Ga naar inhoud

Essie80 : 14 mei 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 388
  • Created
  • Laatste Reactie

We zitten nu in de auto naar huis. Voel me nog redelijk duf en alsof er iemand op mijn borstkast zit.

als ik omlaag kijk zit er gewoon iets! Wauw! Er is 405 anatomisch dualplane high profile in gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

haaa essie80...heb jij blonde haren? En werd jij rond een uur of 2 a half 3 naar je kamer gebracht? Dan heb ik je wel gezien.

Hoe is het je vergaan? Bij viel alles mee...alleen veel pijn direct al...maar goed hoop dat het nog mee gaat vallen vannacht..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf continue in slaap vallen.. dus het verslag volgt nog.

Nicoletje, ik werd 10min later naar mijn kamer gebracht en lag naast de blonde dame.

(Ik heb kort donker haar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, ik had t niet verwacht maar ik heb best goed geslapen. Wel vroeg wakker maar dat vin ik niet zo heel erg.

Ik ben wel heel stijf van de hele nacht in 1 houding liggen

Verder kijk ik er ook erg tegenop dat de kinderen zo al thuis gebracht worden..

Wat ga ik dan zeggen, wat gaan ze doen? Gaan ze wel voorzichtig doen? We zien t wel...

Vanmorgen ook maar even een korte wandeling maken richting apotheek voor de celebrex.

Het valt me trouwens wel enorm tegen hoe afhankelijk je bent van je partner! Het lukt me ook echt met geen mogelijkheid om zelf overeind te komen. Ik heb dan ook echt totaal geen buikspieren. Wie weet kweek ik die nu ook gelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ingreep is me meegevallen alleen dat ik zo ongelovelijk afhankelijk ben van anderen valt me wel vies tegen...

misschien dat het ook een kwestie van me er aan overgeven is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik ook echt veel moeite mee gehad hoor. Ik mocht van mijn lieverd werkelijk niets doen. Als hij dan thuis kwam na het werk moest hij meteen verder met al het huishoudelijke werk. En dat terwijl ik de hele dag thuis zat. Ik vond dat erg lastig, ik heb dan ook af en toe toch stiekem iets gedaan.

Die volledige onafhankelijkheid duurde bij mij maar een dag of 2 trouwens. Ik weet nog dat ik de eerste nacht wakker werd, omdat ik naar de wc moest en nog voordat ik aanstalte maakte om op te staan stond vriendlief al naast mijn bed om me eruit te hijsen. Wel lief! Gelukkig ging dat de volgende nacht al veel beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

hey hey

nee dan heb ik je niet gezien...mijn man had je wel gezien zoals jij je beschrijft. hoe gaat het met de pijn?

ik had gisteren gelijk al de olifant en nu een stuk of 5...haha. ik kan me ook niet ovrgeven..ben gewend om alles zelf te doen...maar goed

wat moet dat moet..

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Proficiat he!! :) Ik heb het er ook enorm moeilijk mee, maar doe de eerste dagen heel kalm, anders beklaag je je dit en probeer te genieten dat je zo geholpen word ;)

Komt wel goed, even tanden bijten!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.