Ga naar inhoud

Sokkie : 26 maart 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihi, ik lees dat je van B naar C wilde met 380cc, nou jij zal verbaast zijn als je de eerste keer bh's gaat passen. Dat is ws gewoon een E of F geworden hoor, als je 75cm omtrek hebt. Zoals je ziet in mijn handtekening wilde ik van A naar C, maar is het toch echt een E geworden.

Fijn dat het allemaal goed gegaan is en dat je pijn mee valt. Ik vond de tweede dag het ergst, nou die heb je bijna achter de rug. Heb je ze al in het echt gezien? Ga je vanavond douchen?

Groetjes Schorpioen

Hihi, toch op een E gekomen lees ik. Weet je nog mijn vorige bericht, hierboven. Je zei dat je echt geen E wilde, nu zeker heel blij met je E. Was bij mij ook zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mous

heb vandaag ff de kliniek gebeld en afspraak een weekje verzet,heb meteen gevraagd of v onselen erbij zou zijn nou idd niet dus. Alleen als ik echt iets heb ofzo...ze zei dat de consulentes ze elke dag voorbij zien komen en dus ook alles kunnen vertellen. Oke dan maar!

@sokkie

wel een mooi maatje he E ;)

vind het trouwens wel erg snel wennen hoor! Maar weet nu echt zeker dat 380cc bij mij max was,anders kome ze er volgens mij echt aan alle kanten onder uit piepen!

ben wel gerust gesteld nu je zegt dat die rand bij jou ook verdwenen is... Dhr had echt gelijk,je gaat op elke cm van je borst je gek staren en dan zie je alles uitvergroot! Dus geduld...again...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.