of olie zit, is het goed voor de littekens. Normaal geneest een litteken ook wel, vandaar dat met nivea smeren ook mag, maar er wordt beweerd dat met vitamine E de littekens mooier worden... Sja... dus ...

En idd, beginnen met smeren als alle korsten weg zijn :)

xx BB

Thanx BB,

Ja ik stelde de vraag hier eigenlijk omdat het hier ter sprake kwam. Weet dat jij het toch wel lees, hihi!

Dus bio oil! Ga het gelijk opschrijven. Als ik terug kom van vakantie wil ik zo langzamerhand de benodigde spullen in huis halen.

Groetjes Co.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vitamine e is nooit bewezen dat het werkt. Maar ja, het is echt wat je zelf wil. Dermatix is erg goed volgens een bevriendde huisarts van me. Zelf gebruik ik scarretreat serum en creme van bergman. Wel erg prijzig. Zit silicone in wat erg goed zou zijn voor het litteken herstel. Geen idee of het helpt, maar ik wil ook zo mooi mogelijke littekens...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag toen mijn man thuis kwam van zijn werk toen zei hij dat hij ook een steentje wil bijdragen aan mijn ooglidcorrectie. Dit is echt wel nodig, ben nog jonge, amar ze zijn al zo vreselijk zwaar. Mijn moeder heeft het ook laten doen enkele jaren geleden, het is een familiekwaaltje.
Super lief van hem dus en ik ben erg blij dat hij uit zichzelf ermee kwam. Ik heb drs. Nio al gevraagd van hoe en wat bij mijn oogleden en zal voor deze operatie ook zeker naar hem terug gaan. Zo tevreden als ik over hem ben, zeker omdat dit een operatie aan mijn gezicht is, mag het echt niet fout gaan! Dus: nu dus druk sparen en dan hopelijk kan het dit jaar nog gebeuren. Anders volgend jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

had ook al op je status gereageerd maar wat fijn voor je!!

En krijg je de operatie niet vergoed, aangezien ik lees dat je moeder ook hetzelfde probleem had?

Nou, succes met sparen. :Laie_11:

en hoppa, op naar dokter Nio....again!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, je krijgt het tegenwoordig pas vergoed als je oogleden op je tenen komen zonder zelf gekke bewegingen er voor te hoeven maken. Drs. Nio zei al tegen me dat ik het niet vergoed krijg omdat ik hele mooie blauwe ogen heb. Leuk zo een compliment, maar daar wordt ik niet mee geholpen natuurlijk. Sparen idd, want dan laat ik ook gelijk mijn onderoogleden doen, als hij dan toch bezig is ;) Voordeel van mijn werk is dat ik zelf kan bepalen of ik een extra dag wil/kan werken en daarmee dus extra geld verdienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm lastig hoor, oogleden tot aan je tenen... :wacko:

Het lijkt mij, dat als ze tot je knieën komen, je toch ook in aanmerking voor vergoeding zou moeten komen, maar oke, het is crisis he...

Dan maar sparen, met je mooie blauwe ogen (hihi, wat een grappige opmerking :) )

Is het erg duur, zo een correctie van je oogleden? Ik heb namelijk geen flauw idee.....

Wel fijn dat je man er vanuit zichzelf mee komt! Super hoor, als je man zo meedenkt! :)

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boven en onder samen is 2250 als ik het goed heb onthouden. Is dus best wel veel, maar is het geld ook ZO waard als het mooi gedaan wordt... *zucht* Hoeveel zal het bij Hoeyslager kosten? :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

owh wat leuk van je man ;)

nou ik zou de slager zijn werk maar bij het slachten layen houden en gewoon na Nio gaan voor je oogleden ;)
heb op tv al eens gezien hoe ze dat doen en het is zeker de moeite waard!

ze zeggen toch dat plastische chirurgie net zo verslafend is als tatoe's :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, je krijgt het tegenwoordig pas vergoed als je oogleden op je tenen komen zonder zelf gekke bewegingen er voor te hoeven maken. Drs. Nio zei al tegen me dat ik het niet vergoed krijg omdat ik hele mooie blauwe ogen heb. Leuk zo een compliment, maar daar wordt ik niet mee geholpen natuurlijk. Sparen idd, want dan laat ik ook gelijk mijn onderoogleden doen, als hij dan toch bezig is ;) Voordeel van mijn werk is dat ik zelf kan bepalen of ik een extra dag wil/kan werken en daarmee dus extra geld verdienen.

Vind het toch vreemd, ik zou toch je verzekering eens aanschrijven incl foto' s, want mijne inziens krijg je het vergoed.

De Bergman is er heel goed in, mijn ogen zijn zo mooi geworden! Hele open blik heb ik nu.

Een vriend van mij gaat in juli en krijgt het ook vergoed, hij is 34. Gaat ook naar de Bergman.

Heb je het al wel aan je verzekering gevraagd??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verzekering dekt het niet tenzij het ooglid voor meer dan 50% mijn pupil bedekt. Kan wel eens vragen daar, want mijn bovenooglid rust wel op mijn wimpers als ik ze ontspan en dus niet vol kracht open probeer te houden. Klinkt een beetje dramatisch misschien, maar is wel gewoon erg vervelend, buiten dat het ook vaa pijn doet en mijn oogmakeup niet eens op een fatsoenlijke manier kan aanbrengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verzekering dekt het niet tenzij het ooglid voor meer dan 50% mijn pupil bedekt. Kan wel eens vragen daar, want mijn bovenooglid rust wel op mijn wimpers als ik ze ontspan en dus niet vol kracht open probeer te houden. Klinkt een beetje dramatisch misschien, maar is wel gewoon erg vervelend, buiten dat het ook vaa pijn doet en mijn oogmakeup niet eens op een fatsoenlijke manier kan aanbrengen.

Ik herken dat.

Mijn eyeliner zag je geeneens zitten haha.

Ik kreeg daarna nog het volgende probleem, ik heb lenzen, en tegenwoordig moeite met lezen.

Dus een leesbril voor over mijn lenzen gekocht.

Maar met eyeliner zetten kon ik het in het spiegeltje van dichtbij niet meer zo scherp zien.

Dus heb ik maar eyeliner laten tatoeëren boven en onder ( permanente make-up dus)

Rete handig!! En scheelt een hoop tijd 's ochtends :-)

Ik zou echt proberen bij de verzekering hoor, en een beetje arts schrijft een briefje dat je er last van hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet binnenkort op controle voor mijn borsten en zal vragen of hij niet iets voor me kan betekenen, verzekerings gezien. Nadeel is dat de verzekering iig een foto wil. Nou ja, hoe het ook zal gaan, het moet wel. Zou echt fijn zijn als ik een deel vergoed krijg, anders is het pech. Maar ga echt het liefst bij Nio omdat het een operatie is aan mijn gezicht, dat MOET dus echt mooi worden, ook met littekens enzo. Daarom kies ik ook voor hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Oh wat is winkelen zo weer heerlijk! Gewoon passen en mn boobs komen mooi uit en ik dus ook een bovenfiguurtje heb. Heupen en billen heb ik wel, maar nu is het mooi in verhouding!

Had dit echt zoveel eerder moeten doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag even topless in de zon, maar al snel bedacht ik me dat dat nog niet mag ivm het litteken. Snel maar een bikinitopje aangetrokken. Wat went het snel, het is echt net alsof ze helemaal van mij zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.