Ga naar inhoud

Essie80 : 14 mei 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Nou dat wandelen was idd geen succes! We wonen 5min lopen bij mijn schoonouders vandaan, dus dacht gaan we daar een bakkie doen.. heb er een half uur over gedaan en was helemaal stuk. Eenmaal bijgekomen moest ik ook weer terug. Heb echt mega veel last ervan nu. Dus maar weet pcm genomen en nu maar ff een tukkie doen. Hopelijk voel ik me daarna beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 388
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Lucky71

ja meid, onderschat het niet. Weet wat het is. Vooral mijn rug heeft me parten gespeeld de eerste weken. Had na een paar nachten slapen vooral pijn in mijn rug, kon echt niet meer fatsoenlijk in bed liggen. Ben na een een weekje ook half-half om mijn zij gaan liggen. Heb wat extra kussens in mijn rug gelegd, zodat ik niet helemaal meer op mijn rug lag. Dat ging iets beter, aangezien ik ook niet op mijn zij mocht en wilde slapen. En idd. je denkt dat je al weer heel wat bent, maar als je je gaat inspannen merk je wel dat je nog lang niet de oude bent. Komt allemaal..heel rustig en langzaam weer goed. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik word net wakker. Heerlijk geslapen, deed me echt goed!

en ja opzicht gaat het herstel volgens mij wel goed op de gebruikelijke ongemakken na dan maar ach, het is ook allemaal wel te doen. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden en dat is nu dus ook.. al valt de pijn, met het op tijd nemen van pcm, erg mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen steeds moeite met inslapen en wordt wel een aantal keren wakker maar verder gaat het slapen wel goed. verlang er echt naar om weer wat platter te kunnen liggen ipv rechtop zittend te slapen...

Verder voel ik me ook echt goed. Doe rustig aan vandaag. Kinderen zijn naar het KDV en manlief is druk aan het poetsen in huis. Ik heb seizoen 1 gekeken van Gooise Vrouwen en wil nu seizoen 2 in de speler doen alleen die ligt te hoog in de kast dus kan er niet bij.. haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker luize leven hè Es'. Geniet nog maar even van, want zodra je weer kan dan is t mams beurt weer. Jammer dat die gooise meiden ermee gekapt zijn hè? Dat was zo leuk ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het destijds niet gevolgd maar mijn moeder heeft de hele serie op dvd dus die heb ik nu mee gekregen en ben ik lekker aan t kijken. Ben nu bijna aan t einde van serie 2. Erg leuk idd!

vandaag rond 12en mijn celebrex gemist maar om m nu nog te nemen vind ik te kort op de volgende maar moet zeggen;ik merk t nu wel.

heb enorme last van mijn rechter arm/schouder.kan er niets mee en als ik t probeer verga ik van de pijn .. elke x lijkt het of de kramp in die rechter borstspier schiet, echt heel pijnlijk ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Ik heb het destijds niet gevolgd maar mijn moeder heeft de hele serie op dvd dus die heb ik nu mee gekregen en ben ik lekker aan t kijken. Ben nu bijna aan t einde van serie 2. Erg leuk idd!

vandaag rond 12en mijn celebrex gemist maar om m nu nog te nemen vind ik te kort op de volgende maar moet zeggen;ik merk t nu wel.

heb enorme last van mijn rechter arm/schouder.kan er niets mee en als ik t probeer verga ik van de pijn .. elke x lijkt het of de kramp in die rechter borstspier schiet, echt heel pijnlijk ..

Hey Essie,

dat herken ik zo goed. Heb daar destijds nog een topic over gestart. Ik kon dus ook niets mee. elke keer als ik mijn arm bewoog kreeg ik zulke pijn scheuten. Dat heb ik vrij lang gehad.

Rust..rust en kijk maar lekker TV. Ik heb destijds ook alleen maar in een hoekje van de bank gezeten en durfde mij ook niet te bewegen. Komt goed meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat ik medestanders heb die dat ook hadden alleen wel jammer te horen dat je er nog lang last van hebt gehad .. maarja t is niet anders. De komende week dat ik nog thuis ben ga ik dus nog maar even genieten van het Nix doen. Vanaf maandag gaat manlief weer werken dus dan word het toch al anders.

Vannacht weer goed geslapen komt vast ook omdat ik gisteren overdag niet geslapen had.

Vandaag en morgen zijn de kinderen weer de hele dag thuis dus we moeten even bedenken wat we gaan doen vandaag wat voor hun leuk is maar wat ik ook kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net weer even gedoucht. Heerlijk!

Gelijk eens mijn maten opgenomen. Wel met kliniek bh aan.

Onder 76 boven 93 dus dat zou ongeveer uitkomen op bhmaat 75E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niet veel gedaan ..

Wat in de tuin gezeten, met de kinderen gespeeld, en na de lunch gaan slapen.

erg ongezellig maar ik had het wel nodig. Ik word nu net wakker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een andere maat tabel komt het uit op 75C het blijft toch afwachten ook in de komende 5weken zal het ook nog flink vetanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Net weer even gedoucht. Heerlijk!

Gelijk eens mijn maten opgenomen. Wel met kliniek bh aan.

Onder 76 boven 93 dus dat zou ongeveer uitkomen op bhmaat 75E

Hey essie,

ik heb onder 75 en boven 94, ook een 75E.

die maattabellen overal, daar word je niet wijzer van. Als ik daar mijn maten invul, krijg ik altijd afwijkende maten. Ook soms een 75C, en die gaat echt niet meer passen :45:

volgens mij zijn die tabellen voor "natuurlijke" borsten. Het is bij ons nu toch net effe iets anders. Maar, het zal waarschijnlijk dan ook een 75E worden..

klinkt mega, toch? :101:

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen,

vandaag mijn eerste dagje alleen!

En zowaar sliepen de kinderen vanmorgen gewoon uit! Nadat manlief en ik er wel al uit waren gegaan, hij me aangekleed had en we naar beneden gingen werd mn dochter wakker dus is manlief met haar aan de slag gegaan en toen we broodjes stonden te smeren riep mijn zoon vanaf boven "ben ik de enige die naar bed gebracht is?" hahah grapjas!

Mijn schoonmoeder zou de kinderen op komen halen en normaal is ze er om half 8/kwart voor 8 wel maar nu dus niet. Manlief moest wel naar izjn werk dus is maar vast gegaan. Gelukkig kwam ze toen (8:15uur) net aan.

ze had zoiets van; Essie is toch thuis dus ik kan rustig aan doen.... tja...

Alles staat op armhoogte dus als het goed is moet ik de dag wel redelijk doorkomen.

Strax ff naar het winkelcentrum om makkelijke hempjes te halen om onder de bh/band te doen want ik wordt gek van de jeuk en dat het ding zo in mijn lijf snijdt. op mijn zij en rug zijn het al hele diepe paarse groeven zo hard snijd het ding in mijn lijf.

Ik verwacht dat ik na dat wandelingetje wel stuk zal zijn dus voor vanmiddag heb ik ingepland om te gaan slapen en daarna ga ik naar mijn schoonouders toe, eten we daar allemaal een hapje mee en dan gaan we met de auto naar huis. Hoef ik het niet nog een x te lopen.

Verder voel ik me wel goed. ik heb weinig pijn meer dus zit een beetje te overwegen de pcm af te gaan bouwen.

Enige pijn die ik nog wel heb is zodra ik mijn rechter arm gebruik is een soort kramp die door mijn rechter borst gaat. gelukkig kan ik die arm wel steeds iets meer gebruiken. In het begin kon ik nog geen vinger bewegen of ik had die pijn al. Dus ach, even doorbijten en dan komt dat ook wel goed. Ben tenslotte nog maar een week PO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.