Ga naar inhoud

Essie80 : 14 mei 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • 2 months later...
  • Reacties 388
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeetje, wat ben ik hier al lang niet geweest!

Ik ben ondertussen alweer zo'n 5 maanden po en wat ben ik ongelovelijk blij met mijn borsten! Ze zijn echt prachtig!

Qua maat echt super in verhouding met mijn lichaam. Zeker nu ik weer wat kilo'tjes kwijt ben (4kg onder mijn operatiegewicht)

Ik was korte tijd niet tevreden met de maat maar dat was eigenlijk nog gewoon het "kleine borsten syndroom". Nu, een paar maanden verder, voelen ze echt als mijn eigen borsten. Wel heeft een van de 2 borsten, mijn linker, soms een soort van rare bobbel aan de onderkant. Bij de controle zei de dame dat dat kan komen omdat ze nog iets meer hun natuurlijke hang moeten gaan krijgen (hoeft van mij niet, ze zijn zo mooi) maar dat is even afwachten.

Al met al ben ik nog elke dag super super blij met mijn mooie voorgevel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Essie,

onze ex-verslaafde is er weer een keertje :38:..jij bent goed afgekickt zeg hahahaha

Jij zat enkele maanden gelden ook bijna altijd op het forum :6:

Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat en dat je blij bent!

Genieten dus,

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

10 maanden po alweer.

Nog elke dag ben ik blij met mijn borsten.

Het klopt dat ik hier inderdaad dag in dag uit was. In de afgelopen maanden is er zo enorm veel gebeurd dat ik hier erg weinig geweest ben.

Lange tijd ook geen computer gehad en met mijn telefoon vind ik het ook gewoon niet zo prettig werken op het forum.

Ik ben wel benieuwd of er nog steeds oude bekenden komen en hoe het nu met iedereen gaat!

-x-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel benieuwd of er nog steeds oude bekenden komen en hoe het nu met iedereen gaat!

-x-

ZO hey, ook alweer 10 maanden idd, ex-verslaafde ;)

Sja.. oude bekenden.. zal ik me daar dan ook maar toe rekenen? :45: Met mij alles goed :)

Van die tijd hebben we er hier nog een paar die vaker online zijn.. bijvoorbeeld Missboobymoon, Grande, Enibas, Lucky71, Bboob (had toen nog een andere naam), dus er zijn er nog een paar ;)

Jij nog eens in de bus gestapt met je biebpas? Dát was een grappig verhaal toen haha, ben ik nog niet vergeten :45:

Gaat alles goed met je boobs? En wat is je maat nu? Is daar nog iets in veranderd?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

whaha ja dat was inderdaad een goeie actie!

Ik heb het afgelopen jaar een hoop ups en downs gehad...

In het kort: nieuwe baan, weg bij mn nu dus ex, half jaar bij mijn zus gewoond, en nu sinds januari mijn eigen mooie appartement voor mij en de kids.

Was dus een bewogen tijd, vandaar ook mijn afwezigheid.

Hoe dan ook zit ik nu echt super in mijn vel. Voel me echt happy mede door mijn mooie borsten. Ik ben er nog altijd echt zo blij mee. Heb er totaal geen last van, ze zijn super in verhouding met mijn lijf. Zeker nu ik weer een maatje 38 ben. Mijn maat is nu 75D soms E. Hangt er vanaf waar ik voor lingerie ga kijken. Tot nu toe heb ik na mijn eerste x shoppen met 6 weken nog niets nieuws gekocht maar ik merk nu wel dat de bh's die ik toen gekocht heb niet echt een hele mooie pasvorm hebben. Dus als ik weer gestort heb gekregen denk ik dat ik weer eens lekker ga shoppen voor in iedergeval nieuwe setjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Essie,

lang niet gezien hier!! Ik ben wel blijven hangen hier, maar niet meer zo erg als in het begin. Maar vind het nog steeds leuk om te forummen.

Wat fijn dat je nog steeds zo blij bent! Alleen maar genieten dus...

En was jij dat met die biebpas :45: , kan me het verhaal nog goed herinneren maar wist niet dat jij dat was

Gelukkig heeft BB nog altijd een goed geheugen..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, ja dat vergeet ik nooit meer hoor, dat die biebpas bij Essie hoorde :45: Vond dat toen zo een geweldige actie!

Kan me ook herinneren dat je daarna alsnog naar huis gegaan bent, omdat het gewoon niet ging.

Anyway.. jeetje, wat heb jij allemaal meegemaakt afgelopen jaar! Heftig!

Gelukkig zit je nu weer lekker in je vel, heb je een stek voor jezelf en de kinderen en kun je verder met je leven :35:

Scheiden en alles regelen is een zware tijd, maar je krijgt wel opeens een openere blik naar de wereld toe (is mijn ervaring)

Opeens zie je wie je echte vrienden zijn, wat je al die jaren gemist hebt, hoe fijn het leven wel kan zijn (dat is niet het eerste wat je ziet, maar dat is wel wat het brengt uiteindelijk)

Misschien dat we je weer wat vaker zien hier, leuk!

En ga je ook nog foto's updaten? (ja sorry hoor, ook mijn nieuwsgierigheid is niet weg gegaan in die tijd :D )

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Essie,

jeetje meid, wat een heftige tijd heb jij gehad...pffff

Gelukkig gaat het, zoals je het beschrijft, nu weer de goede kant op met je nu je gesetteld bent. En nog altijd erg happy met je boobies, super!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey essie.....

meid meid, wat een verhaal zeg! Kan me voorstellen dat je een hele hele heftige tijd hebt meegemaakt!

Nu breekt een nieuwe tijd aan en ik wil je dan ook heel veel geluk wensen!

Wat heerlijk dat je een appartement hebt voor jou en je kids! EN dat je je helemaal happy voelt met je boobies!!! super gewoon!

heerlijk!

houd die positieve moed erin!!!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

De bh's die ik 6 weken PO gekocht had begonnen steeds minder goed te zitten.

Gisteren dacht ik, het moet er toch van gaan komen; shoppen!

Ik had een hele stapel bh's maat 75D uit het rek gehaald en bij de eerste werd het al duidelijk. De cup was echt te klein :D

Uiteindelijk heb ik 2 bh's maat 75E gekocht en van een die ik persé wilde moest ik zelfs een 75F hebben! Wauwie!!

Super blij ben ik met mijn nieuwe aanwinsten en dan heb ik het over zowel mijn borsten als de nieuwe bh's. Nu nog een leuke vent om ze aan te kunnen laten zien hahahahaha

In mijn gallerij heb ik een foto geplaatst van een van de bh's. Ik zal strax kijken of ik van de rest ook een foto kan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.