Ga naar inhoud

Essie80 : 14 mei 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Peertje hier ;)

haha

Nee zenuwachtig ben ik nog niet. maar ben er in mijn hoofd wel heel veel mee bezig.

De arnica tabletjes was ik vandeweek al mee begonnen, net als met de vitamines en aechinaforce

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 388
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Lucky71

Hey,

ik heb net zoals Marieke ook niets voor mijn operatie genomen en heb ook geen blauwe plekken gehad..

Dat was dan ook het enige wat ik niet had, voor de rest was ik de eerste week meer dood dan levend! Leek wel of er een olifant op mijn ribbenkas zat hahaha... :74:

@ Essie..meid..nog een weekje.... :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik wist niet wat mij te wachten stond, dus trouw aan alles wat me goed leek. Homeopatisch kon geen kwaad dacht ik. Die 3 plekken zijn even groot als m'n gehele hand va middelvinger tot pols. Ik weet niet wat de oorzaak is, maar als t er niet minder op wordt, dan kap ik er liever mee toch? Had ik een beetje dan had ik er nog geloof in. Ach toch weer een tabletje minder al waren ze niet de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja spannend he! Nog een week!

Al ben ik nu dus nog even meer bezig met het telefoontje wat ik morgen/dinsdag verwacht naar aanleiding van mijn sollicitatie.

Mijn schoonmoeder belde vanmorgen om te vragen of het allemaal doorgaat en naar welke arts ik ga. Ze stelde zelf voor om de kinderen dan zondag avond te brengen en dan dinsdag ochtend weer op te halen. Wel snel zo kort op de operatie maar het kan helaas niet anders..

Hoe dan ook echt enorm lief dat ze daar 2 nachten mogen blijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist nog even contact gehad. Ik krijg high profileer en de tijd krijg ik uiterlijk woensdag door CIA het secretariaat

Via bedoelde ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals elke dinsdag komt mijn pa strax weer ff een bakkie en een broodje doen. Nu twijfel ik heel erg of ik het hem toch ga vertellen. In eerste instantie wilde ik t hem helemaal niet zeggen maar ik zit er ook niet zo op te wachten dat hij volgende week komt. Ik denk dat ik dan toch echt t liefst rust om me heen wil. (Mijn pa is een nogal gecompliceerd geval die zo'n dag bij mij vooral en alleen over zichzelf en zijn eigen problemen wil praten)

Tja.. blijft lastig wie je t wel en wie je t niet vertelt ..

Ohja van mijn sollicitatie heb ik gisteren niets gehoord dus ik verwacht vandaag wel een telefoontje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niets gehoord van de sollicitatie maar ik zie net wel een personality test in mijn mail dus ik neem aan dat dat wel positief is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn tijd gekregen. Om 12:30uur gaat t gebeuren. Vind het nu toch wel heel werkelijk worden!

Van mijn sollicitatie hoorde ik vandaag weer niets dus ben ik maar even gaan bellen. Hr had me op de hoogte moeten brengen maar dat is dus niet gebeurd. Hoe dan ook, ik ben door naar de 2e ronde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En of het werkelijk is, maandag heb je ze! Spannend hè om de dagen af te tellen :-)

Gefeliciteerd met het doorgaan naar ronde twee! Weer een stapje dichterbij.

Dat zou leuk zijn, nieuwe boobs en een nieuwe baan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

ik was dot topic aan het bij lezen en ik zie van alles staan over arnica tbletjes? Krijg je dit op recept, of van de kliniek?

Ik wordt nu maandag geholpen ook door dr van onselen..maar ik weet niks van een recept of tabletjes...of gaat dat niet via de pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Bocholt krijg je een recept voor celebrex pijnstillers/ ontstekingsremmers

En een recept voor het litteken in te smeren

Verder alleen zelf paracetamol, dit omdat deze niet bloedverdunnend werken.

De rest moet je zelf verzorgen, daar heb ik geen ervaring mee,

Succes beide voor maandag

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja ik ook ;)

Zojuist alle stukken ingescant en gemailt naar ACCZ en per post verstuurd. Ze waren bang dat het met de post te laat binnen zou zijn dus nu maar ff dubbelop gedaan en de bevestiging van betaling ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was het dan voor wat betreft het papierwerk. Bij de volgende stap is het zover!!!!

Nog 4 nachtjes en dan is het jouw dag. Vind je niet dat het razendsnel is gegaan sinds je consult? Ik vind dat die tijd echt voorbij is gevolgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vind het echt mega snel gaan allemaal! maar aan de andere kant ook wel fijn dat ik niet maaaaaanden hoef te wachten.

Zojuist de bevestiging gekregen van mijn sollicitatie dat ik door ben naar de 2e ronde.

Het is alleen jammer dat ik puur alleen een invitation in mijn werk agenda krijg dus het is te hopen dat ze me niet uitnodigen voor begin komende week want ik weet nou niet of ik dat zie zitten zo kort op de operatie.

Maarja, als t niet anders kan ga ik hoe dan ook. Laag make-up op en dan komt het vast goed.

Het komende weekend heb ik het lekker druk. Zaterdag ochtend willen we met de kinderen even naar de open molendag, smiddags moet ik een voorraad schilderijen ophalen bij een winkeltje die ze neer zou gaan zetten maar dat nog altijd niet heeft gedaan. daarna door naar een kinderverjaardag van vrienden van ons en savonds moet ik alles klaarzetten voor de braderie zondag waar ik sta met mijn schilderijen.

Zondag vroeg mijn bed uit want ik sta van 10-16 uur met mijn schilderwerkjes op een moederdagbraderie. Ik heb er echt ontzettend veel zin in en het is echt een welkome afleiding voor de operatie maandag anders had ik de hele zondag mezelf gek lopen maken denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.