Ga naar inhoud

Sokkie : 26 maart 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik wil ook geen E. Whaaa ik ben 165/80 kilo. 80 omtrek en krijg 325cc onder spier. Ik ging uit naar volle c.

Nu ga ik weer twijfelen. Pfff dacht er net vanaf te zijn met dat tobben over de cc's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is bij ieder lichaam anders en ook bij ieder merk. Omdat Sokkie ook cereform bij ACCZ heeft gehad, kan ik meer spreken uit ervaring van dames die daar geopereerd zijn en ongeveer zoveel cc hebben gehad. En een E is met nep boobs niet zo heel groot hoor. Als jullie mij toevoegen als vriend kunnen jullie mijn foto's zien en dan zien jullie dan een E wel mee valt.

Ik wil jullie niet bang maken hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Schorpioen,

Haha oooo jeee.. we zullen het wel zien. Voor het zicht is het in ieder geval geen E hoor!

Vanmorgen heb ik me laten wassen van boven en het zag er erg mooi uit!! Ik zal eens even kijken hoe ik foto's plaats!

Ik heb je ook toegevoegd trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Dag goed doorgekomen hoor, al naar de apotheek en naar de winkel geweest. Niet alleen hoor!!

Verder beetje wandelen, boekje lezen, filmpje kijken.. Ja het gaat erg goed! Het drukt wel wat, maar niet supervervelend. Het voelt alleen nog niet echt als 'mijn' borsten, haha, maar dat zal wel normaal zijn :)

Oh en Rachel, voor je t weet is het zover!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sokkie!

Zo je 2e dag zit erop en zo te lezen is het allemaal wel te doen!

En dan al op pad geweest ook!

Hoop echt dat mijn week volgende week ook zo goed begint :D

En t lijkt me ook heel raar hoor in het begin maar daar hoor je veel vrouwen over,uiteindelijk worden je boobs vanzelf wel eigen!

Hopelijk heb je een goede nacht en alweer op naar de 3e dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Ik las een aantal goede reacties op de celebrex, maar moet zeggen dat het mij tegen valt. Gisterochtend en gisteravond voor het slapen een celebrex gehad maar heb dan meer pijn dan met paracetamollen. En als slaappil werkt het bij mij ook niet, helaas.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tramadol wel. Dit is een morfine variant. Beetje duf wordt je ervan, dus ook slaperig. En haalt de scherpe rand van de pijn weg. Ik word er persoonlijk ook weer misselijk van en mn hoofd word zwaar. Maar dat word ik ook door de narcose. Dit mag ook samen met paracetamol. Misschien is dat een idee. Ook is er een combi variant tramadol en paracetamol hoorde ik de huisarts zeggen. T.z.t zal ik t weten. Ik ben 2-5-2012 aan de beurt. Hoop dat je er wat aan hebt. Het best meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Ik las een aantal goede reacties op de celebrex, maar moet zeggen dat het mij tegen valt. Gisterochtend en gisteravond voor het slapen een celebrex gehad maar heb dan meer pijn dan met paracetamollen. En als slaappil werkt het bij mij ook niet, helaas.

Xxx

Hoi Sokkie,

Je pakt toch wel je celebrex als extra, met de paracetalmol moet je gewoon door gaan hoor.

Ik pakte na 2 dagen nog maar 1x celebrex voor het slapen gaan. En de rest kon ik af met paracetamol.

de celebrex werkt ook ontstekendremmend dus daarom ben ik er maar mee door gegaan heb niet eens 1 strip op gemaakt ...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sokkie,

JA je moet met de paracetamol je pijnspiegel op peil houden,

Daarnaast neem je een celebrex in de ochtend en voor de nacht dan werken ze echt als slaapmiddel.

Ik vond slapen en suf zijn op de dag vreselijk vandaar dat ik er maar 2dagen in de ochtend heb genomen.

Slapen 'snachts prima.

Daarnaast echt om de 4 a 5 uur 2 paracetamol nemen hoor.

Dit heb ik volgens mijn tot zaterdag gedaan, is even hoe je je voelt en of je nog pijn heb, de paracetamol ga je dan om de 6 uur doen en zo bouw je af.

Dus hup direct die paracetamol gaan in nemen hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed zo,

en mijn borsten voelde echt pas na een paar weken als 'mijn borsten'

Na 6 weken verlangde ik ook band af en echt bh aan, maar dat viel ook tegen die band af prima maar de kliniek bh uit brrr dat voelde niet lekker die kliniek bh ben je na 6 weken zo gewend dat ik het ook heel veilig voelde. Ik heb daarna nog een paar nachten er mee geslapen en ook het zij slapen weer moet aanwennen want ja er zit is extra's en daar moet je dan ook weer aan wennen Pas toen ik weer goed op mijn zij kon liggen heb ik hem ''s nachts niet meer gedragen en na een week of 7 had ik ook het idee alles pas echt op zijn plek gaat zitten zonder druk van een band en kliniek bh.

Toen kon ik ook pas echt zeggen he dit zijn mijn borsten.

Nu ben ik 9 weken PO en is het helemaal vertrouwd, en blijf mijn omvang stabiel, er is na de 6 weken 2 cm bij gekomen. Ook voelen ze nu soepel aan worden ze iedere dag een stukkie mooier.

Wacht nog op de foto's van Accz,

Ik heb mijn foto's op mijn oude mobiel staan en die moet er nog af. :107:

sterkte,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik was die andere vrouw...

Mooi dat het goed gaat met je, met mij ook best wel. De olifant vond Groningen te ver denk ik! Ik vind het op de rug slapen het ergst, en vandaag had ik pijn bij m'n littekens toen ik overeind wou komen. Toch maar rustig aan denk ik.

Ik heb m'n kindjes voorlopig wel uit spelen, dan wil het wel. Beetje films kijken en af en toe een beetje naar buiten. We hebben wel het goede weer besteld hé?

Succes verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sokkie!

Het is effe uitvogelen hoe en wat he met al die pillen!

Ik zou ze gewoon 2x daags nemen als je er niet misselijk ofzo van word,al word je dan een beetje suf,het werkt toch ook ontstekkingremmend...

Is het vannacht al wat beter gegaan?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ging prima. Ik had eerder deze week de jodium (is trouwens oranje ;) ) al van mijn lijf gewassen, maar na het douchen extra schoon. En lekker haren gewassen! Vandaag begonnen met paracetamol afbouwen, nu om de 6 uur. Is goed te doen.

Mijn borsten zijn nog superstrak, maar zie wel dat ze al meer gaan 'hangen'. Het puntige is er ook al af. Wordt steeds mooier!! Mijn vriend ging vandaag voelen, hij zei, het voelt als plastic!! Haha ja, dat is het ook hahaha! Wordt vanzelf zacht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.