Ga naar inhoud

PiP implantaten


Vlinder

Aanbevolen berichten

Hoi Kat,

ja idd, bij mij was ze gescheurd en ook te hoog geplaatst

( bij iedereen hier dus blijkbaar hetzelfde probleem, ook bij Shemna, alleen heeft zij er dan ook nog een slecht uitgevoerde lift bij !!!)

Ik had volgens mijn pc nu 4 opties,

1) gewoon verwijderen

2) verwijderen + lifting eigen borstweefsel

3) verwijderen en plaatsen nieuwe

4) verwijderen en plaatsen nieuwe en lifting

Destijds wou ik geen lifting bij B&F en dacht ik dus dat het normaal was dat mijn borst meer 'hing'

Mijn pc nu zei meteen dat de implantaten te hoog geplaatst waren en dat daardoor kwam

Hij heeft ze dan nu een stuk lager geplaatst waardoor het lijkt dat ik veel stevigere borsten heb, hij had dus duidelijk gelijk, ook nu geen lift en geplaatst onder de spier

Zijn jouw implantaten ook stuk??

veel moed alvast

grtjs

Bedankt voor je antwoord! Ik denk er ook sterk aan om ze opnieuw achter de spier te plaatsen maar dan lager. Volgende week heb ik nog een nieuwe afspraak met de PC om alles nog eens te bespreken. Hopelijk heb ik tegen dan mijn dossier gekregen ...

Omdat ik hoe dan ook die slechte PIP's uit mijn lichaam wou, heb ik geen foto's laten nemen. Gescheurd of niet, ik wil ze weg. Na de operatie zal ik dus weten of ze inderdaad gescheurd waren. Mijn PC vond het ook niet echt nodig om foto's te laten nemen als ik toch binnen een paar weken geopereerd wordt. Nog even afwachten dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie

Iemand naar de 7e dag gekeken deze middag op vrt? Misschien komt er toch meer uit de bus vallen dan voordien qua terugbetaling maar daar heb ik toch duidelijk gehoord indien de explantatie gebeurd in een erkende kliniek en geen privee ziekenhuis, dus ik denk dat quan toch foefelarie aan het doen is

groetjes san

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Sandra,

Eigenlijk is dit toch wel een grote schande hé !!!

Proberen die van Quan al de slachtoffers van B&F een tweede keer in de maling te nemen?? daar lijkt het in elk geval erg op

Dat zulke praktijken mogen blijven gebeuren daar kan ik me zo kwaad in maken !!!

Hopelijk komt er morgen iets goed uit de bus en nemen dan alle dames de wijze beslissing om zich te laten behandelen door erkende chirurgen

ben benieuwd .......

grtjs

Dat ze een keer ingrijpen hé van hogerhand, zij hebben er ook schuld aan , er moet maar beter gecontroleerd worden AUB zeg, een thorax chirurg die pc doet, kan enkel in belgie!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Wat ik maar niet begrijp is dat ze hier niet van hogerhand ingrijpen!!!

Wie van jullie wist dat Vercoutere geen erkend Plastisch chirurg was, ik niet in elk geval, ik ging er van uit dat je wanneer je zo een operatie laat doen je ook door de juiste mensen geholpen werd?!

Een beetje naief misschien maar ik was dus zeker niet de enigste, als ik nu zie hoeveel vrouwen hij be- of beter mishandeld heeft snap ik niet dat die mens zijn naam nog durft uit te spreken!!!

Rommel van implantaten, niet mooi geplaatst en dikwijls onnodig een lift uitgevoerd, waar is die man in godsnaam mee bezig

Als hij nog een beetje eigenwaarde heeft wordt het hoge tijd dat hij een ander job zoekt................ als beenhouwer bijvoorbeeld zou niet misstaan bij hem !!!!!!!

In elk geval dames, doe zoals ik en Shemna , ga aub naar een erkend plastisch chirurg

Als iedereen zo denkt is het binnenkort gedaan met hun privé kliniekjes en hun wanpraktijken

Ik heb mijn wissel al gehad en het verschil is enorm met hoe het bij Body and Face gedaan was, echt waar

Ik veronderstel ( maar ben niet zeker natuurlijk ) dat ook de verwijdering van niet gescheurde implantaten wel tussenkomst van mutualiteit zal komen, na het nieuws van gisteren denk ik dat het bijna niet anders kan

In elk geval, Kop op Dames

grtjs, Mi. Lo.

ik wist niet dat vercouter geen pc was maar een thoraxchirurg , ik ging me daar anders niet laten behandelen hebben, no way!!! Maar het kon toch waarschijnlijk omdat er hier in belgie zooooon goeie controle is !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ook ik ben in maldegem geweest door vercouteren, resultaten net zelfde als die van u, ik ga dus ook wissel laten doen bij erkende chirurg mag ik weten bij wie jij geweest bent nu? ik ben nog op zoek naar goede, laat je mij iets weten aub? Oja ik heb dus scheur dus moeten eruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ook ik ben in maldegem geweest door vercouteren, resultaten net zelfde als die van u, ik ga dus ook wissel laten doen bij erkende chirurg mag ik weten bij wie jij geweest bent nu? ik ben nog op zoek naar goede, laat je mij iets weten aub? Oja ik heb dus scheur dus moeten eruit.

van waar ben je ? In het az-sint jan zitten drie goeie pc, ook in sint-lucas in assebroek en ook in bl'berge 1 goeie pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

O jammer ik dat niet gezien heb,zal het herbekijken via telenet;ik hoop het zo dat we toch wat meer gaan terug krijgen,morgen ga ik voor 2de echo endan donderdag naar PC om alles te bespreken,hoop dat het niet lang zal duren eer ik die gescheurde implantaat uit mijn lichaam zal hebben.GRTJS

Link naar reactie
Delen op andere sites

O jammer ik dat niet gezien heb,zal het herbekijken via telenet;ik hoop het zo dat we toch wat meer gaan terug krijgen,morgen ga ik voor 2de echo endan donderdag naar PC om alles te bespreken,hoop dat het niet lang zal duren eer ik die gescheurde implantaat uit mijn lichaam zal hebben.GRTJS

ja te herbekijken via deredactie .be

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand naar de 7e dag gekeken deze middag op vrt? Misschien komt er toch meer uit de bus vallen dan voordien qua terugbetaling maar daar heb ik toch duidelijk gehoord indien de explantatie gebeurd in een erkende kliniek en geen privee ziekenhuis, dus ik denk dat quan toch foefelarie aan het doen is

groetjes san

Hoi San,

Ik heb er net naar gekeken, ja ze hebben hier duidelijk vermeld dat het uithalen alleen vergoed wordt wanneer het gebeurd door een erkend chirurg!

Hoewel Quan toch aan meerderen van ons een brief verstuurd heeft met hun aantrekkelijke voorwaarden, uithalen, en plaatsen van nieuwe aan belachelijk lage prijs,

Er zijn nu toch bewijzen genoeg zou ik zeggen om die wanpraktijken te kunnen stoppen, DAT ZE NU EENS INGRIJPEN AUB !!!

Ik heb ook mijn pasjes opgevraagd maar eveneens nog niet gekregen, hoewel ze in hun bezit zijn, staat ook vermeld in de brief

Hoewel ze bij mij reeds verwijderd zijn en ik nieuwe implantaten heb hoop ik toch ook dat mijn pc die ik nu heb eveneens iets wil doen in de prijs zoals ze in de reportage vermelden

Ik moet dinsdag gaan om de hechtingen te laten verwijderen en zal het hem vragen.

Misschien kan ik nu niet meer genieten van die verlaagde prijs en dat zou wel jammer zijn natuurlijk want ik had geen keuze

één implantaat was stuk en verschillende lymfeklieren zaten al vol silliconen, ze moesten er zo vlug mogelijk uit!!

Ben in elk geval wel blij voor elk van jullie die nu wel een serieuze reductie in prijs krijgt

Toch een beetje gerechtigheid ??

veel moed dames Plastisch chirurgen verwijderen borstimplantaten tegen halve prijs

groetjes Milo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo smile 2008

wat ben je daar tegengekomen?Ik ben er ook geweest,alleen met de bedoeling om mijn dossier terug te krijgen.Ik heb klacht in gediend bij de orde der geneesheren.Mijn linker prothese is volledig gescheurd en sedert gisteren weet ik dat op 23/02 wordt geopereerd van dr defene,erkend plastisch chirurg.

Alles moet op nieuw gebeuren wat ik destijds liet doen bij body and face,vercouttere geeft er een echt zootje van gemaakt.Borstlift VOLLEDIG mislukt

Ik ben bang en blij tegelijk,hopelijk valt de schade nog mee door die gescheurde pipimplantaat.Grtjs Shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga AUB niet naar de Quan Clinic in Roeselare.

Bedankt maar dat had ik direct door na her eerste tel naar daar, omdat ik waarschijnlijk teveel vragen stelde zei de receptioniste, ik zal je doorverbinden met de directeur nl karel verlinden ( een maand geleden te zien op tv in reyers laat) ik stelde een aantal waarschijnlijk lastige vragen , hij beantwoorde ze wel maar toen hij bij hoog en laag beweerde dat hier in belgie zowel het verwijderen van gescheurde als niet gescheurde implantaten terug betaald worden door de ziekenfondsen ???? Niet waar dus .... enkel gescheurde implantaten... hij zei dat er een omzendbrief bestond van minister onkelinckx die dat duidelijk wel aangaf, hij ging me die doormailen , tis 3 weken geleden en ik kreeg nog niks..... DUS.... wat ik wel in de bus kreeg zijn de kaartjes waar duidelijk opstaat dat ik pip-implantaten heb (door body en face) de cc's kloppen en bij mij is er een duidelijk verschil tss recht en links en dat klopt ook , ik ben ook van plan om via mijn huisarts mijn med dossier op te vragen . Wat dr vercouter betreft beweert de directeur van quan dat de samenwerking is gestopt sedert halverwege januari door de negatieve geruchten maar of dit klopt???

veel grtjs san

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het sedert gisteren gans mijn medisch dossier via huisdokter,tis wel een copie maar ik heb het,maar omdat ik daar geweest ben in Quan en omdat die vanderlinde zaken doet die alleen dokters mogen doen heb ik klacht ingediend via orde der geneesheren,Ik had nooit de bedoeling om mij daar te laten opereren,ik wou alleen mijn dossier terug.En mijn plastisch chirurg is aan de ene kant blij dat ik daar ben geweest omdat ik nu getuige ben wat ze daar allemaal uitsteken,ik kan het bewijzen en ik weet hoe ze daar handelen.En zou er dan niks aan te doen zijn tegen die vercoutere.Stel dat er vrouwen zijn die destijds geholpen zijn door vercouttere,en quan beweert dat hij daar niet meer werkt,en je komt wakker en die vercoutere staat daar voor je neus.En dan nog maar te zwijgen over de implantaten,welke zouden ze gebruiken,als ze zo goedkoop iets aanbieden 2200 EURO,bij een erkend plastisch chirurg betaal je meer,daar zal wel een reden voor zijn.

Quan is gewoon bedrog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt maar dat had ik direct door na her eerste tel naar daar, omdat ik waarschijnlijk teveel vragen stelde zei de receptioniste, ik zal je doorverbinden met de directeur nl karel verlinden ( een maand geleden te zien op tv in reyers laat) ik stelde een aantal waarschijnlijk lastige vragen , hij beantwoorde ze wel maar toen hij bij hoog en laag beweerde dat hier in belgie zowel het verwijderen van gescheurde als niet gescheurde implantaten terug betaald worden door de ziekenfondsen ???? Niet waar dus .... enkel gescheurde implantaten... hij zei dat er een omzendbrief bestond van minister onkelinckx die dat duidelijk wel aangaf, hij ging me die doormailen , tis 3 weken geleden en ik kreeg nog niks..... DUS.... wat ik wel in de bus kreeg zijn de kaartjes waar duidelijk opstaat dat ik pip-implantaten heb (door body en face) de cc's kloppen en bij mij is er een duidelijk verschil tss recht en links en dat klopt ook , ik ben ook van plan om via mijn huisarts mijn med dossier op te vragen . Wat dr vercouter betreft beweert de directeur van quan dat de samenwerking is gestopt sedert halverwege januari door de negatieve geruchten maar of dit klopt???

veel grtjs san

hoe komt het dan dat ik een email na daar stuurde vorige week vrijdag om mijn dossier te vragen en dat 10 min later vercoutere me belde toch raar dan as hij daar niet meer werkt je kan daar beter wegblijven want ik ben er 100 % zeker van dat die daar wel nog werkt ze kunnen ons weer wijsmaken wat ze willen he als ze er maar geld aan verdienen die lapzwanzen daar xxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe komt het dan dat ik een email na daar stuurde vorige week vrijdag om mijn dossier te vragen en dat 10 min later vercoutere me belde toch raar dan as hij daar niet meer werkt je kan daar beter wegblijven want ik ben er 100 % zeker van dat die daar wel nog werkt ze kunnen ons weer wijsmaken wat ze willen he als ze er maar geld aan verdienen die lapzwanzen daar xxx

Heeft hij zijn naam gezegd? Ik zelf heb ook gebeld een tijdje terug en werd ook eerst doorverbonden zogezgd met vercouter en twas die nederlander die karel verlinden en ik dacht ook eerst dat het vercouter was maar met hem 'savonds op tv te zien in reyers laat wist ik dat het hem niet was, vorige week ben ik gecontacteerd geweest door het programma" ter zake" en heb ik alles verteld wat ik weet over de quan-clinic , hun aanbod van 2300 euro om prothese wissel te laten doen ed en zeggen dat je ongeveer 1300 euro terug krijgt van ziekenfonds, terwijl vorige zondag duidelijk in 7 edag gezegd is dat je enkel terug krijgt van ziekenfonds indien je je laat behandelen in een erkend ziekenhuis en GEEN privee ziekenhuis dus....

Deze week heb ik wel mijn kaartjes ontvangen met dat ik pip-implantaten heb van de quan

grtjs san

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen

Hebben jullie ook last van spierpijn,moe,duizelig?Ik ben soms zo ellendig zou dat door die pips kunnen komen?Nog 11 dagen en dan zijn ze eruit,soms twijfel ik of ik wel nog nieuwe zal steken....Is het wel al die ellende waard,ik hoop maar 1ding dat ik me beter zal voelen grtjs shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen

Hebben jullie ook last van spierpijn,moe,duizelig?Ik ben soms zo ellendig zou dat door die pips kunnen komen?Nog 11 dagen en dan zijn ze eruit,soms twijfel ik of ik wel nog nieuwe zal steken....Is het wel al die ellende waard,ik hoop maar 1ding dat ik me beter zal voelen grtjs shemna

Ik heb dat soms ook maar had dat voor mijn bv ook dus in mijn geval denk ik niet dat het van de pips is

grtjs san

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft hij zijn naam gezegd? Ik zelf heb ook gebeld een tijdje terug en werd ook eerst doorverbonden zogezgd met vercouter en twas die nederlander die karel verlinden en ik dacht ook eerst dat het vercouter was maar met hem 'savonds op tv te zien in reyers laat wist ik dat het hem niet was, vorige week ben ik gecontacteerd geweest door het programma" ter zake" en heb ik alles verteld wat ik weet over de quan-clinic , hun aanbod van 2300 euro om prothese wissel te laten doen ed en zeggen dat je ongeveer 1300 euro terug krijgt van ziekenfonds, terwijl vorige zondag duidelijk in 7 edag gezegd is dat je enkel terug krijgt van ziekenfonds indien je je laat behandelen in een erkend ziekenhuis en GEEN privee ziekenhuis dus....

Deze week heb ik wel mijn kaartjes ontvangen met dat ik pip-implantaten heb van de quan

grtjs san ja het was vercouteren hij heeft me zelfs zijn gsm nr gegeven gr silke

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag pc geweest en mri laten zien.

dit is nu de 4 de radioloog die 3 implantaten ziet zitten.

dank u klojo vercoutere!

heb ook eindelijk mijn medisch dossier! had klacht ingedient bij orde geneesheren .enkele weken geleden zegt klojo in de krant,dat ie geen medische dossiers heeft van body&face,dat de curator die heeft.

had ie weer gelogen,want hij had ze wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.