Ga naar inhoud

Sokkie : 26 maart 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo Sokkie,

Wat zien ze er mooi uit!! Ik lees al even mee want ik ben zelf bijna aan de beurt, ook bij van Onselen. Het is dus erg fijn al jullie ervaringen te lezen! Oh, wat kijk ik er zelf ook naar uit! Succes met het herstel!

Groet,

Snoozie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai,

Ik voel me erg goed! Maar ik heb sowieso een heel makkelijk herstel gehad. Afgelopen vrijdag ben ik weer aan het werk gegaan, 4 dagen po. Maar wij hebben een eigen bedrijf, kan dus wel zelf bepalen wat ik doe en hoe lang. Vrijdag alleen 's middags gewerkt, deze week al weer volledige dagen. Ik ben alweer aan het fietsen, gisteren gestofzuigd en vandaag gekookt.

Maar ik hoor het van heel veel meiden ook heeeel anders hoor, dus pin je hier niet op vast!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh, boefje! Je mocht helemaal niet fietsen!

Mooi dat het zo goed gaat. Ik geniet nog even van m'n vrije dagen. Morgen ga ik voor een gezichtsbehandeling waar heel veel massage dingetjes bij zaten. Ik ben nu toch goed voor mezelf bezig dacht ik...

Weet jij welke maat je nu hebt? Ik zit volgens mij nu op 75C. Zeer tevreden!

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames ,jeetje Sokkie jij gaat hard.Stofzuig je ook maar dat mag toch helemaal niet.Je borsten moeten toch tijd hebben om in te kapselen.Hoe meten jullie dat eigenlijk want wil ook wel weten waar ik op zit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een topic over, bij info borstvergroting. Je moet jezelf onder je borsten meten, en over je borsten (over je tepels). Het verschil daartussen is -theoretisch- je cupmaat.

Stofzuigen doe ik met mijn bovenarmen langs mijn lichaam en kost geen kracht. Ik doe het gewoon ff met de franse slag hoor, niet uitgebreid overal achter en op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb vandaag auto gereden, met onze automaat. Ging prima, ga morgen m'n meissies weer naar school brengen.

Ik had een bikibi besteld bij Zalando, maar was leeg pakje! :103: Ik wilde ook wel bikini foto maken, maar de andere pas ik niet meer... Beetje te weinig stof!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mous

Nee, ze zijn niet vrij, hebben paasontbijt en spelletjes.

En ja, die foto's ga ik wel even om vragen dinsdag als ik weer heen moet. En ik heb 385cc, beide kanten.

Hoe voel jij je na 2 maanden nu?

De foto's krijg je pas als Na genomen wordt die is bij de laatste controle.

Moet ze zelf ook nog krijgen maar ze mailde dat het wel ging gebeuren.

Na 2 maanden gaat alles goed hoor, ik heb hetzelfde snelle en zogoed als pijnloze herstel gehad als jullie.

En was ook weer snel aan het werk, het enige wat me erg opviel is de maat er komen toch nog wel wat cm's bij. blijkbaar druk de band en bh de boel toch naar binnen.

Daarom vroeg ik ook naar je omvang, hihi

Denk niet dat alles zo anders is bij jullie, en ik heb inmiddels echt een 70 E droeg voor de bv een 75B, ( foute bh)

Maar echt dat zie je niet hoor, het ziet er uit als een volle c klein d mss.

x mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat een vlot herstel inderdaad! Ik zal je er niet op vastpinnen maar er voor mezelf wel op hopen :) Ik heb in ieder geval 3 weken vrij, alleen wel twee kleine kids. Wat dat betreft lijkt het me wel erg lastig die 6 weken niet te tillen.

Ik kijk er ontzettend naar uit en ga nog even naar jullie mooie foto's kijken!

Groet,

Snoozie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snoozie,

Spannend, nog maar 2 weken! Voor je het weet... Haha.

Morgen hechtingen eruit! Ben heel benieuwd naar de littekens.

Verder gaat het nog steeds erg goed. Volledig pijnvrij, alleen als ik veel doe voel ik wat druk.

Inkie, tot morgen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!

De hechtingen zijn eruit!!! En de littekens zagen er heel erg mooi uit!! Mijn moeder was mee en zij was echt verbaasd, zo mooi.

De zuster ging daarna nog even aan mijn borsten voelen, ik vind ze zelf nog wel stijf, maar zij vond ze al heel soepel! Wordt nog veel soepeler natuurlijk.

Ik mag weer autorijden, jeeej!

We stonden binnen 5 minuten weer buiten ongeveer, dus heb Inkie niet gezien. Hoe is het bij jou gegaan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sokkie!

zo dat is ook weer achter de rug! Was het pijnlijk of niet?

fijn dat je borsten goed genezen en mooi soepel beginnen te worden.

Had je moeder ze nog niet gezien? Ik vind het wel grappig want mensen die ze zien zeggen allemaal,oh wat mooi natuurlijk! Mensen hebben vaak het bal effect in hun hoofd... Maar niet bij dhr v onselen mensen! (ik doel ff op mijn topic hihi)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net 3 nieuwe foto's toegevoegd, 1 van het geheel en 2 van de littekens. Wat vinden jullie ervan??

Mijn linkerborst ziet er groter uit, sinds het begin al. Waarschijnlijk was dat voor de operatie ook al zo :) Ik ben linkshandig dus zal die kant wel meer gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.