Ga naar inhoud

Essie80 : 14 mei 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 388
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou het stelde echt niets voor. Mijn man stond nog buiten te roken en ik ging alvast met mijn zoontje naar binnen omdat hij moest plassen.

De dokter vroeg aan me of ik gelijk op de stoel wilde plaatsnemen dus ik zeg dat mijn zoon eerst even wil plassen.

daarna mocht ik al het kamertje in en wilde ze al haast beginnen dus uk heb gezegd dat mijn man er graag bij wilde zijn dus daar hebben we nog op gewacht.

de hechtingen waren er zo uit alles zag er heel mooi uit. Volgende week mag ik gaan smeren met litteken crème en masseren. En daarna stond ik al buiten! Als mijn zoontje niet eerst had moeten plassen denk ik dat ik alweer buiten was geweest nog voor mijn man klaar was met roken!

dit had ik ook bij de huisarts kunnen laten doen, ik heb geen pc gezien of gesproken, niets van dat al. Dit wad echt puur alleen hechtingen verwijderen en dat ik moet smeren en masseren.

over 6-8weken heb ik nacontrole en dan verwacht ik toch wel dat Van Onselen er zelf nog naar gaat kijken hoe het geworden is en gaat kijken naar wat voor maat het geworden is.

Zelf heb ik gemeten dat het onder 76cm is en 92 op de borst dus kom ik ongeveer uit op een 75D geloof ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen!

Ik ga morgen weer werken. Heb besloten dat ik deze week maar met de bus naar het werk ga en dan wil ik volgende week weer kijken hoe het is om te gaan fietsen naar het werk en volle dagen werken.

Pff.. zie er wel tegenop om te gaan werken hoor!

En ik heb besloten om het mijn directe collega's maar gewoon te vertellen en dan deze week de simpele werkzaamheden op mij te nemen zodat ik rustig aan op kan bouwen. Het is toch ook makkelijker als mijn collega's er gewoon van weten want dan is de kans dat ze ook rekening houden met wat wel en niet lukt en mag groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi dat het zo hersteld, en een wijs besluit om het maar direct bij naam te noemen zo kunnen ze tenminste begrip opbrengen en je ondersteunen waar nodig is.

Maar als je van onselen nogmaals wilt zien zal je dit moeten aangeven want anders zie je hem niet meer.

Verwacht van de eindcontrole niet te veel hoor.

Helaas wacht ik ook nogsteeds op de foto's ( al vanaf begin maart) tikkie jammer.

succes morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zit ik dan bij de bushalte.. had natuurlijk gelijk mijn bus op 1 minuutje gemist..

Als ik nu had kunnen fietsen was ik in de 14 minuten wachten dus gewoon al op mijn werk geweest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog zoiets stoms! Haal ik mijn chipkaart langs t apparaat maat hij wilde niets doen, blijkt het mijn biebkaart te zijn! Verder had ik alleen mijn pinpas bij me. Gelukkig mag ik wel gewoon mee van de vriendelijke buschauffeur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou inderdaad!

ik zit nu in de bus naar huis. Heb mega hoofdpijn dus neem zo lekker een pcm en doe de rest van de middag nix meer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey Essie,

en voel je alweer iets beter?

Heftig zo'n eerste dagje werken...vooral met zo'n begin. :27:

Dat jij het rustig aan hebt gedaan begrijp ik, maar hebben je collega's nog wat gewerkt ? Die zijn natuurlijk druk geweest met kijken.. :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb echt een mega dip vandaag.

Toen ik bij de bushalte stond werd ik helemaal draaierig, zag sterretjes, werd zwart voor mijn ogen en echt enorm veel pijn.

Ben weer naar huis gegaan en mijn bed in gekropen. Ik werd pas 4uur later wakker!

helaas nog altijd het gevoel alsof mijn borsten in de fik staan en dan vooral het gedeelte tussen mijn borsten in. Echt zo naar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook als ik ook maar iets beweeg met mijn armen ga ik door de grond... rustig aan doen .. ik weet t.. maar na 2,5week zou ik toch wel iets moeten kunnen doen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Essie, zijn jouw borsten ook erg warm en/of rood?? Heb je koorts? ALs dat zo is he, dan meteen even naar je kliniek bellen! Ik wil je niet bang maken hoor, maar kijk wel een beetje uit he :) Voel je je grieperig? allemaal dingen die je even moet melden aan je kliniek. Hoe sneller je erbij bent, hoe meer eraan te doen is als het toch een ontstekinkje zou zijn...... En als het dat allemaal niet is, dan gewoon rustig aan!

(heb je trouwens nog iets gehoord van die sollicitatie?)

Succes meid!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.