Ga naar inhoud

Sexymama81 : 6 december 2012 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

Jazeker rustig aan! Liever te lang rustig dan te snel te veel...

Helemaal mee eens! :D

En fijn dat je lekker hebt kunnen douchen en dat je ze al zo mooi vindt!!!

Onwennig he, in het begin :45: Het is ook nogal een gewicht dat dat opeens hangt! Ik durfde de mijne ook niet los te laten in het begin, zoooooooo grappig is dat!!

Gelukkig went het wel! :D

:wave:

x BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi NM

Fijn dat het goed met je gaat!

Had ik ook hoor, ik stond bij het douchen half voorover met mijn arm onder mn borsten haha, was ook bang dat ze eraf zouden vallen, en idd wat BB zegt, ineens zo een extra gewicht. Ik dacht steeds dat ik voorover zou tuimelen haha.

Blij dat je man ze ook mooi vind:)

xx veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook altijd raar gevonden dat ze gewoon blijven zitten terwijl de wonde nog niet genezen is ;)

Ik kan me voorstellen dat het lekker is geweest om je eigen te douchen! Dan voel je je toch weer een ander mens hé :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nu alweer meer dan een week geleden en wat gaat de tijd snel nu! Sinds de operatie heb ik weinig gepoept (sorry voor het benoemen, maar we doen het allemaal toch!), dinsdag voor het eerst een beetje, toen donderdag weer een beetje en tot vandaag niks meer. Ik lijk wel een geit als er wat uit komt, allemaal keuteltjes. Mijn buik is behoorlijk dik en dat stoort me. Normaal kan ik elke dag en nu blijft het maar zitten. Vandaag maar wat laxeerpillen gehaald en alvast mee begonnen. Vanavond kwam het al een beetje op gang. Hopelijk volgt de rest snel. Maakt me niet uit als ik de hele nacht op het toilet doorbreng, het MOET eruit!

Morgen moet ik voor controle en zullen de pleisters denk ik er wel af gehaald worden. Ik hoop dat de littekens er al net zo mooi uit zien als mijn borsten. Daar ben ik echt zo blij mee, ze zijn zo mooi! Ik heb geen pijn meer, maar nog wel de bijbehorende ongemakken, maar daar kan ik goed mee leven. Nog 4 en een halve week ongeveer en dan zitten de eerste belangrijke 6 weken er al op. Douchen kan ik inmiddels zonder hulp en dat is ook wel erg fijn.

Bij mij zijn ze onder de spier geplaatst en ik weet dat mijn spieren nog bezig zijn met het aanpassen naar de nieuwe vorm, maar hoeveel meer zullen ze bij mij nog kunnen veranderen? Mijn borstspieren zijn vrij sterk denk ik. Ze zullen vast nog wat indalen. Ik weet het: geduld!!! Is soms makkelijker gezegd dan gedaan. Met mijn eigen verjaardag zal ik het wel weten.

De meeste moeite nu heb ik met het aankleden en dan niet zozeer de handeling, maar wat??? De meeste kleding staat gewoon niet mooi meer! Ik zou zo graag naar de winkel rennen en alles nieuw kopen. Daar moet ik nog even een paar weken mee wachten. Leuk om het nieuwe jaar mee te beginnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, idd eigenwijs! Beetje zelf kennis is nooit weg toch? ;) Zal niet aan de zeep moeten. De bisacodyl zal z'n werk wel doen. Komt wel goed :D Als er in het nieuws komt dat er ergens in Amsterdam stankoverlast is van een riool luch, ben ik het! Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor controle geweest en de pleisers zijn eraf gehaald. Het ziet er echt heel mooi uit voor hoever ik kan zien. De wonden zijn helemaal dicht, dus nu kan ik beginnen met smeren enzo om te zorgen dat de littekens de beste behandeling gaan krijgen die ik ze kan geven. Over 3 maandjes moet ik weer terug komen. Dr. N. zelf is ook erg tevreden. Ik ben wel helemaal vergeten te vragen wanneer ik weer op mijn zij mag slapen. Ik zal de komende week nog netjes op mijn rug slapen en daarna eens proberen hoe het voelt als ik op mijn zij lig. Als het goed voelt, dan zal het ook wel goed zijn. Anders nog wat langer op de rug. Wat ben ik blij dat ik voor deze chirurg gekozen heb, echt de beste keuze die ik had kunnen maken! Bij deze: dank je wel, je hebt mij heel erg blij gemaakt en wie weet kom ik nog eens terug voor een andere ingreep.

Wel grappig eigenlijk, de littekens onder mijn borsten zien er echt super uit (en mijn borsten zelf ook), maar daar waar de venflon heeft gezeten, zie je nog een klein korstje zitten.
Ik kan het wel uitschreeuwen hoe blij ik ben! Maar hij zei dat ik nog even moet wachten met mijn armen zwaaien, dus dan wacht ik ook wel met het uitschreeuwen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha BB! Ik hou zoveel mogelijk rekening met de begrijpbare taal, maar soms glipt er iets tussendoor.


Ja de genezing gaat bij mij echt als een tiet! Heb je de foto's van de littekens al gezien?

:wave: ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Tijd voor een update!

Inmiddels ben ik 3 weken po en mag nog lekker thuis 'revalideren'. Het gaat prima, gelukkig geen last van complicaties. Wel slaap ik wat slechter dan ik zou willen, maar dat komt vanzelf wel weer, wat spierpijn doordat die moeten oprekken. Thuis gaat het goed, mijn man zorgt goed voor het huishouden en mijn zoontje kan ik prima alleen verzorgen als hij meewerkt. Ik mis het wel enorm om hem op te pakken en hem dan lekker te knuffelen.

Het is wel tijd om nieuwe foto's te maken. De littekens genezen ook erg goed.

Wanneer ik weer aan het werk moet weet ik niet dus tot die tijd geniet ik er van om het goed te laten genezen allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee bb. Maar mij hoor je nu niet klagen, heb er ook voor moeten strijden! Maar het jeukt wat onder mijn borsten daar waar de bh band langs zit. De huid is wat geirriteerd dus heb de bh nu even af gedaan. Zal hem vannacht wel weer om doen. Is natuurlijk nu ook meer dan 3 weken dat ik dat ding (wel regelmatig een schone) aan heb. Hebben hier meer meiden last van gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk even luchten! :1bouncingboobs: Is de eerste keer sinds de operatie, op de douchemomenten uitgezonderd. Maar heb m nu alweer aan hoor. Ik ga die 6 weken gewoon vol maken en dan ga ik ook zonder slapen, heerlijk lijkt me dat. Nog iets meer dan 2 en een halve week te gaan... (zo snel alweer? Dat betekent dat ik dan ook alweer aan het werk zou moeten, bah!!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was die sportbeha ook zo zat, had gewoon geïrriteerde tepels van de hele tijd stof erop. Heb ze toen ook stiekem tussentijds weleens gelucht. T gekke is dat ik nu toch met sportbeha aan slaap, want t voelt zo gek als ze 'los' zijn. Suf hè? Tijd gaat snel joh, lekker dat je zo op je gemakje kan herstellen en met deze dagen is t ook helemaal niet vervelend om thuis te zijn. Lekker van genieten en als je die kleine gewoon bij je op schoot zet en dan je armen er omheen slaat kun je ook heerlijk knuffelen. Eindeloos slepen kan snel genoeg weer ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt wel Lie! Als ik door mijn hurken ga, dan komt hij me ook wel een knuffeltje en heel veel kusjes geven, maar is toch ook fijn om hem gewoon te kunnen oppakken. Mijn man die douched (hoe schrijf je dat eigenlijk?) nu wel eens met hem omdat hij straks het badje uitgroeit en dan legt die kleine zijn hoofdje zo lief op zijn schouder en valt dan bijna in slaap dat ik echt jaloers ben, zo van: ik wil ook! Nog een paar weekjes, ik heb geduld, al is dat niks voor mij. Dat van die tepels herken ik ook hoor! Bij het slapen zal het voor jou ook echt nog wennen zijn dat er ineens zoveel zit dat los hangt. Dat zal voor mij straks ook wel zijn, maar ben echt niet van plan om de bh te lang om te houden. Ik slaap altijd puur natuur, dus die bh is voor mij al wennen. Ook wel fijn als ik straks weer lepeltje lepeltje kan liggen en hij mijn borst dan vasthoudt..... eindelijk heeft hij dan wat om vast te houden! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.