Ga naar inhoud

Best_boobie: 11 juni 2012: Dr. Demeyere: Artemedis: Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 529
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 3 months later...

En jawel hoor :D

Vandaag 1 jaar po en supertevreden over mijn boobies :D
(foto's volgen, want heb geen tijd gehad vandaag....)

Wat is er veel veranderd het afgelopen jaar.. Iedere keer dacht ik weer: ja zo zullen ze wel blijven, maar nee hoor.. dan werden ze weer zachter, of ik voelde hier of daar een rimpel en dan was die weer weg.. Dan weer steken, dan weer branderige huid, dan weer tepels die een eigen leven gingen leiden :45: En alles verdwijnt weer :106:

Het hoort er gewoon allemaal bij.....

Natuurlijk heb ik ook wel een gedacht :(had toen pijn aan de binnenkant van mijn borst door waarschijnlijk een puntje van de prothese die daar even tijdelijk drukte, een paar dagen) als dat maar over gaat.. Maar een paar dagen later was het dan over :44:

Dus ja.. geduld loont (en ook ik vind het een rotwoord hoor :105: ) Maar zonder geduld kom je er niet ;)

Ze worden trouwens zelfs nu nog steeds zachter bij mij!! Merkte het afgelopen week, dat ze echt weer een 'zachtwordingsspurt' gehad hebben :) Me happy

Zodra ik foto's heb, zal ik ze plaatsen!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik zit hier maar te wachten op die foto's..... Tssss BB!

Maar een heel gelukkige tietenburtei :)

Waar is de tijd dat ik je tietjesbegrafenis regelde met die blonde, haha :)

Op naar nog vele mooie jaren samen met onze twins :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hieperdepiep hoeraaa Gefeliciteerd !! jou siliconen boobs zijn nu 1 jaar :43:

enne ik dacht dat je na 6 weken klaar was met vormen en pijntjes maar dat is dus niet zo ;)

als ik dat had geweten had ik het ..............................

toch ook gewoon gedaan :101:

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is de tijd dat ik je tietjesbegrafenis regelde met die blonde, haha :)

Op naar nog vele mooie jaren samen met onze twins :)

Time flies when you are having fun Bboob ;)

Die tietenbegrafenissen idd :45:

Tis afgelopen met die begrafenissen nu he haha!

Proficiat! :)

Ga je ze vandaag dan extra verwennen? :45:

Nou.... uhm nee hahaha....

Helaas :4:

Gefeliciteerd met je jarige boobies :D

Waar is het feestje? :43:

Hieperdepiep hoeraaa Gefeliciteerd !! jou siliconen boobs zijn nu 1 jaar :43:

enne ik dacht dat je na 6 weken klaar was met vormen en pijntjes maar dat is dus niet zo ;)

als ik dat had geweten had ik het ..............................

toch ook gewoon gedaan :101:

Liefs,

Thanks dames :D

En ja hoor, twijfelientje. Ik zou het ook zo weer een keer doen, haha.. Maar voorlopig even niet ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Het is misschien een beetje gek om hier neer te zetten, maar ik vind het zelf wel erg grappig, dus doe ik het tóch maar :D

DIT is mijn 10000ste berichtje op dit forum!! Oke, dat is dan exclusief de berichten in pb's die ik gedaan heb, anders zou het wel minstens al het dubbele aantal kunnen zijn, maar officieel..... tienduizend berichten in topics :45:

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :101:

Voor diegenen die nu denken: wat is dat voor een blije vogel.... Ja dat ben ik :97:

Oh ja en still happy with the boobs :D

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎9‎-‎9‎-‎2013 om 20:37, Esmiralda zei:

Gefeliciteerd!!! :D Op naar de volgende 10.000!

Nou... daar zit hem wel het probleem ben ik bang :(

Wij zitten de komende winter in Spanje..... en per email heb ik begrepen dat er geen wifi op de plek is, waar we naartoe gaan.. Dus de enige plaatsen waar ze wifi hebben op de camping, is de bar en de receptie....

Dusssss ben ik bang dat ik hier over een anderhalve week niet vaak meer zal zijn :102:

Want hele avonden in de bar zitten bf'en.... dat zie ik niet zitten hihi....

Af en toe zal ik nog wel eens ff inloggen om mijn pb's na te lopen, maar bij deze dus: Diegenen die geen reactie, of een late reactie gaan krijgen, vanaf eind volgende week, die weten waar het aan ligt....

:103:

Ik zal jullie missen..... Maar ik probeer af en toe nog even binnen te wippen en mochten er vragen zijn, dan probeer ik ze nog te beantwoorden.

We zitten daar de hele winter, dus het is niet zo dat ik er gewoon weer ben na een week of drie....

(het voordeel is wel dat ik misschien nog eens een boek gelezen krijg en wat leuks met hubby kan doen :45: )

Heel veel liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gaan we jou droge grappen missen ;).

Wens jou alvast een fijne vakantie en geniet lkkr van dat mooi weer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.