Ga naar inhoud

PiP implantaten


Vlinder

Aanbevolen berichten

goedemorgen dames,

ik heb veel goede raad en hulp gekregen van deze site :

http://www.meldpuntklachtensiliconen.nl

op advies van haar,heb ik ,en ook zij, gemailt naar :

contact@zorginspectie.be

het zou mss goed zijn als al de dames naar zorginspectie mailen en hun verhaal doen,in de hoop op hulp,zodat we mss ook alles vergoed krijgen!

het "meldpunt klachten siliconen",heeft heel veel op hun site staan,en als je vragen hebt,krijg je meteen hulp en advies.

gr!

zal er eens naartoe surfen 1 van deze dagen, bedankt voor de tip

grtjs san x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie

Martine

Ben zo blij dat jeterug beter bent,en bedankt voor alles wat je doet.Hoop dat het de moeite loont al je inspanningen en vooral omdat jij je dan ook kan laten opereren,dat die vuiligheid uit je lichaam is.Morgen is het zover voor mij aan de ene kant blij maar ook bang.En lig ook te piekeren hoe ik dat allemaal zal terug betalen.Maar nu eerst denken aan mijn operatie .

Weet je wat ik zo erg vind,stel dat jou protesen nu gescheurd waren en ze moesten eruit,zoals bij mij maar financieel gaat het niet,wat dan?Hebben ze dan in Belgie liever dat we kanker krijgen dan ons te helpen.Is het al niet erg genoeg dat we niet eens weten wat het effect zal zijn door die vuiligheid in ons lichaam.duizend maal dank voor je inzet al heb je het niet makkelijk,hoe gaat het met je kindje?dikke knuffel en kus.

heeeel veeel sterkte morgen!

zal aan je denken en duimen!!!

ja,dacht net hetzelfde! hier in belgie denken ze,dat ons immuunsysteem anders is denk ik!

onze belgische genen zijn bestand tegen pip en eventuele gevolgen...

met ons alles goed....ben terug klaar om de strijd aan te gaan!!

sterkte morgen! komt goed hoor!

laat maar gauw weten hoe het gegaan is,als je terug wat op de been bent!

dikke sterkte knuffel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, ik ben blij dat er een paar goede berichtjes binnenkomen over het meldpunt klachten siliconen. Dit meldpunt heeft echt alleen het beste met ons voor. Ze willen gewoon dat er geen siliconen slachtoffers meer vallen.

Dag, groetjes!

goedemorgen allemaal,

dat klopt,

ik heb ondertussen veel geleert over siliconen.

heb er nooit bij stil gestaan wat het met je zou kunnen doen.

ik was toen alleen maar blij,dat ik me meer vrouw zou voelen.

vind het heel goed dat ze ons waarschuwen.

als ik eerlijk ben,wil ik nog steeds een wissel,maar,door het meldpunt klachten siliconen,zal ik zeker zoeken naar de beste implantaten.

ik ben allersinds blij met hun goede voorlichting!

want de producenten van implantaten gaan ons niet zeggen wat er in zit....dat hebben we nu helaas aan den lijve moeten ondervinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Martine en S andra hoe gaat het met jullie,met mij alle dagen beetje beter,ik heb maar van iets heel veel last en dat is van duizeligheid,is dat wel normaal?ZOU dat door de narcose komen,soms ben ik bang dat ik ziek ben geworden door die gescheurde pip.liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Martine en S andra hoe gaat het met jullie,met mij alle dagen beetje beter,ik heb maar van iets heel veel last en dat is van duizeligheid,is dat wel normaal?ZOU dat door de narcose komen,soms ben ik bang dat ik ziek ben geworden door die gescheurde pip.liefs

hey shemna,

blij dat je al wat beter bent!

van die duizeligheid,zou ik niet weten of dat normaal is.bel mss even naar je huisarts?

heel veel sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ja shemna...

raad eens van wie ik vandaag antwoord heb gehad?

zie onderstaand mailtje..het antwoord staat me wel niet aan...maar allez

Mevrouw,

U vraagt zich af waarom de Belgische autoriteiten geen “verstandig besluit” nemen en u verwijst naar de brief uitgaande van het Nederlandse Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (brief van 14 februari 2012). Deze brief beschrijft de Nederlandse situatie in betrekking met de PIP-prothesen. Betreffende de rubrieken “Medische beleid” en “Beleid vergoeding medische gevolgen” in de door u aangehaalde brief, stond Nederland bij aanvang van dit schandaal op dezelfde golflengte als België.

U verwijst waarschijnlijk naar de zin “Inmiddels hebben de zorgverzekeraars aangegeven dat het verwijderen van PIP-borstimplantaten en plaatsen van nieuwe implantaten volledig wordt vergoed, ongeacht of er in het verleden bij de implantatie sprake was van een medische of een cosmetische reden.”

Blijkbaar hebben de Nederlandse zorgverzekeraars beslist om bij patiënten met PIP-prothesen de verwijdering en de vervanging in alle gevallen te vergoeden. In België is dit niet gebeurd, en kan dit ook niet zomaar gebeuren aangezien de Belgische wet verbiedt dat de verplichte ziekteverzekering tussenkomt in geval van esthetische heelkunde. Een herziening van de wet hieromtrent is zeker nog niet aan de orde.

Ik hoop hiermee duidelijk op uw vraag geantwoord te hebben.

Laurette ONKELINX

Minister van Sociale Zaken en Volksgezondheid

------ Message transféré

Geachte minister,

Waarom neemt belgie dit verstandig besluit niet?

Graag,eindelijk eens een antwoord.

Mvg martine surinx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg é Martine,nu weten we waar we staan in Belgie...Mensen die zich volvreten en dan maagoperatie laten doen die krijgen het wel vergoed,drugverslaafden die worden geholpen....WIJ die hieraan niks kunnen aan doen krijgen niks vergoed.

helemaal mee eens :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb haar gezegd dat de pips toen,inderdaad een esthetische ingreep was,maar nu we weten dat ze slecht zijn,is het nu toch om gezondsheids redenen.

ik geraak in da kut land,geen stap verder...ben zooo boos,omdat ik zo machteloos ben.

ja anderen krijgen wel dingen vergoed waar ze zelf schuld aan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd Martine,

toen was het een estetische ingreep en hebben we toen enige financiele bijstand gevraagd , nee toch !!!

Hier hebben we toch zelf niet om gevraagd en is zeker onze schuld niet

Waarom kan het ergens anders wel en hier weer niet???

weer typisch Belgie APENLAND

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja een GROOT SHIT LAND!!!!Wat met de vrouwen die die verdomde pips in hun lichaam hebben en gescheurd?Die het zich niet kunnen permiteren,ze laten die vrouwen gewoon liever ziek worden,al zijn we mss al allemaal ziek van die vuiligheid,ze zouden beter die rotdokter laten betalen die ze bij ons in ons lichaam stak volgens mij wist hij er wel van,zeker die klojo van body and face

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is hier iemand op het forum,die haar zal laten opereren bij quan,ze is heel tevreden over Karel vnderlinden maar ze weet wel niet wie haar zal opereren.....

oei! ik zou het niet durven! al was het voorniets!

tzal je maar overkomen,als je onder narcose bent,en klojo opereert je,zonder dat je het weet....brrrrrr,kmoet er nie aan denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei! ik zou het niet durven! al was het voorniets!

tzal je maar overkomen,als je onder narcose bent,en klojo opereert je,zonder dat je het weet....brrrrrr,kmoet er nie aan denken.

Ik zei dat ik mij wou laten opereren bij Quan maar ik heb zelf nog geen afspraak of niets gemaakt voor een gesprek dus denk dat het dan normaal is dat ik niet weet welke chirurg het gaat worden.

Mijn vriendin is 2x geopereerd door Vercoutere en ze is er 2x heel content van geweest.

Ook al was de eerste maal met pip-implantaten waar dr vercoutere zelf niet aan kon doen.

Er zijn meerdere ziekenhuizen die die implantaten gebruikte omdat niemand wist dat deze slecht waren.

Langs 1 kant vind ik het toch positief dat na dit voorval hij de pip wil vervangen niet?

Grtjs J

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Martine hoe gaat het met je?met mij wat beter,maar ik geraak niet van die hoofdpijn en die duizeligheid vanaf.Ik heb gsternavond fotos bekeken van vorig jaar april van mij in bikini,en toen was die pip al gescheurd,je ziet heel goed het verschil,weet je dat ik vorig jaar 11 dagen in het ziekenhuis heb gelegen met een ernstige darmontsteking,de dokters wisten niet hoe ik eraan kwam,maar nu valt ieder stukje van de puzzel é.dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Jolien,wij zijn niet boos hoor,je hebt onze mening gevraagd,jij doet tenslotte met je lichaam wat je wilt,wij willen je alleen onze ervaring meedelen,en de dokter die je vriendin opereerde,al vind ik hem een beenhouwer...Geeft er bij iemand van hier op het forum 3implantaten ingestoken,hij is plots haar dossier kwijt maar weet wel nog exact wanneer ze haar operatie onderging,komaan zeg,honderden vrouwen geeft hij geopereerd en hij wist precies de datum maar dossier zoek...Maar wel 3implantaten,ze is er kapot van en dan nog alle 3pipimplantaten.XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zei dat ik mij wou laten opereren bij Quan maar ik heb zelf nog geen afspraak of niets gemaakt voor een gesprek dus denk dat het dan normaal is dat ik niet weet welke chirurg het gaat worden.

Mijn vriendin is 2x geopereerd door Vercoutere en ze is er 2x heel content van geweest.

Ook al was de eerste maal met pip-implantaten waar dr vercoutere zelf niet aan kon doen.

Er zijn meerdere ziekenhuizen die die implantaten gebruikte omdat niemand wist dat deze slecht waren.

Langs 1 kant vind ik het toch positief dat na dit voorval hij de pip wil vervangen niet?

Grtjs J

Dag Jolien,

ik ben ook geopereerd door dr vercoutere in b&f in 2008 , ik was en ben nog tevreden zolang er niks mis is met mijn implantaten MAAR hij is en was GEEEEN plastisch chirurg maar een thoraxchirurg die zich wel uitgaf voor pc en dat vind ik niet kunnen!!!

ook uitbaatster b&f is daaraan schuldig, nl nathalie carton, . En idd hij werkte met pip en wist ev niet dat er schadelijk gel gebruikt werd maaar als hij eerlijk in zijn schoenen staat had hij al zijn patienten moeten verwittigen en het niet over te laten aan de quan. Hij zou zo'n operaties zeker nooit of nooit meer mogen doen want hij is niet deskundig op gebied van pc, daarom mocht hij ook niet meer opereren in Nederland . En in de brief die quan verstuurde stonden degelijk zevers, niet lekkende prothesen verwijderen wordt niet vergoed ondanks zij en ook karel vdl beweren van wel; had hem aan de lijn en ging mij een mail doorsturen van mevr onkelinckx , dit was 1,5maand geleden en heb nog niks ontvangen , ook bij het ziekenfonds weten ze daar niks van af ....

grtjs , laat je goed informeren en weet als je daar echo of dergelijke laat doen, niks van gegevens meekrijgt ( wat ook niet juist is

san

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Jolien,wij zijn niet boos hoor,je hebt onze mening gevraagd,jij doet tenslotte met je lichaam wat je wilt,wij willen je alleen onze ervaring meedelen,en de dokter die je vriendin opereerde,al vind ik hem een beenhouwer...Geeft er bij iemand van hier op het forum 3implantaten ingestoken,hij is plots haar dossier kwijt maar weet wel nog exact wanneer ze haar operatie onderging,komaan zeg,honderden vrouwen geeft hij geopereerd en hij wist precies de datum maar dossier zoek...Maar wel 3implantaten,ze is er kapot van en dan nog alle 3pipimplantaten.XX

hey shemna,

heb ondertussen men medisch dossier gekregen!

had klacht ingedient bij de orde van geneesheren.

ik heb nog steeds geen nieuwe bv,zal nog moeten sparen,of ze eruit halen en geen nieuwe.pf.

weet niet of ik het aan zou kunnen,maar dan ga ik alle dagen op kosten van de ziekenkas naar een psychiater,omdat ik het mentaal niet aan kan!

ik ga hun meer kosten,maar dat is hun eigen schuld!

hoe is het met jou?nog steeds hoofdpijn en duizelig?

ik heb het nooit gehad na een narcose.

en die darmontsteking...ja wie weet komt het van de pips,maar dat gaan ze afstrijden ,anders moeten ze ons helpen en dat wil belgie toch helemaal niet.

hoop dat je snel weer beter bent!

gr martine!

Ja dat is met mij gebeurd,niks kreeg ik mee,al mijn fotos,daar had ik geen recht op zeiden ze,

daar in quan maar ik had er wel voor betaald

dien klacht in bij de orde van geneesheren!

kan je online doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd Martine,

toen was het een estetische ingreep en hebben we toen enige financiele bijstand gevraagd , nee toch !!!

Hier hebben we toch zelf niet om gevraagd en is zeker onze schuld niet

Waarom kan het ergens anders wel en hier weer niet???

weer typisch Belgie APENLAND

ik geef je gelijk milo!

volgens belgie hebben we er wel zelf om gevraagd he?

ik vind ook dat het onze schuld niet is..maar ja...wie zijn wij....niks of niemand en onbenullig..

apenland vind ik nog te braaf gezegd....klote land!

gr martine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen Martine

Hoe gaat het met jou?Met mij wat beter.Al zal ik blij zijn dat we paar weken verder zijn,soms denk ik dat er niks meer goed komt en dat ik beter nooit iets aan mijn borsten liet doen...pff heb gewoon een dip denk ik.Ben het gewoon moe om hier altijd stil te zitten en niks te mogen doen en al door die pipimplantaten.Heb paar fotos er op gezet,niet verschieten want het ziet er griezelig uit?Als dat maar goed komt...denk je dat jij ooit terug je bv zal kunnen laten herdoen,zou je zo graag helpen,maar kheb zelf heel diep moeten gaan,financieel dan EN emotioneel ook ...ZE zouden die fabricant moeten de doodstraf geven. GRTJS X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.