Ga naar inhoud

Sokkie : 26 maart 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

Goed hé, alweer zover om hard te lopen!

Ik heb stiekem al die andere BH aan, met dat mooie weer leek dat wel leuker met een t-shirtje!

Maar 's nachts nog wel die kliniek BH hoor, anders durf ik niet op m'n zij te liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Lekker hè dat je weer kan hardlopen, ik was vorige week al geweest, ging super. Ik ben aankomende dinsdag 6 weken po. Ik had wel die band weer omgedaan met hardlopen, want dan kunnen ze echt niet bewegen! Al moet ik zeggen ik vind ze nog erg stug, hoop dat ze snel wat soepeler worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Snappie

Hoi Sokkie,,

Hoe ging het hardlopen?Ik ga zondag proberen weer te sporten ben dan 5 1/2 week maar heb er zo'n zin in.

Vandaag bh's gekocht en 75C-70D.helemaal happy want dan is er nog veel keus om leuke bh's te vinden.Ben helemaal blij!!!!

Passen ook goed bij mijn lichaam.Kreeg van de verkoopster een maximizer bh.Wat een onding zeg.Enorm stug ding met ullingen en ik kreeg er een enorme boezem van niet normaal.Misschien dat anderen dat wel mooi vinden maar ik vond het verschrikkelijk.Trouwens als ik die bh wel mooi vond doordat ik een enorme boezem kreeg dan is de bv voor niets geweest .daar neem je toch geen bv voor om dan nog met enorme vullingen rond te lopen...

Zal snel weer wat foto's plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet gauw jaloers te krijgen, maar dat jullie lekker aan t hardlopen zijn geweest vind ik wel heel cool. Heerlijk. Ik moet t nu even met een korte wandeling doen. Geduld i know.

Ik ben wel blij voor jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Ik had de kliniekbh aan met de band inderdaad, voelt wel lekker veilig :) Gisteravond alweer wezen lopen, echt heerlijk na zo lang niets.

@Inkie, zou ik ook doen hoor, als ik al een bh had gehad!! Van de week al een paar keer de band niet om gehad omdat ik een verjaardag had en gewoon leuke kleren aan wilde. Joh die paar dagen...

@Snappie: lekker, morgen weer sporten! t Is even wennen maar komt vast goed!! Haha die maximizer! Zo'n een had ik voor mijn bv, inderdaad superstug en heeel erg veel vulling!! Nu niet meer nodig :)

@Miss Sport: Ja frustrerend he.. Ik snap je helemaal. Ik schrijf elders ook mee op een hardloopforum en daar las ik steeds wie er gelopen had en hoe lang etc. etc. etc. toen was ik ook stikjaloers. Maarja, t is voor een goed doel moet je maar denken. Ik zie dat je 2 mei geopereerd bent, gaat het allemaal goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is ivm ontbrekende pre echo niet doorgegaan op 2-5, dit is de volgende dag verricht. Zie mijn topic.

Het gaat heel goed gelukkig. Alleen in de ochtend uit bed komen. Lukt wel zonder hulp, maar het lijkt alsof iets me terug duwt.

M'n man vroeg me net of we gaan sporten. Nou dat mag ik verlopig echt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2dgn is bijna niks. Komop je bent al zover gekomen.dit kan er ook nog bij. Dan heb je weer wat om naar uit te kijken. Spannend. Ik heb geen idee op wat ik kom met m'n 320cc.

Veel lingerie plezier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, je hoort zoveel verschillende dingen, de een moet 6 weken met band en bh, de ander 4. Ik heb nu gewoon een bh aan en het voelt hartstikke goed. Vannacht ook zonder iets geslapen, heerlijk. Mijn littekens zijn trouwens direct superzacht geworden nu ik de kliniekbh niet meer draag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Dat het dragen van die kliniekbh bij iedereen anders is is echt zo. Een vriendin van mij hoefde de bh maar 3 weken overdag en 6 weken s nachts aan. En wij 6! En die band moest ik 4 weken om ja! Al draag ik hem nog wel met sporten! Lekker veilig, hihi...

Ik ben morgen 6 weken po, gister 2 nieuwe bh's gekocht en een push upje, (kon het niet laten) jammer dat mijn borsten nog niet echt bewegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Goldy!

Jeej, ook jij 6 weken po alweer!!! Gaat hard he! Ik moest echt 6 weken de band om! Gisteren heb ik de band voor het eerst afgelaten met sporten. Ging prima, ze vlogen echt niet weg :) wel even wennen dat er wat zit hoor!! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha sokkie, fijn dat ze niet zijn weg gevlogen. Ik hou m'n banden ook nog in hand bereik voor het sporten. Maar zover is het voor mij nog lang niet. Ik ben heel erg blij voor alle meiden die de beruchte 6wk voorbij zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sokkie!

6weken po alweer! Wat gaat die tijd dan ineens hard he!

Heb je helemaal geen last gehad van de overgang naar een normale bh? Ik moet nog 6dagen en heb al een oude bh gepast (75e) en die zit echt pijnlijk bij mn litteken!

Hopelijk is dat over een weekje ook weg!

Jij heb zeker ook bijna je controle? ik de 24e,ben benieuwdddd

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kirsten!

Nee helemaal geen last eigenlijk. Mijn controle is pas 5 juni! Kon niet eerder in Haren. Wel raar, want dat zeiden ze toen en Inkie heeft later een afspraak gemaakt en die kan wel eerder. Nou ja, maakt me niet uit verder hoor.

Ik vond trouwens wel dat er veel verschil zat tussen week 5 en week 6! In week 5 was het nog pijnlijk om kracht te zetten met mijn armen, nu helemaal niet meer!

Maar jij ook een E dus! Groot he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja dat is een beetje vaag..ik moet mijn afspraak ook even snel verzetten,ik heb in de avond maar dan werk ik toevallig die dag dus hoop dat ze nog een plekje hebben in zeist deze maand!

Fijn te horen dan het bij jou ook nog pijnlijk was en nu niet meer.. ik dacht alweer dat ik dat alleen maar weer had;)

Bij mij doen de spieren vaak nog zeer,elke dag een andere kant pfff moet toch echt volgende week weer beginnen in de zorg!

Maar dus toch nog even geduld hebben hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook nog wel een beetje eng om m'n borstspieren aan te spannen, maar idd, ze vliegen nog niet weg. Wel lekker, hoor! Dat harnas af!

Ik heb 'm nog niet verbrand.

Ben wel heel blij dat ik het gedaan heb! Alles bij elkaar viel het mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een fijne berichten,

Heerlijk is het zonder de verplichte band en bh.

En de tijd vlieg idd.

@kirsten, niet te veel van de controle verwachten hoor, als je vragen heb kan je die laten beantwoorden verder maken ze foto's. Die ik nog steeds niet heb ( helaas). Verder zie je alleen de consulente. En in Zeist kan je ook op zaterdag terecht, toen ik er was werd heel duidelijk wat een prive kliniek is , hihi ik was er helemaal alleen.

groetjes Mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mous,

ik vond de 1e controle,hechtingen verwijderen, ook al heel snel gaan en had wel verwacht eigenlijk dat de 2e controle wat uitgebreider zou zijn...

en de dhr zelf te zien! hij heeft ze tenslotte gemaakt he?!

we zullen zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.