Ga naar inhoud

Best_boobie: 11 juni 2012: Dr. Demeyere: Artemedis: Gent


Aanbevolen berichten

YEAH! Bijna 6mnd!!

En nog steeds dus grote delen gevoelloos. Jammer is dat he? Mijn borsten zijn bijna nog in z'n geheel gevoelloos en hoop wel dat het ooit nog terug komt.

Bij mijn keizersnedes is het gevoel dus helaas nooit teruggekomen dus hoop niet dat het voorbode is dat dat normaal is bij mijn lijf. En als dat zo is; so be it. Liever grote boobs met gevoelloze plekken dan erwten op een plankje met gevoel ;-)

Over die piijntjes kan ik je helaas ook niet bij helpen...

Hoop dat iemand anders die ook al zo lang po is het wel herken

Jaja! Fotooooooo's!! love it!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 529
  • Created
  • Laatste Reactie

haha, thanks dames :)

Niet te vroeg juichen stones ;)

Het is ondertussen zo, dat ik niet meer 'zomaar' last heb en gisteren heb ik me goed rustig gehouden, dus had ook niets meer gemerkt. Merk vandaag vooral dat zodra ik iets meer bewegingen maak, of wat zwaarder til, ik het toch nog een beetje voel. Niet meer zo erg hoor, maar heb twee dingen die ik niet zo goed kan.

1. Flink uitrekken met mijn armen boven het hoofd

2. Iets zwaars tillen met links

Dan voel ik die punt duwen.... Heb eergisteravond flink gemasseerd en volgens mij heeft dat wel geholpen. Nu hopen dat het ook niet meer pijnlijk is als ik me uitrek of iets til.. NOg maar even afwachten :45:

Geduld heet dat :4:

Dat van mij wordt wel op de proef gesteld hoor, haha, maarja, ik heb wel mooie tietjes nu, dus mag ook niet klagen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar ik ben al bijna 6 maanden po :45:

Even korte update.....

Gisteren had ik opeens van beide borsten last hahahahahaa (stomme tieten) Links aan de onderkant en rechts aan de bovenkant.... Ik vroeg me al af of ze bezig waren het gewicht te verdelen..... :4:

Vandaag weer nergens last van, dus nu maar afwachten wat morgen de dag weer brengt ;)

Volgens mij hoort het er gewoon allemaal bij, ik maak me er niet druk om, al is het soms even lastig en raar, dat er opeens weer zo een pijn(tje) boven komt drijven.... :106:

Wordt vervolgd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik was wel benieuwd na je andere topic maar kan hem net vinden.. Ivm tijd te veel kon ik die ff beetje door lezen hahaha

Als je op iemand zijn naam gaat staan en er niet op klikt, dan verschijnt er een schermpje, maar dat zul je vast weten. Als je dan klikt op: VIND INHOUD dan zie je waar diegene allemaal zijn 'inhoud' achter gelaten heeft.

Echter, om het gemakkelijk te maken, heb ik even de link gekopieerd van mijn andere topic:

http://www.borstenforum.com/topic/4908-best-boobie-20-maart-2012-dr-malfeyt-valkenhorstkliniek/

Mocht je nog tijd hebben om het te lezen :)

Waar blijft die update BB? :)

Update?? haha, alles gaat goed :) Ben heel tevreden met mijn titties :D

Ze komen regelmatig 'buiten' en lijken dat aangenaam te vinden.

Hun leventje kabbelt rustig voort, en ze lijken nog steeds zachter te worden :35: Nog even het het zijn: 'pudding-tieten' :D

ZO, dat was de 'kul-update' ;)

Alaaf!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo hallo

Ik heb even iets recht te zetten :)

De laatste tijd komt mij steeds vaker ter ore, dat mensen denken dat ik dat hongerige meisje ben op mijn avatar:

Dus.. zag ik mij genoodzaakt de verwarring te verminderen en te kiezen voor een nieuwe avatar.

Nu hopen en bidden dat de overeenkomst niet meer gedacht wordt :wacko:

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.