Ga naar inhoud

Essie80 : 14 mei 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi Es,

Ik ben 1 dag na jou geopereerd en ik vind dit echt niet goed klinken! Ik kan al redelijk wat van huishoudelijk werk, maar heb niet de symtonen die jij vernoemd! Heb je dat niet aangegeven op de controle of had je dan nog geen last? Je zal niet anders zien he... als je daar bent... alles goed... en daarna...

Als je niet gerust bent, zou ik toch es bellen hoor!

Veel rusten meisje en veel succ6!

gr. Pitou

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 388
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Lijkt me inderdaad na 2 en halve week erg raar, dat ze zo branden, het zou juist al veel beter moeten zijn. Ik had nog wel rond die tijd zo telkens stekende pijntjes, maar dan waren dat een paar steken, en was t weer voorbij, zo een paar keer per dag zeg maar. Houd t ff goed in de gaten!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaa! Ik ben aangenomen!!!

Het is dat ik zoveel pijn heb maar anders stond ik nu te dansen en springen!

na mijn vakantie ga ik waarschijnlijk beginnen. Morgen bespreek ik dit verder met mijn manager en woensdag met mijn nieuwe manager.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey essie,

Wat vreemd dat je nog zoveel pijn hebt. Ik ben nu ruim 3 weken po en heb geen last meer. Ik zou het toch even navragen bij je pc!!

Zoals bb al zegt heb je koorts/verhoging. Zijn je boobs warm/rood?

Dat branderige gevoel had ik ook maar dat is al in de 2de week weg gegaan!

Groeten roling

Nog gefeliciflapstaart met je nieuwe baan!!! super!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Jaaaaaa! Ik ben aangenomen!!!

Het is dat ik zoveel pijn heb maar anders stond ik nu te dansen en springen!

na mijn vakantie ga ik waarschijnlijk beginnen. Morgen bespreek ik dit verder met mijn manager en woensdag met mijn nieuwe manager.

Hey Essie,

Proficiat. :136:

En over jou, bij de één duurt het wat langer als bij een ander. Ikzelf begon na een week of 3 ook pas op te knappen. kon mijn armen ook niet gebruiken, kreeg elke keer van die pijnscheuten in mijn borsten. :74:

Houd je maar even rustig en wacht het nog een paar daagjes af, of je moet koorts hebben, dan moet je jezelf wel in acht nemen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!

en wat rot nou dat t zo aan het zeuren is, maar herken het wel een beetje. Mischien toch even te veel gedaan na je rustige twee weken?

Kijk t even een dagje aan en anders toch maar even bellen, baat t niet dan schaadt t niet toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net ff de bh en band uit gedaan. Alles ziet er normaal uit, niet vuurrood. Littekens zien er ook goed uit. Wel nog echt flinke afdrukken van de bh dus nog wel last van zwelling en mijn temperatuur is wel ietsjes hoog maar kan niet spreken van koorts. Dus ik ben gerustgesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te beginnen gefeliciteerd metr je nieuwe baan!!!

Maar joh wat klote dat je je zo rot voelt. We gingen zo mooi gelijk op, je moet me wel bij blijven hoor!!! Ik scharrel al weer aardig rond, hier en daar een wasje, boodschapjes, heb weer gekookt. Allemaal pijnvrij.....

Heb je alleen naar je littekens gekeken of die rood en warm zijn, of ook naar je borsten zelf?? WEl goed in d egaten houden hoor, borstontsteking is nie goed nie.

Ik herken jouw klachten (gelukkig) helemaal niet, op de pijn tussen de borsten, borstbeen zeg maar na. Neem je nog pijnstillers? Door paracetamol gaat je temperatuur namelijk omlaag en kan je dus een vertekend beeld krijgen.

Meis ik hoop dat je snel opknapt.

Liefs Grande

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD Met je nieuwe job!!! super dat je aangenomen bent!!!!!!!!!!! :D

Over je boobs: idd wat Grande zegt: neem je nog paracetamol? dan kan dat de eventuele verhoging onderdrukken. Boven de 38,5 graden, zonder paracetamol, is koorts en moet je melden he.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

morgen Essie, Hoe is het nou?

Ik weet niet of het je geruststelt, maar steken en pijnscheuten heb ik ook nog bij sommige bewegingen. En ze laten me echt weten als ik te veel doe en niet te zuinig ook

Nou meis doe rustig aan en als je je zorgen maakt gewoon bellen, nazorg daar zijn ze ook voor he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt die steken en pijntjes voelen ook wel alsof het erbij hoort maar zoals ik gisteren had dat was echt heel raar. was echt een vreselijk brandend gevoel. Echt alsof mijn borsten in de fik stonden, zo pijnlijk!

En nu, nu voel ik me weer normaal... temp was vanmorgen nog gelijk aan gisteravond en verder voel ik me best goed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

vandaag gaat het echt stukken beter. Heb het nu zelfs een volledige werkdag volgehouden.

Mijn eennalaatste werkdag trouwens op mijn huidige werkplek!

Maandag nog hier werken en dan vanaf woensdag begin ik gewoon al in mijn nieuwe functie! Echt zo snel!!

Ja, ik ga afsluiten en lekker naar huis toe

-x-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Uhm die ochtenden van jou duren wel lang he essie ;)

Die is de hele dag bezig geweest dit stukje te typen denk ik... :154:

Goedemorgen,

vandaag gaat het echt stukken beter. Heb het nu zelfs een volledige werkdag volgehouden.

Mijn eennalaatste werkdag trouwens op mijn huidige werkplek!

Maandag nog hier werken en dan vanaf woensdag begin ik gewoon al in mijn nieuwe functie! Echt zo snel!!

Ja, ik ga afsluiten en lekker naar huis toe

-x-

Fijn dat het vandaag weer beter gaat met je...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Haha foutje.. zoals jullie zien was ik wel duf aan t einde van mn werkdag. Mede door het koffiezetapparaat wat stuk was..

Nu genoeg cafeïne gehad???

:62: :62:

Kun je er weer tegenaan :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay! Ik heb me eigenlijk alleen donderdag zo beroerd gevoeld en vrijdag alweer stukken beter.

wel heb ik de braderie waar ik zaterdag zou staan met mijn schilderwerkjes afgezegd. Erg jammer maar mijn gezondheid gaat nu eenmaal voor.

Vannacht door een feest bij de buren tot diep in de nacht amper geslapen dus zojuist toch een tukkie gedaan. Volgende week een volledige week werken waarbij vanaf woensdag op mijn nieuwe werkplek echt super spannend en zal ook echt wel heel intensief zijn maar daarna heb ik 2 weken vrij dus dat is ook wel prettig. Gaan we genieten van een welverdiende vakantie.

Gisteren heb ik weer geschilderd. Overdag 2uurtjes en tien ik savonds weer wilde merkte ik dat ik best gevoelig was dus ben ik toch maar filmpje gaan kijken.

Vanmorgen dat ik mijn bed uitkwam voelde ik ook wel dat het een juiste beslissing was.

Pff het is zo druk met bestellingen dat ik zelfs mijn schilder spullen mee po vakantie moet nemen!

Kan manlief de sauna in in ons huisje en onder de zonnebank en ik schilderen.. helaas mag ik niet in de sauna en zonnebank .. baal daar wel van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.