Ga naar inhoud

PiP implantaten


Vlinder

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen Martine

Hoe gaat het met jou?Met mij wat beter.Al zal ik blij zijn dat we paar weken verder zijn,soms denk ik dat er niks meer goed komt en dat ik beter nooit iets aan mijn borsten liet doen...pff heb gewoon een dip denk ik.Ben het gewoon moe om hier altijd stil te zitten en niks te mogen doen en al door die pipimplantaten.Heb paar fotos er op gezet,niet verschieten want het ziet er griezelig uit?Als dat maar goed komt...denk je dat jij ooit terug je bv zal kunnen laten herdoen,zou je zo graag helpen,maar kheb zelf heel diep moeten gaan,financieel dan EN emotioneel ook ...ZE zouden die fabricant moeten de doodstraf geven. GRTJS X

hey shemna,

ja,die pips hebben ons leven serieus verkloot he!ben er ook nog steeds dag en nacht mee bezig.

als ik het geld had,zou ik nieuwe zetten,ja.

en dat dipje van jou,kan ik goed begrijpen!heb het ook...

ja de fabricant zit lustig zonder zorgen in zijne zetel en geniet van het leven!!!doodstraf is te gemakkelijk voor hem! afzien moet die kerel!

alvast een hele dikke sterkte knuf van mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie

hey shemna,

ja,die pips hebben ons leven serieus verkloot he!ben er ook nog steeds dag en nacht mee bezig.

als ik het geld had,zou ik nieuwe zetten,ja.

en dat dipje van jou,kan ik goed begrijpen!heb het ook...

ja de fabricant zit lustig zonder zorgen in zijne zetel en geniet van het leven!!!doodstraf is te gemakkelijk voor hem! afzien moet die kerel!

alvast een hele dikke sterkte knuf van mij!

waar staan die fotos?zie ze niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo lotgenootjes

Het is hier wel stil geworden op deze topic,geeft er iemand nog nieuws over hoever het staat in Belgie met de pip slachtoffers?En zo jammer dat niemand er nog over spreekt,alles is al vergeten,alle ellende dat ons werd aangedaan.

lIEFS Shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lotgenootjes

Het is hier wel stil geworden op deze topic,geeft er iemand nog nieuws over hoever het staat in Belgie met de pip slachtoffers?En zo jammer dat niemand er nog over spreekt,alles is al vergeten,alle ellende dat ons werd aangedaan.

lIEFS Shemna

hallo shemna,

ja alles is inderdaad in de vergeethoek...

was er even niet,omdat 1 van mijn honden hartfalen heeft,zo zielig,kan amper nog lopen of eten...

ik heb nog steeds geen nieuwe bv....en belgie doet alsof er niets meer aan de hand is!

voor hun pip afgehandeld...ik nog steeds slapeloze nachten

hoe gaat het met jou nu?

dikke knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

DAG MARTINE

Zo erg voor je van je hond,en ja heel erg dat alles is vergeten,met mij gaat het redelijk goed al ben ik nog niet klaar om te gaan werken,fysiek en emotioneel ook niet,ik heb het er heel moeilijk mee dat er zoveel vuiligheid in mijn borst zat,wat gaan daar de gevolgen van zijn?Maandag moet ik normaal terug werken,maar moet die dag smorgens bij pc zijn.Ik zal vragen aan mijn pc om die foto door te mailen VAN kapotte pip naar mij zo kan ik het hier op het borstenforum tonen.Morgen word ik ondervraagd door de gerechtelijke politie ivm quanclinic maar wat voor zin geeft het eigenlijk zeg ik bij mezelf,wij slachtoffers blijven in de kou staan,vercouttere doet toch verder en steekt vele duizenden euros in zijn zakken.En wij moeten door die fouten nogmaals gans die operatie betalen.En dan komt de factuur nog eens van mijn verblijf in het ziekenhuis,dat moet nog apart betaald worden.Kvoel me echt niet goed,maar niemand doet er iets aan.Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

InDe Vijfde Dag, op donderdag 15 maart, om 21.05 uur, Nederland 2:

Borstimplantaten als tikkende tijdbommen?

Hoe veilig zijn borstimplantaten? Die vraag dring zich op sinds het PIP schandaal eind 2011. Toen bleek dat de borstimplantaten van het Franse merkPoly Implant Protheses (PIP), de gezondheid van de dragers ernstig zouden kunnen bedreigen. In Nederland hebben zo’n 1400 vrouwen deze implantaten.

De Vijfde Dag ging op onderzoek uit en sprak met ervaringsdeskundingen, plastisch chirurgen en wetenschappers en kwam tot een schokkende ontdekking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DAG MARTINE

Zo erg voor je van je hond,en ja heel erg dat alles is vergeten,met mij gaat het redelijk goed al ben ik nog niet klaar om te gaan werken,fysiek en emotioneel ook niet,ik heb het er heel moeilijk mee dat er zoveel vuiligheid in mijn borst zat,wat gaan daar de gevolgen van zijn?Maandag moet ik normaal terug werken,maar moet die dag smorgens bij pc zijn.Ik zal vragen aan mijn pc om die foto door te mailen VAN kapotte pip naar mij zo kan ik het hier op het borstenforum tonen.Morgen word ik ondervraagd door de gerechtelijke politie ivm quanclinic maar wat voor zin geeft het eigenlijk zeg ik bij mezelf,wij slachtoffers blijven in de kou staan,vercouttere doet toch verder en steekt vele duizenden euros in zijn zakken.En wij moeten door die fouten nogmaals gans die operatie betalen.En dan komt de factuur nog eens van mijn verblijf in het ziekenhuis,dat moet nog apart betaald worden.Kvoel me echt niet goed,maar niemand doet er iets aan.Liefs

kan me goed voorstellen dat je bang bent!

bij mij zijn ze niet stuk,bij jou komt dat er ook nog eens bij!

die rekening van je verblijf wordt alleen de eerste dag gedekt he?daarna zelf betalen..ik vrees dat dat ook goed kan oplopen.

niet eerlijk he!

waarom gaat de politie je ondervragen van quan?had je klacht ingedient?

alvast sterkte en ik denk aan je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

QUANCLINIC en ik wou ook klacht indienen tegen vercouttere maar pc zei ,er is niemand die kan bewijzen dat hij daar werkt.Maar jij Martine kan dat wel ,hij geeft tenslotte 3implantaten ingestoken bij jou.Bij jou zou hij je moeten vergoeden,dat kan toch niet.Nu ik moet maandag terug naar pc en ik zal hem vragen of ik iets kan doen ivm die mislukte borstlift die hij deed bij mij destijds in body and face,liefs N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde vandaag op de tv bij Zembla, dat er in 1997 ook al gewerkt werd met de PIP implantaten!!

Ik heb toch voor de zekerheid maar eens een mail gestuurd naar de chirurg die toen bij mij de implantaten geplaatst heeft;

Drs. martin Koopmann. Hij werkte toen in Heerlen bij het Atrium Medisch Centrum: maar volgens mij vertelde hij toen dat het prothesen van Mentor waren............maar ja: je weet maar nooit!!!!!

de prothesen zijn sowieso vorig jaar januari verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben het beu!!!!!!!!!!!

waarom willen die artsen alleen int zwart werken???

is nu al de 3 de arts die het zo wil doen.

klote klote klote pips!

jammer dat meneer pip zover weg woont..ben in staat om die man iets aan te doen.

ze kunnen me toch niets doen..heb al levenslang,want ik heb die rot pips nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze willen me helpen omdat ik een gedupeerde ben,maar die 1200 euro trek ik niet terug zeggen ze?? he?raar he?daar begint het al mee.

ze willen op de rekening zetten,dat ik kapselvorming heb,en de implantaten vervangen int zwart.

maar eerst zeggen ze dat ze een geste doen,dat ik aan 1500 euro een wissel heb,als ik dan verder vraag waarom ik die 1200 euro niet terug trek,zeggen ze,dan moeten we een andere nummer op de factuur zetten.

als ik alles op papier wil kost het 3800 euro ineens.

terwijl ze je eerst doen geloven dat het officieel is.

ben al naar 2 ERKENDE pc's geweest! die ge zogenaamd kunt vertrouwen.

en waar zijn die 40 chirurgen die ons zogenaamd gingen helpen????

reclame maken in hun voordeel,omdat ze op tv zijn,maar verder houden ze hun belofte niet.

ben zo boos! niet te doen!

ik ga meteen naar je fotos kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook geen 1200 euro terug gekregen Martine,heb 3600 euro moeten betalen en de ziekenhuis factuur die volgt nog.Begrijp het allemaal niet zo goed wat willen ze dan zeggen met het vergoeden van het uithalen,moet dan zijn dat dat niks kost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook geen 1200 euro terug gekregen Martine,heb 3600 euro moeten betalen en de ziekenhuis factuur die volgt nog.Begrijp het allemaal niet zo goed wat willen ze dan zeggen met het vergoeden van het uithalen,moet dan zijn dat dat niks kost.

ik denk dat die artsen die 1200 euro in hun zakken steken.

als hun,eerlijk, de juiste nummer op de factuur zetten,krijg je 1200 euro vergoed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.