Ga naar inhoud

Sexymama81 : 6 december 2012 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo, een dagje verder en tijd voor het operatieverslag voordat ik dingen vergeet.

Gisterochtend werd ik naar de kamer gebracht, de verpleegkundige nam mijn temp en bloeddruk op en controleerde verder alle gegevens. Ik kreeg ook 2 paracetamol om in te nemen. Dit heb ik braaf gedaan, maar heb niet echt vertrouwen in de werking van zo weinig paracetamol. Vrijwel direct kwam dr. Nio naar me toe om door te nemen welke implantaat ik ga krijgen en om een levend schilderij van me te maken. Wel grappig eigenlijk...

Toen even wachten. Rond tien over acht werd ik naar beneden gereden en kreeg ik mijn infuus. Toen weer wachten, een half uurtje ongeveer en toen reden ze mij naar de operatie kamer. Koud dat het daar was... Brrrr! Maar goed, ik zou toch inder narcose gaan en er snel niks meer van merken. Zuurstofkapje op, via het infuus dat spul om in slaap te vallen en weg was ik. Het eerste dat ik hoorde was: de operatie is voorbij! Ik kijk onder het laken en begon een beetje te huilen, beetje van pijn en grotendeel van blijschap! Eindelijk was het zover, een mooie voorgevel.

In het ziekenhuis ging het prima, zat nog lekker onder de morfine. Kreeg zelfs nog bezoek van de meid waardoor ik besloten heb om er ook voor te gaan, wat was dat een leuke verassing zeg!

Vannacht redelijk geslapen maar tsjee, wat een stijfheid en pijn vanochtend toen ik wakker werd. Dat was niet leuk, maar het hoort erbij. Nog een paar dagen en dan zal daok wel sneller gaan. Heb behalve pijn aan mijn voorgevel, ook pijn tussen mijn schouderbladen. Ze zitten nog hoog, daardoor heb ik nu het gevoel van: is dit nou 500cc? Maar als het straks gezakt is, is het vast en zeker duidelijker. Het is nu iial

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, schijf dit op mn telefoon en kon m niet goed herpakken. Is nu iig al erg mooi, durf de bh nog niet af te doen. Zondag mag ik douchen, spannend hoor om ze dan in real life te zien. Foto van gistermiddag staat in mijn gallerij.

Liefs, mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje, fijn dat het allemaal zo goed is gegaan! :35:

De pijn klinkt erg bekend in de oren, die eerste dagen is het doorbijten (maar af eens toe een naar beneden kijken helpt ;) )

Oh ja, voordat ik het vergeet: proficiat!!!!!!!!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gaat het al een stuk beter, heb weer goed geslapen en kon vanochtend makkelijker omhoog komen. Pijn tussen mijn schouderbladen heb ik nu weinig last van. Mijn borsten zelf voelen ook wat beter aan. Ze staan natuurlijk nog erg strak, maar is echt al beter dan gisteren. Wel heb ik nu bij sommige bewegingen het bekende gevoel van lucht dat verplaatst. Het is niet zo erg, maar ondanks dat het er bij hoort, toch raar... Vandaag weer rustig aan doen. Pijnstillers trouw blijven slikken en dannkorgen mag ik eindelijk douchen. Ik ga mijn man vragen om mijn haren te wassen, lijkt me jog niet slim om dat zelf te doen. Voel me zo vies nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slaap half zittend. Plat lukt echt niet en.om dan nog te gaan zitten lijkt me helemaal een ramp. Ik heb geen last van de littekens, maar heb wel wat jeuk aan buitenkant, onderaan mijn borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht weer lekker geslapen, pijn valt mee. Ik doe echt nog heel voorzichtig, wil niks forseren. Merk af en toe als ik mijn arm wat omhoog til (niet boven mijn schouder) dat ik de prothese iets voel bewegen. Dat voelt best een beetje eng.

Vandaag mag ik douchen en oh, wat heb ik daar een zin in! Ik heb wel wat jeuk aan mijn borsten, vooral daar onder waar ik al de dag van operatie jeuk had.

Ook heb ik enorm veel zin om weer even naar buiten te gaan, dus ga ik straks maar mee boodschappen doen. Loop dan alleen mee, ga niks aanraken. Vandaag iets afbouwen met de pijnstillers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Douchen was heerlijk, maar wel wat onwennig. Ik durfde ze niet los te laten en kijn man durfde ze niet aan te raken. Ze zijn echt heel mooi! Wat me wel verbaasde was dat ze helemaal niet blauw waren terwijl ik normaal al een blauwe plek heb als ik ergens naar kijk. Zelfs mijn man zei: ze zijn echt heel mooi geworden, dat heeft hij goed gedaan! Helemaal blij, lekker mijn haren laten wassen en ruik weer fris.

Ik heb geen foto' gemaakt, morgen misschien. Staat wel een foto in bh op mijn profiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.