Ga naar inhoud

Essie80 : 14 mei 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 388
  • Created
  • Laatste Reactie

ik heb dinsdag 3 en 4 gepast en vond de 4 wel mooi maar wilde vandaag toch wel iets groter passen

vandaag dus 5 en 6 gepast

Marielle zei dat 5,5 mooi zou zijn maar ik vind dat toch echt te groot

als ik mijn omvang opmeet kom ik nu op een 80A uit dus ik denk dat ik met 375-max 400cc op een mooie C-D uitkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je maat zal idd wel op een c d uitkomen denk ik zo.

en je wordt nu duel plane geholpen daar verdwijnen er ook een paar cc achter de spier,

Ik zelf deed sokken in kleurtjes om de band, zodat je de band wel kon zien, maar dat het niet opviel dat het een band was, want na een paar weken is de band niet echt wit meer.

succes met je voorbereiding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Essie

Gefeliciteerd met je datum. Ik zag dat je mij vriendje hebt gemaakt, dus toen ben ik je topic even gaan lezen. Heel herkenbaar!!!

Ik heb 3 kleine meisjes van 6, 3,5 en 2 jaar. En ik had met m'n zwangerschap en borstvoeding ook even zoiets van hé, leuk! Maar daarna was de ene kant foetsie en de andere kant een klein beetje. En m'n bh's en bikini's schoven omhoog...

Ik ben nu bijna 5 week po, ook bij v. Onselen en heel blij!

Ik krijg nu alleen maar heel positieve reacties, terwijl ik ook eerst iets had van; wat zou iedereen denken...? Nou, ze vinden het stoer dat ik het gedaan heb! Dat is dus ook niet wat ik verwachtte. Ik ben nu ook wel makkelijk in vertellen, bij vrouwen dan. Mannen ligt toch anders, vind ik.

Op het werk heb ik het wel verteld, ik werk op de rontgen, en moest echt wel even wat anders doen.

Zorg wel dat je goede opvang voor de kindjes hebt, t is het fijnst als ze even overdag ergens anders heen kunnen. Bij mij zijn ze tot en met donderdag overdag bij m'n ouders geweest, en dan kwam m'n moeder 's avonds kindjes brengen en koken, want dat kan je ook echt niet! Na vrijdag ging het een stuk beter, en na 2 week veel beter, na 3 week ben ik weer gaan werken.

In de eerste week is het leuk wat dvd's te hebben, ik had Grey's 7 en 8, en the killing, misschien leuke tip...

Hoop dat je hier wat aan hebt, en vraag maar als je wat wilt weten!

Groetjes Inkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, ik zag er ook zo tegenop om m'n schoonvader te vertellen, maar die eet altijd bij ons. Dus dat moest wel!

Het enige wat ie zei was: Als je maar wel zorgt dat er goede in komen, want je hoort zoveel ellende de laatste tijd!

Nou, had ik me daarom zo druk gemaakt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk best komisch dat je er zo vanuit gaat dat mensen negatief zullen reageren en vervolgens je juist dapper vinden.

Mijn kinderen zijn de maandag bij mijn schoonouders en slapen daar. De dinsdag komen ze helaas overdag wel thuis maar mijn man is dan ook thuis.

Woensdag t/m vrijdag gaan ze naar het KDV dus heb ik rust om me heen en manlief is er dan ook en het weekend gaan we misschien wel vragen of ze ergens mogen logeren.

mijn man kan misschien de 2e week ook thuis zijn dat hangt ook van mijn herstel af. Die maandag zijn de kinderen bij mijn schoonouders en die dinsdag komt mijn moeder de hele dag.

Hoop geregel maar het is voor een goed doel.

Jeetje wat vliegt de tijd. Nog 2weken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben zojuist eens gekeken met zakjes rijst. Gelijk even foto's met en zonder gemaakt en als je dat dan naast elkaar ziet zie je echt een enorm verschil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha

Als ik die nou had genomen had het er nu vast mooier uitgezien

;)

(ik heb nu risottorijst genomen)

hahaha...dat noemen ze nu creatief met koken... :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeej Essie..

Jij moet 2 daagjes na mij.

Ik heb ook geprobeerd met rijst zakjes . My god..ik moest lachen en mijn vriend was aan het kijken met grote ogen, ik pieste bijna in mijn broek, wat een lol. Zo krijg je dus echt een beeld hè.

Spannend hè meid.. Ik ben alleen bang voor de narcose ben nog nooit geop geweest..

In ieder geval mijn schoonmoeder gaat de tabletjes halen deze week receptje. En de arnica tabletjes ook. Maar dan in de winkel.

Want die zijn tegen de zwelling. N blauwe plekken.

Weetje ik ben zo blij dat onze wensen in vervulling gaan..

Ik ben zo verslaafd en overal aan het lezen heb jij dit ook?

Kan niet wachten haha, vind het super dat ik eindelijk mooie borsten krijg. En me niet meer hoef te schamen voor mooie lingerie mooie bikini's heb jij dit ook?

Ik krijg ze onder de spier..

295 cc ultra high profile..

Nou zullen we een beetje met elkaar kletsen.. We zijn dicht bij elkaar aan de beurt dus vond het wel leuk ..

Liefst

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de narcose hoef je niet bang te zijn.

Ik ben in 2010 aan mijn keelamandelen geopereerd en was toen inderdaad ook doodsbenauwd voor die narcose maar het is eigenlijk alsof je heel diep slaapt. Wel raar dat je een stukje mist zegmaar maar ik vond het achteraf echt 100% meevallen.

haha en dat "verslaafde" ja dat heb ik ook wel. Kijk tig x per dag hier op het forum of er weer nieuwe berichtjes zijn, lees alle verhalen van hoe iedereen het ervaart en hoe het herstel gaat enzo.

Ik kijk er echt enorm naar uit om me strax echt weer vrouwelijk te kunnen voelen, dat mijn kleding mooier staat en dat ik ook echt mooi kan zijn in mooie lingerie en zeker in bikini!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,,

Dankjewel je neemt me echt een stuk bangheid weg..

Dus het is gewoon zoals je slaapt ongeveer.. Fijn je hebt me echt geholpen danke!!

Tsja mooie bikini's kopen lingerie eindelijk ook sexy voelen.. Komt goed met ons allemaal!,

Ik vind het zoo spannend mijn vriend ook.

Nog 12 dagen hè zegt ie dan,vind hè kei lief ,, dat hij er ook voor me is straks..

Hoe moet je het anders allemaal doen hèhè..

Naja ben jij zenuwachtig? Of bang..

Het is echt een verslaving niet normaal meer eej. Hahah

Achja ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je een keuze hebt kunnen maken Essie. Anatomisch geeft inderdaad echt een veel natuurlijker resultaat. Dus als je dat wilt, heb je de juiste keuze gemaakt.

Het is inderdaad een hoop geregel als je kindjes hebt. Ik ken het.

Die rijstzakjes, hilarisch! Ik heb dat nog steeds niet geprobeerd. Ik heb volgens mij niet eens een bh waar ze in passen. Ik moet dus nog gewoon even geduld hebben denk ik.

Veel succes morgen met je sollicitatiegesprek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx! Ik hoop zo dat het gesprek goed gaat! Ben al een jaar zeer actief aan t solliciteren omdat mijn baan eind dit jaar ophoudt maar jeetje wat is t lastig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vind het echt ontzettend leuk werk maar binnen het huidige bedrijf wordt het grootste gedeelte qua hr geoutsourced dus intern is het al niet aan de orde maar extern krijg ik alleenmaar reacties terug als in dat ik net niet in het profiel pas en aangezien ze ruim 200 reacties hebben gekregen ze nogal secuur konden zijn qua selectie enzenz... echt zo lastig om dan op te vallen en toch bij jezelf te blijven.

morgen heb ik een gesprek voor een interne functie, wel op een heel ander vakgebied maar toch wel heel uitdagend/dynamisch/keihard werken/communicatie vlak en dat vind ik ook wel mateloos interessant.

Het is ook een assistenten functie en ik heb wel gemerkt dat de rode draad in mijn cv dienstverlenend werken is dus dat sluit ook wel mooi aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gesprek ging echt zo goed!!

maandag of dinsdag hoor ik of ik door ben naar een 2e gesprek. En gezien dit positieve gesprek zou ik wel echt diep teleurgesteld zijn mocht ik niet door zijn.

Ze willen dan volgende week ook al dat 2e gesprek willen voeren. Zou wel fijn zijn als t allemaal zo snel kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zou Van Onselen de foto's bekijken van de huidige situatie qua borsten en aan de hand daarvan aangeven of hij het eens is met de grootte waarvoor ik nu ga.

Hij gaf aan dat ongeveer 405 CC een mooie maat voor mij en mijn bouw zou zijn en dat is ook wel de max die ik in gedachten heb.

Ik ben wel blij dat dat gevoel overeenkomt.

Nog 10 dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zozo 405cc best veel, maar hij weet wat hij doet. Je bent een peertje, dus gaat mooi worden. Zenuwen???

Jullie kunnen een weekje van te voren al beginnen met de arnica tab.

Succes girls.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.