Ga naar inhoud

Sokkie : 26 maart 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi sokkie

Hoe gaat het met je?

Wat is dat weer heerlijk dan dat douchen, of je een eeuw niet geweest bent, hihi

Straks als de hechtingen eruit zijn is het helemaal lekker, ik was altijd erg voorzichtig en er weer snel onderuit.

Daarna dat droog fohnen ... nog een weekje en dan zijn ze er bij jou ook weer uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Ik lees dat je de paracetamol alweer kan afbouwen, bij mij nog niet... Heb nu niet echt meer dat drukkende gevoel, maar felle steken onder bij m'n borstbeen. Meer links dan rechts eigenlijk, maar misschien doe ik wel teveel...

Hebben ze jou nog wel gebeld, trouwens? Mij niet. Vind ik niet zo erg, maar zeg dan ook niet dat je dat gaat doen.

Ben je wel tevreden met het resultaat? Ik wel! En slapen gaat ook iedere nacht beter.

Succes verder nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah ja dat zal wel effe anders voelen,ineens een hele hand vol! Doet dat geen zeer dan,ik denk dat ik er de 1e week nie aan durf te komen laat staan me vent hihi

Fijn dat je al kan afbouwen met pijnstillers! Snel zeg!

Kan je jezelf al een beetje redden,met aan/uitkleden enzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mous: Ja ik deed het ook heel voorzichtig inderdaad! Eerst proberen het spul droog te houden, maar dat lukt echt niet! Daarna maar zo snel mogelijk.

@Inkie: Die steken heb ik af en toe ook wel hoor, en ook links meer dan rechts. Maar t is goed te doen. Ik ben wel gebeld dinsdag. Wat vreemd dat ze jou niet gebeld hebben! Ben erg tevreden!! Eerst vond ik ze heel puntig, maar wordt steeds mooier!! Slapen gaat hier idd ook beter. Misschien zien we elkaar nog wel even volgende week dinsdag! Succes nog!!

@kirsten: haha ja dat voelt ff heel anders! De eerste dagen had ik nog echt een doof gevoel in mijn borsten, is nu over. Maar doet niet zeer hoor, er aan komen. Ik kan alles zelf qua aankleden, direct eigenlijk al. Alleen de knoop van mijn broek ging eerst niet, maar sinds vanmorgen wel weer :) Nou meid, geniet dit weekend nog maar even extra van het douchen en op je zij/buik slapen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden,

Alweer 6 dagen po, gaat snel! Het gaat heel goed met het herstel. Vrijdagmiddag en gisteren alweer aan het werk geweest. Wij hebben een eigen bedrijf, dus ik kan wel zelf aangeven wat ik doe en hoe lang, dat scheelt wel! Sinds gister geen druk meer op mijn borsten.

Het is mij echt 100 procent meegevallen allemaal. Gistermiddag laatste paracetamol gehad en tot dusver niets meer nodig gehad. Mijn borsten jeuken wel, maar dat is een goed teken!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sokken,

Ik ben vandaag 3 dagen na mijn bv.Grappig om te lezen dat het allemaal een beetje hetzelfde gaat..Ook ik vind het slapen en ramp s'nachts maar zal snel weer beter gaan hoop ik.

Kirsten27 veel succes morgen,eindelijk is het zover...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je foto's bekijken...Ik zit nu op een d-cup.Hoop dat dit blijft.Borsten zitten nog erg hoog en moeten nog naar voren komen.Wat denken jullie zou ik de d-cup houden?I hope so

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje slaap jij al op je rug,ik kan het niet doet toch teveel pijn...

Super hoor,ik hoop toch dat ik het ook snel kan want ik ben gebroken s'morgens..

Link naar reactie
Delen op andere sites

paste die nog dan?

Ik heb het druk met nieuwe kopen valt niet mee want moet broek 36 hebben en boven 40 hihi

De oude passen niet echt meer gelukkig kan mijn dochter ze aan ik had nl altijd maatje 176 ( kindermaat)

1tje kan nog net, alleen in het verre Cuba dan hihih

en top dat je al zo snel hersteld bent, je zal zien de 6 weken zijn zo voorbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je herstel zo vlot gaat.Ik moet zeggen het valt mij ook mee.Heb nagenoeg geen pijn alleen het slapen is lastig maar verder klaag ik niet...en ja Cuba lijkt mij ook heerlijk.We gaan gewoon mee allemaal pronken met onze nieuwe borsten haha(boobie trip)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Bij mij ook goed, ik was gister de pilletjes zelfs vergeten!

Ik heb de foto's even gekeken, en volgens mij mogen we trots zijn! Ik zal zelf ook wat foto's plaatsen, ik vind het nu jammer dat ik geen voor-foto's gemaakt heb. En naar Cuba (of waar dan ook in de zon); ik ga mee! Ik hoop dat we ook nog veel Nederlands zonnetje te zien krijgen trouwens.

Sokkie, wat voor werk ben je alweer aan het doen dan? Ik ben nog 1,5 week vrij, ik ga er ook nog even van genieten! Voor ik weer met mensen ga slepen... Ik kan m'n armen al wel weer hoog krijgen, maar dat doe ik nog maar niet teveel.

Succes allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ,

Dan zijn je foto's geen probleem,

Als je bij je nacontrale je Na foto's laat maken kan je je mail adres geven en dan mailen ze het je door.

Ik heb gisteren bericht gehad dat het nog even duurt maar ze zouden ze wel opsturen

Wil je hier nl plaatsen de mijne zijn erg onduidelijk,

Hoe is het verder met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.