Ga naar inhoud

Essie80 : 14 mei 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 388
  • Created
  • Laatste Reactie

Agossie .. mijn kleine meissie ligt nu al op bed.. ze lijkt totaal niet fit dus het is te hopen dat wat extra slaap haar goed doet en ze niet ziek wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites



Vanavond weer druk aan het schilderen geweest. Heerlijk om even mijn zinnen te kunnen verzetten. Morgen nog wat laatste dingetjes afronden en dan ben ik klaar voor mijn 1e braderie met mijn schilderijtjes

Ohja. Vandaag op t werk heeft gewoon niemand gevraagd wat ik in mijn 2,5 week vrij ga doen. Ik was enorm bang voor die vraag en zat nog altijd in dubio wat ik dan moest gaan zeggen maar dat was dus niet nodig. Ergens ben ik daar wel blij om maar ik vind t ook wel weer teleurstellend dat niemand interesse toont...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Es', komt dat even goed uit op je werk. Ze gaan mij wel nieuwsgierig vragen hoe,wat en waar. Doen ze altijd. Tja ik hoop dat ook niemand interesse heeft naar mijn verhaal. Want die heb ik namelijk niet. Haha

Dat wordt wat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen gezellig naar de open molendag geweest. Mijn dochter (net 2 en net zindelijk) moest er naar t toilet en dat was nog zo'n ouderwets geval boven de sloot. Ik heb zo gelachen toen ze dat gat zag! Maar ze deed het wel.

Verder alvast wat dingen klaar gezet voor de braderie, schilderijen opgehaald bij een winkel die er 6 van mij had staan en een verjaardag bij vrienden. Ze vonden t wel raar dat ik geen wijntje hoefte. Ik twijfelde nog om t te vertellen maar heb het toch niet gedaan..

Nu zo de kids op bed leggen en dan verder met de boel klaarzetten voor morgen. Om half 8 word ik opgehaald

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een nacht.. continue wakker dan weer naar zoonlief toe, dan weer naar dochterlief en nu klaarwakker terwijl mijn wekker om 6uur pas af gaat.. ik kan strax wel een thermoskan vol koffie gebruiken..

Maar, ik heb er wel zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zeg t is alsof ze t voelen. Misschien zijn t de zenuwen die ze van mama dragen. Ik hoop dat t vandaag beter gaat met iedereen en dat je een zorgeloze laatste à cup nacht krijgt

Een hele fijne mamadag. X.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel alvast!

zojuist heerlijk lang gedoucht, morgen ochtend nog wat laatste dingen thuis klaarzetten en dan gaan we. Spannend! Begin nu toch wel hartkloppingen te krijgen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kinderen waren, net als ik om half 6 al wakker. Ze voelen het natuurlijk ook haarfijn aan dat er iets is..

Zojuist mijn ontbijt gegeten en nu nog heeeeeel even in mijn bedje terug gekropen al keuren de kids dat vast niet goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lig alvast in mijn met kussens opgebouwde fort. Even testen hou dat ligt.

Over kussens gedproken, hoe zit t met het kussen voor onderweg in de auto. Misschien een nogal domme vraag maar is die bedoeld voor onder mijn billen of voor onder mijn borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.