Ga naar inhoud

Sexymama81 : 6 december 2012 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

Je heb op het internet een tatoo stick te koop, dat is een zonnebrand met factor 60!

Ik nog daarmee van Nio ook gerust onder de zonnebank. Misschien kan je dat er ook op doen als je topless wil zonnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Factor 60!?! Wow! Denk niet dat we dit jaar een hele lange zomer krijgen, maar hoop het natuurlijk wel. Is wel goed om te onthouden. Dank je Luci!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Zo meiden, daar ben ik weer. Ga proberen om weer wat vaker online te zijn. Laatste tijd was druk met werk en had geen energie over om hier aanwezig te zijn.

Binnenkort ga ik weer langs bij dr. Nio voor een bovenooglidcorrectie. Dat is bij mij echt wel nodig ondanks mijn leeftijd. Ik heb er last van. Hopelijk kan ik snel bij hem terecht voor de ingreep zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie!!! Veel gewerkt en veel onregelmatige diensten die er best inhakken. Eerder kon ik 'staat nachts op mijn werk nog online zijn, maar ineens zag ik dat ze alle internet gebruik in de gaten gingen houden. Kindje van 2.5 jaar, sociale contacten en dingen regelen. Hoop dat ik nu weer wat vaker online kan zijn. Gelukkig zijn er hele goede administrators die mijn afwezigheid perfect hebben opgevangen.

Als ik mijn bovenoogleden heb laten doen dan neem ik kan 2 weekjes vakantie dus dan zal ik (indien het kijken een beetje lukt) veel aanwezig zijn hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezellig dat je er weer bent!

Ja het kan soms inderdaad erg druk zijn met werk en gezinsleven en ook wat er allemaal nog omheen komt.

Er zijn tijden dat je tijd te kort komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.