Ga naar inhoud

PiP implantaten


Vlinder

Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik ben blij voor jullie als alles in orde blijkt te zijn, en het is waar dat alle implantaten kunnen scheuren of lekken maar als je dan weet wat er in de PIP implantaten zit ( zelfs benzine en wax???? ) dan mag je er niet aan denken wat voor reacties dit kan geven als die in je lichaam vrijkomen!! En het is wel bewezen dat de PIP implantaten veel sneller scheuren dan andere.

Jammer genoeg zijn ze bij mij gescheurd en ze gaan er maandag uit, ook alle klieren die inmiddels vol zitten met die vuiligheid zullen verwijderd worden .

Ik heb lang getwijfeld maar ik ga voor een wissel

Ieder moet doen waar hij zich goed bij voelt natuurlijk maar ik blijf van mening dat de Franse overheid niet zomaar alle vrouwen met deze implantaten aanraadt ze te verwijderen. En regelmatig op controle is allemaal goed en wel maar als er dan een scheurtje te zien is ,is het wel al te laat natuurlijk

.................................. grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb wel gelezen over eventuele verwijdering zonder vervanging.. is wel een vrij ingrijpende operatie, ingrijpender dan een gewone borstvergroting aangzien er moet gelift worden en dus meer gesneden en gehecht moet worden waarbij dan ook meer littekens. Of dat in aanmerking komt zo een bijhorende lift weet ik niet. Alez, het is maar wat ik gelezen heb omdat ik dat ook eerst van plan was, maar zie het echt niet zitten om na 3.5 jaar terug zonder borsten door het leven te moeten! Vandaar mijn keuze om er nieuwe te laten steken. Maar dan heb je natuurlijk ook een kostenplaatje en wat het goedkoopste is weet ik dus niet: vervangen of weghalen en overtollig vel laten wegsnijden en dus liften. Want denk niet dat een plastisch chirurg ze er zomaar gaat uithalen en dan terug toenaaien en het resultaat dan maar gaat laten hangen..

Veel sterkte dames met de pip implants.

Op explantation.com zijn explantatieresultaten te zien zonder lift.

Het is niet altijd nodig hoor. Ik ga zelf voor explantatie zonder lift. Heb goede hoop dat ze niet al te veel gaan hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Ik ben blij voor jullie als alles in orde blijkt te zijn, en het is waar dat alle implantaten kunnen scheuren of lekken maar als je dan weet wat er in de PIP implantaten zit ( zelfs benzine en wax???? ) dan mag je er niet aan denken wat voor reacties dit kan geven als die in je lichaam vrijkomen!! En het is wel bewezen dat de PIP implantaten veel sneller scheuren dan andere.

Jammer genoeg zijn ze bij mij gescheurd en ze gaan er maandag uit, ook alle klieren die inmiddels vol zitten met die vuiligheid zullen verwijderd worden .

Ik heb lang getwijfeld maar ik ga voor een wissel

Ieder moet doen waar hij zich goed bij voelt natuurlijk maar ik blijf van mening dat de Franse overheid niet zomaar alle vrouwen met deze implantaten aanraadt ze te verwijderen. En regelmatig op controle is allemaal goed en wel maar als er dan een scheurtje te zien is ,is het wel al te laat natuurlijk

.................................. grtjs

Ik ga Volledig akkoord,maar bij jou zijn ze idd gescheurd, en moeten zowiezo verwijderd worden , waarvoor de ziekenbond in tussen komt, natuurlijk niet voor nieuwe implantaten. Bij mij en nog anderen zijn ze NIET gescheurd en (ik wil ze ook weg) maar de ziekenbond komt NIET tussen, Jammer maar ik kan het mij nu niet veroorloven om ze op mijn eigen kosten te laten verwijderen.En iedereen maakt dit voor zichzelf uit. In Nederland , gescheurd of niet ze worden uitgehaald en die operatie betalen ze terug , in Griekenland worden de pip' s verwijderd en hebben producenten van andere silicone implantaten beslist om GRATIS andere aan te bieden , en hier in Belgie laten ze ong gewoonweg in de kou staan!!!! Iedereen praat zo maar over prothese wissel, maar de PC zei dat dit niet altijd zo simpel is... bij sommige patienten kan dit helaas niet en moet er gewacht worden om een prothesewissel uit te voeren en na 3 maanden genezing of hoe ik het ook moet noemen doen ze dan toch de prothese wissen , dat zijn 2 operaties, op mijn werk worden esthetische operaties niet aanzien als ziekte en een ziekte briefje wordt niet aanvaard , je kan dit enkel in verlof doen, 4 jaar geleden heb ik 1 maand thuis gebleven in verlof!

Vorige week ben ik bij dr Van heyningen geweest en vrijdag bij dr casart , ik wil een second opinion om alles op een rij te kunnen zetten.

Toch vraag ik me nog altijd af hoe het komt dat men hier zo laks is in belgie, ik weet niet of jij in belgie woont maar de ziekteverzekering is in beide landen totaal verschillend , zondag heb ik een intervieuw gegeven voor de nederlandse radio 1, in het programma vierzeven (over pip) en tijdens mijn gesprek waren ze zo verrast dat er hier in belgie zo weinig gedaan wordt , neen er is zelfs heel weing begrip want wij moeten het maar weten;, we hebben grotere borsten gewild (ik had 2 versch cupmaten) .. daarmee heb ik ook vorige week meegewerkt aan het programma koppen op vrt om dat de kop in te drukken want niet iedereen doet een bv op groter borsten te hebben, en niemand heeft gekozen om minderwaardig materiaal in zijn lichaam te hebben . IN nederland stond b&f al van in 2009 op een zwarte lijst en hier???? Neen hoor lekker blijven verder doen en voor de rechtbank moeten komen wegens illegaal bleachen!!! En omdat de huur niet betaald werd, zijn ze uit het pand gezet!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandra,

Het is idd zo en ik heb me daar ook al enorm druk in gemaakt maar Belgie loopt hier weer serieus achter.

Ik kan jou standpunt best begrijpen. Het weghalen zou zowiezo moeten terugbetaald worden , gescheurd of niet !!!

en het plaatsen van nieuwe ook , het is een schande dat we na enkele jaren terug zulke zware kosten hebben door enkele gladjanussen die ten koste van onze gezondheid veel geld hebben verdient !! En volgens mij wisten de dokters die met de PIP implaten werkten goed waar ze mee bezig waren, PIP implantaten kosten amper 100 Euro en deftige implantaten gemakkelijk 1000 Euro . Wij wisten dit niet maar zij toch wel !!

Ik heb natuurlijk geen andere keuze, ze moeten eruit, maar indien ze niet gescheurd waren had ik ze wss ook niet direct laten weghalen en nieuwe laten plaatsen , dat had ik financieel ook niet gekunnen.

Trouwens, het is nog even afwachten want indien er bij het wegnemen van de protheses iets van ontstekingen ofzo te zien is,

of wanneer de chirurg het op die moment niet verantwoord vindt er nieuwe te plaatsen dan zal ik maandag wakker worden zonder implantaten.

Dat hebben we zo afgesproken en ik ben daar volledig mee akkoord.

Ik wens je alvast veel succes en laat je inderdaad maar goed informeren, je zal wel tot de juiste beslissing komen !

veel moed meid !!

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandra,

Het is idd zo en ik heb me daar ook al enorm druk in gemaakt maar Belgie loopt hier weer serieus achter.

Ik kan jou standpunt best begrijpen. Het weghalen zou zowiezo moeten terugbetaald worden , gescheurd of niet !!!

en het plaatsen van nieuwe ook , het is een schande dat we na enkele jaren terug zulke zware kosten hebben door enkele gladjanussen die ten koste van onze gezondheid veel geld hebben verdient !! En volgens mij wisten de dokters die met de PIP implaten werkten goed waar ze mee bezig waren, PIP implantaten kosten amper 100 Euro en deftige implantaten gemakkelijk 1000 Euro . Wij wisten dit niet maar zij toch wel !!

Ik heb natuurlijk geen andere keuze, ze moeten eruit, maar indien ze niet gescheurd waren had ik ze wss ook niet direct laten weghalen en nieuwe laten plaatsen , dat had ik financieel ook niet gekunnen.

Trouwens, het is nog even afwachten want indien er bij het wegnemen van de protheses iets van ontstekingen ofzo te zien is,

of wanneer de chirurg het op die moment niet verantwoord vindt er nieuwe te plaatsen dan zal ik maandag wakker worden zonder implantaten.

Dat hebben we zo afgesproken en ik ben daar volledig mee akkoord.

Ik wens je alvast veel succes en laat je inderdaad maar goed informeren, je zal wel tot de juiste beslissing komen !

veel moed meid !!

grtjs

Ik wens jou alvast veel succes met de operatie!!! Hopelijk wordt je maandag goed wakker met wel iets! Ben vandaag bij de huisarts geweest en die wist me te vertellen dat al wat hij weet van de pips is via pers , boekjes , tv en radio, hij is op GEEN enkele manier op de hoogte gebracht door de overheid , terwijl een aantal jaren geleden, herinner je de mexicaanse griep? Daar was er dan wel een omzendbrief van ???? Hij zelf begreep ook niet waarom belgie eigenlijk zijn kop in het zand steekt, maar dat deden ze al meer hé

grtjs san

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij de pc geweest voor een second opinion, hetzelfde (voorlopig) geruststellen advies gekregen om nu niet direct te panikeren , echo wijst aan dat er geen lekkages of scheuren aanwezig zijn, maar een verhoogde opvolging dus om de 6 maanden echo, indien ik iets voel moet ik eerder een echo laten maken. En is er voorlopig geen aanwijzing om implantaten te laten verwijderen.

Ik kreeg en heel bundel mee met info ivm pip, heel interessant, vooral als je weet dat de pips een europees goedkeuringsmerk hadden CE???????? Hallo!!!!!

groetjes san

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen

Net terug van PC,ze moeten er sowieso uit,niet alleen om dat het vermoedelijk pips zijn,maar ook omdat ze volledig verschoven zijn,daarom altijd die terugkerende pijn.Wat een ellende en dan nog eens die hoge prijs,op 9 februari moet ik terug voor afspraak.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi San,

Gelukkig is er geen scheur te zien en ben je idd weer ( een beetje ) gerustgesteld.

Het zal natuurlijk altijd wel een beetje in je hoofd blijven spelen natuurlijk maar zo heb je toch de tijd om alles rustig op een rijtje te zetten

en nadien eventueel een beslissing te nemen.

Moesten ze niet gescheurd zijn bij mij was ik wel van plan ze te laten verwijderen maar toch zeker niet direct

Maak je nu maar niet te ongerust meer, we kunnen tenslotte niet anders dan toch nog een beetje vertrouwen te hebben in de artsen.

En hopelijk hebben ze hier in Belgie nu eens ondervonden dat ze wel erg achterstaan op vele gebieden tegenover sommige andere landen

groetjes en kop op hoor meid !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen

Net terug van PC,ze moeten er sowieso uit,niet alleen om dat het vermoedelijk pips zijn,maar ook omdat ze volledig verschoven zijn,daarom altijd die terugkerende pijn.Wat een ellende en dan nog eens die hoge prijs,op 9 februari moet ik terug voor afspraak.

Groetjes

Hoi Semna,

Ik kan me voorstellen dat je nog helemaal overstuur bent als je het nog maar pas weet,

Ik was de eerste dagen ook niet te troosten, bij mij gescheurd

Natuurlijk hebben we geen andere keuze meer nu en moeten we erdoor.

Zou jij niet in aanmerking komen voor tussenkomst van de mutualiteit dan?

Het is toch de dokter zijn advies ze te verwijderen hé

Natuurlijk zijn er dan ook nog de kosten voor het plaatsen van nieuwe ( als je dat van plan bent ), en dat is ook niet min natuurlijk

Alvast veel moed !!

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi San,

Gelukkig is er geen scheur te zien en ben je idd weer ( een beetje ) gerustgesteld.

Het zal natuurlijk altijd wel een beetje in je hoofd blijven spelen natuurlijk maar zo heb je toch de tijd om alles rustig op een rijtje te zetten

en nadien eventueel een beslissing te nemen.

Moesten ze niet gescheurd zijn bij mij was ik wel van plan ze te laten verwijderen maar toch zeker niet direct

Maak je nu maar niet te ongerust meer, we kunnen tenslotte niet anders dan toch nog een beetje vertrouwen te hebben in de artsen.

En hopelijk hebben ze hier in Belgie nu eens ondervonden dat ze wel erg achterstaan op vele gebieden tegenover sommige andere landen

groetjes en kop op hoor meid !!

bedankt en jij oo kop op hé!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi San,

Gelukkig is er geen scheur te zien en ben je idd weer ( een beetje ) gerustgesteld.

Het zal natuurlijk altijd wel een beetje in je hoofd blijven spelen natuurlijk maar zo heb je toch de tijd om alles rustig op een rijtje te zetten

en nadien eventueel een beslissing te nemen.

Moesten ze niet gescheurd zijn bij mij was ik wel van plan ze te laten verwijderen maar toch zeker niet direct

Maak je nu maar niet te ongerust meer, we kunnen tenslotte niet anders dan toch nog een beetje vertrouwen te hebben in de artsen.

En hopelijk hebben ze hier in Belgie nu eens ondervonden dat ze wel erg achterstaan op vele gebieden tegenover sommige andere landen

groetjes en kop op hoor meid !!

Oei, ik wens je veel sterkte toe en hou je goed !!!

tot hoors of schrijfs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Iedereen

Ben hier nieuw en ben vreselijk ongerust,ik heb destijds in Maldegem een borstlift gehad met implantaten maar ik weet niet eens welk soort het is,mijn operatie werd gedaan april 2008;Wie weet hier waar ik terecht kan voor informatie over welke silliconen het ging

hopend dat iemand mij kan helpen

Shemna

ik ben in 2007 bij b & f geweest.ik vermoed dat jij ze mss ook hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HALLO LOTGENOOTJES

Alles moet bij mij opnieuw gebeuren,zelfs de borstlift en verplaatsen ven tepels,die dr.vercoutere geeft er echt een rotzooi van gemaakt,ik had mij al vele keren vragen gesteld,en veel gebeld naar B en F,maar die zei altijd dat het normaal was.Bij mij hebben ze die protheses achter mijn spier gestoken en de rest van mijn borst dat hangt daar,met het resultaat dat ik bovenaan mijn borsten 2grote bulten heb en met dat ze nu verschoven zijn,heel vaak pijn.

Die operatie zal me 4600 euro kosten en dat na 4jaar al.De PC waar ik nu ben geweest Ben in een erkend ziekenhuis,zegt dat die dr vercoutere echt slecht gehandeld geeft bij mij.Nu moet ik binnen 3weken terug,om verder af te spreken,maar hoe ik zo snel aan dat geld ga geraken voor die operatie dat weet ik niet,lig nachten wakker en pieker me suf,ben een alleenstaande vrouw met 3kinderen,en ik voel echt dat ze eruit moeten want soms drukt die prothesen zo hard onder die spier dat ik buiten adem geraak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag medeslachtoffers van Body en Face en ook andere slachtoffers,

een paar dagen geleden werd er op dit forum al eens geopperd om ons te verenigen en eventuele gerechtelijke stappen te ondernemen. Ik denk dat wij als groep veel meer zullen kunnen bereiken dan dat wij individueel stappen zouden ondernemen. Ik ben de mening toegedaan dat wij een klacht moeten indienen tegen Mevr CARTON Nathalie en Dr VERCOUTERE Rik. Natuurlijk kunnen we het ook groter opvatten en alle slachtoffers proberen te vereningen. Ik stel voor dat we zowel een klacht langs gerechtelijke weg zouden kunnen indienen maar ook bij FOD Volksgezondheid. Wilt u zich bij mij melden of als iemand anders dit initiatief wil overnemen (door misschien advocaten te kennen) geen probleem.

LAAT ONS VERENIGEN, SAMEN STAAN WE ZEKER STERKER

Sandra

hoi sandra

laat maar weten wat we kunnen doen

ik doe ook mee gr silke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag medeslachtoffers van Body en Face en ook andere slachtoffers,

een paar dagen geleden werd er op dit forum al eens geopperd om ons te verenigen en eventuele gerechtelijke stappen te ondernemen. Ik denk dat wij als groep veel meer zullen kunnen bereiken dan dat wij individueel stappen zouden ondernemen. Ik ben de mening toegedaan dat wij een klacht moeten indienen tegen Mevr CARTON Nathalie en Dr VERCOUTERE Rik. Natuurlijk kunnen we het ook groter opvatten en alle slachtoffers proberen te vereningen. Ik stel voor dat we zowel een klacht langs gerechtelijke weg zouden kunnen indienen maar ook bij FOD Volksgezondheid. Wilt u zich bij mij melden of als iemand anders dit initiatief wil overnemen (door misschien advocaten te kennen) geen probleem.

LAAT ONS VERENIGEN, SAMEN STAAN WE ZEKER STERKER

Sandra

ik wil ook meedoen gr silke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag iedereen,

Ik heb vandaag een brief gekregen van Quan clinics uit Roeselare. Zij hebben de dossiers van Body and face overgenomen en hebben mij bevestigd dat er bij mij inderdaad PIP gebruikt zijn! ik kan mijn implantaatpaspoort ook aanvragen bij hen. In de brief staat verder dat ze het onverantwoord vinden dat de verantwoordelijke (Nathalie Carton) de patiënten niet op de hoogte gebracht heeft. Ik ben heel bij dat ik nu bevestiging heb gekregen en ik heb mijn identificatiekaartje reeds aangevraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag iedereen,

Ik heb vandaag een brief gekregen van Quan clinics uit Roeselare. Zij hebben de dossiers van Body and face overgenomen en hebben mij bevestigd dat er bij mij inderdaad PIP gebruikt zijn! ik kan mijn implantaatpaspoort ook aanvragen bij hen. In de brief staat verder dat ze het onverantwoord vinden dat de verantwoordelijke (Nathalie Carton) de patiënten niet op de hoogte gebracht heeft. Ik ben heel bij dat ik nu bevestiging heb gekregen en ik heb mijn identificatiekaartje reeds aangevraagd.

ik heb reeds contact op genomen , zal die krijgen en deden een voorstel tot prothesewissel , interessante prijs en zowiezo tss komst ziekenfonds??? contact opgenomen met ziekenfonds, zij weten van niets maar gaan het wel onderzoeken

grtjs san

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb reeds contact op genomen , zal die krijgen en deden een voorstel tot prothesewissel , interessante prijs en zowiezo tss komst ziekenfonds??? contact opgenomen met ziekenfonds, zij weten van niets maar gaan het wel onderzoeken

grtjs san

ik heb geen brief ontvangen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ze vandaag opgebeld en bevestiging gekregen dat het pips zijn,morgen ga ik er naar toe,ze zei dat ook tegen mij dat het bij hen goedkoper zou zijn voor die wissel,al ben ik niet op mijn gemak,zie dat het terug een cardieloog is die de ingreep doet;En hoe komt het dat de plastische chirurg dat ik vorige week bezocht niet sprak over tussenkomst van ziekenfonds.en tinywiny bel maar naar quanclinic dan ben je zeker,grtjs shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ze vandaag opgebeld en bevestiging gekregen dat het pips zijn,morgen ga ik er naar toe,ze zei dat ook tegen mij dat het bij hen goedkoper zou zijn voor die wissel,al ben ik niet op mijn gemak,zie dat het terug een cardieloog is die de ingreep doet;En hoe komt het dat de plastische chirurg dat ik vorige week bezocht niet sprak over tussenkomst van ziekenfonds.en tinywiny bel maar naar quanclinic dan ben je zeker,grtjs shemna

ik weet dat ik pip"s heb.

maar wil mijn medisch dossier

maar ruzie met vercoutere en die werkt daar wel nog.

hij heeft me 2 weken geleden van daar gebeld.

ik laat me daar zeker "niet" opereren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Ik wil zeker niet negatief overkomen maar ik stel me toch wel enkele vragen........

Ook ik heb contact opgenomen met Quan clinic om mijn dossier op te vragen, en ook al heb ik reeds een wissel gehad was ik toch wel benieuwd naar hun interessante aanbieding voor alle dames die hun pip implantaten laten vervangen bij hun.

Zij bieden een wissel aan voor amper 8OO Euro !!!! Met de nodige uitleg over terubetaling en verzekeringen en overeenkomsten met Frankrijk?????

Ik heb intussen met alle instanties die je maar kan bedenken contact gehad en er is me verzekerd dat er hier in Belgie enkel en alleen tussenkomst van mutualiteit is voor het verwijderen van de implantaten wanneer deze ook effectief stuk of gescheurd zijn. Dat het plaatsen van nieuwe ipmlantaten zeker niet vergoed word , als het om een estethische operatie gaat

Als je inderdaad maar 800 Euro zal moeten betalen vraag ik me af welke implantaten ze dan gaan gebruiken want elk deftig merk kost zowiezo meer.

Ik kan jullie alleen maar aanraden om eerst goed na te denken en jullie goed te informeren, Niemand wil de misérie die we de laatste tijd hadden een tweede keer meemaken toch ??

Grtjs Mi. Lo.

De kans dat je weer niet zal geholpen worden door een erkend plastisch chirurg is denk ik zeer reeel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Ik wil zeker niet negatief overkomen maar ik stel me toch wel enkele vragen........

Ook ik heb contact opgenomen met Quan clinic om mijn dossier op te vragen, en ook al heb ik reeds een wissel gehad was ik toch wel benieuwd naar hun interessante aanbieding voor alle dames die hun pip implantaten laten vervangen bij hun.

Zij bieden een wissel aan voor amper 8OO Euro !!!! Met de nodige uitleg over terubetaling en verzekeringen en overeenkomsten met Frankrijk?????

Ik heb intussen met alle instanties die je maar kan bedenken contact gehad en er is me verzekerd dat er hier in Belgie enkel en alleen tussenkomst van mutualiteit is voor het verwijderen van de implantaten wanneer deze ook effectief stuk of gescheurd zijn. Dat het plaatsen van nieuwe ipmlantaten zeker niet vergoed word , als het om een estethische operatie gaat

Als je inderdaad maar 800 Euro zal moeten betalen vraag ik me af welke implantaten ze dan gaan gebruiken want elk deftig merk kost zowiezo meer.

Ik kan jullie alleen maar aanraden om eerst goed na te denken en jullie goed te informeren, Niemand wil de misérie die we de laatste tijd hadden een tweede keer meemaken toch ??

Grtjs Mi. Lo.

De kans dat je weer niet zal geholpen worden door een erkend plastisch chirurg is denk ik zeer reeel

Volledigmee akkoord,

quan clinic ging brief mailen van onkelinks die ale pip s doet vervangen en door ziekenfonds terugbetaal , nogniets ontvngen

vreemd, ziekenfonds zal het uitzoeken , laat dan nog iets weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

Ben net terug van Quan,heb mammoe en echo gehad bij radioloog,en mijn linkse prothese is volledig gescheurd,een goede ontvangst maar toch vertrouw ik het NIET die prijsverschil is veel te groot,daarbij moet bij mij alles opnieuw,borstlift want die is volledig mislukt ,het wisselen van prothesen en dat voor de prijs van 2500 euro,ik vroeg mijn fotos en die krijg ik niet mee,nu sta ik hier vlgnde week moest ik met fotos naar andere chirurg en ik kreeg ze niet mee in quanklinik.ik weet niet of ik al zo snel een nieuwe mammografie mag doen?Ik heb nu wel 1iets in mijn handen,mijn pippas.Bij de eerste chirurg was het 4400,en van 2500 bij quan krijg ik nog 1300 EURO terug zeggen ze,nu zit ik met die scheur of lek,en hebben ze niet eens voorgesteld om onder mri te gaan,heb daar ook geen dokter gezien,een meneer met een nederlands accent,die wel vriendelijk was,..Zou ik het riskeren voor een2de mammografie?Wie kan me helpen,groetjes Shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.