Ga naar inhoud

PiP implantaten


Vlinder

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ben net terug van Quan,heb mammoe en echo gehad bij radioloog,en mijn linkse prothese is volledig gescheurd,een goede ontvangst maar toch vertrouw ik het NIET die prijsverschil is veel te groot,daarbij moet bij mij alles opnieuw,borstlift want die is volledig mislukt ,het wisselen van prothesen en dat voor de prijs van 2500 euro,ik vroeg mijn fotos en die krijg ik niet mee,nu sta ik hier vlgnde week moest ik met fotos naar andere chirurg en ik kreeg ze niet mee in quanklinik.ik weet niet of ik al zo snel een nieuwe mammografie mag doen?Ik heb nu wel 1iets in mijn handen,mijn pippas.Bij de eerste chirurg was het 4400,en van 2500 bij quan krijg ik nog 1300 EURO terug zeggen ze,nu zit ik met die scheur of lek,en hebben ze niet eens voorgesteld om onder mri te gaan,heb daar ook geen dokter gezien,een meneer met een nederlands accent,die wel vriendelijk was,..Zou ik het riskeren voor een2de mammografie?Wie kan me helpen,groetjes Shemna

Shemna, dat is Karel vanderlinden, hij sprak in reyers laat 3 weken geleden, zeer vriendelijk dat wel en die 13oo euro terug krijgen , ja van de ziekenfonds, gescheurd of niet gescheurd en in ziekenfonds wisten ze van niets!!!!!!, ze zullen het wel uitzoeken., Hij is geen dokter zoek maar eens op op internet hij is de uitbater van quan. zij hebben ook reeds namen van pc gebruikt die zogezegd bij hen opereren dr casart en defrene wel in az-sint jan en iepemanziekenhuis die opereren daar NIET, weet het van mijn pc dr rogghe (ook werkzaam in st-jan)

volgen die nederl is er een brief van onkelinckx van terugbetaling ziekenf. zowel gescheurd of niet gescheurde pips, hij ging die doormailen, dat was gisteren , heb hem nog niet gekregen, je doet ervan wat je wil , zou verder informeren hoor , ook bij de ziekenf

veel grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie

Shemna, dat is Karel vanderlinden, hij sprak in reyers laat 3 weken geleden, zeer vriendelijk dat wel en die 13oo euro terug krijgen , ja van de ziekenfonds, gescheurd of niet gescheurd en in ziekenfonds wisten ze van niets!!!!!!, ze zullen het wel uitzoeken., Hij is geen dokter zoek maar eens op op internet hij is de uitbater van quan. zij hebben ook reeds namen van pc gebruikt die zogezegd bij hen opereren dr casart en defrene wel in az-sint jan en iepemanziekenhuis die opereren daar NIET, weet het van mijn pc dr rogghe (ook werkzaam in st-jan)

volgen die nederl is er een brief van onkelinckx van terugbetaling ziekenf. zowel gescheurd of niet gescheurde pips, hij ging die doormailen, dat was gisteren , heb hem nog niet gekregen, je doet ervan wat je wil , zou verder informeren hoor , ook bij de ziekenf

veel grtjs

Ik ga volgende week naar dr.defreyne maar het probleem is dat ik mijn fotos niet meekreeg in roeselare,dus moet ik nu opnieuw een mammo en echo laten doen,ik weet in ieder geval dat er 1gescheurd is.Heb nog eens gebeld naar daar en ze zei ,dat ik daar geen recht aan heb,heb nog geen miserie genoeg door die gescheurde implantaat,pffZe konden er ook niet goed tegen dat ik niks goed had te vertellen van vercouttere,mijn borstlift is compleet mislukt en daarvoor had ik al zoveel gebeld naar body and face,die zeiden dat het normaal was,tis gewoon afschuwelijk gedaan.GRTJS Shemna
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

Ben net terug van Quan,heb mammoe en echo gehad bij radioloog,en mijn linkse prothese is volledig gescheurd,een goede ontvangst maar toch vertrouw ik het NIET die prijsverschil is veel te groot,daarbij moet bij mij alles opnieuw,borstlift want die is volledig mislukt ,het wisselen van prothesen en dat voor de prijs van 2500 euro,ik vroeg mijn fotos en die krijg ik niet mee,nu sta ik hier vlgnde week moest ik met fotos naar andere chirurg en ik kreeg ze niet mee in quanklinik.ik weet niet of ik al zo snel een nieuwe mammografie mag doen?Ik heb nu wel 1iets in mijn handen,mijn pippas.Bij de eerste chirurg was het 4400,en van 2500 bij quan krijg ik nog 1300 EURO terug zeggen ze,nu zit ik met die scheur of lek,en hebben ze niet eens voorgesteld om onder mri te gaan,heb daar ook geen dokter gezien,een meneer met een nederlands accent,die wel vriendelijk was,..Zou ik het riskeren voor een2de mammografie?Wie kan me helpen,groetjes Shemna

Hoi Shemna,

je kan misschien beter voor MRI gaan, daar zagen ze bij mij de scheur ook op,

Ik kan je alleen maar zeggen dat ik er niet veel vertrouwen in heb, zie mijn post http://www.borstenforum.com/topic/4535-pip-implantaten/page__view__findpost__p__125982

Het is niet erg logisch wat ze allemaal vertellen, Ze proberen volgens mij nu gewoon alle dames met pip's naar daar te krijgen, "kassa, kassa ""

Laat je nu beter behandelen bij een erkend plastisch Chirurg, Ik was destijds tevreden met het resultaat van Body and Face, omdat ik niet beter wist.

Toen ik de eerste keer bij mijn nieuwe PC kwam was het eerste dat hij zei dat ze helemaal niet mooi geplaatst waren ook niet. de protheses waren te hoog geplaatst waardoor het eigen weefsel ging hangen, Bij B&F zeiden ze dat dit alleen kon opgelost worden met een lift, maar dat wou ik niet

Ik ben nu 9 dagen PO en het verschil is inderdaad groot, Ook nu geen lift gehad en toch een gans andere vorm dan voorheen, veel mooier en steviger

Als je je fotos wil van Quan clinic, moet je dokter die opvragen, dan moeten ze die geven!!!

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volledigmee akkoord,

quan clinic ging brief mailen van onkelinks die ale pip s doet vervangen en door ziekenfonds terugbetaal , nogniets ontvngen

vreemd, ziekenfonds zal het uitzoeken , laat dan nog iets weten

K ben benieuwd Sandra,

Hou ons op de hoogte

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shemna,

je kan misschien beter voor MRI gaan, daar zagen ze bij mij de scheur ook op,

Ik kan je alleen maar zeggen dat ik er niet veel vertrouwen in heb, zie mijn post http://www.borstenfo...post__p__125982

Het is niet erg logisch wat ze allemaal vertellen, Ze proberen volgens mij nu gewoon alle dames met pip's naar daar te krijgen, "kassa, kassa ""

Laat je nu beter behandelen bij een erkend plastisch Chirurg, Ik was destijds tevreden met het resultaat van Body and Face, omdat ik niet beter wist.

Toen ik de eerste keer bij mijn nieuwe PC kwam was het eerste dat hij zei dat ze helemaal niet mooi geplaatst waren ook niet. de protheses waren te hoog geplaatst waardoor het eigen weefsel ging hangen, Bij B&F zeiden ze dat dit alleen kon opgelost worden met een lift, maar dat wou ik niet

Ik ben nu 9 dagen PO en het verschil is inderdaad groot, Ook nu geen lift gehad en toch een gans andere vorm dan voorheen, veel mooier en steviger

Als je je fotos wil van Quan clinic, moet je dokter die opvragen, dan moeten ze die geven!!!

grtjs

Dag Milo

Bedankt voor je antwoordt,mijn huisarts geeft vanmorgen gebeld naar Quan,en ze waren heel vriendelijk,ze gaan gans mijn dossier op sturen,nu hopen dat ik het zal krijgen .Ik hoop dat alles nu ok is met jou.Bij mij zaten ze ook veel te hoog,nu is er Maar 1 meer,de andere is verdwenen en voel of zie je niet meer door die lek of scheur.Is er lange tijd over gegaan bij jou van zodra je wist dat er iets fout was tot je 2de operatie?Ik hoop dat eindelijk normale borsten zal hebben,voor mijn borstlift waren ze lelijk maar nu nog lelijker.zou al willen dat alles achter de rug is.Dank je om me te steunen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Milo

Bedankt voor je antwoordt,mijn huisarts geeft vanmorgen gebeld naar Quan,en ze waren heel vriendelijk,ze gaan gans mijn dossier op sturen,nu hopen dat ik het zal krijgen .Ik hoop dat alles nu ok is met jou.Bij mij zaten ze ook veel te hoog,nu is er Maar 1 meer,de andere is verdwenen en voel of ziei je niet meer door die lek of scheur.Is er lange tijd over gegaan bij jou van zodra je wist dat er iets four was tot je 2de operatie?Ik hoop dat eindelijk normale borsten zal hebben,voor mijn borstlift waren ze lelijk maar nu nog lelijker.zou al willen dat alles achter de rug is.Dank je om me te steunen.

Milo

Woon jij in Belgie?Zoja heb jij ziekenverlof gekregen en heb je iets terug gekregen van ziekenkas?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Milo

Woon jij in Belgie?Zoja heb jij ziekenverlof gekregen en heb je iets terug gekregen van ziekenkas?

Hoi Shemna

Ja hoor ik ben van Belgie

Bij mij is het zo dat ik in 2008 een bv heb laten doen bij B&F, enkele maanden later knobbeltjes in mijn oksel en onmiddelijk MRI laten maken, maar er was geen scheur te zien, dus implantaten laten zitten

Knobbeltjes zijn toen wel verwijderd en onderzocht en die bleken toch silliconenrestjes te bevatten.

Er werd mij toen gezegd dat een prothese kan 'zweten' waardoor er toch kleine beetjes silliconen vrijkomen, ik was dus niet ongerust

Ook niet toen na enkele maanden verder mijn oksels weer vol knobbeltjes zaten.

Toen ik echter op 23 december het nieuws zag wist ik direkt hoe laat het was, onmiddelijk afspraak voor MRI en toen was er dus een duidelijke scheur te zien en lymfeklieren die vol zaten met die vuiligheid

Afspraak met PC gemaakt en 9 dagen geleden zijn ze dan verwijderd( zie profielfoto) , ook verschillende lymfeklieren zijn verwijderd omdat die dus weer vol zaten met silliconen.

Wanneer je implantaat stuk is komt de mutualiteit wel tussen voor het verwijderen maar niet voor het plaatsen van nieuwe

Het zal dus ongeveer een rekening worden van 4500 euro en daarvan wordt er een 1000 euro terugbetaald, ik heb niets direkt moeten betalen, dit komt zoals een gewone ziekenhuisfactuur binnen ongeveer een maand

Je kan voor een estethishe operatie bij ons ook niet in ziekteverlof gaan ( moet je normaal verlof voor opnemen ) maar je kan altijd iets proberen af te spreken met je chirurg natuurlijk. Je zal wss hetzelfde voorhebben dan ik dus, gescheurd, te hoog geplaatst....... wat een prutsers daar in Maldegem!!!!!

Ik wens je in elk geval het beste en hou me op de hoogte

oh ja, ik heb nu Mc ghan ( natrelle ) implantaten

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shemna

Ja hoor ik ben van Belgie

Bij mij is het zo dat ik in 2008 een bv heb laten doen bij B&F, enkele maanden later knobbeltjes in mijn oksel en onmiddelijk MRI laten maken, maar er was geen scheur te zien, dus implantaten laten zitten

Knobbeltjes zijn toen wel verwijderd en onderzocht en die bleken toch silliconenrestjes te bevatten.

Er werd mij toen gezegd dat een prothese kan 'zweten' waardoor er toch kleine beetjes silliconen vrijkomen, ik was dus niet ongerust

Ook niet toen na enkele maanden verder mijn oksels weer vol knobbeltjes zaten.

Toen ik echter op 23 december het nieuws zag wist ik direkt hoe laat het was, onmiddelijk afspraak voor MRI en toen was er dus een duidelijke scheur te zien en lymfeklieren die vol zaten met die vuiligheid

Afspraak met PC gemaakt en 9 dagen geleden zijn ze dan verwijderd( zie profielfoto) , ook verschillende lymfeklieren zijn verwijderd omdat die dus weer vol zaten met silliconen.

Wanneer je implantaat stuk is komt de mutualiteit wel tussen voor het verwijderen maar niet voor het plaatsen van nieuwe

Het zal dus ongeveer een rekening worden van 4500 euro en daarvan wordt er een 1000 euro terugbetaald, ik heb niets direkt moeten betalen, dit komt zoals een gewone ziekenhuisfactuur binnen ongeveer een maand

Je kan voor een estethishe operatie bij ons ook niet in ziekteverlof gaan ( moet je normaal verlof voor opnemen ) maar je kan altijd iets proberen af te spreken met je chirurg natuurlijk. Je zal wss hetzelfde voorhebben dan ik dus, gescheurd, te hoog geplaatst....... wat een prutsers daar in Maldegem!!!!!

Ik wens je in elk geval het beste en hou me op de hoogte

oh ja, ik heb nu Mc ghan ( natrelle ) implantaten

grtjs

Milo

Ik zal je zeker op de hoogte brengen,weet je dat ze in quan zeiden dat ik 14dagen ging thuis zijn.Dat vond ik ook al zo verdacht.Zal het ook in mijn verlof moeten plannen,want denk niet dat mijn werkgever dat zal aanvaarden,en kheb ook geen zin om alles uit te leggen,want er zijn er veel die denken,ze moeten het maar weten,toen het nieuws bekend werd van die pips,waren ze in de kantine grapjes erond aan het vertellen en dat het wel heel domme vrouwen zijn die het laten doen,je weet wel borstvergrotingen en lifts.Ben recht gestaan en weggegaan;Wij hadden vertrouwen in B and F;Wij hebben daar niet om gevraagd.Hoe lang ben jij in verlof?Bij mij komt het op 4400 euro en als ik 1000 euro moest terugkrijgen,dan zou ik al content zijn,vele grtjes Shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Milo

Ik zal je zeker op de hoogte brengen,weet je dat ze in quan zeiden dat ik 14dagen ging thuis zijn.Dat vond ik ook al zo verdacht.Zal het ook in mijn verlof moeten plannen,want denk niet dat mijn werkgever dat zal aanvaarden,en kheb ook geen zin om alles uit te leggen,want er zijn er veel die denken,ze moeten het maar weten,toen het nieuws bekend werd van die pips,waren ze in de kantine grapjes erond aan het vertellen en dat het wel heel domme vrouwen zijn die het laten doen,je weet wel borstvergrotingen en lifts.Ben recht gestaan en weggegaan;Wij hadden vertrouwen in B and F;Wij hebben daar niet om gevraagd.Hoe lang ben jij in verlof?Bij mij komt het op 4400 euro en als ik 1000 euro moest terugkrijgen,dan zou ik al content zijn,vele grtjes Shemna

Bij mij zijn ook maar heel weinig mensen op de hoogte en inderdaad sommigen kunnen hele stomme comentaar geven, het is zoals je zegt wij hebben hier toch niet om gevraagd, wat betreft die terugbetaling moet je maar eens kijken op de site van RBSPS, vereniging van plastische chirurgie, of hen een mailtje sturen.

Ik heb daar contact gehad met ene Aurélie Geldhof en die beantwoord alle vragen die je maar hebt ( ze is deze week wel met verlof )

Ik heb op die site ook nagekeken of de chirurg waar ik nu ga bij hun gekend is als 'Erkend Plastisch chirurg' dat had ze gezegd dat ik moest doen.

Ik ben in totaal 3 weken thuis dus volgende week ook nog

ik heb je ook een pb gestuurd

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

K ben benieuwd Sandra,

Hou ons op de hoogte

grtjs

Voila, si ziewel hé dat den NIET gescheurde implantaten NOG niet terugbetaald worden ofwel de preventieve verwijdering, QUAN zei nochtans van WEL!!!!!!!

Er zit daar zeker een reukje aan en als ik volgende week mijn gegeven niet van hen ontvangen heb , laat ik ook mijn huisarts bellen. Morgen is er een vergadering met onkelinckx , chirurgen en ziekenfondsen en zullen ze uiteindelijk een beslissing nemen

sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila, si ziewel hé dat den NIET gescheurde implantaten NOG niet terugbetaald worden ofwel de preventieve verwijdering, QUAN zei nochtans van WEL!!!!!!!

Er zit daar zeker een reukje aan en als ik volgende week mijn gegeven niet van hen ontvangen heb , laat ik ook mijn huisarts bellen. Morgen is er een vergadering met onkelinckx , chirurgen en ziekenfondsen en zullen ze uiteindelijk een beslissing nemen

sandra

Inderdaad Sandra,

Eigenlijk is dit toch wel een grote schande hé !!!

Proberen die van Quan al de slachtoffers van B&F een tweede keer in de maling te nemen?? daar lijkt het in elk geval erg op

Dat zulke praktijken mogen blijven gebeuren daar kan ik me zo kwaad in maken !!!

Hopelijk komt er morgen iets goed uit de bus en nemen dan alle dames de wijze beslissing om zich te laten behandelen door erkende chirurgen

ben benieuwd .......

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ook maar heel weinig mensen op de hoogte en inderdaad sommigen kunnen hele stomme comentaar geven, het is zoals je zegt wij hebben hier toch niet om gevraagd, wat betreft die terugbetaling moet je maar eens kijken op de site van RBSPS, vereniging van plastische chirurgie, of hen een mailtje sturen.

Ik heb daar contact gehad met ene Aurélie Geldhof en die beantwoord alle vragen die je maar hebt ( ze is deze week wel met verlof )

Ik heb op die site ook nagekeken of de chirurg waar ik nu ga bij hun gekend is als 'Erkend Plastisch chirurg' dat had ze gezegd dat ik moest doen.

Ik ben in totaal 3 weken thuis dus volgende week ook nog

ik heb je ook een pb gestuurd

grtjs

ferm gelijk ik ben van dezelfde mening , ik ga ook naar een erkende chirurg gaan. Bij mij wisten er maar een 10 tal mensen dat ik een bv laten doen heb maar door mee te doen aan het programma KOPPEN is dat natuurlijk anders, veel mensen kijken nu anders tov pip en praten er anders over dan voorheen, trouwens er is ook gesjoemeld met een Duits merk van implantaten en die heupprotheses , er is daat ook iets mis mee, dus iemand die een andere heup moet laten steken en die nu toevallig een van die gejoemelde heeft , moet die dan dat ook maar weten , moest maar geen nieuwe heup nodig gehad hebben of wat???? Kom aan dat zijn mensen die praten met weinig verstand , op mijn werk heb ik veel pos reacties gekregen, en sedert mijn deelname aan koppen weet ik ondertussen van 5 mensen uit de redelijke directe omgeving die ook een bv laten doen hebben ;-),

Ik geef een goeie raad , iedereen is vrij van mening maar enige nuance mag wel vind ik , laat je niet doen

veel groetjes san

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Sandra,

Eigenlijk is dit toch wel een grote schande hé !!!

Proberen die van Quan al de slachtoffers van B&F een tweede keer in de maling te nemen?? daar lijkt het in elk geval erg op

Dat zulke praktijken mogen blijven gebeuren daar kan ik me zo kwaad in maken !!!

Hopelijk komt er morgen iets goed uit de bus en nemen dan alle dames de wijze beslissing om zich te laten behandelen door erkende chirurgen

ben benieuwd .......

grtjs

Ik hoop dat ook , fingers crossed!!!!!!

san

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze mail net gekregen! heb ruzie met klojo vercotere en ra ra....

Geachte mevrouw Surinx,

Quan Clinic heeft alle dossiers van Body&Face overgenomen om de PIP-slachtoffers te informeren. Nu ik de dossiers nader heb ingekeken vind ik uw dossier niet terug.

Wel heeft dr. Vercoutere, uw chirurg van Body & Face mij volgende mail verstuurd ;

bieke

Kan je deze brief sturen aan deze pip patiente uit 2007

mevr Surinx Martine

Straatval 30

3990 Peer

Geachte mevrouw,

Zoals u weet onderging u op 11/11/2007 een heringreep borstvergroting in de privekliniek in Maldegem.

De artsen van toen hebben Quanclinic de opdracht gegeven u te contacteren nav de PIP-problematiek.

U onderging toen een explant van implantaten achter de klier waarbij er een belangrijke kapselvorming was en het herplaatsen van nieuwe implantaten (330 cc, rond cohesive, subpectoraal) werd doorgevoerd in een nieuwe pocket achter de spier.

Advies aan alle PIP-patienten is van een mammografie/echo of MRI te laten doen .

Bij klachten of tekenen van lekkage kan u terecht in Quanclinic Roeselare voor een prothesewissel.

De kosten voor prothesewissel bedragen ongeveer 2100 euro.

Indien tekenen van lekkage komt het RIZIV tussen voor het verwijderen van de protheses.

In bijlage vindt u de brief terug die alle PIP-slachtoffers hebben ontvangen via post.

Hieronder leg ik u ons verder voorstel uit.

Zoals in de brief vermeld hebben wij een pakketprijs samengesteld zodat grotendeels van de ingreep wordt gedekt door de mutualiteiten.

De pakket prijs bij de Quan Clinic is 2.250 euro alles inclusief. Dit omvat,

1. De verwijdering van de prothese

2. Controle en verwijdering van eventueel kapselvorming

3. Bij lekkage het verwijderen van de siliconenresten,

4. Plaatsen van de nieuwe prothese

5. Anesthesie, materialen, verzorging, etc..

6. 8 opvolgingscontroles.

7. Toevoeging van uw dossier bij het fonds van de gedupeerden in Frankrijk alwaar u automatisch Burgerlijke partij wordt tegen PIP.

Van deze 2.250 euro recupereert u 1.200 euro van de mutualiteiten. Het saldo wordt verhaalt op het fonds in Frankrijk. D.w.z., na de uitspraak tegen PIP zal de verzekeringsmaatschappij van PIP, Alliance verzekeringen, de kosten terug betalen.

Wij vragen de mensen om op controle komen, een mamma-echo te laten maken, en dan een opvolgend gesprek met de mogelijkheden.

Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Vriendelijke groeten,

Quan Clinic

Noordlaan 43

B-8800 Roeselare

Tel.: +32 51 200021

Fax: +32 51 221342

onthaal@quanclinic.be

www.quanclinic.be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tinywiny

Alleen jou dossier is zoek,wat een zever allemaal.Net hetzelfde zootje als destijds bij Body and Face,bij mij doen ze moeilijk om mijn fotos terug te geven,dus dames allemaal,doe zeker geen echo en mammografie in Roeselare.Heb vandaag mail gestuurd naar erkend chirurg,ben vreselijk ongerust over die lek.vlsterkte shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

shemna....inderdaad,ze zijn het kwijt,maar weten alles nog!

ik ga ook niet naar hun.

voor hetzelfde geld,steken ze er mss weer pip's in en als we onder narcose zijn,zit klojo vercoutere ons mss te opereren!

vertrouw het ook niet meer.

heb klacht ingedient bij de orde van geneesheren tegen hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tinywiny

Alleen jou dossier is zoek,wat een zever allemaal.Net hetzelfde zootje als destijds bij Body and Face,bij mij doen ze moeilijk om mijn fotos terug te geven,dus dames allemaal,doe zeker geen echo en mammografie in Roeselare.Heb vandaag mail gestuurd naar erkend chirurg,ben vreselijk ongerust over die lek.vlsterkte shemna

heb jij een lek? oei.das erger!

normaal moeten ze je foto's toch terug geven?niet?

triestige boel he...ben ook balen..

heel veel sterkte voor jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat hebben ze gezien op die mammografie en echo,en het stond op die brief dat ik meekreeg van radioloog,en bij mij moet alles opnieuw gedaan worden borstlift ook,die is totaal mislukt.En mijn huisarts geeft hen opgebeld voor die fotos terug te krijgen,want een 2de mammografie mag niet IN1week tijd,heb intussen ook al mail gezonden naar de plastisch chirurg die me zal opereren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Wat ik maar niet begrijp is dat ze hier niet van hogerhand ingrijpen!!!

Wie van jullie wist dat Vercoutere geen erkend Plastisch chirurg was, ik niet in elk geval, ik ging er van uit dat je wanneer je zo een operatie laat doen je ook door de juiste mensen geholpen werd?!

Een beetje naief misschien maar ik was dus zeker niet de enigste, als ik nu zie hoeveel vrouwen hij be- of beter mishandeld heeft snap ik niet dat die mens zijn naam nog durft uit te spreken!!!

Rommel van implantaten, niet mooi geplaatst en dikwijls onnodig een lift uitgevoerd, waar is die man in godsnaam mee bezig

Als hij nog een beetje eigenwaarde heeft wordt het hoge tijd dat hij een ander job zoekt................ als beenhouwer bijvoorbeeld zou niet misstaan bij hem !!!!!!!

In elk geval dames, doe zoals ik en Shemna , ga aub naar een erkend plastisch chirurg

Als iedereen zo denkt is het binnenkort gedaan met hun privé kliniekjes en hun wanpraktijken

Ik heb mijn wissel al gehad en het verschil is enorm met hoe het bij Body and Face gedaan was, echt waar

Ik veronderstel ( maar ben niet zeker natuurlijk ) dat ook de verwijdering van niet gescheurde implantaten wel tussenkomst van mutualiteit zal komen, na het nieuws van gisteren denk ik dat het bijna niet anders kan

In elk geval, Kop op Dames

grtjs, Mi. Lo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IDD Milo begrijp niet dat die dokter nog altijd mag verder doen en ik wist ook niet dat hij geen plastisch chirurg was,en toen ik het dinsdag had gevraagd in quan,of de operaties werden uitgevoerd door plastische chirurg omzeilden ze mijn vraag en zei hij tzijn erkende chirurgen,ze namen het in ieder geval op voor Dr ;Vercouttere,alle dokter,hij is het niet waard om dokter genoemd te worden,en ik die dacht of altijd gedacht had dat het resultaat normaal was,tot ik die gezicht zag van Dr Defreyne toen ik bij hem op consultatie ging,afschuwelijk zei hij al heb ik ze nooit mooi gevonden maar dacht dat het normaal was.Ontelbare keren gebeld indertijd naar body and face en werd telkens afgescheept door Mevr;Carton.En weet je wat zo erg is ,iedereen weet nu wel intussen dat al onze dossiers in quan liggen en niemand doet er iets aan.En waarom kregen wij ons pasje niet,alleen een brief met de som dat we moesten betalen.Ik herinner mij ook nog de dag van operatie toen ik betaalde moest ik nog iets van 30euro terug krijgen en ze ging me dat terug geven na operatie,heb het nooit teruggekregen.Maar tis nu te laat é,we kunnen niks meer doen tegen Body andFace,triestig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Wat ik maar niet begrijp is dat ze hier niet van hogerhand ingrijpen!!!

Wie van jullie wist dat Vercoutere geen erkend Plastisch chirurg was, ik niet in elk geval, ik ging er van uit dat je wanneer je zo een operatie laat doen je ook door de juiste mensen geholpen werd?!

Een beetje naief misschien maar ik was dus zeker niet de enigste, als ik nu zie hoeveel vrouwen hij be- of beter mishandeld heeft snap ik niet dat die mens zijn naam nog durft uit te spreken!!!

Rommel van implantaten, niet mooi geplaatst en dikwijls onnodig een lift uitgevoerd, waar is die man in godsnaam mee bezig

Als hij nog een beetje eigenwaarde heeft wordt het hoge tijd dat hij een ander job zoekt................ als beenhouwer bijvoorbeeld zou niet misstaan bij hem !!!!!!!

In elk geval dames, doe zoals ik en Shemna , ga aub naar een erkend plastisch chirurg

Als iedereen zo denkt is het binnenkort gedaan met hun privé kliniekjes en hun wanpraktijken

Ik heb mijn wissel al gehad en het verschil is enorm met hoe het bij Body and Face gedaan was, echt waar

Ik veronderstel ( maar ben niet zeker natuurlijk ) dat ook de verwijdering van niet gescheurde implantaten wel tussenkomst van mutualiteit zal komen, na het nieuws van gisteren denk ik dat het bijna niet anders kan

In elk geval, Kop op Dames

grtjs, Mi. Lo.

Beste Milo,

Ik zit met exact hetzelfde probleem: prothese te hoog geplaatst waardoor de eigen borst er onder gaat hangen. MIjn huidige (erkende!) chirurg zegt dat het helemaal niet goed gedaan is door dr Vercoutere. Eind februari laat ik de wissel doen maar de chirurg twijfelt om de nieuwe prothesen voor of achter de spier te plaatsen. Ik heb geen foto's van voor de operatie en hij kan dus moeilijk inschatten hoe de situatie was. Wil jij me vertellen hoe jouw nieuwe implantaten voor of achter de spier zitten? Je vertelde dat het verschil zo groot is en dat je heel tevreden bent over het resultaat... Ik ben echt heel erg aan het twijfelen.

Ondertussen probeert mijn nieuwe PC mijn dossier te pakken te krijgen bij Quan maar hij vertelde me dat wij als patient eigenlijk recht hebben op ons dossier, zonder tussenkomst van een dokter!!! ze zijn dus eigenlijk verplicht om ons dossier op te sturen als we daar om vragen. Laat je dus niet doen dames, kom op voor waar je recht op hebt! Ik heb ondertussen ook mijn buik meer dan vol van privéklinieken. Op de site van de koninklijke vereniging voor plastische chirurgen kan je een hele lijst vinden met erkende dokters. Ik heb mijn lesje wel geleerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Milo,

Ik zit met exact hetzelfde probleem: prothese te hoog geplaatst waardoor de eigen borst er onder gaat hangen. MIjn huidige (erkende!) chirurg zegt dat het helemaal niet goed gedaan is door dr Vercoutere. Eind februari laat ik de wissel doen maar de chirurg twijfelt om de nieuwe prothesen voor of achter de spier te plaatsen. Ik heb geen foto's van voor de operatie en hij kan dus moeilijk inschatten hoe de situatie was. Wil jij me vertellen hoe jouw nieuwe implantaten voor of achter de spier zitten? Je vertelde dat het verschil zo groot is en dat je heel tevreden bent over het resultaat... Ik ben echt heel erg aan het twijfelen.

Ondertussen probeert mijn nieuwe PC mijn dossier te pakken te krijgen bij Quan maar hij vertelde me dat wij als patient eigenlijk recht hebben op ons dossier, zonder tussenkomst van een dokter!!! ze zijn dus eigenlijk verplicht om ons dossier op te sturen als we daar om vragen. Laat je dus niet doen dames, kom op voor waar je recht op hebt! Ik heb ondertussen ook mijn buik meer dan vol van privéklinieken. Op de site van de koninklijke vereniging voor plastische chirurgen kan je een hele lijst vinden met erkende dokters. Ik heb mijn lesje wel geleerd!

Hoi Kat,

ja idd, bij mij was ze gescheurd en ook te hoog geplaatst

( bij iedereen hier dus blijkbaar hetzelfde probleem, ook bij Shemna, alleen heeft zij er dan ook nog een slecht uitgevoerde lift bij !!!)

Ik had volgens mijn pc nu 4 opties,

1) gewoon verwijderen

2) verwijderen + lifting eigen borstweefsel

3) verwijderen en plaatsen nieuwe

4) verwijderen en plaatsen nieuwe en lifting

Destijds wou ik geen lifting bij B&F en dacht ik dus dat het normaal was dat mijn borst meer 'hing'

Mijn pc nu zei meteen dat de implantaten te hoog geplaatst waren en dat daardoor kwam

Hij heeft ze dan nu een stuk lager geplaatst waardoor het lijkt dat ik veel stevigere borsten heb, hij had dus duidelijk gelijk, ook nu geen lift en geplaatst onder de spier

Zijn jouw implantaten ook stuk??

veel moed alvast

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.