Ga naar inhoud

PiP implantaten


Vlinder

Aanbevolen berichten

Zooooo jeetje !

WAt denk je wel Martine.

Met begin eerst wat met zelfrespect!

Wie denk jij dan dat je bent?

Denk je dat IK dit leuk vind.

Sorry dat ik nogal verwarrend overkom, misschien kunnen jullie je eerst bij jullie zelf afvragen, of deze reactie misschien komt omdat ik NET ALS JULLIE ook in een lastig pakket zit!

IK ben hier niet degene die PIP bij jullie heeft ingebracht, IK BEN NET ZO GOED EEN GEDUPEERDE!

En ook ik kan er niets aan doen dat Nederland wel alles vergoed en Belgie NIET!

Als je als Nederlander in Belgie word geopereerd, gelden er andere regels, zoals ik al zei.

Dan moet je terug naar de kliniek waar je geholpen bent, in dit geval b&f dus

Beetje lastig he als deze nietmeer bestaat!!!!

En voor tinywiny ...

IK heb gister Body and Face in Maldechem gegoogled.

Toen ik erachter kwam dat ze waren gevlucht, bestond b&f daar nietmeer

Gister vergeen het pand er weer wel onder die naam en dat andres.

Misschien ligt daar de verwarring, maar op zo een manier afgesnauwd te worden hier op dir forum vind ik toch wel heel erg.

IK ben normaal nooit van de forums, maar ik las een topic van samen staan we sterk.

Nou in dit onderwerp dus niet !!

Anyway, bedankt voor jou lieve berichtje.

En voor Martine.

Behandel JIJ mensen als hoe je zelf behandeld wilt worden!

IPV mij hier te komen afsnauwen

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie

Goeimorgen Tinywiny

Ik begrijp je heel goed,ik voel me ook zo boos om WATer met ons is gebeurd,voor mij is het ook een financiele ramp,ik lig uren wakker van te piekeren hoe ik dat allemaal zal moeten terug betalen,ik heb nu geluk dat ik hulp heb gekregen maar moet het sowieso allemaal terug betalen.Mijn eerste operatie koste mij bijna 4000 euro en voor wat,om vergif in mijn lijf te laten steken.En ben nu boos maar ook bang,wat zijn de gevolgen van gescheurde implantaten,niemand die het kan zeggen,niemand die daar een antwoord voor geeft.Wij hebben niet gefaald,wij hadden het volste vertrouwen en ik denk niet dat er hier maar 1iemand zich niet had laten informeren over body and face. grtjs Shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Care niemand vindt het leuk,ik heb al veel gelezen op borstenforum .nl en er zijn daar vrouwen bij die ook destijds naar Maldegem gingen,en denk wel dat ze geholpen werden door de nederlandse zorgverzekering.Heb je je pippasje gekregen?Ga dan eens informeren bij een erkend chirurg in Nederland,denk wel dat ze je gaan helpen.GRTJS Shemna .Ik begrijp alleen niet als je op 6januari terug ging naar body and face en je zal daar al die smerige troep ,waarom heb je er dan niks aan gedaan?En waar werkt Nathalie Carton dan,?Geeft ze terug een eigen zaak dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeimorgen Tinywiny

Ik begrijp je heel goed,ik voel me ook zo boos om WATer met ons is gebeurd,voor mij is het ook een financiele ramp,ik lig uren wakker van te piekeren hoe ik dat allemaal zal moeten terug betalen,ik heb nu geluk dat ik hulp heb gekregen maar moet het sowieso allemaal terug betalen.Mijn eerste operatie koste mij bijna 4000 euro en voor wat,om vergif in mijn lijf te laten steken.En ben nu boos maar ook bang,wat zijn de gevolgen van gescheurde implantaten,niemand die het kan zeggen,niemand die daar een antwoord voor geeft.Wij hebben niet gefaald,wij hadden het volste vertrouwen en ik denk niet dat er hier maar 1iemand zich niet had laten informeren over body and face. grtjs Shemna

ik lig er ook wakker van.

zou dit normaal in een forum nooit zeggen....maar ik ben zo depri dat ik zelfs niet meer voor de volle 100%,voor mijn gehandicapt zoontje kan zorgen...

die lijd er ook onder en hij stelt me vragen,of ik nu dood ga door die pip's enz..

in zo verre dat ie het begrijpt.hoe erg moet het voor hem niet zijn,dat ie bang is om zen mama.

ik moet tegen hem zeggen dat ik het niet weet...

ben echt pissig op belgie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk komt er nog iets uit de bus,ik wens je veel sterkte Martine,had ik veel geld gehad,dan had ik je geholpen.J e mag er niet onder door gaan,denk aan je kindje,die geeft je nodig.liefs

zeg ik ook dagelijks tegen mijn man...ik moest de lotto winnen,dan kregen al de dames nieuwe van mij...

maar helaas nog geen geluk. :103:

maar alvast bedankt voor de steun.we hebben alleen elkaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

PIP implantaten en onderscheid maken tussen nationaliteiten!

Nederland:

NVPC adviseert ook verwijdering PIP-borstimplantaten

21-12-2011 - NVPC adviseert ook verwijdering PIP-borstimplantaten

Dit bericht is een verklaring van de Nederlandse Vereniging voor Plastische Chirurgie

UTRECHT - NVPC bevestigt standpunt over PIP protheses of M-implants

Sinds de problemen rondom de Poly Implant Protheses (PIP) begin dit jaar bekend werden, adviseert de Nederlandse Vereniging voor Plastische Chirurgie (NVPC) patiënten met PIP-protheses een onderzoek met MRI te laten verrichten.

Belgie:

PIP-implantaten in België:"geen paniek"

21 december 2011

De Koninklijke Belgische Vereniging voor Plastische, Reconstructieve en Esthetische Chirurgie(RBSPS) relativeert de berichten over de mogelijke risico's van PIP-implantaten in België. Ze reageren daarmee op berichten uit Frankrijk waar deze week een vrouw met PIP implantaten is overleden aan ALCL.

belgie:

Onkelinx gaat verwijdering gescheurde PIP-implantaten terugbetalen

10/01 Gisteren maakte minister van Volksgezondheid Laurette Onkelinx (PS) bekend dat lekkende PIP-implantaten die verwijderd worden, ook in ons land worden terugbetaald. Volgens nieuwe cijfers zijn er in België meer dan 674 dubieuze borstprotheses van het Franse bedrijf Poly Implant Prothese (PIP) geplaatst.

Nederland:

Verzekeraars betalen verwijderen borstimplantaten

26-01-2012 | Gepubliceerd 14:32

Het verwijderen van de omstreden PIP-borstimplantaten en de plaatsing van nieuwe implantaten wordt volledig vergoed door de zorgverzekeraars.

Dat meldde koepelorganisatie Zorgverzekeraars Nederland (ZN) donderdag.

Zorgverzekeraars kiezen ervoor de volledige behandeling te vergoeden, ongeacht of er in het verleden bij de implantatie sprake was van een medische of cosmetische reden.

Verder zullen zorgverzekeraars onderzoeken of zij de schade kunnen verhalen. Ongeveer 1000 tot 1400 vrouwen hebben in Nederland protheses van het merk PIP.

Eerder adviseerde de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) vrouwen met een PIP-implantaat deze te laten verwijderen, omdat er een grote kans bestaat dat deze gaan lekken of scheuren.

Volgens de zorgverzekeraars is die oproep reden om de gedupeerde vrouwen tegemoet te komen. ,,De hele situatie is voor de betreffende vrouwen al vervelend genoeg", aldus een woordvoerder van ZN. "Zorgverzekeraars willen hen daarbij niet ook nog laten opdraaien voor de kosten van dit alles.”

Belgie:

Wat de terugbetaling betreft, herinnert het RIZIV eraan dat, in geval een implantaat scheurt, de RIZIV-nomenclatuur sowieso in een terugbetaling voorziet. De terugbetaling gebeurt volgens de klassieke regels van de verplichte ziekteverzekering. Rekening houdend met de aanbeveling van de HGR om ook de onbeschadigde PIP-implantaten te verwijderen, zal het RIZIV aan zijn bevoegde organen voorstellen dat zij deze specifieke situatie gelijkstellen aan een gedocumenteerde verwikkeling waardoor ook deze situatie in aanmerking komt voor terugbetaling.

De terugbetaling van de vervanging van de prothesen komt ENKEL in aanmerking als de prothesen initieel geplaatst werden omwille van een medische reden (tubereuze borst, ernstige misvorming of een hersteloperatie na een borsttumor). Voor esthetische ingrepen zal de vervanging ervan in geen geval terugbetaald

Conclusie :

nederland :zorgt voor zijn volk en doet iets!!!!

Belgie: steekt zoals altijd hun kop in het

zand, loopt achter, en doet niets!!!!!

Op mijn identiteitsbewijs staat ”belg”…..

definitie van “belg”..... “trek uwe plan”

Discriminatie is strafbaar in belgie!

Ik ben echt wel blij voor de nederlandse dames en gun het hun van harte!!!!

“ik ga in oktober niet stemmen”!

Ik zou niet weten op wie of waarom, want mijn mening doet er niet toe in belgie!!!!!!!!!!!!!!

Mvg martine surinx!

risiv dient klacht in tegen PIP

grtjs san

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sandra,

Ik zaai verwarring? En jij denkt dat ik expres verwarring zaai?

Dat het zo overkomt bij jullie, mijn excuses ervoor.

Maar op de manier waarop jij mij aanspreekt, is niet echt de manier waarop je er voor mensen bent lijkt me zo.

Of val ik er buiten omdat ik een Nederlander ben?

Weet je .. Ik had heel veel meer verwacht van mensen zoals jij die ook PIP hebben

Zoals je zelf zegt, je hebt genoeg verwarring.

Dan zou juist jij moeten weten hoe ik me voel he?

Maar aan de rest, sorry het was niet mijn bedoeling om het nog verwarrender te maken voor jullie.

Heel veel sterkte allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sandra,

Ik zaai verwarring? En jij denkt dat ik expres verwarring zaai?

Dat het zo overkomt bij jullie, mijn excuses ervoor.

Maar op de manier waarop jij mij aanspreekt, is niet echt de manier waarop je er voor mensen bent lijkt me zo.

Of val ik er buiten omdat ik een Nederlander ben?

Weet je .. Ik had heel veel meer verwacht van mensen zoals jij die ook PIP hebben

Zoals je zelf zegt, je hebt genoeg verwarring.

Dan zou juist jij moeten weten hoe ik me voel he?

Maar aan de rest, sorry het was niet mijn bedoeling om het nog verwarrender te maken voor jullie.

Heel veel sterkte allemaal

sorry care ik heb er geen zin meer in geen excuses voor mij goed , bekijk eens je eigen taalgebruik !!! en voor mij is de kous af , ik meld mij af van het borsten forum door jou! ik hoef dit niet , echt niet maar je stoppen met mijn naam te gebruiken, ik zal verder doen met mensen die mij wel genegen zijn, nederlander of niet , dat doet hier niet ter zake , jij hoeft niet te oordelen over mij ik deed dat ook niet , ik hebb enkel gezegd dat je verwarring zaait en thats it!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Martine ,

je hebt gelijk , vanaf nu STEUNEN we elkaar en geschreven taal is idd anders dan gesproken taal het kan verkeerd opgevat worden en CARE sorry maar het was niet mijn bedoeling om tover te komen hoe jij dit ervaart , denk dat de meesten hier elkaar al wat kennen en weten hoe we reageren op bepaalde dingen .

groetjes san

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik oordeel NIET over jou, daarintegen jij wel over mij.

Met je toon wat meer zelfrespect.

Misschien kwam mij ervaring verwarrend over bij jou/jullie.

Dat is logisch, we zijn allemaal verward. Ik mag dan wel in Nederland wonen, maar ook daar doen ze moeilijk als je in Belgie bent geopereerd.

En je gaat eraf voor mij?

Ik trek me dat niet persoonlijk aan als je dat niet erg vind.

Als jij ergens nieuw zou zijn en je krijgt direct zo een afsnauwende reactie zou je het ook niet leuk vinden.

Zelfrespect? Dat is iets wat Vercoutere bij mij heeft weggenomen, maar ik heb wel DEGELIJK zelfrespect en zeker naar mijn mede gedupeerde.

In je vorige reacties las ik dat je niet alleen aan jezelf denkt.

Geloof me, ik dus ook niet!

IK heb in Nederland mezelf verlaagt om andere vrouwen te stoppen naar B&F tegaan.

Ik ben hindustaans van afkomst, als je dan ineens met je verminkte borsten op tv verschijnt of voorpagina bent in de kranten, word dat je niet in dank afgenomen.

Toch heb ik het gedaan, om ANDERE te helpen!

Wie is er om mij te helpen?

Geen zorgverzekering, geen familie, geen werk, geen relatie, ALLES ben ik kwijt geraakt

Dus kom jij mij nou helemaal niets vertellen over zelfrespect, want je weet totaal niet waar je over praat.

Pfff alsof het allemaal niet erg genoeg is, krijg je dit ook nog naar je hoofd.

Fout geweest om hier hulp te zoeken.

Als ik had geweten dat t er zo aan toe zou gaan, had ik me nooit aangemeld.

Martine respect voor jou, ondanks dat je mij niet begreep, heb je me niet afgevallen

Nogmaals allemaal veel sterkte en jij ook Sandra.

No hard feelings ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

DAMES ALSTUBLIEFT !

Ik kan er inkomen dat sommige dingen anders overkomen dan bedoeld , confronterend zijn enz.

Deel info , steun elkaar : steek je tijd en energie dààr in .

Probeer het niet persoonlijk op te nemen want jullie kénnen elkaar ook helemaal niet ...

En voor degenen die zich hier niet mee kunnen verzoenen : lees en reageer hier dan gewoon niet meer .

Een beetje jammer dat we posts gaan moeten verwijderen voor een uit de hand gelopen discusie .

Ik weet dat zoiets op andere forums wél gebeurt maar we gaan ervan uit dat jullie verstandig genoeg zijn om sommige dingen achterwege te laten .

Dank voor jullie begrip dames .

B-Cupje - modBF

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen dames,

ik heb veel goede raad en hulp gekregen van deze site :

http://www.meldpuntklachtensiliconen.nl

op advies van haar,heb ik ,en ook zij, gemailt naar :

het zou mss goed zijn als al de dames naar zorginspectie mailen en hun verhaal doen,in de hoop op hulp,zodat we mss ook alles vergoed krijgen!

het "meldpunt klachten siliconen",heeft heel veel op hun site staan,en als je vragen hebt,krijg je meteen hulp en advies.

gr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames,

ik heb naar de firma arion in frankrijk gemailt,met de mededeling,dat ik een gedupeerde van pip ben.

daarop heb ik van hun het volgende antwoord gehad."dat ik monobloc implantaten"aan de helft van de prijs krijg!

mss allemaal samen de chirurgen erop wijzen,dat we ze aan halve prijs krijgen.

zie onderstaande mail:

Subject: RE: Arion

Date: Tue, 21 Feb 2012 13:22:10 +0100

From: commercial@laboratoires-arion.fr

To: martinesurinx@hotmail.com

Bonjour,

Merci pour votre email.

Nous vous proposons de ne payer qu’un implant sur deux (=50% de remise sur la paire d’implants).

Si vous êtes intéressée par une ré-opération aux Pays-Bas, nous vous orienterons vers notre distributeur hollandais.

Cordialement,

Export Dpt

Tel : +33 4 9292 3940

LABORATOIRES ARION

www.laboratoires-arion.fr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee,ik denk in België ook.de leverancier van Arion Frankrijk zit ook in Holland.

Heb ze nogmaals gemailt ,om te vragen of ze alle dames geen gunst kunnen geven.

Ben op antwoord aant wachten.

En ja,Twas wat onrustig,maar dat was wat spanning denk ik,en misverstanden.

Daar geraken we wel uit! :)

Ik denk dat we moeten blijven strijden,België moet haast volgen,anders maken ze toch schande hè?!

Ik geef niet op!

Ik mail alle dagen naar alle instanties en naar minister Onkelinx.

Ze zijn men naam al moe gehoord,denk ik!

Ik zat er laatst helemaal onderdoor,maar heb me herpakt en ben weer strijdlustig!

We hebben toch ook rechten?

Alvast sterkte Shemna !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het forum van het meldpunt klachten siliconen had ik gelezen dat Martine een brief naar Arion heeft gestuurd om te kijken of ook andere dames geholpen kunnen worden. Dat is wel erg aardig van haar, toch?

Hier zijn ze allemaal aardig hoor,echt waar!

We hebben ook alleen elkaar wat pip betrefd.

Maar lief van je!

We moeten elkaar gewoon steunen,dan geraken we er wel!

Gr martine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Martine

Ben zo blij dat jeterug beter bent,en bedankt voor alles wat je doet.Hoop dat het de moeite loont al je inspanningen en vooral omdat jij je dan ook kan laten opereren,dat die vuiligheid uit je lichaam is.Morgen is het zover voor mij aan de ene kant blij maar ook bang.En lig ook te piekeren hoe ik dat allemaal zal terug betalen.Maar nu eerst denken aan mijn operatie .

Weet je wat ik zo erg vind,stel dat jou protesen nu gescheurd waren en ze moesten eruit,zoals bij mij maar financieel gaat het niet,wat dan?Hebben ze dan in Belgie liever dat we kanker krijgen dan ons te helpen.Is het al niet erg genoeg dat we niet eens weten wat het effect zal zijn door die vuiligheid in ons lichaam.duizend maal dank voor je inzet al heb je het niet makkelijk,hoe gaat het met je kindje?dikke knuffel en kus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.