Ga naar inhoud

Sokkie : 26 maart 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hey,

Ja, wij waren net op tijd.. Ben blij dat we geruild hebben! Nu eerst m'n dochters de auto uit geschopt ;) en snel doorgesjeesd!

Op papier had ze dat ik een bovenooglidcorrectie heb gehad, ben blij dat v. Onselen dat papiertje niet had!!!

Hechtingen was idd een fluitje van een cent, en bij mij zijn ze ook zo mooi! Jeej!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

HOi Sokkie,

plaats net een bericht onder je foto

Maar daarna dacht ik was jij nu diegene die al op de zij sliep?

Dit zou nl ook kunnen bij dragen aan je ongelijk herstel. tenminste ze raadde het echt aan om op je rug te blijven slapen, dit omdat het eventuele vocht aan een kant terecht kan komen.

Zo hebben ze het mijn in duitsland verteld.

Mss dat dit een verklaring kan zijn, maar kan even niet terug vinden of jij nu ook de zijslaper was.

Ik heb makkelijk praten ik ben een rugslaper en slaapt altijd op mijn rug hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb je net een vriendverzoek gestuurd.

Ik ben 1 mei aan de beurt, in het Sint Fransiscus Gasthuis in Rotterdam, door Dr. Smit. Ik krijg de Natrelle 410 MX 370 cc.

Dus zoals je waarschijnlijk begrijpt ben ik nieuwsgierig naar iedereen die anatomisch heeft gekregen. Ben zo nerveus over de maat!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Sokkie!

Heb inmiddels de hele week er alweer opzitten! Gaat snel, we zijn alweer bijna 4 week po...

Zondag was ik gevallen omdat ik mijn kleinste draakje naar de gang wou sleuren, en ik struikelde over m'n eigen voeten... Dompie! Maar ik viel dus met m'n rechter arm omhoog en precies op m'n borst, au! Ik had gelijk gevoeld, maar alles was nog zacht, pfff. De dagen erna had ik veel spierpijn (zo voelde het) in m'n oksel. En ik heb eerst halve dagen gewerkt, was ook wel genoeg. Gister ging het weer beter, ga volgende week gewoon hele dag werken.

Met jou alles goed? Worden die van jou ook al zachter?

Groetjes Inkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Inkie!

Pff ja das wel even schrikken dan he!! Gelukkig dat het goed gaat.

Hier gaat het ook allemaal goed, borsten worden steeds zachter! Sinds dinsdag ook aan het masseren. Bij mij mogen ze nog wel meer gaan dalen, komt ook wel, ik zie ze per dag veranderen, geduld, geduld geduld :)

Tijd gaat inderdaad snel!! Nog maar 2,5 week en dan mag de kliniekbh uit en, nog fijner, die rotband af ;)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kirsten,

Nee masseren is niet pijnlijk hoor :) alleen ik doe het 2x per dag en dan is het de 2e keer wel ff gevoelig, maar dat komt door het masseren, niet door de operatie. Mag inderdaad alleen van boven af aan tot de tepel.

Jaaaa straks bh's kopen, ik ben zoooo benieuwd waar ik op uit kom!! Ik denk dat ik zo naar de B'tjes toeloop, in mijn hoofd is het nog steeds een 80b namelijk :) haha

x fijn weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou denk niet dat je een B nog past;)

En natuurlijk ook bikini's want die pas je waarschijnlijk ook niet meer! Leuk leuk leuk

Ik begin maandag met masseren,ga ook maar voor de bio-oil want lees dr goeie verhalen over.

Fijn weekend x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hebben we het nou over masseren of smeren ???? haha ben nieuwschierig .....ik hoor dat je niet mag maseren met ruwe siliconen ??

Ik smeer wel al langer ....de boven kant dan he met een amandel olie en vitamine e erin ....ik dacht laat ik slim smeren tegen striae enzo ......

Met de littekens moet ik even wachten daar zitten nog kortsjes op .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Sokkie,

Ik was donderdag in de stad, heb even BH's gepast. Ik had 75C en 75D meegenomen, 75D dus! Maarja, wel bij Hönkermoller...

En masseren is gevoelig bij jou? Moet je dan niet iets rustiger doen? Bij mij is onder en zijkant nog aardig hard, bovenkant lekker zacht. Ik doe de zijkant ook wel, maar dat is ook aardig gevoelig. Weet niet of het dan wel mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hebben we het nou over masseren of smeren ???? haha ben nieuwschierig .....ik hoor dat je niet mag maseren met ruwe siliconen ??

Ik smeer wel al langer ....de boven kant dan he met een amandel olie en vitamine e erin ....ik dacht laat ik slim smeren tegen striae enzo ......

Met de littekens moet ik even wachten daar zitten nog kortsjes op .

V Onselen raad dus wel aan te masseren maar dan alleen boven de tepel,dus echt de borstspier.

Ik gebruik dan bio-oil want dan is ook goed voor litteken en eventuele straie.

Moet 2x daags masseren en dan ook t litteken,en dan nog apart litteken smeren met Dermatix... dagtaak maar alles voor mooie boobs en hopelijk een onzichtbaar lijntje;)

@inkie

Volgens mij mag de zijkant idd niet,je moet je "tepellijn" aanhouden dus kan wel iets van boven/zijkant...

En gefeliciteerd met je D :-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Inkie Ja idd, de eerst dag masseerd ik vrij had en zonder olie onder de douche. Nu met olie en iets zachter gaat een stuk beter :) Gefeliciteerd met je D!! Ik ga 6 mei (koopzondag) de eerste bh's kopen :)

@ Kirsten idd alleen boven de tepel. Mag jij al masseren dan? Wat vlot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben morgen 3weken po en mag dan beginnen! Toch een beetje spannend hihi

En wil graag t litteken gaan smeren want als ik naar achter hang dan zie je een soort strengetje naar de snee toe lopen en daar zit dan een bobbeltje in,volgens mijn moeder word dat dan hard littekenweefsel. Zij heeft zelf ook een bv jaren geleden gehad maar heeft kapsel/lekkende protheses gehad dus ze is heel bezorgd om mij:-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.